Je moet wel heel erg anti zijn om dit zo te zien.quote:Op zondag 16 september 2012 16:10 schreef PizzaGeit het volgende:
Godverdomme, wat is dat klotePSV toch een verschrikkelijke kotsploeg![]()
![]()
Altijd geluk, geld van de gemeente lenen, competitievervalsing en nu weer 2 keer rood mee. Was een keiharde schwalbe van opperkneus van Bommel![]()
nee Kluivert.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL SC influencer
Left, right, behind
Als dat de volgende wedstrijd is niet.quote:Op zondag 16 september 2012 16:12 schreef louter_genieten het volgende:
mag Gerndt spelen in de beker?
Hoewel ik psv van harte een plek in de middenmoot toewens, valt er toch echt vrij weinig af te dingen op deze beslissingen.quote:Op zondag 16 september 2012 16:10 schreef PizzaGeit het volgende:
Godverdomme, wat is dat klotePSV toch een verschrikkelijke kotsploeg![]()
![]()
Altijd geluk, geld van de gemeente lenen, competitievervalsing en nu weer 2 keer rood mee. Was een keiharde schwalbe van opperkneus van Bommel![]()
quote:Op zondag 16 september 2012 16:12 schreef Caland het volgende:
[..]
nee Kluivert.Waarom moest ik lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Opa Bommel doet net of hij geraakt wordt man.quote:Op zondag 16 september 2012 16:12 schreef Tchock het volgende:
Die tweede gele kaart voor Kali was misschien nog betwistbaar maar het rood voor Gerndt was volledig terecht wat mij betreft.
(bijna) doorgebroken speler onderuit halen is exitquote:Op zondag 16 september 2012 16:12 schreef Tchock het volgende:
Die tweede gele kaart voor Kali was misschien nog betwistbaar maar het rood voor Gerndt was volledig terecht wat mij betreft.
quote:Op zondag 16 september 2012 16:12 schreef Monolith het volgende:
[..]
Hoewel ik psv van harte een plek in de middenmoot toewens, valt er toch echt vrij weinig af te dingen op deze beslissingen.
84e.quote:Op zondag 16 september 2012 16:13 schreef Compliment het volgende:
Hoeveelste minuut? Kan niet kijken.![]()
(utr-psv)
85quote:Op zondag 16 september 2012 16:13 schreef Compliment het volgende:
Hoeveelste minuut? Kan niet kijken.![]()
(utr-psv)
Misschien krijgt hij door al die blunders van Marcelo eens echt de kans, die heeft hij namelijk nog niet gekregen.quote:Op zondag 16 september 2012 16:11 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Aah okay. Dan zal dat het wel zijn inderdaad. Jammer, had wel verwachtingen van hem.
OHHHHHHHHHHHHHHHHOKEquote:Op zondag 16 september 2012 16:13 schreef Rbhp het volgende:
9 man in de laatste 10 minuten is anders dan 9 man vanaf minuut 10 he.
quote:Op zondag 16 september 2012 16:08 schreef Lemming22 het volgende:
Vreselijke prestatie weer, verdedigend nog steeds zo lek als een mandje met Marcelo nog steeds voorop.
Oh het Utrecht-publiek krijgt vandaag trouwens de.calimero-prijs. Wat een gehuil
Echt waar? Ik ga deze stelling even voorleggen aan een expert.quote:Op zondag 16 september 2012 16:13 schreef Rbhp het volgende:
9 man in de laatste 10 minuten is anders dan 9 man vanaf minuut 10 he.
Dit gaan ze echt niet winnen hoor.quote:Op zondag 16 september 2012 16:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
als PSV tegen 9 man verliest geloof ik niet meer in het kampioenschap.
niet winnen =! verliezenquote:Op zondag 16 september 2012 16:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dit gaan ze echt niet winnen hoor.
Laat het me weten als dit wetenschappelijke experiment voltooid is.quote:Op zondag 16 september 2012 16:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Echt waar? Ik ga deze stelling even voorleggen aan een expert.
Nog zo'n 6 minutenquote:Op zondag 16 september 2012 16:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Laat het me weten als dit wetenschappelijke experiment voltooid is.
Maar dan wel verliezen met 2/3-0quote:Op zondag 16 september 2012 16:15 schreef MRN89 het volgende:
Zul je zien..volgende week spelen ze Feyenoord van de mat
Dit denkenquote:Op zondag 16 september 2012 16:15 schreef MRN89 het volgende:
Juist, in het kringgesprek met je kleuterjuf.quote:Op zondag 16 september 2012 16:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Echt waar? Ik ga deze stelling even voorleggen aan een expert.
Op de counter waarschijnlijk dan.quote:Op zondag 16 september 2012 16:15 schreef MRN89 het volgende:
quote:Op zondag 16 september 2012 16:15 schreef Tyron het volgende:
hahahahahahahahahahahahaha verliezen van utreg hoe kan je dat nou overkomen
En die dikke rooie achteraf weer janken.quote:Op zondag 16 september 2012 16:15 schreef MRN89 het volgende:
*kuch* Ajax *Kuch*quote:Op zondag 16 september 2012 16:15 schreef Tyron het volgende:
ja echt, dan ben je echt achterlijk slechtquote:Op zondag 16 september 2012 16:15 schreef Tyron het volgende:
Idd, alsof hij gescoord hadquote:Op zondag 16 september 2012 16:16 schreef Caland het volgende:
Kijk die gast juichen dan, je hebt nog 7 minuten ofzo droplul.
Alsof PSV nog 2 gaat maken.quote:Op zondag 16 september 2012 16:16 schreef Caland het volgende:
Kijk die gast juichen dan, je hebt nog 7 minuten ofzo droplul.
Misschien kun je Man City gaan supporten.quote:Op zondag 16 september 2012 16:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nou ik ga mijn seizoenskaart opzeggen en er eentje van de Tukkers aanschaffen.
Zie je wel hoe ze spelen?quote:Op zondag 16 september 2012 16:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kan zomaar gebeuren, komt ook nog blessuretijd bij he.
haten op van dijkquote:Op zondag 16 september 2012 16:17 schreef Merkie het volgende:
Scheelt wel dat Utrecht tegenwoordig een normale keeper heeft.
quote:Op zondag 16 september 2012 16:16 schreef Muto het volgende:
Die PSV-supporters staan er zoals altijd bij.
Kun je er beter 1 van Barcelona nemen.. beter voor je hartquote:Op zondag 16 september 2012 16:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Heraclesquote:Op zondag 16 september 2012 16:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |