SPOILER: seizoen 12/13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Seizoen 11/12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: Het volledige speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r![]()
Hatrick Altidore
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Jaaaaa
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
hahaIt's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Hoppa. Kutambtenaren.If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!![]()
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Echt hequote:de meest mislukte speler van Utreg
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Bulthuis vorige week uit mijn nhd coach van het jaar team gehaald
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Hij raakt hem niet eens volgens mij.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
quote:Op zondag 16 september 2012 16:01 schreef Caland het volgende:
Anders was het ook een penalty geweest, trouwens.![]()
![]()
GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL![]()
Wss wel, schade beperken...quote:Op zondag 16 september 2012 16:01 schreef ejfaar het volgende:
Kijken of Tyton nu ook blijft tijdrekken![]()
Weer geen kampioen man
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
JC schaal toch al?quote:Op zondag 16 september 2012 16:02 schreef Paul het volgende:
Heeeeeeeelemaaal niet in Eindhoveeeeeeeeeeeeeen![]()
We hebben niets anders ?:')quote:Op zondag 16 september 2012 16:02 schreef Doublepain het volgende:
Ik snap het vertrouwen niet in die Marclo en Bouma..![]()
Ooit van FC Twente gehoord?quote:Op zondag 16 september 2012 16:02 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
En dit team is dan kampioenskandidaat 1, ik snap het niet hoe ze daar opkomen.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Zou het wel moeten zijn ja, maar scheidsrechters zijn daar ook vaak te laf voor.quote:Op zondag 16 september 2012 16:01 schreef Caland het volgende:
Anders was het ook een penalty geweest, trouwens.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL![]()
het is nog nie gedaon hè jonguhquote:Op zondag 16 september 2012 16:02 schreef Paul het volgende:
Heeeeeeeelemaaal niet in EindhoveeeeeeeeeeeeeenEen pond moed is meer waard dan een ton geluk![]()
Mensen kijken alleen maar naar wie de grootste namen heeft binnengehaald.quote:Op zondag 16 september 2012 16:02 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
En dit team is dan kampioenskandidaat 1, ik snap het niet hoe ze daar opkomen.![]()
Ze scoren nog wel de 1-1 hoorOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Of AZ. Dat speelt ook echt heel goed.quote:Op zondag 16 september 2012 16:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ooit van FC Twente gehoord?Xbox Live Gamertag : ThaD16![]()
waar?quote:Op zondag 16 september 2012 16:02 schreef ClapClapYourHands het volgende:
GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL![]()
Heracles had hij wel goedquote:Op zondag 16 september 2012 16:01 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Die wist het wel heel goed inderdaad, geweldig.![]()
![]()
![]()
Volgens PSV'ers heeft Marcelo reusachtige progressie geboekt, ook vorig seizoen al. Ik zie het ook niet hoor maar daarom dus.quote:Op zondag 16 september 2012 16:02 schreef Doublepain het volgende:
Ik snap het vertrouwen niet in die Marclo en Bouma..![]()
Wel van gehoord ja maar die zijn niet door iedereen op TV als kampioenskandidaat nummer 1 genoemd dus wat heeft FC Twente er mee te maken eigenlijk?quote:Op zondag 16 september 2012 16:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ooit van FC Twente gehoord?![]()
Utrecht supporters zijn het niet eens met yvon jaspers zo te horen.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Zijn ze ookquote:Op zondag 16 september 2012 16:03 schreef MRN89 het volgende:
[..]
Als ze echt zo beter waren stonden ze toch wel in de basis?![]()
Nieuwe Alex.quote:Op zondag 16 september 2012 16:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Volgens PSV'ers heeft Marcelo reusachtige progressie geboekt, ook vorig seizoen al. Ik zie het ook niet hoor maar daarom dus.![]()
Welke PSVers?quote:Op zondag 16 september 2012 16:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Volgens PSV'ers heeft Marcelo reusachtige progressie geboekt, ook vorig seizoen al. Ik zie het ook niet hoor maar daarom dus.![]()
Was het maar zo.quote:
Ben van Derijck niet kapot, Zanka kan ik niet beoordelen..pas 1x zien spelen.![]()
Zanka is nog slechter dan Marcelo, daarom speelt ie niet.quote:Op zondag 16 september 2012 16:04 schreef MRN89 het volgende:
[..]
Was het maar zo.
Ben van Derijck niet kapot, Zanka kan ik niet beoordelen..pas 1x zien spelen.![]()
quote:Op zondag 16 september 2012 16:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dat was 3 minuten voor jouw post.![]()
![]()
Niet gezien anders had ik ze voor gek verklaardquote:Op zondag 16 september 2012 16:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat weet jij ook wel en als je het wil ontkennen, prima. Ik ga geen quotes terugzoeken.![]()
Dat kan helemaal niet.quote:Op zondag 16 september 2012 16:05 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Zanka is nog slechter dan MarceloVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Niet te vroeg juichenquote:Op zondag 16 september 2012 16:05 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
Niet trollen.quote:Op zondag 16 september 2012 16:05 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
Misschien een stomme vraag, maar waar baseer je dat precies op? Zanka heeft denk ik 98 minuten gespeeld oid?quote:Op zondag 16 september 2012 16:05 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Zanka is nog slechter dan Marcelo, daarom speelt ie niet.Xbox Live Gamertag : ThaD16
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |