Deze comment ben ik serieus: Goede speler hoor, Rafael. Evra vond ik vorig seizoen wel erg slecht en tot nu toe dit seizoen ook erg matig. Rafael kan wel wat.quote:Op woensdag 19 september 2012 20:50 schreef avaz het volgende:
Toch ook armoede dat zo'n Rafael elke x rechtsback staat
?quote:
Ahhsoooquote:Op woensdag 19 september 2012 20:52 schreef Rickazio het volgende:
[..]
de keeper, alleen hier kon die weinig aan doen
VOORDEEL.quote:Op woensdag 19 september 2012 20:52 schreef Shreyas het volgende:
Krijgt de keeper geen rood voor die tackel?
Als het aan mij lag stonden er een stuk of 3 Koreanen in bij Man Utd dus daar zeg ik maar niks overquote:Op woensdag 19 september 2012 20:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
was altijd slecht, hadden ze beter Park JS altijd neer kunnen zetten
als de speler ging liggen ja, maar er zijn nog sportieve spelers in de wereldquote:
Na het toepassen van de voordeelregel kun je alsnog een kaart geven.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
quote:Op woensdag 19 september 2012 20:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
mooi bagger voor mn weddenschapSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet in zulke gevallen, want de overtreding op zich is geen rood.quote:Op woensdag 19 september 2012 20:53 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Na het toepassen van de voordeelregel kun je alsnog een kaart geven.
quote:Op woensdag 19 september 2012 20:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
KOM MAAR OP MET DAT GELDSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat had ik opgeschreven: Lille – Bate Lille not to win @ 2.08
Wat had ik gister:
PSG – Kiev 1 @ 1.6
Montpellier – Arsenal 2@ 2.2
Real – City 1 @ 1.6
Málaga – Zenit Malaga not to win @ 1.6
Ok, die laatste had ik dus fout.Hihiquote:Özil | Ki SY| Son HM| Lee SW| Taeguk Warriors|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |