Beeldschoon!quote:
Dat zwart-witte kan ik me herinneren, die hond nietquote:Op zondag 16 september 2012 13:15 schreef Cee het volgende:
Met die zwartwitte clip met die hond.Als ik het me goed herinner.
Ik zit nu ook te twijfelen.quote:Op zondag 16 september 2012 13:16 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat zwart-witte kan ik me herinneren, die hond niet
quote:Op zondag 16 september 2012 13:17 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zit nu ook te twijfelen.
Misschien te veel langharige tekkels in die clip.
Ba-dum-tsssssjjjj.
Ik heb het over Salineronis. Wehehe.quote:Op zondag 16 september 2012 13:16 schreef 3rdRock het volgende:
en het ging niet eens om Salinero maar om Bonfire!
ja, maar jij bent niet helemaal goedquote:Op zondag 16 september 2012 13:18 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik heb het over Salineronis. Wehehe.
Wat een vuige leugen!!11!!!quote:Op zondag 16 september 2012 13:20 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, maar jij bent niet helemaal goed
over 3fm! (toch?)quote:
liefde maakt blind...quote:
twitter:coen3fm twitterde op zondag 16-09-2012 om 13:25:19Onderweg naar Aalten. Plaatjes draaien in de feesttent daar. Voor de gelegenheid met Jelmer (van Rob Stenders)! reageer retweet
+1quote:
Mijn liefde voor jou is nog groterder dan de grootste oceaanquote:
Gisteren nog vlakbij geweest! (Ruurlo)quote:Op zondag 16 september 2012 13:26 schreef 3rdRock het volgende:
allemaal naar Aalten!twitter:coen3fm twitterde op zondag 16-09-2012 om 13:25:19Onderweg naar Aalten. Plaatjes draaien in de feesttent daar. Voor de gelegenheid met Jelmer (van Rob Stenders)! reageer retweet
leuke regio daar met leuke mensenquote:Op zondag 16 september 2012 13:27 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Gisteren nog vlakbij geweest! (Ruurlo)
Werk zequote:Op zondag 16 september 2012 13:29 schreef minthy het volgende:
Grouplove![]()
Ik verhuis voor een paar uurtjes naar m'n werk, later
werk ze!quote:Op zondag 16 september 2012 13:29 schreef minthy het volgende:
Grouplove![]()
Ik verhuis voor een paar uurtjes naar m'n werk, later
top! je typt niet "werkse". de persoon die dat heeft bedacht moeten ze langzaam doodknuppelen!quote:
Wat betreft de s en de z... Alsof dat zoveel verschil maakt in het Nederlandsquote:Op zondag 16 september 2012 13:30 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
top! je typt niet "werkse". de persoon die dat heeft bedacht moeten ze langzaam doodknuppelen!
Sondag oogt ook zo raar, dus ja.quote:Op zondag 16 september 2012 13:31 schreef CindieY het volgende:
[..]
Wat betreft de s en de z... Alsof dat zoveel verschil maakt in het Nederlands
Het zal me niks verbazen als we over een aantal jaren niet meer weten of we iets nu met een S of een Z moeten schrijven. Net zoals we nu twijfelen over een D of een Tquote:
Het gaat me niet alleen om de s/z, maar ook om het ontbreken van de spatie. De gemiddelde nederlander propt overal spaties tussen, maar juist in deze constructie laten ze er 1 weg.quote:Op zondag 16 september 2012 13:31 schreef CindieY het volgende:
[..]
Wat betreft de s en de z... Alsof dat zoveel verschil maakt in het Nederlands
Tsja, weet jij te verklaren (zonder google!) waarom er een spatie in moet dan?quote:Op zondag 16 september 2012 13:34 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Het gaat me niet alleen om de s/z, maar ook om het ontbreken van de spatie. De gemiddelde nederlander propt overal spaties tussen, maar juist in deze constructie laten ze er 1 weg.
ik gok op persoonsvorm+onderwerp en dat daar altijd een spatie tussen zit? zoiets zal het wel zijn denk ikquote:Op zondag 16 september 2012 13:35 schreef CindieY het volgende:
[..]
Tsja, weet jij te verklaren (zonder google!) waarom er een spatie in moet dan?
En we spraken er zo'n schaaaaande van voordat het op tv kwam. OMG je kan die mensen toch niet de hele tijd volgen met de camera en dat dan uitzenden? Dat is toch ongepast!quote:Op zondag 16 september 2012 13:54 schreef Evertjan het volgende:
Big Brother wat een debiel programma was dat als je de beelden er van nu terug kijkt
Lekker knuffelen met Ruudquote:Op zondag 16 september 2012 13:54 schreef Evertjan het volgende:
Big Brother wat een debiel programma was dat als je de beelden er van nu terug kijkt
maar het ging ook gewoon echt nergens overquote:Op zondag 16 september 2012 13:55 schreef Cee het volgende:
[..]
En we spraken er zo'n schaaaaande van voordat het op tv kwam. OMG je kan die mensen toch niet de hele tijd volgen met de camera en dat dan uitzenden? Dat is toch ongepast!
Jawel, het ging over het analyseren van de tekst van Little Green Bag, het schoppen van kippen en ruzie hebben om een molton.quote:Op zondag 16 september 2012 13:57 schreef Evertjan het volgende:
[..]
maar het ging ook gewoon echt nergens over
vergeet het vermeende pijpen van maurice door Karin niet! en het denken dat Bart homo is door die roodharige Martin die er waarschijnlijk daardoor als eerste uitgetyft werd!quote:Op zondag 16 september 2012 13:59 schreef Cee het volgende:
[..]
Jawel, het ging over het analyseren van de tekst van Little Green Bag, het schoppen van kippen en ruzie hebben om een molton.
waarom weet ik dit nog allemaal
Waarom?quote:Op zondag 16 september 2012 14:03 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
vergeet het vermeende pijpen van maurice door Karin niet! en het denken dat Bart homo is door die roodharige Martin die er waarschijnlijk daardoor als eerste uitgetyft werd!
Big Brother was baas, de allereerste was zo heerlijk saai en naiefals BB nu voor het eerst zou worden gemaakt zou ik me opgeven
lijkt me wel gezellig .3 maanden zo'n huis is met camera's op m'n smoelquote:
One minute of fame, dus.quote:Op zondag 16 september 2012 14:07 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
lijkt me wel gezellig .3 maanden zo'n huis is met camera's op m'n smoelof in mijn geval: 2 wk, dan ben ik er wel uitgestemd
ja, misschien wel. hoewel ik niet de illusie zou hebben dat het me een enorme carrière zou opleveren. het lijkt me sowieso wel een belevenis. nu niet meer, na 6 BB's en Bussen en Gouden Kooien enzo. ten tijde van de 1e BB was ik 17 en te jong, als ik toen 25 ofzo geweest was had ik me opgegeven.quote:
Allemaal geweigerd te kijken, maar volgens mij heeft niemand een carrière er aan over gehouden. Ik heb dat soort programma's ook nooit gesnapt, wat de humor is van het mee doen en de humor van het kijkenquote:Op zondag 16 september 2012 14:09 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, misschien wel. hoewel ik niet de illusie zou hebben dat het me een enorme carrière zou opleveren. het lijkt me sowieso wel een belevenis. nu niet meer, na 6 BB's en Bussen en Gouden Kooien enzo. ten tijde van de 1e BB was ik 17 en te jong, als ik toen 25 ofzo geweest was had ik me opgegeven.
Terror Jaap welquote:Op zondag 16 september 2012 14:13 schreef CindieY het volgende:
[..]
Allemaal geweigerd te kijken, maar volgens mij heeft niemand een carrière er aan over gehouden. Ik heb dat soort programma's ook nooit gesnapt, wat de humor is van het mee doen en de humor van het kijken
Ah, al nooit geweten waar ik die eigenlijk van moest kennenquote:
ik ook niet, en toch keek ik. er gebeurde geen reet en zeker de 1e groep was teringsaai en toch keek ik iedere dag. latere reeksen ook nog wel, maar steeds minderquote:Op zondag 16 september 2012 14:13 schreef CindieY het volgende:
[..]
Allemaal geweigerd te kijken, maar volgens mij heeft niemand een carrière er aan over gehouden. Ik heb dat soort programma's ook nooit gesnapt, wat de humor is van het mee doen en de humor van het kijken
Ik weet dus waar ik over praatquote:Op zondag 16 september 2012 12:20 schreef CindieY het volgende:
[..]
En dat zegt iemand die een tijdje in het zuiden heeft gewoond
het fundament van dit forum zo'n beetjequote:Op zondag 16 september 2012 13:54 schreef Evertjan het volgende:
quote:Op zondag 16 september 2012 17:10 schreef Againzender het volgende:
[..]
het fundament van dit forum zo'n beetjemen was hier heel actief met BB.
een neger in een donkere kamer?quote:
Nondeju!quote:Op zondag 16 september 2012 18:50 schreef CindieY het volgende:
TUDUDUDUDU springspring!
Narcotic dus
Lekker eindje fietsen is datquote:Op zondag 16 september 2012 19:45 schreef themauster het volgende:
Volgens mij ben ik vandaag bij Minthy en Pino in de buurt geweest op de fiets
Was bij mijn ouders in hun zomerhuisje op visite.quote:
Zoiets vermoedde ik alquote:Op zondag 16 september 2012 19:47 schreef themauster het volgende:
[..]
Was bij mijn ouders in hun zomerhuisje op visite.
twitter:3FM twitterde op zondag 16-09-2012 om 19:50:44En maar wachten en wachten op die eerste zoen... Wanneer is het juiste moment? Je hoor het zo in #PSRadio! http://t.co/4Fmfsv3x #3FM reageer retweet
Ik zat/zit in Zwollequote:Op zondag 16 september 2012 19:45 schreef themauster het volgende:
Volgens mij ben ik vandaag bij Minthy en Pino in de buurt geweest op de fiets
wat was het chinees pizza of Thais?quote:Op zondag 16 september 2012 19:37 schreef borisz het volgende:
*burp*
Thuisbezorgd dank u wel. Was alleen, te lui om te koken en ik zag nog ergens een kortingscode
.
Ik zat er nog 2km vanafquote:
Dan was je dus ook bij mij in de buurtquote:Op zondag 16 september 2012 19:57 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik zat er nog 2km vanafToen maar bedacht dat we terug moesten anders werd de rit wel heel lang.
Waar dan?quote:Op zondag 16 september 2012 19:57 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik zat er nog 2km vanafToen maar bedacht dat we terug moesten anders werd de rit wel heel lang.
Twee hamburgers & patatquote:Op zondag 16 september 2012 19:54 schreef Evertjan het volgende:
[..]
wat was het chinees pizza of Thais?
Volgens mij zijn we bij Ruitenveen(?) ofzo weer omgedraaid.quote:
Daar ga ik ruim overheen... Gelukkig is WhatsApp uitgevondenquote:
Doe ik ook hoorquote:Op zondag 16 september 2012 20:52 schreef CindieY het volgende:
[..]
Elke dag wat van je moeten laten horen
Dat magquote:Op zondag 16 september 2012 20:58 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Doe ik ook hoorweliswaar omdat het geen verplichting is, maar ik gewoon wat dingen kwijt moet
of zij soms
Eensquote:Op zondag 16 september 2012 20:58 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Doe ik ook hoorweliswaar omdat het geen verplichting is, maar ik gewoon wat dingen kwijt moet
of zij soms
Had ooit zo'n vriendinnetje. Boh wat werd ik daar zat vanquote:Op zondag 16 september 2012 20:52 schreef CindieY het volgende:
[..]
Elke dag wat van je moeten laten horen
Ik stam (zoals de meesten hier wel weten) uit het jaar Kruik. Elke week weer spannend of hij weer naar de kroeg kwam, want bellen deed je niet zo snel... Iets met nieuwsgierige oudersquote:Op zondag 16 september 2012 21:00 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dat magHet gaat me om het 'moeten'. Als ik een dag geen zin heb/migraine heb/te druk ben, dan wil ik geen boos vriendje op m'n dak hebben
En aansluitend op minthy haar opmerking over whatsapp. Ik had best jong willen zijn en daten en relaties hebben in de tijd dat we elkaar niet om de haverklap konden smsen, whatsappen, msnen of wat dan ook. Volgens mij doet het in veel relaties uiteindelijk meer fout dan goed. En toch die spanning hè, wanneer zal ie bellen?
Ik bedoelde meer als twintiger al op mezelfquote:Op zondag 16 september 2012 21:05 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik stam (zoals de meesten hier wel weten) uit het jaar Kruik. Elke week weer spannend of hij weer naar de kroeg kwam, want bellen deed je niet zo snel... Iets met nieuwsgierige ouders![]()
Tegenwoordig vind ik het een stuk handiger, al "moet" ik ook niet de hele dag contact hebben. Berichtjes krijg ik ontzettend graag, maar word niet pissig als ik pas een uur later reageer![]()
Heb ooit een relatie gehad met iemand die na 5 minuten al pissig werd, daar word je flauw van...![]()
Ik heb nog wel mails uit die tijdquote:Op zondag 16 september 2012 21:11 schreef henkde_j het volgende:
Ik zou maar wat graag m'n msn gesprekken terug willen lezen van 10 jaar geleden
Hotmail heeft alles verwijderdquote:Op zondag 16 september 2012 21:13 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik heb nog wel mails uit die tijd
Dat is vlakbij Nieuwleusen ja, en zeker geen 2km van Zwolle af.quote:Op zondag 16 september 2012 20:23 schreef themauster het volgende:
[..]
Volgens mij zijn we bij Ruitenveen(?) ofzo weer omgedraaid.
Dit ja.quote:Op zondag 16 september 2012 21:00 schreef CindieY het volgende:
[..]
En aansluitend op minthy haar opmerking over whatsapp. Ik had best jong willen zijn en daten en relaties hebben in de tijd dat we elkaar niet om de haverklap konden smsen, whatsappen, msnen of wat dan ook. Volgens mij doet het in veel relaties uiteindelijk meer fout dan goed.
Die spanning om er via msn achter te komen of een meisje je wel zag zittenquote:Op zondag 16 september 2012 21:00 schreef CindieY het volgende:
[..]
En aansluitend op minthy haar opmerking over whatsapp. Ik had best jong willen zijn en daten en relaties hebben in de tijd dat we elkaar niet om de haverklap konden smsen, whatsappen, msnen of wat dan ook. Volgens mij doet het in veel relaties uiteindelijk meer fout dan goed. En toch die spanning hè, wanneer zal ie bellen?
*gaat weer msn installeren* Ohnee, aardig lege lijstquote:Op zondag 16 september 2012 21:22 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Die spanning om er via msn achter te komen of een meisje je wel zag zitten
Whehe elke sms afronden met een vraag inderdaadquote:Op zondag 16 september 2012 21:27 schreef CindieY het volgende:
Als we het dan toch over contact vóór whatsapp hebben: toen smsen van je beltegoed nog hartstikke duur was, maar je toch heel bewust een vraag stuurde zodat hij toch moest antwoorden
Meisjes versieren via msn ja dat deed ik ook best wel heel vaakquote:Op zondag 16 september 2012 21:22 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Die spanning om er via msn achter te komen of een meisje je wel zag zitten
Bij de update naar WLM 9 deed ie het niet meer, toen ben ik gestoptquote:Op zondag 16 september 2012 21:38 schreef minthy het volgende:
Die hele msn-periode heb ik overgeslagen
Ik heb nog wel dingen opgeslagen, maar ik weet niet of ik het aandurfquote:Op zondag 16 september 2012 21:11 schreef henkde_j het volgende:
Ik zou maar wat graag m'n msn gesprekken terug willen lezen van 10 jaar geleden
Ik heb met mijn huidige lief in den beginne me helemaal te pletter gechat via MSN Messengerquote:Op zondag 16 september 2012 21:38 schreef minthy het volgende:
Die hele msn-periode heb ik overgeslagen
Ja, post 48444.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Pubers..
lekker faxen heel de dag echt genot
quote:Op zondag 16 september 2012 21:51 schreef wolfrolf het volgende:
ik denk dat mijn vriend vreemdgaat
ik denk dat mijn vriend vreemdgaat #2ExitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Pubers..
I reject reality and substitute my own
Hoi.quote:Op zondag 16 september 2012 21:54 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
2 Jack Blacks voor jouw post
[ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op zondag 16 september 2012 21:41 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Bij de update naar WLM 9 deed ie het niet meer, toen ben ik gestopt
Af en toe gebruik ik het nog wel op mobiel, best handig!quote:Op zondag 16 september 2012 21:44 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik heb met mijn huidige lief in den beginne me helemaal te pletter gechat via MSN Messenger
Nu heb ik het niet eens meer geinstalleerd geloof ik. Sinds kort.
Ik heb mijn schatje nog leren kennen voordat de smartphone pleuris uitbrak. Bellen en SMS'enquote:Op zondag 16 september 2012 21:00 schreef CindieY het volgende:
Ik heb nog ergens een telefoon hier liggen met Windows Mobile 6.0quote:Op zondag 16 september 2012 22:05 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik heb mijn schatje nog leren kennen voordat de smartphone pleurig uitbrak. Bellen en SMS'enEn via een PC MSN'en dan.
Ik ben tevens iets te vroeg ingestapt met een smartphone, want ik dacht wel even te pimpen met mijn Samsung Omnia II met Windows Mobile 6.5.Nachtmerrie. Het ding dreef mij zodanig tot wanhoop dat ik een losse iPhone 4 heb gekocht. En ja daar heb ik achteraf wel wakker van gelegen
Maar het ding is elke cent waard want werken doet ie!!!!!!!!
Oh sorry offtopic.
Ga jij anders even rondfietsen met zo'n rottig rokje. Kijken hoevaak je geknepen wordtquote:Op zondag 16 september 2012 22:14 schreef CindieY het volgende:
Oh god, kontknijpdag is trending op TwitterIk herinner me dat nog wel van de middelbare school
Dat was één keer en nooit weerquote:Op zondag 16 september 2012 22:15 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ga jij anders even rondfietsen met zo'n rottig rokje. Kijken hoevaak je geknepen wordt
Nou zegquote:Op zondag 16 september 2012 22:29 schreef henkde_j het volgende:
Kontknijpdag? Ik zit me de blaren te fappen bij de gedachte!!!![]()
Zal ik je eens een ban aannaaien?quote:
Dan heb je wel een primeurquote:Op zondag 16 september 2012 22:35 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Zal ik je eens een ban aannaaien?
Moet je niet tegen mij zeggenquote:Op zondag 16 september 2012 22:37 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Dan heb je wel een primeurIk heb nog niet eerder een ban aan mijn broek gehad, dus doe eens gek
Dat je me een ban aan mag naaien?quote:
Beste jaren 90 nummerquote:
Ik rij altijd wel wat te hard, dit soort muziek stimuleert welquote:Op zondag 16 september 2012 22:15 schreef CindieY het volgende:
[..]
Niet te hard rijden met zulke muziek hè?
Hm, dat weet ik zo net nog niet. Eén van de betere, in ieder geval.quote:
Ik ga er ook harder van fietsenquote:Op zondag 16 september 2012 22:49 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik rij altijd wel wat te hard, dit soort muziek stimuleert wel
Het huishouden gaat er ook een stuk sneller mee!quote:Op zondag 16 september 2012 22:52 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik ga er ook harder van fietsenNiet erg handig trouwens, met die belachelijke 'gelijkwaardige' kruispunten
Zeker in Zwolle? Kind, er is niks zo veilig als fietsen in Zwollequote:Op zondag 16 september 2012 23:02 schreef minthy het volgende:
[..]
Het huishouden gaat er ook een stuk sneller mee!![]()
Fietsen doe ik zo min mogelijk, zeker in Zwolle. Voorkomt een boel ongelukken
Uhm, nee. Zovaak in de bus gezeten en gezien dat het maar net goed gingquote:Op zondag 16 september 2012 23:02 schreef CindieY het volgende:
[..]
Zeker in Zwolle? Kind, er is niks zo veilig als fietsen in Zwolle
Ik heb geen overzicht als ik op de fiets zit daar, is me veel te druk!quote:Op zondag 16 september 2012 23:02 schreef CindieY het volgende:
[..]
Zeker in Zwolle? Kind, er is niks zo veilig als fietsen in Zwolle
Zie ik ook vaak, op de rotonde voor m'n werk zijn er veel (bijna) aanrijdingen. Zit soms met het hart in de keel toe te kijkenquote:Op zondag 16 september 2012 23:04 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Uhm, nee. Zovaak in de bus gezeten en gezien dat het maar net goed ging.
Dat ene kruispunt bij het provinciehuis is wel een kutstuk inderdaad, maar voor de rest? Zwolle is niks vergeleken bij Groningen. Eén keer van het DvhN-pand naar de rechtbank en weer terug gefietst op een krakkemikkig stationsfietsje. Nooit weerquote:Op zondag 16 september 2012 23:04 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Uhm, nee. Zovaak in de bus gezeten en gezien dat het maar net goed ging.
Dat ook, maar ook bij de grachten. Bussen en auto's vliegen de fietsers om de oren.quote:Op zondag 16 september 2012 23:09 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dat ene kruispunt bij het provinciehuis is wel een kutstuk inderdaad, maar voor de rest? Zwolle is niks vergeleken bij Groningen. Eén keer van het DvhN-pand naar de rechtbank en weer terug gefietst op een krakkemikkig stationsfietsje. Nooit weer
Fietsen in Groningen is haast een poging tot zelfmoord, dat doe ik ook nooit weer.quote:Op zondag 16 september 2012 23:09 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dat ene kruispunt bij het provinciehuis is wel een kutstuk inderdaad, maar voor de rest? Zwolle is niks vergeleken bij Groningen. Eén keer van het DvhN-pand naar de rechtbank en weer terug gefietst op een krakkemikkig stationsfietsje. Nooit weer
Fietsen in Groningen. Heerlijkquote:Op zondag 16 september 2012 23:12 schreef themauster het volgende:
[..]
Fietsen in Groningen is haast een poging tot zelfmoord, dat doe ik ook nooit weer.
Er ligt gewoon een fietspad. Als de fietsers gewoon op het fietspad blijven en de bussen en auto's op de weg, is er weinig aan de hand. Overigens ligt het meer aan de verkeersdeelnemers, Zwolle is zo onveilig niet. Ik ken stukken in dorpen die kutter zijn om te fietsen, omdat je totaal geen overzicht hebt.quote:Op zondag 16 september 2012 23:11 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat ook, maar ook bij de grachten. Bussen en auto's vliegen de fietsers om de oren.
Gaat nog wel een keer weer goed mis
Ja zo ken ik er nog wel een paarquote:Op zondag 16 september 2012 23:13 schreef CindieY het volgende:
[..]
Er ligt gewoon een fietspad. Als de fietsers gewoon op het fietspad blijven en de bussen en auto's op de weg, is er weinig aan de hand.
Ik fiets elke dag van mijn werk heen en weer en s'avonds pak ik mijn racefiets om de nodige kilometertjes te fietsen. Ik hou van fietsenquote:Op zondag 16 september 2012 23:14 schreef Evertjan het volgende:
fietsenik fiets alleen naar de kroeg
Hometrainerquote:Op zondag 16 september 2012 23:14 schreef Evertjan het volgende:
fietsenik fiets alleen naar de kroeg
leuk voor je johquote:Op zondag 16 september 2012 23:16 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik fiets elke dag van mijn werk heen en weer en s'avonds pak ik mijn racefiets om de nodige kilometertjes te fietsen. Ik hou van fietsen
je moet hem ook buiten zetten in de tuinquote:Op zondag 16 september 2012 23:16 schreef minthy het volgende:
[..]
Hometrainer![]()
Je komt alleen niet vooruit
Cruisen door het Noorderplantsoen. 'snachts de Herenstraat afknallenquote:
Dus dat doe ik verkeerd...quote:Op zondag 16 september 2012 23:17 schreef Evertjan het volgende:
[..]
je moet hem ook buiten zetten in de tuin
Op je bek gaan op de losse klinkers in Helpmanquote:Op zondag 16 september 2012 23:17 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Cruisen door het Noorderplantsoen. 'snachts de Herenstraat afknallen
's Nachts zal ook wel geen probleem zijn, denk ik zo. Ik fietste met zo'n journalist mee, ergens rondom het lunchuur, over de freaking Grote Markt. Ik let wel op, maar al die winkelende lui die oversteken naar de V&D nietquote:Op zondag 16 september 2012 23:17 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Cruisen door het Noorderplantsoen. 'snachts de Herenstraat afknallen
Kruispunt Ebbinge - Grote Markt is tricky inderdaad.quote:Op zondag 16 september 2012 23:18 schreef CindieY het volgende:
[..]
's Nachts zal ook wel geen probleem zijn, denk ik zo. Ik fietste met zo'n journalist mee, ergens rondom het lunchuur, over de freaking Grote Markt. Ik let wel op, maar al die winkelende lui die oversteken naar de V&D niet
En aangezien ik toch alleen maar in de binnenstad kom, loop ik lieverquote:Op zondag 16 september 2012 23:19 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Kruispunt Ebbinge - Grote Markt is tricky inderdaad.
Mwoa, ik vind door steden fietsen geweldigquote:Op zondag 16 september 2012 23:20 schreef CindieY het volgende:
[..]
En aangezien ik toch alleen maar in de binnenstad kom, loop ik liever
Kilometers maken op het platteland is veel leukerquote:Op zondag 16 september 2012 23:21 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Mwoa, ik vind door steden fietsen geweldig![]()
Oslo
Nee, is saai. Te weinig verandering.quote:Op zondag 16 september 2012 23:22 schreef CindieY het volgende:
[..]
Kilometers maken op het platteland is veel leuker
Moet je de juiste routes fietsen. Ik fiets zomers regelmatig met m'n vader. Beetje naar omliggende dorpjes cruisen enzo. En vaak toch wel elke keer langs het zweefvliegveld vlakbij Veendam, mooi om zo'n vliegtuigje te zien opstijgen en over je heen te zien zwevenquote:Op zondag 16 september 2012 23:22 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Nee, is saai. Te weinig verandering.
Ik heb een liedje in m'n hoofd met in de tekst 'home again'. Wordt wel op 3FM gedraaid, geen idee hoe of wat, want ik vind 't niet boeiendquote:Op zondag 16 september 2012 23:22 schreef henkde_j het volgende:
Deze muziek klinkt mij wel heel bekend in de oren. Waar lijkt het op?
Michael Kiwanuka zekerquote:Op zondag 16 september 2012 23:25 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik heb een liedje in m'n hoofd met in de tekst 'home again'. Wordt wel op 3FM gedraaid, geen idee hoe of wat, want ik vind 't niet boeiend
Nee, zat te denken aan een jaren 80/90 nummer. Lage mannenstemquote:Op zondag 16 september 2012 23:25 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik heb een liedje in m'n hoofd met in de tekst 'home again'. Wordt wel op 3FM gedraaid, geen idee hoe of wat, want ik vind 't niet boeiend
In dat geval, geen idee. Ik vond 't nogal een gezapig nummer, niet mijn muziek.quote:Op zondag 16 september 2012 23:28 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Nee, zat te denken aan een jaren 80/90 nummer. Lage mannenstem
Mogelijk, daar moet ik nog even mijn gedachten over laten gaanquote:Op zondag 16 september 2012 23:19 schreef Evertjan het volgende:
[..]
maar ga je nu al een carrièreswitch maken naar babbelbox meisje??
Ik wil de smufenhouse editiequote:Op zondag 16 september 2012 23:38 schreef CindieY het volgende:
Alweer Blue! Gaat dit nou heel vaak gedraaid worden volgende week?
1x aangereden in een gevalletje rechtdoor op dezelfde weg gaat voor en 1x bijna. en bijna dagelijks langs het gevaarlijkste stukje van NL voor fietsers (naar schijnt): begin vd Korreweg, bij de kruisingen met boterdiep en bedumerweg waar je t noorderplantsoen infietst. levensgevaarlijk iddquote:Op zondag 16 september 2012 23:12 schreef themauster het volgende:
[..]
Fietsen in Groningen is haast een poging tot zelfmoord, dat doe ik ook nooit weer.
Daar bij de Jumbo?quote:Op zondag 16 september 2012 23:41 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
1x aangereden in een gevalletje rechtdoor op dezelfde weg gaat voor en 1x bijna. en bijna dagelijks langs het gevaarlijkste stukje van NL voor fietsers (naar schijnt): begin vd Korreweg, bij de kruisingen met boterdiep en bedumerweg waar je t noorderplantsoen infietst. levensgevaarlijk idd
yup. levensgevaarlijk met al die automobilisten, studenten en scholieren met oordopjes en telefoons.quote:
Jup daar moest ik dagelijks langs een tijdje doodengquote:Op zondag 16 september 2012 23:41 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
1x aangereden in een gevalletje rechtdoor op dezelfde weg gaat voor en 1x bijna. en bijna dagelijks langs het gevaarlijkste stukje van NL voor fietsers (naar schijnt): begin vd Korreweg, bij de kruisingen met boterdiep en bedumerweg waar je t noorderplantsoen infietst. levensgevaarlijk idd
Ik ga me er niet aan wagen, heb ik besloten. Aardig lijstje, maar ik hoop niet dat ik Lene Marlin te horen krijgquote:Op zondag 16 september 2012 23:44 schreef 3rdRock het volgende:
nogmaals mijn 90slijst: http://go.3fm.nl/90s-request/playlist/ShuwcXRKe3RzNP5
nja, ik wist dat het daar gevaarlijk was dus ik keek extra goed uit. op de hatertse weg een keer van m\n sokken gereden. was toen net herstellende van een bekkenbreuk. ik zat te shaken op m'n fiets toen ik in de bosjes tot stilstand kwam. ik zag het busje aankomen en was al aan t remmen/uitwijken. had ik dat niet gedaan had ik volgens mij weer het ziekenhuis ingekundquote:Op zondag 16 september 2012 23:47 schreef themauster het volgende:
[..]
Jup daar moest ik dagelijks langs een tijdje doodeng
Ik ga er deze keer ook niet aan beginnen. Veelste lastig om uit al die nummers mijn favorieten van toen uit te pikken..quote:Op zondag 16 september 2012 23:47 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik ga me er niet aan wagen, heb ik besloten. Aardig lijstje, maar ik hoop niet dat ik Lene Marlin te horen krijg
vind ik eigenlijk geen 90splaat. was volgens mij begin 2000 een hit: http://nl.wikipedia.org/wiki/Lene_Marlin ik vind het dus een zeroesplaatquote:Op zondag 16 september 2012 23:47 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik ga me er niet aan wagen, heb ik besloten. Aardig lijstje, maar ik hoop niet dat ik Lene Marlin te horen krijg
ik heb gekozen voor platen uit mijn jeugd (magic affair, ace of base, waltari) en wat ik pas later ontdekte (guns n roses, 10speed)quote:Op zondag 16 september 2012 23:50 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik ga er deze keer ook niet aan beginnen. Veelste lastig om uit al die nummers mijn favorieten van toen uit te pikken..
Ik weet al die namen enzo niet meer uit mijn hoofd, kan ik weer heel die lijst gaan doorlopen en nummers toevoegen verwijderen toevoegen verwijderen twijfelen enzquote:Op zondag 16 september 2012 23:53 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik heb gekozen voor platen uit mijn jeugd (magic affair, ace of base, waltari) en wat ik pas later ontdekte (guns n roses, 10speed)
Ken de helft van je platen nietquote:Op zondag 16 september 2012 23:44 schreef 3rdRock het volgende:
nogmaals mijn 90slijst: http://go.3fm.nl/90s-request/playlist/ShuwcXRKe3RzNP5
waltari denk ik. en D:ream en lisa loeb? luister het eens zou ik zeggenquote:Op zondag 16 september 2012 23:56 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ken de helft van je platen niet![]()
Maar als ik ze hoor vast wel
gelukkig heb ik daarin een goed geheugenquote:Op zondag 16 september 2012 23:55 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik weet al die namen enzo niet meer uit mijn hoofd, kan ik weer heel die lijst gaan doorlopen en nummers toevoegen verwijderen toevoegen verwijderen twijfelen enz.
Trustequote:Op maandag 17 september 2012 00:01 schreef henkde_j het volgende:
Ik zoek m'n mandje maar weer eens op
Soms moet je eigenwijs zijn en gewoon naar bed gaan. Ik ben ook niet moe, maar ik ga ook over een dikke 5 minuten. Nog even lekker lezen in bed.quote:Op maandag 17 september 2012 00:02 schreef minthy het volgende:
[..]
Truste![]()
Dat is echt het kloterige aan het hebben van late diensten; net thuis en totaal nog niet moe
Ja dat scheelt wel natuurlijk, merk ik ook wel bij songpop trouwensquote:Op zondag 16 september 2012 23:59 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
gelukkig heb ik daarin een goed geheugen
Trustequote:Op maandag 17 september 2012 00:01 schreef henkde_j het volgende:
Ik zoek m'n mandje maar weer eens op
Ben nog met de afwas bezigquote:Op maandag 17 september 2012 00:06 schreef CindieY het volgende:
[..]
Soms moet je eigenwijs zijn en gewoon naar bed gaan. Ik ben ook niet moe, maar ik ga ook over een dikke 5 minuten. Nog even lekker lezen in bed.
songpop....ca. 300potjes per week helpt ook meequote:Op maandag 17 september 2012 00:07 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ja dat scheelt wel natuurlijk, merk ik ook wel bij songpop trouwens.
[..]
Truste.
Slaap lekkerquote:Op maandag 17 september 2012 00:08 schreef 3rdRock het volgende:
en ik ga ook naar bed. heb hier nog een halve leesmap dus ik red me wel. morgen dagje luieren, dan een dagje naar huis reizen en woensdag weer werken
trusten
Trustenquote:Op maandag 17 september 2012 00:08 schreef 3rdRock het volgende:
en ik ga ook naar bed. heb hier nog een halve leesmap dus ik red me wel. morgen dagje luieren, dan een dagje naar huis reizen en woensdag weer werken
trusten
Dan ga je na de afwas naar bedquote:Op maandag 17 september 2012 00:08 schreef minthy het volgende:
[..]
Ben nog met de afwas bezig![]()
M'n ritme is weer compleet vernaggeld, ging in de vakantie toch best goed
Slaap zequote:Op maandag 17 september 2012 00:08 schreef 3rdRock het volgende:
trusten
Haha ja dat ook wel jaquote:Op maandag 17 september 2012 00:08 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
songpop....ca. 300potjes per week helpt ook mee
Geld over ofzo?quote:Op maandag 17 september 2012 00:09 schreef DaMook het volgende:
[..]
Slaap ze.
Ik ga morgen kijken voor een nieuwe auto en een MacBook![]()
.
Mwah, valt meequote:
Waarom kies je dan eigenlijk voor een laptopvariant? Als er iets wel als eerste de deur uit gaat, zodra ik een fatsoenlijk appartement voor mezelf heb, is het de laptop. Ondingenquote:Op maandag 17 september 2012 00:11 schreef DaMook het volgende:
[..]
Mwah, valt mee, maar auto is nodig en mijn iMac is ook niet alles meer
, dus kijken voor vervanging
.
MBP met los scherm, muis en toetsenbordquote:Op maandag 17 september 2012 00:13 schreef CindieY het volgende:
[..]
Waarom kies je dan eigenlijk voor een laptopvariant? Als er iets wel als eerste de deur uit gaat, zodra ik een fatsoenlijk appartement voor mezelf heb, is het de laptop. Ondingen
Wat moet je in hemelsnaam onderweg doen dat een iPhone en een iPad niet genoeg zijn? Volgens mij slaan we met z'n allen een beetje door daarinquote:Op maandag 17 september 2012 00:16 schreef DaMook het volgende:
[..]
MBP met los scherm, muis en toetsenbord, heb ik thuis een desktop (27") maar kan ik de MBP ook nog meenemen. iMac staat altijd thuis, ook als ik onderweg behoefte heb aan een computer, iPhone en iPad zijn niet altijd genoeg
.
Juist. Leuk spul allemaal hoor, maar ik hoef het echt niet overal mee heen te moeten slepen! Kromme zin, maar volgens mij is de strekking duidelijkquote:Op maandag 17 september 2012 00:17 schreef CindieY het volgende:
[..]
Wat moet je in hemelsnaam onderweg doen dat een iPhone en een iPad niet genoeg zijn? Volgens mij slaan we met z'n allen een beetje door daarin
Maar goed, tijd om te slapen
Haha, daar zit iets inquote:Op maandag 17 september 2012 00:17 schreef CindieY het volgende:
[..]
Wat moet je in hemelsnaam onderweg doen dat een iPhone en een iPad niet genoeg zijn? Volgens mij slaan we met z'n allen een beetje door daarin
Maar goed, tijd om te slapen
Duidelijkquote:Op maandag 17 september 2012 00:18 schreef minthy het volgende:
[..]
Juist. Leuk spul allemaal hoor, maar ik hoef het echt niet overal mee heen te moeten slepen! Kromme zin, maar volgens mij is de strekking duidelijk![]()
Slaap lekker!
linkje grquote:Op maandag 17 september 2012 00:38 schreef minthy het volgende:
Even een superdupermegamoddervet compliment voor Cee. Wat schrijf je tof over Boer zoekt vrouw!
Het programma volg ik niet, maar je blogs zijn geweldig![]()
Staat toch ook gewoon op twitterquote:
Ja, en? Niet iedereen heeft er behoefte aan om zijn of haar tweets op een forum te hebben staan. Ik ben er een vanquote:Op maandag 17 september 2012 00:45 schreef DaMook het volgende:
[..]
Staat toch ook gewoon op twitter.
Okquote:Op maandag 17 september 2012 00:46 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, en? Niet iedereen heeft er behoefte aan om zijn of haar tweets op een forum te hebben staan. Ik ben er een van
Ohquote:Op maandag 17 september 2012 00:38 schreef minthy het volgende:
Even een superdupermegamoddervet compliment voor Cee. Wat schrijf je tof over Boer zoekt vrouw!
Het programma volg ik niet, maar je blogs zijn geweldig![]()
Ik heb nog wel extra veel op Enter geramd om het wolfrolfproof te maken.quote:
Je hebt ook altijd wat te miepen!!!!!!111!!!11111quote:Op maandag 17 september 2012 08:54 schreef minthy het volgende:
Sef moet zich gaan verhuren als wekker. Zeer succesvol hier...
quote:Op maandag 17 september 2012 08:54 schreef minthy het volgende:
quote:Op maandag 17 september 2012 08:59 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Je hebt ook altijd wat te miepen!!!!!!111!!!11111
Goedemorgenquote:Op maandag 17 september 2012 08:54 schreef minthy het volgende:
Klopt, zo ben ik. En nu je waffel houden en werken, net als het overgrote deel van de bevolkingquote:Op maandag 17 september 2012 08:59 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Je hebt ook altijd wat te miepen!!!!!!111!!!11111
Cutequote:
Nee, niet echt...quote:
quote:Op maandag 17 september 2012 09:51 schreef Pino112 het volgende:
Mijn buschauffeur lijkt op zo'n New Kids-gozer
BAM!
Hee klepzeikert ik ben keihard aan het bikkelen jaquote:Op maandag 17 september 2012 09:23 schreef minthy het volgende:
[..]
Klopt, zo ben ik. En nu je waffel houden en werken, net als het overgrote deel van de bevolking
quote:Op maandag 17 september 2012 10:40 schreef Sersjee het volgende:
Ergens is het niet goed da'k dit compleet kan meezingen.
Zeg Freek-Willem, als je echt zo hard aan het bikkelen bent heb je geen tijd om te spelen met je mobieltjequote:Op maandag 17 september 2012 10:06 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Hee klepzeikert ik ben keihard aan het bikkelen ja
quote:Op maandag 17 september 2012 12:04 schreef wolfrolf het volgende:
Edit, smartphone is aan het trippen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |