De NOS denkt met deze wedstrijd de hoogste kijkcijfers te halen.quote:Op woensdag 19 september 2012 20:16 schreef Mike-The-Situation het volgende:
Dit is er weer één voor in het rijtje kutwedstrijden gekozen door de NOS op basis van chauvinisme
En terecht met al die Turken en Man United fans maar blij word ik er niet van.quote:Op woensdag 19 september 2012 20:17 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
De NOS denkt met deze wedstrijd de hoogste kijkcijfers te halen.
Want de NOS hoort er te zijn voor de kijkcijfersquote:Op woensdag 19 september 2012 20:17 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat denken ze mooi verkeerd wat mij betreft, ik kijk liever naar een goede pot dan naar een stel Nederlanders.quote:Op woensdag 19 september 2012 20:17 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ze hebben ettelijke miljoenen voor de CL-rechten betaald. Dan moet je hoge kijkcijfers halen om een gedeelte weer terug te kunnen verdienen.quote:Op woensdag 19 september 2012 20:19 schreef TheArt het volgende:
[..]
Want de NOS hoort er te zijn voor de kijkcijfersDenk trouwens ook dat de NOS zo denkt, maar dat horen ze helemaal niet te doen.
quote:
Ik vind sowieso dat de CL idd niet op de NOS hoort. Er zijn amper (misschien wel geen) andere Europese landen waar de CL-rechten bij de publieke omroep liggen. Eigenlijk drama dat het hier zo niet is.quote:Op woensdag 19 september 2012 20:22 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ze hebben ettelijke miljoenen voor de CL-rechten betaald. Dan moet je hoge kijkcijfers halen om een gedeelte weer terug te kunnen verdienen.
Je zou je wel kunnen afvragen of de NOS hier budget voor moet vrij maken.
Mee eens.quote:Op woensdag 19 september 2012 20:25 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ik vind sowieso dat de CL idd niet op de NOS hoort. Er zijn amper (misschien wel geen) andere Europese landen waar de CL-rechten bij de publieke omroep liggen. Eigenlijk drama dat het hier zo niet is.
Dat is niet helemaal waar, zie hier hoe hij Maik de Boer aan de tand voeltquote:Op woensdag 19 september 2012 20:26 schreef j0rdiiii het volgende:
Ze zijn er bij de NOS toch ook eindelijk achter dat Tom niet kan praten en dus zit Sjek er maar voor het gesprek.
quote:Op woensdag 19 september 2012 20:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal waar, zie hier hoe hij Maik de Boer aan de tand voelt
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 19 september 2012 20:29 schreef Grifte het volgende:
Zou wel mooi zijn als die Turken hier stunten
Dan gaan ze weer toeterenquote:Op woensdag 19 september 2012 20:29 schreef Grifte het volgende:
Zou wel mooi zijn als die Turken hier stunten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |