Jij ziet wel vaker dingen niet of dingen die niemand anders heeft gezien.quote:Op zondag 16 september 2012 16:05 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Niet gezien anders had ik ze voor gek verklaard
Dit.quote:Op zondag 16 september 2012 16:05 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Maar oké, 1-1 kan ik ook mee leven
Anders had hij toch wel gespeeld?quote:Op zondag 16 september 2012 16:05 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Misschien een stomme vraag, maar waar baseer je dat precies op? Zanka heeft denk ik 98 minuten gespeeld oid?
quote:Op zondag 16 september 2012 16:06 schreef z0rz0r het volgende:
lol die psvers nu massaal mijn stream saboteren. zo kan ik hun afgang niet zien
Op het selectiebeleid van Advocaat, als hij beter was dan zou hij er wel instaan neem ik aan?quote:Op zondag 16 september 2012 16:05 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Misschien een stomme vraag, maar waar baseer je dat precies op? Zanka heeft denk ik 98 minuten gespeeld oid?
Je moet geen zwerver zijn en gewoon EL kopenquote:Op zondag 16 september 2012 16:06 schreef z0rz0r het volgende:
Koop ELquote:Op zondag 16 september 2012 16:06 schreef z0rz0r het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je vergeet alleen 3-4 goede verdedigers te kopen.quote:Op zondag 16 september 2012 16:06 schreef Typisch het volgende:
Koop je als PSV zijnde overal de beste spelers weg en dan nog zo presteren.Schandalig eigenlijk.
quote:Op zondag 16 september 2012 16:07 schreef ClapClapYourHands het volgende:
FC Utreg sjalalalalaDit jaar 3xSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 16 september 2012 16:07 schreef ClapClapYourHands het volgende:
FC Utreg sjalalalalaAjax en PSV... Dat zijn 4 wedstrijden hoor... Dit jaar idd 1 extraSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |