Nee, Man Utd is lekker bezigquote:Op woensdag 19 september 2012 20:44 schreef Thas het volgende:
[..]
Inderdaad knap thuis gewonnen van Reading en Newcastle en uit bij Wigan
quote:
knmbquote:
Doelsaldo Man Utd afgelopen 2 wedstrijden 6-2quote:Op woensdag 19 september 2012 20:45 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Nee, Man Utd is lekker bezig
Al jaren man, waardeloze voetballerquote:Op woensdag 19 september 2012 20:49 schreef Thas het volgende:
Okok ik geef toe Nani bakt er dit seizoen tot nu toe bar weinig van
Buttnerquote:
quote:[b]Op woensdag 19 september 2012 20:48 schreef Thas het volgende:
Goed gefloten van de scheids, niet de wedstrijd doodfluiten met pingel in 1e minuut
boeiequote:Op woensdag 19 september 2012 20:49 schreef Tito_Makani het volgende:
Ik moet gewoon Chelsea vs Juventus op een stream kijken omdat de NOS manchester united tegen een turkse club uitzend.
2 seizoenen geleden meeste assists in sterkste competitie ter wereldquote:Op woensdag 19 september 2012 20:49 schreef Grifte het volgende:
[..]
Al jaren man, waardeloze voetballer
was altijd slecht, hadden ze beter Park JS altijd neer kunnen zettenquote:Op woensdag 19 september 2012 20:49 schreef Thas het volgende:
Okok ik geef toe Nani bakt er dit seizoen tot nu toe bar weinig van
Tijd voor Manolevquote:Op woensdag 19 september 2012 20:50 schreef avaz het volgende:
Toch ook armoede dat zo'n Rafael elke x rechtsback staat
Totaalplaatje mongool.quote:Op woensdag 19 september 2012 20:48 schreef Thas het volgende:
[..]
Doelsaldo Man Utd afgelopen 2 wedstrijden 6-2
Chelsea 1-4
Goed gefloten van de scheids, niet de wedstrijd doodfluiten met pingel in 1e minuut
Waarschijnlijk is er hier al meer gebeurd dan bij Chelsea - Juventus de hele wedstrijd zal gebeuren.quote:Op woensdag 19 september 2012 20:49 schreef Tito_Makani het volgende:
Ik moet gewoon Chelsea vs Juventus op een stream kijken omdat de NOS manchester united tegen een turkse club uitzend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |