Wel van gehoord ja maar die zijn niet door iedereen op TV als kampioenskandidaat nummer 1 genoemd dus wat heeft FC Twente er mee te maken eigenlijk?quote:Op zondag 16 september 2012 16:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ooit van FC Twente gehoord?
Zijn ze ookquote:Op zondag 16 september 2012 16:03 schreef MRN89 het volgende:
[..]
Als ze echt zo beter waren stonden ze toch wel in de basis?
Nieuwe Alex.quote:Op zondag 16 september 2012 16:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Volgens PSV'ers heeft Marcelo reusachtige progressie geboekt, ook vorig seizoen al. Ik zie het ook niet hoor maar daarom dus.
Welke PSVers?quote:Op zondag 16 september 2012 16:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Volgens PSV'ers heeft Marcelo reusachtige progressie geboekt, ook vorig seizoen al. Ik zie het ook niet hoor maar daarom dus.
Was het maar zo.quote:
Zanka is nog slechter dan Marcelo, daarom speelt ie niet.quote:Op zondag 16 september 2012 16:04 schreef MRN89 het volgende:
[..]
Was het maar zo.
Ben van Derijck niet kapot, Zanka kan ik niet beoordelen..pas 1x zien spelen.
quote:Op zondag 16 september 2012 16:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dat was 3 minuten voor jouw post.
Niet gezien anders had ik ze voor gek verklaardquote:Op zondag 16 september 2012 16:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat weet jij ook wel en als je het wil ontkennen, prima. Ik ga geen quotes terugzoeken.
Dat kan helemaal niet.quote:Op zondag 16 september 2012 16:05 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Zanka is nog slechter dan Marcelo
Niet te vroeg juichenquote:Op zondag 16 september 2012 16:05 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Niet trollen.quote:Op zondag 16 september 2012 16:05 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Misschien een stomme vraag, maar waar baseer je dat precies op? Zanka heeft denk ik 98 minuten gespeeld oid?quote:Op zondag 16 september 2012 16:05 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Zanka is nog slechter dan Marcelo, daarom speelt ie niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |