SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil jij je eigen MAL er ook bij? Verander de wiki of post het even in het topic, er is vast wel iemand die het voor je kan doen
Voorgaande delen
Topicreeks: Het grote anime/manga topic
------------------------------------------------------------
Over hotlinken en ander gespui:
Veel mensen plaatsen lukraak afbeeldingen en illustraties in dit topic om hun powerlevel te tonen. Aangezien dit de laatste tijd nogal wat problemen oplevert hier een kleine guide, waarvan de basis is ontsprongen aan het intellect van outcast_within.
1. Plak niet zomaar lukraak de directe URL van de afbeelding. Dit heet hotlinking en kost bandbreedte aan de kant van de host. Sommige sites als Random Curiosity worden veel gehotlinked en hebben besloten om dit tegen te gaan. Het gevolg voor jouw afbeelding is dat wij slechts een placeholder te zien krijgen met de boodschap dat hotlinken niet toegestaan is.
2. Om ons wel jouw gevatheid te tonen is het beter om de afbeelding te rehosten. Dat wil zoveel zeggen als upload jouw afbeelding naar een andere site of database en link vanaf die locatie. Kost de originele host van de afbeelding minder bandbreedte en garandeert dat wij jouw afbeelding kunnen zien. Er bestaan een aantal van dergelijke sites, zoals Imgur of Photobucket. Als je een eigen site hebt kan je natuurlijk ook vanaf die locatie rehosten.
IRC Slowchat
#fokanime op irc.tweakers.net
Download Mirc of xchat
Degene die het laatst post in dit topic moet een nieuw topic aanmaken, en deze (als dat kan) bijhouden zolang deze open is.
De OP is hier te vinden.
Klik boven op de tab 'Bewerken' en kopier deze versie in verband met incorrecte weergave!/A/non's with his waifu, all's right in the world.
quote:Op zaterdag 15 september 2012 23:46 schreef Repelsteeltju het volgende:
Zullen maar verzoeken om dit topic naar DIG te verplaatsen omdat we toch alleen maar over besturingssystemen hebben?
Dit.quote:Op zaterdag 15 september 2012 23:46 schreef Repelsteeltju het volgende:
Zullen maar verzoeken om dit topic naar DIG te verplaatsen omdat we toch alleen maar over besturingssystemen hebben?
Waarom probeert de rijksoverheid me over de schulden-crisis te informeren? Horen zij zich niet te onthouden van partijpolitiek. Als mensen dit lezen dan kan dat nadelige gevolgen hebben voor de zetelaantallen van de SP en PVV.
Maar hij is ook als Naruto pinguin getekend!!!1111quote:Op zaterdag 15 september 2012 23:46 schreef Repelsteeltju het volgende:
Waarom probeert de rijksoverheid me over de schulden-crisis te informeren? Horen zij zich niet te onthouden van partijpolitiek. Als mensen dit lezen dan kan dat nadelige gevolgen hebben voor de zetelaantallen van de SP en PVV.
Mijn verkapte SC mag over alles gaan, behalve over onderwerpen gaan waar ik de stront van af weetquote:Op zaterdag 15 september 2012 23:47 schreef -Strawberry- het volgende:
Verkapte SC mag over vanalles gaan.
Robin draait weer door in een Roemer-bashtopic. Kan iemand hem even een slaapmiddel toedienen?quote:Op zaterdag 15 september 2012 23:52 schreef robin007bond het volgende:
[..]
THE NEO-LIBERALS HAVE CAUSED THE FAILURE OF THE WORLD AAH WELFARE FREE MONEY PRINTING PRESS AAAH MEOgkaeroaerkopgnaerkogaerjkgnpaermbvga\eiopmb
DIT IS HET TOPPUNT!quote:Op zaterdag 15 september 2012 23:53 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Robin draait weer door in een Roemer-bashtopic. Kan iemand hem even een slaapmiddel toedienen?
Zo misschien even kijken. Eerst tandenpoetsen.quote:Op zaterdag 15 september 2012 23:53 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Robin draait weer door in een Roemer-bashtopic. Kan iemand hem even een slaapmiddel toedienen?
Ik snap gewoon niet wat er niet grappig aan is. Zelf kon ik er echt zo hard om lachen.quote:Op zaterdag 15 september 2012 23:59 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Zo misschien even kijken. Eerst tandenpoetsen.
Ik denk dat het sowieso al wat oud is... en ook toen Roemlish nieuw was besteedde men er al niet al te veel aandacht aan. Ik weet niet, het is gewoon niet heel grappig. Dat geeft toch niet zoveel?quote:Op zondag 16 september 2012 00:42 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik snap gewoon niet wat er niet grappig aan is. Zelf kon ik er echt zo hard om lachen.
Nou ja. Zelf bunder ik nu van het lachen en ik wed dat ik met meerdere mensen in real life er wel om zou kunnen lachenquote:Op zondag 16 september 2012 00:45 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ik denk dat het sowieso al wat oud is... en ook toen Roemlish nieuw was besteedde men er al niet al te veel aandacht aan. Ik weet niet, het is gewoon niet heel grappig. Dat geeft toch niet zoveel?
Je zult vast niet te enige zijn. Maar op FOK! zul je weinig mensen vinden denk ikquote:Op zondag 16 september 2012 00:52 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nou ja. Zelf bunder ik nu van het lachen en ik wed dat ik met meerdere mensen in real life er wel om zou kunnen lachen
lachen om politiek... you serious dude?quote:Op zondag 16 september 2012 00:52 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nou ja. Zelf bunder ik nu van het lachen en ik wed dat ik met meerdere mensen in real life er wel om zou kunnen lachen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''
quote:Op zondag 16 september 2012 03:49 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Meer mensen die denken datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ANIMEES.
"Because there is not a single story that cannot be improved with the addition of giant robots."
- Scamp
wait whut?quote:Op zondag 16 september 2012 10:15 schreef De_Dakgoot het volgende:
Glop glop watching the semen flow into yui chab
quote:
Een simpele zoektocht was al genoeg! Ik heb altijd 1tje als icon/avatarquote:
quote:Op zaterdag 15 september 2012 23:43 schreef AnimeFan het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 16 september 2012 08:39 schreef .Cake. het volgende:
[..]http://swordartonline.wikia.com/wiki/SachiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''
Meer mensen die denken datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./A/non's with his waifu, all's right in the world.
Meer mensen die denken datMoet ik het gaan spoileren? Ik heb al haar spoilerbalkje geopend bij de characterlijst van MALSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Helemaal super.
Nope, voor mij niet iig. Ik ben al genoeg gespoiled voor SAO.quote:Op zondag 16 september 2012 12:16 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Moet ik het gaan spoileren? Ik heb al haar spoilerbalkje geopend bij de characterlijst van MAL
SPOILER: niet over YuiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helemaal super.
quote:Op zondag 16 september 2012 12:20 schreef Kyubey het volgende:
Is hij toch ook niet? Ik heb er nog geen hint naar gezien iig.SPOILER: niet over YuiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''
quote:Op zondag 16 september 2012 12:25 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Oke godverdomme, nu heb ik mezelf dus weer gespoiled. Ik google NOOIT meer dit soort dingen, dit was de laatste keer.
Ik welquote:Op zondag 16 september 2012 12:23 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Is hij toch ook niet? Ik heb er nog geen hint naar gezien iig.
quote:Op zondag 16 september 2012 12:28 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Ik weldacht ik
En hoe heb je jezelf gespoiled?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door Mauskoekwaus op 16-09-2012 12:43:55 ]''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''
Wacht help wat lees ikquote:Op zondag 16 september 2012 12:29 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Door Heathcliff te googlen en per ongeluk een stukje te lezen over wie hij daadwerkelijk is.
Bedankt voor het delen.quote:Op zondag 16 september 2012 12:29 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Door Heathcliff te googlen en per ongeluk een stukje te lezen over wie hij daadwerkelijk is.
Huh okquote:Op zondag 16 september 2012 12:51 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Niemand snapt de pun?
[ afbeelding ]
Voor de mensen die het NOG niet snappen; die oranje kater heet Heathcliff.
Ik wou niet grappig zijn.quote:
Chuunibyou ga ik zeker volgen girls und panzer minimaal, en evt Little bustersquote:Op zondag 16 september 2012 12:56 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ik wou niet grappig zijn.
Welke anime gaan jullie volgend seizoen volgen trouwens? Iemand die net als ik ook overweegt gewoon alles te kijken?
Nah, dat wordt me te veelquote:Op zondag 16 september 2012 12:56 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Welke anime gaan jullie volgend seizoen volgen trouwens? Iemand die net als ik ook overweegt gewoon alles te kijken?
quote:Op zondag 16 september 2012 13:14 schreef Mauskoekwaus het volgende:
http://www.crunchyroll.co(...)season-two-green-lit
Als het goed is in de herfst, maar dat is nog niet 100% zeker.quote:Op zondag 16 september 2012 13:16 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]maar komt die in de herfst of winter?
Psycho Pass lijkt me ook tof inderdaadquote:Op zondag 16 september 2012 13:07 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Nah, dat wordt me te veel
K
Chuunibyou Demo Koi ga Shitai
Magi
Psycho-Pass
Shinsekai Yori
En SOA en Kokoro Connect, die gaan door dat seizoen.
7 series pfoeals ik dat maar red
JJBAquote:Op zondag 16 september 2012 12:56 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
En de makers van Chaos;Head.quote:Op zondag 16 september 2012 13:58 schreef robin007bond het volgende:
Echt waar mensen: geloof mij. Robotic;Notes wordt de nieuwe Steins;Gate. Je zult weer een kleine groep mensen zien die het niet gaan volgen en die gaan klagen over dat er te veel over gepraat wordten dan achteraf als ze het toch nog een keer gaan kijken klagen dat ze alle fun hebben gemist.
Haast iedereen gaat weer speculeren over de serie
I.G. Productions
Maar met een geweldig plot van de makers van Steins;Gate
Ik wacht wel na twee episodes oidquote:Op zondag 16 september 2012 13:58 schreef robin007bond het volgende:
Echt waar mensen: geloof mij. Robotic;Notes wordt de nieuwe Steins;Gate. Je zult weer een kleine groep mensen zien die het niet gaan volgen en die gaan klagen over dat er te veel over gepraat wordten dan achteraf als ze het toch nog een keer gaan kijken klagen dat ze alle fun hebben gemist.
I.G. Productions
De visual novel van Chaos;Head is niets mis mee. Het is de anime die ze hebben verkracht.quote:Op zondag 16 september 2012 13:58 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
En de makers van Chaos;Head.
Groot verschil.... Robots en tijdreizen.quote:Op zondag 16 september 2012 13:58 schreef robin007bond het volgende:
I.G. Productions
Nou ja, aan de trailer te zien komt er ook wat techniek bij kijkenquote:Op zondag 16 september 2012 14:00 schreef Qunix het volgende:
[..]
Groot verschil.... Robots en tijdreizen.
De anime is gemaakt door Madhouse. Als zij er niets van konden maken. Dan heeft er gewoon niet zo veel ingezeten.quote:Op zondag 16 september 2012 13:59 schreef robin007bond het volgende:
[..]
De visual novel van Chaos;Head is niets mis mee. Het is de anime die ze hebben verkracht.
Och, hele goede studio's maken af en toe ook wat minder goede dingen. Bij Monster scheen de adaptatie ook niet helemaal zo goed te zijn als de manga, terwijl de manga geprezen wordt als een van de beste manga.quote:Op zondag 16 september 2012 14:01 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
De anime is gemaakt door Madhouse. Als zij er niets van konden maken. Dan heeft er gewoon niet zo veel ingezeten.
Monster is met enorm veel respect behandeld. Misschien met iets te veel respect, dat is het enige negatieve dat ik over die adaptatie kan zeggen.quote:Op zondag 16 september 2012 14:05 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Och, hele goede studio's maken af en toe ook wat minder goede dingen. Bij Monster scheen de adaptatie ook niet helemaal zo goed te zijn als de manga, terwijl de manga geprezen wordt als een van de beste manga.
Vergeet niet dat anime als Chobits, Beyblade, Ichigo 100%, Strawberry Panic ook door ze is gemaakt.
Dat laatste veronderstel ik niet, maar de visual novel heeft wel degelijk een hogere receptie genoten dan de anime.quote:Op zondag 16 september 2012 14:13 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Monster is met enorm veel respect behandeld. Misschien met iets te veel respect, dat is het enige negatieve dat ik over die adaptatie kan zeggen.
Chobits, Beyblade, Chaos;Head, Ichigo 100% en Strawberry panic zijn allemaal niet door Madhouse bedacht. Je kunt ze alleen de regie, art, animatie, muziek etc. aanrekenen.
Om nu te veronderstellen dat Chaos;Head toch redelijk was omdat 5pb ook Steins;Gate gemaakt heeft is onzinnig.
Deze quote ik alvast voor het nageslacht.quote:Op zondag 16 september 2012 14:00 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Slim.
Ik kan me gewoon niet voorstellen dat er iets fout kan gaan
Nu maar hopen op het beste.quote:Op zondag 16 september 2012 16:34 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Deze quote ik alvast voor het nageslacht.
[ afbeelding ]
Pas op. Moe Kyubey is er om je te verleiden om een magische boy te worden (wat klinkt dat gay trouwens).quote:
Volgens mijn mama ben ik al magisch genoegquote:Op zondag 16 september 2012 17:49 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Pas op. Moe Kyubey is er om je te verleiden om een magische boy te worden (wat klinkt dat gay trouwens).
Wat doe je met je moeder?quote:Op zondag 16 september 2012 17:51 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Volgens mijn mama ben ik al magisch genoeg
Is dat een... Kyuubei meisje?quote:
Want? Alles wat ik zie is dat het een High school ding wordt met een robotclub. Ik zie nog niet echt het speciale er aan.quote:Op zondag 16 september 2012 13:49 schreef robin007bond het volgende:
Die muziek
Deze anime gaat het worden jongens. Geloof mij.
HIER OOK WEER
Aaah orgasmel4-=EJGOAQ3GOAENGO
En vooral dit. Als ik iets geleerd heb het afgelopen jaar dan is het dat hoge verwachtingen dodelijk zijn voor dit soort series.quote:Op zondag 16 september 2012 14:01 schreef Repelsteeltju het volgende:
Temper je verwachtingen, ik heb geen zin in een nieuw fiasco als Guilty Crown en Fractale.
quote:Op zondag 16 september 2012 17:49 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Pas op. Moe Kyubey is er om je te verleiden om een magische boy te worden (wat klinkt dat gay trouwens).
Beterschapquote:Op zondag 16 september 2012 18:39 schreef .Cake. het volgende:
Ok, ja die kant kan je ook op met Kokoro Connect. Plus nieuwe ED, welke ik de muziek wel beter vindt.
Morgen de recensie, ben toch nog beetje ziekjes en zo.
Tenks. Ben al bijna beter, maar moest vandaag weer werken. Morgen ook nog, maar dan half dagje. En dan twee dagen vrij om even goed uit te zieken.quote:
Een moe moe plaatje als beterschap.quote:Op zondag 16 september 2012 18:42 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Tenks. Ben al bijna beter, maar moest vandaag weer werken. Morgen ook nog, maar dan half dagje. En dan twee dagen vrij om even goed uit te zieken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |