Turkse kampioenquote:Op zondag 16 september 2012 11:47 schreef Doublepain het volgende:
Wat is Galasataray?? Weer zo'n toeval oostblokclub??
Chelsea - Juventus op Sport1quote:Op zondag 16 september 2012 13:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Had de NOS geen spannender potje kunnen kiezen?
Waarom heb ik geen Sport1?quote:
Omdat het kan?quote:Op zondag 16 september 2012 13:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Waarom heb ik geen Sport1?
nou hebben ze elke keer te kennen gegeven dat ze vorig jaar onderschat hebben, dat gebeurt ze niet nog eens. ALS ze al verliezen, komt het door een slechte dag of dat een elftal gewoon beter is.quote:Op maandag 17 september 2012 23:21 schreef TLC het volgende:
Dit kan zomaar eens een gelijkspelletje worden, want zo geweldig is ManU achterin niet en Galatasaray scoort de laatste wedstrijden altijd wel een keertje.
En we hebben ManU vorig seizoen in de CL gezien, dat was ook niet je van het.
Ik zeg 2-2.
Tijd dat de NOS op twee zenders gaat uitzenden. Zelfs als Ajacied zou ik graag nog af en toe zappen naar Real-City. Vanaaf hetzelfde... Man U leuk, maar Chelsea - Juve is ook prima te bekijken...quote:Op zondag 16 september 2012 15:38 schreef Nober het volgende:
Tijd dat er geen Nederlandse club meer in de CL komt, Real Madrid-Man. City ook al door onze neuzen geboord. Al denk ik dat de NOS gewoon gekozen had voor PSG-Dinamo Kiev of Montpellier-Arsenal.
in de Champions league heb je ervaring nodig, zet hem maar in als je eigenlijk al door bent, maar voor nu is Evra verstandigerquote:Op woensdag 19 september 2012 16:15 schreef -Willempie- het volgende:
Buttie niet in de basis, Ferguson
Speelde ook eigenlijk gewoon matig. Die hype die rondom hem is ontstaan is lachwekkend.quote:Op woensdag 19 september 2012 16:15 schreef -Willempie- het volgende:
Buttie niet in de basis, Ferguson
De NOS denkt met deze wedstrijd de hoogste kijkcijfers te halen.quote:Op woensdag 19 september 2012 20:16 schreef Mike-The-Situation het volgende:
Dit is er weer één voor in het rijtje kutwedstrijden gekozen door de NOS op basis van chauvinisme
En terecht met al die Turken en Man United fans maar blij word ik er niet van.quote:Op woensdag 19 september 2012 20:17 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
De NOS denkt met deze wedstrijd de hoogste kijkcijfers te halen.
Want de NOS hoort er te zijn voor de kijkcijfersquote:Op woensdag 19 september 2012 20:17 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat denken ze mooi verkeerd wat mij betreft, ik kijk liever naar een goede pot dan naar een stel Nederlanders.quote:Op woensdag 19 september 2012 20:17 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ze hebben ettelijke miljoenen voor de CL-rechten betaald. Dan moet je hoge kijkcijfers halen om een gedeelte weer terug te kunnen verdienen.quote:Op woensdag 19 september 2012 20:19 schreef TheArt het volgende:
[..]
Want de NOS hoort er te zijn voor de kijkcijfersDenk trouwens ook dat de NOS zo denkt, maar dat horen ze helemaal niet te doen.
quote:
Ik vind sowieso dat de CL idd niet op de NOS hoort. Er zijn amper (misschien wel geen) andere Europese landen waar de CL-rechten bij de publieke omroep liggen. Eigenlijk drama dat het hier zo niet is.quote:Op woensdag 19 september 2012 20:22 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ze hebben ettelijke miljoenen voor de CL-rechten betaald. Dan moet je hoge kijkcijfers halen om een gedeelte weer terug te kunnen verdienen.
Je zou je wel kunnen afvragen of de NOS hier budget voor moet vrij maken.
Mee eens.quote:Op woensdag 19 september 2012 20:25 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ik vind sowieso dat de CL idd niet op de NOS hoort. Er zijn amper (misschien wel geen) andere Europese landen waar de CL-rechten bij de publieke omroep liggen. Eigenlijk drama dat het hier zo niet is.
Dat is niet helemaal waar, zie hier hoe hij Maik de Boer aan de tand voeltquote:Op woensdag 19 september 2012 20:26 schreef j0rdiiii het volgende:
Ze zijn er bij de NOS toch ook eindelijk achter dat Tom niet kan praten en dus zit Sjek er maar voor het gesprek.
quote:Op woensdag 19 september 2012 20:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal waar, zie hier hoe hij Maik de Boer aan de tand voelt
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 19 september 2012 20:29 schreef Grifte het volgende:
Zou wel mooi zijn als die Turken hier stunten
Dan gaan ze weer toeterenquote:Op woensdag 19 september 2012 20:29 schreef Grifte het volgende:
Zou wel mooi zijn als die Turken hier stunten
Manchester United heeft het nog weleens moeilijk in de groepsfase, Benfica, Basel...quote:Op woensdag 19 september 2012 20:16 schreef Mike-The-Situation het volgende:
Dit is er weer één voor in het rijtje kutwedstrijden gekozen door de NOS op basis van chauvinisme
NOSquote:Op woensdag 19 september 2012 20:16 schreef Mike-The-Situation het volgende:
quote:Op woensdag 19 september 2012 20:30 schreef alors het volgende:
Amrabat, laat je haar weer even groeien man, hij lijkt net een chemopatientje zo.
Je kunt lullen tot je een ons weegt maar er is geen weldenkend mens op aarde die Galatasaray wilt zien voetballen tegen Manchester United terwijl Chelsea tegen Juventus speelt.quote:Op woensdag 19 september 2012 20:30 schreef Nober het volgende:
[..]
Manchester United heeft het nog weleens moeilijk in de groepsfase, Benfica, Basel...
lolquote:Op woensdag 19 september 2012 20:30 schreef Syntix het volgende:
[..]
NOS
Chauvenisme in NL
die combinatie![]()
Duitsland (ARD/ZDF) en Italië (Rai Uno) en is ITV (Engeland/Verenigd Koninkrijk) publieke?quote:Op woensdag 19 september 2012 20:25 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ik vind sowieso dat de CL idd niet op de NOS hoort. Er zijn amper (misschien wel geen) andere Europese landen waar de CL-rechten bij de publieke omroep liggen. Eigenlijk drama dat het hier zo niet is.
Toeterende Turken straks, is toch mooi man.quote:Op woensdag 19 september 2012 20:31 schreef Mike-The-Situation het volgende:
[..]
Je kunt lullen tot je een ons weegt maar er is geen weldenkend mens op aarde die Galatasaray wilt zien voetballen tegen Manchester United terwijl Chelsea tegen Juventus speelt.
Dit dus. Daarnaast zijn de commentatoren falers bij de NOS en blijkbaar pikt iedereen het constant maar dat er voor de minst leuke wedstrijden wordt gekozen, er slechte commentatoren zijn en er gewoon zoveel andere wedstrijden NIET worden uitgezonden. Zend dan gewoon op NL2 en NL3 CL uit, zodat je het publiek laat kiezen... Of nog beter doe een poll of zo op wie de commentator mag worden bij een wedstrijd en welke wedstrijd uitgezonden moet worden als er geen Nederlandse club speelt.quote:Op woensdag 19 september 2012 20:31 schreef Mike-The-Situation het volgende:
[..]
Je kunt lullen tot je een ons weegt maar er is geen weldenkend mens op aarde die Galatasaray wilt zien voetballen tegen Manchester United terwijl Chelsea tegen Juventus speelt.
Jaquote:Op woensdag 19 september 2012 20:32 schreef Grifte het volgende:
Kan je gewoon weer via NOS streampje kijken?
Dat is toch heerlijk man, laat gaan johquote:Op woensdag 19 september 2012 20:33 schreef Nober het volgende:
[..]
Toeterende Turken straks, is toch mooi man.
Dit boven Chelsea - Juve verkiezenquote:Op woensdag 19 september 2012 20:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mensen die vanavond Sport 1 opzetten
Ik heb een illegale stream.quote:Op woensdag 19 september 2012 20:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit boven Chelsea - Juve verkiezen
Jij durft.quote:Op woensdag 19 september 2012 20:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb een illegale stream.
Zeker. Als Fred Teeven aan de macht komt krijg ik een jarenlange gevangenisstraf.quote:
Chelseaquote:Op woensdag 19 september 2012 20:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit boven Chelsea - Juve verkiezen
Ga eens naar je eigen topic danquote:
En die 1e staat in de Competitiequote:Op woensdag 19 september 2012 20:41 schreef Thas het volgende:
[..]
Chelsea![]()
![]()
Da's toch die club die zaterdag niet verder dan 0-0 kwam bij QPR en de wedstrijd daarvoor met 1-4 verloor tegen Atleti
En dan Juve die iedereen omkoopt
Manchester United
Is goed, ons topic is toch veel leuker dan dit topic.quote:Op woensdag 19 september 2012 20:41 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ga eens naar je eigen topic dan
quote:Op woensdag 19 september 2012 20:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Is goed, ons topic is toch veel leuker dan dit topic.
Inderdaad knap thuis gewonnen van Reading en Newcastle en uit bij Wiganquote:Op woensdag 19 september 2012 20:42 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
En die 1e staat in de Competitie
NOS.quote:Op woensdag 19 september 2012 20:44 schreef Anonymousz het volgende:
waarom geen juve chelsea of bayern valencia?
Omdat RVPquote:Op woensdag 19 september 2012 20:44 schreef Anonymousz het volgende:
omdat NOS keihard faaltquote:Op woensdag 19 september 2012 20:44 schreef Anonymousz het volgende:
Wat zijn Uniteds kwaliteitsprestaties in de competitie dan? Verliezen bij Everton?quote:Op woensdag 19 september 2012 20:44 schreef Thas het volgende:
[..]
Inderdaad knap thuis gewonnen van Reading en Newcastle en uit bij Wigan
Natrap tegen Robbenquote:
Southampton uit altijd lastigquote:Op woensdag 19 september 2012 20:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat zijn Uniteds kwaliteitsprestaties in de competitie dan? Verliezen bij Everton?
Nee, Man Utd is lekker bezigquote:Op woensdag 19 september 2012 20:44 schreef Thas het volgende:
[..]
Inderdaad knap thuis gewonnen van Reading en Newcastle en uit bij Wigan
quote:
knmbquote:
Doelsaldo Man Utd afgelopen 2 wedstrijden 6-2quote:Op woensdag 19 september 2012 20:45 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Nee, Man Utd is lekker bezig
Al jaren man, waardeloze voetballerquote:Op woensdag 19 september 2012 20:49 schreef Thas het volgende:
Okok ik geef toe Nani bakt er dit seizoen tot nu toe bar weinig van
Buttnerquote:
quote:[b]Op woensdag 19 september 2012 20:48 schreef Thas het volgende:
Goed gefloten van de scheids, niet de wedstrijd doodfluiten met pingel in 1e minuut
boeiequote:Op woensdag 19 september 2012 20:49 schreef Tito_Makani het volgende:
Ik moet gewoon Chelsea vs Juventus op een stream kijken omdat de NOS manchester united tegen een turkse club uitzend.
2 seizoenen geleden meeste assists in sterkste competitie ter wereldquote:Op woensdag 19 september 2012 20:49 schreef Grifte het volgende:
[..]
Al jaren man, waardeloze voetballer
was altijd slecht, hadden ze beter Park JS altijd neer kunnen zettenquote:Op woensdag 19 september 2012 20:49 schreef Thas het volgende:
Okok ik geef toe Nani bakt er dit seizoen tot nu toe bar weinig van
Tijd voor Manolevquote:Op woensdag 19 september 2012 20:50 schreef avaz het volgende:
Toch ook armoede dat zo'n Rafael elke x rechtsback staat
Totaalplaatje mongool.quote:Op woensdag 19 september 2012 20:48 schreef Thas het volgende:
[..]
Doelsaldo Man Utd afgelopen 2 wedstrijden 6-2
Chelsea 1-4
Goed gefloten van de scheids, niet de wedstrijd doodfluiten met pingel in 1e minuut
Waarschijnlijk is er hier al meer gebeurd dan bij Chelsea - Juventus de hele wedstrijd zal gebeuren.quote:Op woensdag 19 september 2012 20:49 schreef Tito_Makani het volgende:
Ik moet gewoon Chelsea vs Juventus op een stream kijken omdat de NOS manchester united tegen een turkse club uitzend.
Altintopquote:Op woensdag 19 september 2012 20:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Altintop had op rechts moeten geven.
wat een dwergquote:
Deze comment ben ik serieus: Goede speler hoor, Rafael. Evra vond ik vorig seizoen wel erg slecht en tot nu toe dit seizoen ook erg matig. Rafael kan wel wat.quote:Op woensdag 19 september 2012 20:50 schreef avaz het volgende:
Toch ook armoede dat zo'n Rafael elke x rechtsback staat
?quote:
Ahhsoooquote:Op woensdag 19 september 2012 20:52 schreef Rickazio het volgende:
[..]
de keeper, alleen hier kon die weinig aan doen
VOORDEEL.quote:Op woensdag 19 september 2012 20:52 schreef Shreyas het volgende:
Krijgt de keeper geen rood voor die tackel?
Als het aan mij lag stonden er een stuk of 3 Koreanen in bij Man Utd dus daar zeg ik maar niks overquote:Op woensdag 19 september 2012 20:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
was altijd slecht, hadden ze beter Park JS altijd neer kunnen zetten
als de speler ging liggen ja, maar er zijn nog sportieve spelers in de wereldquote:
Na het toepassen van de voordeelregel kun je alsnog een kaart geven.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
quote:Op woensdag 19 september 2012 20:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
mooi bagger voor mn weddenschapSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet in zulke gevallen, want de overtreding op zich is geen rood.quote:Op woensdag 19 september 2012 20:53 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Na het toepassen van de voordeelregel kun je alsnog een kaart geven.
quote:Op woensdag 19 september 2012 20:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
KOM MAAR OP MET DAT GELDSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat had ik opgeschreven: Lille – Bate Lille not to win @ 2.08
Wat had ik gister:
PSG – Kiev 1 @ 1.6
Montpellier – Arsenal 2@ 2.2
Real – City 1 @ 1.6
Málaga – Zenit Malaga not to win @ 1.6
Ok, die laatste had ik dus fout.Hihiquote:Özil | Ki SY| Son HM| Lee SW| Taeguk Warriors|
Bij PSV kon ie dan ook alleen kansen missen.quote:
Hij speelde goed bij PSV hoorquote:Op woensdag 19 september 2012 20:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bij PSV kon ie dan ook alleen kansen missen.
zo af-en-toe in thuiswedstrijden ja. Mooiweervoetballer, daar hou ik niet van. Die hebben we wel meer in het Philipsquote:Op woensdag 19 september 2012 20:56 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hij speelde goed bij PSV hoor
Hij is daar volkomen mislukt man.quote:Op woensdag 19 september 2012 20:56 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hij speelde goed bij PSV hoor
Jij herinnert waarschijnlijk alleen de goede momentenquote:Op woensdag 19 september 2012 20:57 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nee, viel vaak goed in, kreeg op het laatst geen kans
PSV is de club die spelers juist slechter maakt inderdaad, dat zie je ook met Wijnaldum trouwens. Amrabat ging pas echt goed spelen nadat hij weg was bij PSV.quote:
quote:Op woensdag 19 september 2012 20:58 schreef Rickazio het volgende:
aantal diefstallen komend uur in Nederland ligt bijzonder laag,
alle turken kijken nu voetbal
Vond het wel meevallen. Beetje een blinde dribbelaar die op laatst niet eens meer mocht invallen.quote:Op woensdag 19 september 2012 20:57 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nee, viel vaak goed in, kreeg op het laatst geen kans
Tuurlijkquote:Op woensdag 19 september 2012 20:58 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Jij herinnert waarschijnlijk alleen de goede momenten
Origineel manquote:Op woensdag 19 september 2012 20:58 schreef Rickazio het volgende:
Wijnaldem was bij Feyenoord ook niks manquote:Op woensdag 19 september 2012 20:58 schreef Shreyas het volgende:
[..]
PSV is de club die spelers juist slechter maakt inderdaad, dat zie je ook met Wijnaldum trouwens. Amrabat ging pas echt goed spelen nadat hij weg was bij PSV.
Ik heb m'n fiets ook even van het slot gehaald, gewoon omdat het nu even kan.quote:Op woensdag 19 september 2012 20:58 schreef Rickazio het volgende:
quote:Op woensdag 19 september 2012 20:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb m'n fiets ook even van het slot gehaald, gewoon omdat het nu even kan.
Bedankt voor de 5.5mquote:Op woensdag 19 september 2012 20:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wijnaldem was bij Feyenoord ook niks man
quote:Op woensdag 19 september 2012 20:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
had m nog niet voorbij zien komen, iemand moet t doen hequote:
Marokkanen kijken geen voetbal hèquote:Op woensdag 19 september 2012 20:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Amrabatquote:Op woensdag 19 september 2012 20:59 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Marokkanen kijken geen voetbal hè
Allemaal naar Amrabat kijkenquote:Op woensdag 19 september 2012 20:59 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Marokkanen kijken geen voetbal hè
Amersfoort toch?quote:Op woensdag 19 september 2012 20:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
zondag zitten jullie weer vrolijk te fluiten in dat hondenhokje van jullie, als die vent het veld op komt.quote:Op woensdag 19 september 2012 20:59 schreef Grifte het volgende:
[..]
Bedankt voor de 5.5m
gr gr Martin
Oja!quote:
Ff een fiets ophalen dus.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BARCA
Ben er dit keer helaas niet bij, maar inderdaad lekker toch aanpakken die gasten. Benieuwd of die dit keer wel durft te presteren, was vorige keer in De Kuip beschamend gewoonquote:Op woensdag 19 september 2012 21:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
zondag zitten jullie weer vrolijk te fluiten in dat hondenhokje van jullie, als die vent het veld op komt.
quote:Op woensdag 19 september 2012 21:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Bar le duc - Spa?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BARCA[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
quote:Op woensdag 19 september 2012 21:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kom maar, het is volkomen veilig....
Wat doet die pik bij Galatasaray? Kon hij echt geen betere club vindenquote:
Keisuke Honda.quote:Op woensdag 19 september 2012 21:02 schreef Thas het volgende:
Kagawa, enige positieve wat Japan voortbrengt
Asa Akira op zich ook welquote:Op woensdag 19 september 2012 21:02 schreef Thas het volgende:
ach, wij zullen jullie vast lekker bezig zien wanneer we 10 10 10 schreeuwen.quote:Op woensdag 19 september 2012 21:01 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ben er dit keer helaas niet bij, maar inderdaad lekker toch aanpakken die gasten. Benieuwd of die dit keer wel durft te presteren, was vorige keer in De Kuip beschamend gewoon
Toyota Starletquote:Op woensdag 19 september 2012 21:02 schreef Thas het volgende:
Geen betere club die beter betaalt denk ikquote:Op woensdag 19 september 2012 21:02 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Wat doet die pik bij Galatasaray? Kon hij echt geen betere club vinden
Het is nog vroegquote:Op woensdag 19 september 2012 21:03 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Je grapjes komen nog niet helemaal uit de verf vanavond
Haha, dat is juist de bedoelingquote:Op woensdag 19 september 2012 21:03 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Je grapjes komen nog niet helemaal uit de verf vanavond
Live wedstrijden via internet streams #48quote:Op woensdag 19 september 2012 21:03 schreef trancelate het volgende:
ngo iemand bij wie sopcast het niet doet?
nos heeft een werkende streamquote:Op woensdag 19 september 2012 21:03 schreef trancelate het volgende:
Nee.quote:Op woensdag 19 september 2012 21:03 schreef trancelate het volgende:
Ja een paar als lustobject geschikte dames hebben ze ook nog wel.quote:
Ah ja fantastische carrière, beetje op de bank zitten in Rusland. Vrije trappen erin schieten tegen Jeroen Verhoeven is het enige wat ie heeft gepresteerd.quote:
Niets mis mee, andersom was dat ook gebeurd. Rivaliteit en uitspattingen daarvan zijn juist het mooiste van het voetbal. Daarom altijd zo moe van die moraalriddertjes om het voetbal heen, maar goed dit is beetje off-topic.quote:Op woensdag 19 september 2012 21:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ach, wij zullen jullie vast lekker bezig zien wanneer we 10 10 10 schreeuwen.dat soort dingen blijven nu eenmaal.
quote:Op woensdag 19 september 2012 21:04 schreef Thas het volgende:
[..]
Ja een paar als lustobject geschikte dames hebben ze ook nog wel.
Hoewel ik die jij noemt echt graflelijk is, maar goed, over smaak valt niet te twisten.
[..]
Ah ja fantastische carrière, beetje op de bank zitten in Rusland. Vrije trappen erin schieten tegen Jeroen Verhoeven is het enige wat ie heeft gepresteerd.
Vroeger was ze nog lekker. Nu niet meer.quote:Op woensdag 19 september 2012 21:04 schreef Thas het volgende:
[..]
Hoewel ik die jij noemt echt graflelijk is, maar goed, over smaak valt niet te twisten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Graflelijk, mehhquote:Op woensdag 19 september 2012 21:04 schreef Thas het volgende:
[..]
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
quote:Op woensdag 19 september 2012 21:05 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Graflelijk, mehhSoftware: Adobe Photoshop CS3 WindowsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Graflelijk, mehhTerechte klachtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Graflelijk, mehhGatver, echt graflelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
DIT TOPIC VERTOONT SCquote:Op woensdag 19 september 2012 21:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Software: Adobe Photoshop CS3 Windows
CS5.5quote:Op woensdag 19 september 2012 21:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij kopte Nederland maar mooi naar de SF samen met de man van 22 cmquote:Op woensdag 19 september 2012 21:07 schreef tech4u het volgende:
MeloDie kan bij mij nooit meer wat fout doen
wat slechtquote:
[..]
Graflelijk, mehhTsja, niks voor mij, imo kijkt ze als een hoer. Ik snap dat veel mannen dat leuk vinden, ik niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Özil | Ki SY| Son HM| Lee SW| Taeguk Warriors|
Denken dat fotografen met Windows werkenquote:Op woensdag 19 september 2012 21:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik verbaasde me dat ik de eerste wasquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |