Beeldschoon!quote:
Dat zwart-witte kan ik me herinneren, die hond nietquote:Op zondag 16 september 2012 13:15 schreef Cee het volgende:
Met die zwartwitte clip met die hond.Als ik het me goed herinner.
Ik zit nu ook te twijfelen.quote:Op zondag 16 september 2012 13:16 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat zwart-witte kan ik me herinneren, die hond niet
quote:Op zondag 16 september 2012 13:17 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zit nu ook te twijfelen.
Misschien te veel langharige tekkels in die clip.
Ba-dum-tsssssjjjj.
Ik heb het over Salineronis. Wehehe.quote:Op zondag 16 september 2012 13:16 schreef 3rdRock het volgende:
en het ging niet eens om Salinero maar om Bonfire!
ja, maar jij bent niet helemaal goedquote:Op zondag 16 september 2012 13:18 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik heb het over Salineronis. Wehehe.
Wat een vuige leugen!!11!!!quote:Op zondag 16 september 2012 13:20 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, maar jij bent niet helemaal goed
over 3fm! (toch?)quote:
liefde maakt blind...quote:
twitter:coen3fm twitterde op zondag 16-09-2012 om 13:25:19Onderweg naar Aalten. Plaatjes draaien in de feesttent daar. Voor de gelegenheid met Jelmer (van Rob Stenders)! reageer retweet
+1quote:
Mijn liefde voor jou is nog groterder dan de grootste oceaanquote:
Gisteren nog vlakbij geweest! (Ruurlo)quote:Op zondag 16 september 2012 13:26 schreef 3rdRock het volgende:
allemaal naar Aalten!twitter:coen3fm twitterde op zondag 16-09-2012 om 13:25:19Onderweg naar Aalten. Plaatjes draaien in de feesttent daar. Voor de gelegenheid met Jelmer (van Rob Stenders)! reageer retweet
leuke regio daar met leuke mensenquote:Op zondag 16 september 2012 13:27 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Gisteren nog vlakbij geweest! (Ruurlo)
Werk zequote:Op zondag 16 september 2012 13:29 schreef minthy het volgende:
Grouplove![]()
Ik verhuis voor een paar uurtjes naar m'n werk, later
werk ze!quote:Op zondag 16 september 2012 13:29 schreef minthy het volgende:
Grouplove![]()
Ik verhuis voor een paar uurtjes naar m'n werk, later
top! je typt niet "werkse". de persoon die dat heeft bedacht moeten ze langzaam doodknuppelen!quote:
Wat betreft de s en de z... Alsof dat zoveel verschil maakt in het Nederlandsquote:Op zondag 16 september 2012 13:30 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
top! je typt niet "werkse". de persoon die dat heeft bedacht moeten ze langzaam doodknuppelen!
Sondag oogt ook zo raar, dus ja.quote:Op zondag 16 september 2012 13:31 schreef CindieY het volgende:
[..]
Wat betreft de s en de z... Alsof dat zoveel verschil maakt in het Nederlands
Het zal me niks verbazen als we over een aantal jaren niet meer weten of we iets nu met een S of een Z moeten schrijven. Net zoals we nu twijfelen over een D of een Tquote:
Het gaat me niet alleen om de s/z, maar ook om het ontbreken van de spatie. De gemiddelde nederlander propt overal spaties tussen, maar juist in deze constructie laten ze er 1 weg.quote:Op zondag 16 september 2012 13:31 schreef CindieY het volgende:
[..]
Wat betreft de s en de z... Alsof dat zoveel verschil maakt in het Nederlands
Tsja, weet jij te verklaren (zonder google!) waarom er een spatie in moet dan?quote:Op zondag 16 september 2012 13:34 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Het gaat me niet alleen om de s/z, maar ook om het ontbreken van de spatie. De gemiddelde nederlander propt overal spaties tussen, maar juist in deze constructie laten ze er 1 weg.
ik gok op persoonsvorm+onderwerp en dat daar altijd een spatie tussen zit? zoiets zal het wel zijn denk ikquote:Op zondag 16 september 2012 13:35 schreef CindieY het volgende:
[..]
Tsja, weet jij te verklaren (zonder google!) waarom er een spatie in moet dan?
En we spraken er zo'n schaaaaande van voordat het op tv kwam. OMG je kan die mensen toch niet de hele tijd volgen met de camera en dat dan uitzenden? Dat is toch ongepast!quote:Op zondag 16 september 2012 13:54 schreef Evertjan het volgende:
Big Brother wat een debiel programma was dat als je de beelden er van nu terug kijkt
Lekker knuffelen met Ruudquote:Op zondag 16 september 2012 13:54 schreef Evertjan het volgende:
Big Brother wat een debiel programma was dat als je de beelden er van nu terug kijkt
maar het ging ook gewoon echt nergens overquote:Op zondag 16 september 2012 13:55 schreef Cee het volgende:
[..]
En we spraken er zo'n schaaaaande van voordat het op tv kwam. OMG je kan die mensen toch niet de hele tijd volgen met de camera en dat dan uitzenden? Dat is toch ongepast!
Jawel, het ging over het analyseren van de tekst van Little Green Bag, het schoppen van kippen en ruzie hebben om een molton.quote:Op zondag 16 september 2012 13:57 schreef Evertjan het volgende:
[..]
maar het ging ook gewoon echt nergens over
vergeet het vermeende pijpen van maurice door Karin niet! en het denken dat Bart homo is door die roodharige Martin die er waarschijnlijk daardoor als eerste uitgetyft werd!quote:Op zondag 16 september 2012 13:59 schreef Cee het volgende:
[..]
Jawel, het ging over het analyseren van de tekst van Little Green Bag, het schoppen van kippen en ruzie hebben om een molton.
waarom weet ik dit nog allemaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |