quote:
Op maandag 17 september 2012 21:34 schreef tombolafan het volgende:[..]
Ik dacht dat jij je hard maakte voor onderstaande uit de OP:
[..]
Maar uit de laatste paar posts van je krijg ik het idee dat je bepaalde mensen perse op een taalfout wilt betrappen

Dit is best wel offtopic en had zelfs in DM gekund maar vooruit, omdat het publiekelijk gevraagd wordt en anderen misschien hetzelfde denken: Ja ik heb me in den beginne ervoor ingezet. Ik lach taalfalende mensen niet uit. ---(stukje tekst verwijderd)---
Naderhand besefde ik dat ik zelf ook wat van kon leren van andermans fouten en dat schreef ik ook gewoon in dit topic. Ik zit hier niet om iemand uit te lachen en ik lach trigt013 ook niet uit. Ik hoopte met mijn postje te bereiken dat hij niet bleef volhouden geen of nauwelijks fouten te hebben gemaakt.
Anderzijds als dit topic ineens geen bestaansrecht meer zou krijgen zou ik er niet wakker van liggen.
Lienekien betrappen op een taalfout is natuurlijk leuk, net zo leuk als een andere taalfoutcriticus betrappen, zeer zeker niets persoonlijks iig en ik zoek haar postjes ook niet bewust op, ik kom allerlei postjes tegen van iedereen, soms met een d/t fout, soms stuur ik ze een DM of quote ik ze in datzelfde topic. Soms post ik het hier. Soms doe ik niks.
Zullen we weer ontopic gaan? Fouten vinden, eventueel discussiëren of het al dan niet kloppend is zodat sommigen van ons steeds bij blijven leren?
Mocht je nog wat kwijt willen of willen vragen, DM me gerust.
[ Bericht 2% gewijzigd door Kloonhommel op 18-09-2012 10:40:33 ]
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_