Bij PSV kon ie dan ook alleen kansen missen.quote:
Hij speelde goed bij PSV hoorquote:Op woensdag 19 september 2012 20:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bij PSV kon ie dan ook alleen kansen missen.
zo af-en-toe in thuiswedstrijden ja. Mooiweervoetballer, daar hou ik niet van. Die hebben we wel meer in het Philipsquote:Op woensdag 19 september 2012 20:56 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hij speelde goed bij PSV hoor
Hij is daar volkomen mislukt man.quote:Op woensdag 19 september 2012 20:56 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hij speelde goed bij PSV hoor
Jij herinnert waarschijnlijk alleen de goede momentenquote:Op woensdag 19 september 2012 20:57 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nee, viel vaak goed in, kreeg op het laatst geen kans
PSV is de club die spelers juist slechter maakt inderdaad, dat zie je ook met Wijnaldum trouwens. Amrabat ging pas echt goed spelen nadat hij weg was bij PSV.quote:
quote:Op woensdag 19 september 2012 20:58 schreef Rickazio het volgende:
aantal diefstallen komend uur in Nederland ligt bijzonder laag,
alle turken kijken nu voetbal
Vond het wel meevallen. Beetje een blinde dribbelaar die op laatst niet eens meer mocht invallen.quote:Op woensdag 19 september 2012 20:57 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nee, viel vaak goed in, kreeg op het laatst geen kans
Tuurlijkquote:Op woensdag 19 september 2012 20:58 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Jij herinnert waarschijnlijk alleen de goede momenten
Origineel manquote:Op woensdag 19 september 2012 20:58 schreef Rickazio het volgende:
Wijnaldem was bij Feyenoord ook niks manquote:Op woensdag 19 september 2012 20:58 schreef Shreyas het volgende:
[..]
PSV is de club die spelers juist slechter maakt inderdaad, dat zie je ook met Wijnaldum trouwens. Amrabat ging pas echt goed spelen nadat hij weg was bij PSV.
Ik heb m'n fiets ook even van het slot gehaald, gewoon omdat het nu even kan.quote:Op woensdag 19 september 2012 20:58 schreef Rickazio het volgende:
quote:Op woensdag 19 september 2012 20:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb m'n fiets ook even van het slot gehaald, gewoon omdat het nu even kan.
Bedankt voor de 5.5mquote:Op woensdag 19 september 2012 20:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wijnaldem was bij Feyenoord ook niks man
quote:Op woensdag 19 september 2012 20:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
had m nog niet voorbij zien komen, iemand moet t doen hequote:
Marokkanen kijken geen voetbal hèquote:Op woensdag 19 september 2012 20:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Amrabatquote:Op woensdag 19 september 2012 20:59 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Marokkanen kijken geen voetbal hè
Allemaal naar Amrabat kijkenquote:Op woensdag 19 september 2012 20:59 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Marokkanen kijken geen voetbal hè
Amersfoort toch?quote:Op woensdag 19 september 2012 20:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
zondag zitten jullie weer vrolijk te fluiten in dat hondenhokje van jullie, als die vent het veld op komt.quote:Op woensdag 19 september 2012 20:59 schreef Grifte het volgende:
[..]
Bedankt voor de 5.5m
gr gr Martin
Oja!quote:
Ff een fiets ophalen dus.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BARCA
Ben er dit keer helaas niet bij, maar inderdaad lekker toch aanpakken die gasten. Benieuwd of die dit keer wel durft te presteren, was vorige keer in De Kuip beschamend gewoonquote:Op woensdag 19 september 2012 21:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
zondag zitten jullie weer vrolijk te fluiten in dat hondenhokje van jullie, als die vent het veld op komt.
quote:Op woensdag 19 september 2012 21:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Bar le duc - Spa?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BARCA[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
quote:Op woensdag 19 september 2012 21:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kom maar, het is volkomen veilig....
Wat doet die pik bij Galatasaray? Kon hij echt geen betere club vindenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |