SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 16 september 2012 22:05 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Deus Ex 3Ga met zooi smijten, een grotere hint heb je niet nodig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nooit.
Doe ik al,zeker op Give me Deus Exquote:Op maandag 17 september 2012 00:06 schreef Façade het volgende:
[..]
Ga met zooi smijten, een grotere hint heb je niet nodig.
Ik had ook een aantal EMP nades, dat maakte het ook wel makkelijker.quote:Op maandag 17 september 2012 01:55 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Doe ik al,zeker op Give me Deus Ex
ahaquote:Op maandag 17 september 2012 07:52 schreef Façade het volgende:
[..]
Ik had ook een aantal EMP nades, dat maakte het ook wel makkelijker.
Wat voor mod ben je dan??quote:Op maandag 17 september 2012 12:15 schreef Klonk het volgende:
ik zie trouwens net dat ik de vorige vol had gemaakt en geen nieuwe had geopend
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 17 september 2012 15:39 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Wat voor mod ben je dan??site admin weblogSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en part-time modje GC
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
Oh gutquote:Op maandag 17 september 2012 17:06 schreef Klonk het volgende:
[..]
site admin weblog
en part-time modje GC
Ze willen de 12GB toch ook helemaal niet verkopen. Hou toch een eind op.quote:Op woensdag 19 september 2012 07:41 schreef Ang3l het volgende:
Het verschil tussen 12Gb en 500Gb is maar 70 eur?
Dat is correct. Ik vind het ook weinig, zeker als je bedenkt dat de bundel nog een spel heeft ookquote:Op woensdag 19 september 2012 07:41 schreef Ang3l het volgende:
Het verschil tussen 12Gb en 500Gb is maar 70 eur?
Waarvoor is het hoogteverschil dan op de 'grill'quote:
Oh of juist om het klepje open te doen. IN de comments op playstation.com staatquote:
quote:#1: one major difference is, that the BR bay is a top-loader, instead of the slide-in slot of the Slim.
Duidelijk, net als de ps2 slim dus. Moet zeggen dat, ondanks dat de ps2 slim wel een heerlijk klein apparaatje is, dat toch wel altijd wat cheap aanvoelt.quote:Op woensdag 19 september 2012 10:12 schreef Godtje het volgende:
[..]
Oh of juist om het klepje open te doen. IN de comments op playstation.com staat
[..]
Alleen als je erop gaat zittenquote:Op woensdag 19 september 2012 10:42 schreef Yi-Long het volgende:
Is een toploader ook niet kwetsbaarder!?
Ik vind een toploader wel prettiger werken dan het automatische geschuif.quote:Op woensdag 19 september 2012 10:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
Voor 300 euro is een toploader wel heel erg karig.
Kloptquote:Op woensdag 19 september 2012 10:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
Voor 300 euro is een toploader wel heel erg karig.
Gamecube had ook een toploaderquote:
Ik had t laatstt bij een USB stick:quote:Op woensdag 19 september 2012 07:53 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ze willen de 12GB toch ook helemaal niet verkopen. Hou toch een eind op.
PS2 design was gekocht van een ander bedrijf.quote:Op woensdag 19 september 2012 10:33 schreef CoExist het volgende:
Wat een foeilelijk ding! Zo hebben ze het design van de PS2 ook verkracht...
Playstation plusquote:Op woensdag 19 september 2012 17:43 schreef boem-dikkie het volgende:
God vandaag na een tijdje weer BF3 gespeeld, meteen fucking 2 uur aan het updaten. Eerst PS3 update, daarna BF3 update, en door die BF3 update moest ik opnieuw Back to Karkand downloaden en installeren. En daarna doet hij het niet eens.
Verschrikkelijk.quote:
Overdrijven is ook een vak hoor..quote:Op woensdag 19 september 2012 18:25 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Verschrikkelijk.
Die eerste Phat was gewoon fucking sexy qua design.
De Slim was al een stuk minder mooi.
...en dit ziet er fucking goedkoop en kwetsbaar uit. Als je ook ziet hoe die discloader opengaat, dan heb je toch niet het gevoel dat dat lang goed kan gaan...!?
Willen ze die nieuwere releases expres extra kwetsbaar maken zodat ze straks des te sneller kapot gaan en ingeruild worden voor een next-gen Playstation...!?
Oehh ff downloaden! Helaas suck ik echt om dit soort shooters met een gamepad te spelen. Heb voor Resident Evil 5: Gold Edition toen speciaal de PlayStation Move aangeschaft en later weer verkocht...quote:Op donderdag 20 september 2012 00:04 schreef JK het volgende:
Res evil 6 demo even gedaan. Zombies gaan niet met 1 kogel door het brein dood. Ik heb teveel zombiefilms en te veel Walking Dead gekeken...
Ja, maar daar kun je geen Last of Us op spelen?quote:Op donderdag 20 september 2012 11:49 schreef AQuila360 het volgende:
Wat een gaar ding die super slim en voor die prijs heb je toch ook al bijna een Wii U dadelijk?
Zelda in 1080p spelen met DTSquote:Op donderdag 20 september 2012 12:24 schreef Poit het volgende:
Wat moet je nou weer met een Wii U?
De teleurstelling van de Wii zit nog te vers in m'n geheugen..
Welke Zelda?quote:
Skyward sword had al geen midi meerquote:Op donderdag 20 september 2012 17:19 schreef Poit het volgende:
[..]
Welke Zelda?
En midi samples worden echt niet veel mooier met DTS..
Dus eerst wachten tot Wii U tablet+ uitkomt, met de nieuwe zelda?quote:Op donderdag 20 september 2012 17:43 schreef DJ_ het volgende:
[..]
Skyward sword had al geen midi meer![]()
en de zelda die ongetwijfeld uit komt voor de wii-u
Waarschijnlijk wel eerder, maar het wordt geen launchday voor mij.quote:Op donderdag 20 september 2012 17:44 schreef Poit het volgende:
[..]
Dus eerst wachten tot Wii U tablet+ uitkomt, met de nieuwe zelda?
Sowieso voor mij ook niet..quote:Op donderdag 20 september 2012 17:45 schreef DJ_ het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel eerder, maar het wordt geen launchday voor mij.
Ik haak al af als je echt 3 kogels minimaal in iemand z'n kop moet schieten voor ie dood is.quote:Op donderdag 20 september 2012 00:17 schreef CoExist het volgende:
[..]
Oehh ff downloaden! Helaas suck ik echt om dit soort shooters met een gamepad te spelen. Heb voor Resident Evil 5: Gold Edition toen speciaal de PlayStation Move aangeschaft en later weer verkocht...
Ik vond RE5 zo intens kut dat ik heel huiverig ben voor deze game.. En dat terwijl ik RE4 een van de beste games ooit vind..quote:Op donderdag 20 september 2012 20:31 schreef JK het volgende:
[..]
Ik haak al af als je echt 3 kogels minimaal in iemand z'n kop moet schieten voor ie dood is.
Maar ik ben dan ook een ouwe zeikerd die al veelste veel spellen heeft gespeeld. En heb nog een flinke backlog en wacht dan ook maar op een handje vol spellen... GTA V, Last of us... AC3... en dan wordt het tijd voor een PS4 ofzo.
Mja, dat. Not hyped enoughquote:Op donderdag 20 september 2012 17:47 schreef Poit het volgende:
[..]
Sowieso voor mij ook niet..
Ik betwijfel echt of ik hem uberhaupt ga halen...
Ik hou het wel bij m'n PSvita / PS3 combo
Dit gaat wel weer richting de originele RE, maar ik vond eigenlijk deel 1 en 2 spannender. Ook dat de deur open gaat, en wat er nu weer achter staat. Vaste camerapunten etc. deel 3 begon al minder te worden.. 4 heb ik maar kort gespeeld. Ik denk dat deeltje 6 best aardig is hoor, maar ik laat nu veel titels liggen en ga echt nog maar voor een handje vol titels waar ik echt op wacht.quote:Op vrijdag 21 september 2012 09:35 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik vond RE5 zo intens kut dat ik heel huiverig ben voor deze game.. En dat terwijl ik RE4 een van de beste games ooit vind..
Jammer dat de bundle met Little Big Planet Karting dan alleen weer met de 12 gb versie is.quote:Op zaterdag 22 september 2012 11:57 schreef Aether het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
12 gig is wel heel weinigquote:Op zaterdag 22 september 2012 13:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jammer dat de bundle met Little Big Planet Karting dan alleen weer met de 12 gb versie is.
Zo'n bundel moet met de XBox Arcade doelgroep concurreren, dus niet zo vreemd.quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jammer dat de bundle met Little Big Planet Karting dan alleen weer met de 12 gb versie is.
Vreemd niet, jammer wel.quote:Op zaterdag 22 september 2012 15:46 schreef Aether het volgende:
[..]
Zo'n bundel moet met de XBox Arcade doelgroep concurreren, dus niet zo vreemd.
Niet in een dichte kast zetten, voor de rest heb ik er geen problemen mee.quote:Op zaterdag 22 september 2012 16:29 schreef NumberSeven het volgende:
Ik heb gisteren een 250gb PS3 slim gekocht via marktplaats, in goede staat. Ik lees echter veel dingen over verhitting van de ps3, dat ze snel oververhit kunnen raken. Tot in hoeverre is dit waar, en hoe kan ik dit voorkomen. Hoe lang kun je maximaal spelen op de ps3 zonder dat hij oververhit raakt.
Ook zijn basistips welkom, ben alles nog aan het uitvogelen en wat spellen aan het bestellen.
Ok thnx, ik wilde net een online pass kopen voor fifa 2012 maar kan mijn portemonnee niet opwaarderen omdat ik geen creditcard heb. Is er geen mogelijkheid het via ideal te doen ofzo? Hoe stel ik trouwens de beste graphics settings in voor beste kwaliteit?quote:Op zaterdag 22 september 2012 17:24 schreef Façade het volgende:
[..]
Niet in een dichte kast zetten, voor de rest heb ik er geen problemen mee.
Edit: PS+ is het dubbel en dwars waard.
tnxquote:Op zaterdag 22 september 2012 17:45 schreef ikookhier het volgende:
Hier bijvoorbeeld![]()
Ff onder instellingen kijken
Ben er hier mee begonnen, maar kan me er nog niet toe zetten verder te spelen. Toch maar weer eens oppakken voor ik met AC3 ga beginnen. Jammer dat het einde bagger is.quote:Op zondag 23 september 2012 00:05 schreef Cheiron het volgende:
Woei, Assassins Creed Revelations uitgespeeld. Wat een waardeloos einde einde van het verhaal van Altair en Ezio
OEMs zijn speciale gevallen, wel gemaakt in naam van Sony, maar ze zullen waarschijnlijk zonder officiele verpakking en papieren binnenkomen. Gewoon goed spul zonder opsmuk dus.quote:Op zondag 23 september 2012 10:40 schreef Klonk het volgende:
Deze controller en deze zijn toch precies dezelfde? Afgezien van de prijs natuurlijk![]()
Of zie ik dat nu verkeerd
Heb het 2 weken geleden uitgespeeld en weet nu het einde al niet meer.quote:Op zondag 23 september 2012 00:05 schreef Cheiron het volgende:
Woei, Assassins Creed Revelations uitgespeeld. Wat een waardeloos einde einde van het verhaal van Altair en Ezio
Wat facade zegt en mischien zit bij de laatste geen usb kabel?quote:Op zondag 23 september 2012 10:40 schreef Klonk het volgende:
Deze controller en deze zijn toch precies dezelfde? Afgezien van de prijs natuurlijk![]()
Of zie ik dat nu verkeerd
Voor dat prijsverschil kan je er wel 10 kopen.quote:Op zondag 23 september 2012 13:44 schreef marcek het volgende:
[..]
Wat facade zegt en mischien zit bij de laatste geen usb kabel?
Ik probeer ook alles via google te vinden maar het is een beetje chaotisch uitgelegd op de meeste websites, ben alles nog aan het uitvogelen. En als je nog meer tips hebt, altijd welkom hahaquote:Op zondag 23 september 2012 18:36 schreef ikookhier het volgende:
Beeldscherm instellingen1080p
![]()
Heb je geen google of zo
Was dan ook echt totaal niet boeiend.quote:Op zondag 23 september 2012 13:44 schreef Façade het volgende:
[..]
Heb het 2 weken geleden uitgespeeld en weet nu het einde al niet meer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mbt de multiplayer; dat zou nog best leuk zijn als er geen 3 seconden lag in zou zitten..Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
Kuifje vond iik nogal tegen vallen, net alsof het 2 verschillende spellen waren die men op de een of andere manier aan elkaar wou plakken.quote:Op maandag 24 september 2012 08:06 schreef boem-dikkie het volgende:
Wat is de coop mode van Kuifje briljant.
Vorige week zaterdag met een vriend van me in een avond uitgespeeld. Zeer toffe game inderdaad!quote:Op maandag 24 september 2012 08:30 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Van het weekend van PSN+ machinarium gehaald, erg mooie en grappige adventure.
Ik heb de SP uitgespeeld maar ik had ook wel geld over gehad voor alleen de coop modus. Met vrienden samen is coop echt tof.quote:Op maandag 24 september 2012 08:30 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Kuifje vond iik nogal tegen vallen, net alsof het 2 verschillende spellen waren die men op de een of andere manier aan elkaar wou plakken.
Van het weekend van PSN+ machinarium gehaald, erg mooie en grappige adventure.
Geen probleem.quote:Op maandag 24 september 2012 13:28 schreef flespompoen het volgende:
Ik kan een UK 160gb ps3 kopen (105 euro) brengt dat enig nadeel met zich mee op de stekker na?
Kan ik gewoon NL games kopen en online spelen?
Ik vond em nog best pittig!quote:Op maandag 24 september 2012 14:40 schreef xminator het volgende:
Double dragon neon. Ook leuk om tijd mee te doden, bevat offline coop.
Én op een kleiner scherm is het sowieso wat scherper.quote:Op maandag 24 september 2012 21:02 schreef Klonk het volgende:
zo verkeerd ziet het er niet eens uit op de DS, zeker als je bedenkt dat de PS3 vele malen krachtiger is...
Okay, ik heb 'm nu thuis staan woohoo, gratis online gamen zie ik toch meer zitten itt xbox live.quote:Poit....
Hoe heb je je PS3 aangesloten? Standaard composiet rood / wit kabeltje, component? hdmi? optisch?quote:Op dinsdag 25 september 2012 04:18 schreef flespompoen het volgende:
Hebben jullie surround geluid bij Double Dragon demo ? Ik heb nu al 3 demo's gespeeld en nog geen surround signaal ontvangen. Vind het ps3 menu niet echt overzichtelijk, veel te veel keuzes qua geluid, dat is toch beter geregeld op de 360. Verder is het een heerlijk stil apparaat en ziet er ook luxer uit.
Wat ik ook irritant vind is dat als je langs de spelletjes scrolt dat er dan muziek gaat spelen van het betreffende spel waar je op dat moment bent. Kan dat uit?
DTS is niet bij elke game beschikbaar. Ik denk dat je niets handmatig moet aanvinken maar je PS3 moet laten zoeken naar je instellingen en je receiver op automatisch moet zetten.quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:07 schreef flespompoen het volgende:
Hebben jullie surround bij Doubledragon? Heb 't nu direct aangesloten op de receiver maar nog geen surround, alleen dts aangevinkt.
Ik kan ook niet de homefront multiplayer demo vinden op PSN, hebben ze die alweer eraf gehaald?
1e weet ik niet, gaat gewoon via de tv bij mij.quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:07 schreef flespompoen het volgende:
Hebben jullie surround bij Doubledragon? Heb 't nu direct aangesloten op de receiver maar nog geen surround, alleen dts aangevinkt. Settings op optisch natuurlijk.
Ik kan ook niet de homefront multiplayer demo vinden op PSN, hebben ze die alweer eraf gehaald?
Het is maar net wat je gewend bent hoor. Wat die demo's betreft heb je wel een punt inderdaad, netwerk is niet altijd even snel en het installeren gaat ook niet altijd even soepel.. Helaas is het een stap die gemaakt moet worden om warez te voorkomen. En zover ik weet lukt dat ze verdomde goed.quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:16 schreef flespompoen het volgende:
Nu een volledig spel erin en gelijk dts, probleem opgelost.
Ik vind de ps3 thumbsticks echt niks op dit moment, vergeleken de 360 lijkt wel of de thumbsticks dronken zijn, waggelen op dronken benen.
Ben geen xbox fanboy maar dat systeem zit beter in mekaar, bv demo's downloaden bij xbox downloaden en klaar, bij ps3 downloaden, installeren, updates, spelen. Menu is niet echt overzichtelijk bij ps3, misschien in het begin wel maar nu staan er zoveel services bij dat het onduidelijke soep is geworden.
Enige pluspunt voor mij is gratis online gamen op dit moment, hoop dat ik kan wennen aan de thumbsticks en ik wat positiever over de ps3 kan worden.
Zal ik hem platten van't weekend zodat je hem over kan kopen?quote:Op vrijdag 28 september 2012 10:00 schreef boem-dikkie het volgende:
Kuifje Coop ook uitgespeeld. Weliswaar niet alle levels opnieuw gedaan om bepaalde treasures te pakken maar ik vind het goed zo. Voor 15 euro toch 12 uur plezier gehad.
Nu maar eens Revelations regelen zodat ik die nog kan uitspelen voor AC:3 uitkomt.
Inmiddels gaat 't wat beter met de thumbsticks, het menu snap ik wel maar vind het niet overzichtelijk.quote:Op vrijdag 28 september 2012 10:11 schreef Poit het volgende:
[..]
Het is maar net wat je gewend bent hoor. Wat die demo's betreft heb je wel een punt inderdaad, netwerk is niet altijd even snel en het installeren gaat ook niet altijd even soepel.. Helaas is het een stap die gemaakt moet worden om warez te voorkomen. En zover ik weet lukt dat ze verdomde goed.
Dat je het menu van de PS3 niet snapt, snap ik dan weer niet. Alle hoofdopties op 1 rij met de subopties eronder. Daarbij navigeert het snelIk vind het juist bij de xbox een onoverzichtelijke structuur hebben.
De controller van de xbox wordt ik ook niet blij van. De knoppen van de ps3 controllers vind ik stukken degelijker en preciezer aanvoelen dan die van de 360.
Maar ieder z'n ding natuurlijk
Gratis spellen van PSN+ zijn alleen speelbaar als je een lopend abbonement hebt. Als je een jaar later weer een abbonement neemt zouden die spellen het daarna weer moeten doen, nog nooit uitgetest. De spellen met psn+ korting zouden altijd als het goed is blijven werken.quote:Op vrijdag 28 september 2012 10:54 schreef flespompoen het volgende:
Heeft iemand psn plus weleens geprobeerd ? Als je het een maand neemt blijven de gratis spellen het daarna nog doen of zijn die alleen voor die periode speelbaar? Vinden jullie het waard of is het niet veel soeps, qua gratis spellen, de kortingen daar buiten gelaten.
PSN+ vind ik de beste deal die er is.. Je moet het zien als een lidmaatschap bij de bibliotheek. Zolang als je lid bent kan je de gedownloade spellen spelen, als je je lidmaatschap opzegt ben je je games kwijt. Uitzonderingen hierbij zijn games die je koopt met korting. Die blijven wel je eigendom.quote:Op vrijdag 28 september 2012 10:54 schreef flespompoen het volgende:
[..]
Inmiddels gaat 't wat beter met de thumbsticks, het menu snap ik wel maar vind het niet overzichtelijk.
Ik heb 't moeilijk met psn geld uit te geven, keuzes goed overwegen, veel lezen en youtube kijken, demo's downloaden en dan de aanschaf haha, voorheen was alles gratis met de 360.
Heeft iemand psn plus weleens geprobeerd ? Als je het een maand neemt blijven de gratis spellen het daarna nog doen of zijn die alleen voor die periode speelbaar? Vinden jullie het waard of is het niet veel soeps, qua gratis spellen, de kortingen daar buiten gelaten.
Bedankt voor de tip en uitleg (ook van Basp1), zal er eens over nadenken.quote:Op vrijdag 28 september 2012 11:23 schreef Poit het volgende:
[..]
PSN+ vind ik de beste deal die er is.. Je moet het zien als een lidmaatschap bij de bibliotheek. Zolang als je lid bent kan je de gedownloade spellen spelen, als je je lidmaatschap opzegt ben je je games kwijt. Uitzonderingen hierbij zijn games die je koopt met korting. Die blijven wel je eigendom.
Ik krijg bij PSN+ de laatste tijd zoveel topgames dat ik bijna geen andere games meer hoef te kopen. Als ik me niet vergist is Red Dead Redempion nu gratis op PSN+.
Wel een kanttekening. Spellen die in 1 maand gratis zijn kan je alleen die maand downloaden. Maar! Zodra je die game gedownload hebt kan je deze game later weer downloaden. Dus, mocht je het nemen hier een pro-tip. Download alles wat je wilt hebben en verwijder of annuleer de game en bewaar hem voor een ander tijdstip.
Phat versie is nog steeds grootstequote:Op woensdag 26 september 2012 20:34 schreef Aether het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee. Wat is FOV?quote:Op zaterdag 29 september 2012 21:44 schreef xminator het volgende:
[..]
Had je borderlands 1 ook? Hoe zit het met de FOV tov deel 1?
Fucking lelijk,vooral die goud/zwart controllerquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:40 schreef Aether het volgende:
Voor Japan
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://game.watch.impress.co.jp/docs/news/20121002_563464.html
http://game.watch.impress.co.jp/docs/news/20121002_563456.html
Lelijk jaquote:Op woensdag 3 oktober 2012 07:41 schreef Griebus het volgende:
Vogelpoep op je controller![]()
[ afbeelding ]
Wacht.. Geen fan van de Uncharted reeks? Blasphemy!quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:05 schreef Yi-Long het volgende:
Vanmiddag Uncharted 3 voor 12 euro opgepikt bij de openingsactie van MM Hoorn
Geen groot fan van de serie, deel 2 zelfs nog niet uitgespeeld, maar voor 12 euro wil ik het best weer een kansje geven...
GT5 lag er trouwens ook voor 12 euro, maar ik vind die game zo slowwwwwwwwww.
Ik vind het een beetje 'saai'.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:25 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Wacht.. Geen fan van de Uncharted reeks? Blasphemy!
Je moet beide downloaden.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:35 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Lelijk ja
HELL YEAH! Wrath of the Dead Rabbit - 100% off
Als een PSN+ lid zie ik alleen maar 6 KiB,terwijl demo staat op 2.7 GiB
Uncharted is helemaal niet zo goed nee.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:30 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje 'saai'.
Stukje cover-shooting, stukje klauteren, stukje covershooting, stukje klauteren, stukj.... etc etc.
Deel 1 uitgespeeld. Wel aardig, niet bijzonder. Deel 2 begonnen, maar qua gameplay gewoon weer meer van hetzelfde, dus het was een beetje voorspelbaar en het begon te vervelen.
Dat heb ik met de SP in Call of Duty trouwens ook. Het is veels te veel op 1 pad, en de gameplay vind ik dan niet leuk genoeg om lang te kunnen boeien.
Maar goed, zoals gezegd, voor 12 euro wil ik het best een kans geven, en het is ook niet zo dat ik het slechte games vind. Wanneer ik me eens verveel kan ik me er heus wel even mee vermaken.
Heb je het wel gespeeld dan? Aangezien je een xbox controller hebt en ''360'' in je usernamequote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:01 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Uncharted is helemaal niet zo goed nee.
Uncharted is geweldigquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:34 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Heb je het wel gespeeld dan? Aangezien je een xbox controller hebt en ''360'' in je username![]()
Ik snap dat sommige mensen het lineaire niks aan vinden, maar ik vond het wel gaaf. Meer de film-achtige manier waarop alles verteld en uitgelegd werd.
Uncharted 2 was dan ook de beste game uit de reeks imo, want die was ten opzichte van Uncharted 1 wel wat vernieuwend.quote:Op zondag 7 oktober 2012 13:09 schreef JK het volgende:
Uncharted is inderdaad best leuk, maar zoals elk vervolgdeel van een spel begint het repeterend te worden. Alsof Grand Theft Auto zo vernieuwend is... terwijl dat ook leuk blijft.
Er zijn maar weinig spellen tegenwoordig echt vernieuwend en er komt ook gewoon verschrikkelijk veel uit, al is veel gewoon al rommel. Op de echte toptitels moet je wat langer wachten.
Voor de PS3 wacht ik nu alleen nog op AC3 en GTA5 en dan is het denk ik leuk genoeg geweest en ga ik wachten op de PS4. Kan ik meteen m'n backlog eens spelen.
Maar wel mooi prijsje, voor 12 euro Uncharted 3 vinden!
Amen.quote:Op zondag 7 oktober 2012 17:57 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik vond de hele beleving van Uncharted gewoon vet. Het verhaal en hoe je dat beleefd als pop. In zowel 1, 2 en 3 vond ik dat even vet.
Ik heb problemen met de grote hoeveelheid aan vijanden in het spel maar daar hebben meer games last van. Dat klimmen naar een eeuwen oude tempel en dan ben je boven moet je weer 100 gasten neerknallen. Ik zou best wel games willen waarin je veel minder hoeft te knallen maar dat zal door anderen dan wel als saai worden beoordeeld.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:34 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Heb je het wel gespeeld dan? Aangezien je een xbox controller hebt en ''360'' in je username![]()
Ik snap dat sommige mensen het lineaire niks aan vinden, maar ik vond het wel gaaf. Meer de film-achtige manier waarop alles verteld en uitgelegd werd.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 07:37 schreef Griebus het volgende:
Ik vind dit toch wel in- en intriest:
[ afbeelding ]
Heb je deel 2 gemist?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:09 schreef Klonk het volgende:
Vanmiddag bleef Uncharted 3 aan mijn vingers hangen, was bij de saturn voor 19 euro, damn wat een tof spel en wat een verschil met deel 1
jaquote:
Lijkt me wel een grappig spel, ga ik misschien ook wel doen.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 08:10 schreef Façade het volgende:
Tokyo Jungle aangeschaft, ben benieuwd.
Maakt niet héél veel uit hoor, maar ik zou als ik jou was 2 ook nog halen, die is ook vet.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 08:56 schreef Klonk het volgende:
[..]
ja
maar ik vergeet toch altijd wat er in vorige games uit een reeks is gebeurt dus dat maakt niets uit voor mij
Ik ben een sucker voor verzamelgames als Pokemon en Viva Piñata, vanavond even kijken of het ook daadwerkelijk iets is.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 10:08 schreef janrad het volgende:
[..]
Lijkt me wel een grappig spel, ga ik misschien ook wel doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:09 schreef Klonk het volgende:
De wereld ziet er vreemd uit, heb vandaag een uurtje of 5 uncharted 3 gespeeld (lang leve de vakantie) en ik wil nu overal aan gaan hangen en een keukenkastje openen wil ik alleen nog maar doen als ik eerst allerlei raadsels op moet lossen.Dat had ik heel erg toen ik Battlefield iedere dag speelde. Telkens wanneer ik ergens liep keek ik rond voor goede sniper-spotsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:09 schreef Klonk het volgende:
De wereld ziet er vreemd uit, heb vandaag een uurtje of 5 uncharted 3 gespeeld (lang leve de vakantie) en ik wil nu overal aan gaan hangen en een keukenkastje openen wil ik alleen nog maar doen als ik eerst allerlei raadsels op moet lossen.Vind ik leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ik herkenbaar!L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Dan mag je je best enorm gaan schamen jaquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 07:37 schreef Griebus het volgende:
Ik vind dit toch wel in- en intriest:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 07:42 schreef Klonk het volgende:
en uitgespeeld, epische game en dan zeggen ze dat deel 2 beter is al deel 3, dan ga ik uncharted 2 toch maar eens ergens scoren
Als ik naar de Albert Heijn ga kijk ik gelijk of er ergens een claptrap is die hulp nodig heeft, bovendien schiet ik op alles wat beweegtquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 02:12 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Dat had ik heel erg toen ik Battlefield iedere dag speelde. Telkens wanneer ik ergens liep keek ik rond voor goede sniper-spots![]()
Waar heb je deze info vandaan? Dit zou voor mij erg handig zijn namelijk.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:17 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Als we de hints die Sony geeft mogen geloven, en eigenlijk is het al bevestigd, kunnen we met de nieuwe store binnenkort ook ons PSN tegoed opwaarderen met behulp van iDeal! Goede move Sony, ik ben jullie eeuwig dankbaar.
Pfft, moet ik ff weer zoeken hoor. Gematsu of VG247 volgens mij. Ik kijk ff voor jequote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:38 schreef Big_Boss het volgende:
[..]
Waar heb je deze info vandaan? Dit zou voor mij erg handig zijn namelijk.
Sorry, ik verwoordde het inderdaad een beetje verkeerd. Maar dit is voor mij prima zo, de functie hoeft niet naar de store gebracht te worden of dat de store via de pc te benaderen isquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:50 schreef FredVleespet het volgende:
Wil niet zeggen dat het ook via de PSStore zo gaat werken. Waarschijnlijk alleen via de website van Sony. Maar dat is ook al hele vooruitgang, nu nog de PSstore die in de webbrowser te benaderen is
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:40 schreef FredVleespet het volgende:
Nee je kunt vanaf vandaag via de Sony website je tegoed aanvullen met iDeal en PayPal.
Heb je dan een buitenlands account ? Want Netflix is er toch nog niet in Nederland ?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:43 schreef chibibo het volgende:
Vandaag Netflix geprobeerd, maar ik heb nog gemengde gevoelens. De beeldkwaliteit is goed, maar het geluid liep op een gegeven moment niet meer synchroon. Ook het aanbod aan films vond ik niet bepaald overweldigend, hoewel het wel gevarieerd is.
Ik heb nog maar één film gekeken, dus het was slechts een eerste indruk. Nog 29 dagen over om het verder uit te proberen voor ik moet betalen.
Hier in Denemarken is het gisteren officieel gereleased. Volgens mij is het komkommertijd want de kranten en het journaal hadden het bijna nergens anders over.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 02:28 schreef janrad het volgende:
Heb je dan een buitenlands account ? Want Netflix is er toch nog niet in Nederland ?
Mjah, ik zou het zelf niet wagen, vooral niet wanneer je al soms bundels tegenkomt van 225-250 euro met een extra controller en 1-2 games erbij.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:29 schreef SteelDogg het volgende:
Is 150 euro voor een haast ongebruikte PS3 Slim 250 GB + controller een nette prijs?Ben van plan er 1 aan te schaffen tweedehands, maar vroeg me af of dit wel een goede deal is..
Ik zou dan ff doorsparen heb je nieuw, een betere deal en imo meer zekerheidquote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:04 schreef SteelDogg het volgende:
Tja, mn budget is hoogstens 150 euro, anders had ik wel een bundel gehaald.
Het werd wel geopperd. Aangezien het volgens Sony nu makkelijk te implementeren was dankzij HTML 5.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:50 schreef FredVleespet het volgende:
Wil niet zeggen dat het ook via de PSStore zo gaat werken. Waarschijnlijk alleen via de website van Sony. Maar dat is ook al hele vooruitgang, nu nog de PSstore die in de webbrowser te benaderen is
Ik vind het ook wel een verbetering. Wel even wennen natuurlijk maar deze werkt sneller bij mij dan de oude.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:26 schreef ikookhier het volgende:
Ik beleef het heel anders,Werkt super en snel ookTop werk van sony
Ik heb een nette 160gb slim aangeschaft voor 120 euro incl, controller, topspel en nog paar maanden garantie. Ik zou niet zo'n nieuwe slim kopen, onhandig met discs. Die van 150 euro lijkt mij ook aan de hoge kant maar misschien heb ik geluk gehad. Heb de mijne via tweakers gekocht.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:04 schreef SteelDogg het volgende:
Tja, mn budget is hoogstens 150 euro, anders had ik wel een bundel gehaald.
Of je lens is gewoon kaduuk...quote:Op zondag 21 oktober 2012 16:03 schreef rickyszz het volgende:
M'n PS3 leest de games af en toe wel en dan weer niet, heel apart.
De discs zijn zelf brandschoon of zit er stof op de laser?
Ja maar indies doen het niet voor het geldquote:Op maandag 22 oktober 2012 17:04 schreef chibibo het volgende:
Afgelopen week The Unfinished Swan aangeschaft. Fantastische game, maar wellicht aan de prijzige kant aangezien je hem in ca. 3 uur uit kunt spelen.
psn+ hell ?quote:Op maandag 22 oktober 2012 19:29 schreef Basp1 het volgende:
Van psn+ hell yeah! gehaald, erg grappige platformer. Veel verschillende monstertjes die je op veel manieren moet slopen, doet mij zo nu en dan wat denken aan sonic.
Hell yeah heeft hij van PSNplus gehengeld.quote:
oh gutquote:Op maandag 22 oktober 2012 21:12 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Hell yeah heeft hij van PSNplus gehengeld.
Las er laatst iets over, je zal de oude op moeten zoeken en dan de relevant items moeten doorspitten.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 17:17 schreef Platina het volgende:
Ik kan de Walking Dead nergens vinden in de Playstation Store. Iemand een idee hoe ik die wel kan vinden? (nee, met de zoekfunctie ook niet).
Ik vind 13 euro ook behoorlijk veel.. Voor elke psn game eigenlijk wel. Indie of niet.. Geef zelden tot nooit mer dan 10 euro uit aan een psn game..quote:Op maandag 22 oktober 2012 17:04 schreef chibibo het volgende:
Afgelopen week The Unfinished Swan aangeschaft. Fantastische game, maar wellicht aan de prijzige kant aangezien je hem in ca. 3 uur uit kunt spelen.
Staat onder Alle nieuwe games (Helemaal rechts op de hoofdpagina) Daar zie je deel 4 en vanaf daar kan je alle delen vindenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 17:17 schreef Platina het volgende:
Ik kan de Walking Dead nergens vinden in de Playstation Store. Iemand een idee hoe ik die wel kan vinden? (nee, met de zoekfunctie ook niet).
Kan nietquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 18:38 schreef Godtje het volgende:
En volgende week weer een patch.... dus leuk voor ze.
Tweakers.net user uitlegquote:[b]Sony gebruikt de lv0-sleutels om de firmware van de PlayStation 3 te beveiligen. Na update 3.60, waarbij metldr in de ban was gedaan, nam de lv0-software diens taken over om software te verifiëren en in te laden. Nu de lv0-sleutels op internet staan, kunnen hackers huidige en toekomstige PS3-firmware aanpassen en op de spelcomputer zetten. Omdat de lv0-sleutels tijdens fabricage in de Cell-processor worden gezet en er geen diepere beveiligingslagen aanwezig zijn in de PlayStation 3, is het onwaarschijnlijk dat Sony de beveiliging van zijn spelcomputer kan herstellen met een nieuwe update. Nu de PS3-firmware geheel ontdaan is van zijn beveiliging lijkt, ligt ook de nieuwe PSN-authenticatiesleutel op straat[/b]. Sony heeft nog niet gereageerd op de publicatie van de lv0-sleutels.
De x360 was binnen een paar maanden na release al gekraakt en daar worden nog steeds games voor ontwikkeldquote:Op woensdag 24 oktober 2012 07:06 schreef JK het volgende:
Ps3 game ontwikkeling nu dus dood. Tijd voor de ps4. Toch hebben ze het lang volgehouden. Alle games tot nu toe zijn dus te downloaden en te spelen.
Dat zal wel los lopen! Wel hulde dat ze het zolang vol hebben gehouden!quote:Op woensdag 24 oktober 2012 07:06 schreef JK het volgende:
Ps3 game ontwikkeling nu dus dood. Tijd voor de ps4. Toch hebben ze het lang volgehouden. Alle games tot nu toe zijn dus te downloaden en te spelen.
Full HD .mkv bestanden kijken en PS2 gamesquote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:10 schreef JK het volgende:
Zal idd wel loslopen... ik overdreef wat.
Maar de PS4 komt er toch ook aan, dus een beetje mosterd na de maaltijd voor sommigen.
En dan nog, persoonlijk zou ik geen zin hebben om al die gigabytes te downloaden. Laat mij het spul maar gewoon kopen, desnoods uit de budgetbak. Een goeie titel is altijd geld waard. En qua homebrew zou ik niet weten wat ik op de PS3 zou willen zien.
Jow thanks, gevonden.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 18:30 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Staat onder Alle nieuwe games (Helemaal rechts op de hoofdpagina) Daar zie je deel 4 en vanaf daar kan je alle delen vinden
Ik vind het nu al een ideale mediaspeler. In combinatie met m'n PC en PS3 Media Server kan ik alles streamen wat ik wil, hd, 3d, audio. Zelden tot nooit problemen met wat dan ook.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:56 schreef Yi-Long het volgende:
Mjah, ik vind het prima nieuws dat de PS3 dan nu (hopelijk) eindelijk gekraakt is.
Het gaat me niet eens om gekopieerde games, maar zoals gezegd, zaken als .MKV, emulators, PS2 backwards compatibility, en hopelijk ook regiovrije DVD/BR playback.
Het zal trouwens ook weer een boost geven aan de verkoop van de PS3 consoles, want dan is het de ideale mediacenter inclusief BR-speler.
Bij mij ging het streamen niet echt lekker vloeiend toen ik het probeerde, dus ik hang er dan liever gewoon even de externe HDD aan en dan zonder moeite 1080p .mkv kijken.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 11:51 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik vind het nu al een ideale mediaspeler. In combinatie met m'n PC en PS3 Media Server kan ik alles streamen wat ik wil, hd, 3d, audio. Zelden tot nooit problemen met wat dan ook.
Hier geen enkel probleem, voorwaarde is wel dat je alles bedraad aangesloten hebt. En dat je PC het trekt natuurlijk.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:40 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Bij mij ging het streamen niet echt lekker vloeiend toen ik het probeerde, dus ik hang er dan liever gewoon even de externe HDD aan en dan zonder moeite 1080p .mkv kijken.
Gaat zeker gebeurenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:56 schreef Yi-Long het volgende:
Mjah, ik vind het prima nieuws dat de PS3 dan nu (hopelijk) eindelijk gekraakt is.
Het gaat me niet eens om gekopieerde games, maar zoals gezegd, zaken als .MKV, emulators, PS2 backwards compatibility, en hopelijk ook regiovrije DVD/BR playback.
Het zal trouwens ook weer een boost geven aan de verkoop van de PS3 consoles, want dan is het de ideale mediacenter inclusief BR-speler.
Wordt al veelvuldig over geklaagd, op het Sony PS3 forum en op de Facebook pagina.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 19:08 schreef Basp1 het volgende:
Wat ik ook vervelend vind aan die update, dat opeens songstar in mijn lijst met spellen er bij gekomen is bovenaan en je kunt deze niet verwijderen uit die lijst.
Ik dacht al bijna dat mijn vriendin mijn PS3 verkracht hadquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 02:36 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Wordt al veelvuldig over geklaagd, op het Sony PS3 forum en op de Facebook pagina.
Ik volg alleen het fok forum dat is al druk genoeg.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 02:36 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Wordt al veelvuldig over geklaagd, op het Sony PS3 forum en op de Facebook pagina.
Is dat met iedere bluray of met enkele exemplaren ? Het kan namelijk ook een beschadigde bluray disk zijn.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 14:36 schreef Apekoek het volgende:
Mijn PS3 lijkt geen blurays meer te laden, althans ik kom niet verder dan het openingsscherm van welke bluray dan ook.
Wat kan er exact aan de hand zijn.
Wat ik al zei, bij elke bluray.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:49 schreef janrad het volgende:
[..]
Is dat met iedere bluray of met enkele exemplaren ? Het kan namelijk ook een beschadigde bluray disk zijn.
ook bluray games ?quote:
dan is je laser of smerig, of het kristal is beschadigd.quote:
hoe kun je dat goed nieuws vinden manquote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:56 schreef Yi-Long het volgende:
Ik heb het als ik m´n ps3 opstart en m´n spel is ingeladen en dan leest hij hem niet meer.quote:Op zondag 28 oktober 2012 19:28 schreef DJ_ het volgende:
[..]
dan is je laser of smerig, of het kristal is beschadigd.
Dat leg ik toch uit in mijn post!? Problemen met begrijpend lezen!?quote:Op zondag 28 oktober 2012 19:35 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
hoe kun je dat goed nieuws vinden man
Jaquote:Op donderdag 1 november 2012 19:47 schreef Max-Westerman het volgende:
Ik mis bepaalde mensen in mijn vriendenlijst op PSN.
Meer mensen hier last van?
Ik bedoelde dus mensen die normaal wel in de lijst stonden..quote:Op donderdag 1 november 2012 23:47 schreef Façade het volgende:
Ik zie jou er ook niet tussen staan. :/
speel jij ook fifa 12/13?quote:Op donderdag 1 november 2012 19:47 schreef Max-Westerman het volgende:
Ik mis bepaalde mensen in mijn vriendenlijst op PSN.
Meer mensen hier last van?
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:13 schreef Ang3l het volgende:
Iemand toevallig al The Unfinished Swan gedownload?
Is het iets? Gameplay niet saai op den duur?
Ziet er apart uit. Beetje een Journey gevoel als in "anders dan anderen".
Ben benieuwd of het t geld waard is.
quote:Op maandag 22 oktober 2012 17:04 schreef chibibo het volgende:
Gewoon, wilde om wat tips vragen. Ik speel fifa net een maand nu en loop vast qua "beter worden". Heb wel divisie 1 gehaald, maar met defensieve opstelling.quote:
Doe je het beter dan mij, ik zit vast in divisie 6quote:Op vrijdag 2 november 2012 20:40 schreef NumberSeven het volgende:
[..]
Gewoon, wilde om wat tips vragen. Ik speel fifa net een maand nu en loop vast qua "beter worden". Heb wel divisie 1 gehaald, maar met defensieve opstelling.
Als je Journey de moeite waard vond zou ik het inderdaad zeker doen, hoewel wat mij betreft The Unfinished Swan die ervaring net niet evenaart. Desondanks zeker een bijzondere game. En er zit zelfs een kleine knipoog naar Journey in.quote:Op vrijdag 2 november 2012 18:48 schreef Ang3l het volgende:
Hmmz. Mja. Journey was ook maar 1,5 uur.
En vond ik zo bijzonder dat het dat wel waard was.
Misschien toch maar doen dan!
Fut speel ik nog niet, wil eerst kampioen worden in divisie 1. Als je echt nodig een wedstrijd moet winnen kun je 5-3-2 spelen en dan counteren met hoge ballen, dan win je bijna elke wedstrijd haha. Wel 2 snelle spelers voorin hebben zoals Ronaldo en Benzema.quote:Op vrijdag 2 november 2012 20:48 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Doe je het beter dan mij, ik zit vast in divisie 6
In FUT zit ik in 2
Thanksquote:Op zaterdag 3 november 2012 00:19 schreef chibibo het volgende:
[..]
Als je Journey de moeite waard vond zou ik het inderdaad zeker doen, hoewel wat mij betreft The Unfinished Swan die ervaring net niet evenaart. Desondanks zeker een bijzondere game. En er zit zelfs een kleine knipoog naar Journey in.
http://www.nu.nl/games/29(...)in-juni-onthuld.htmlquote:'Nieuwe Playstation in juni onthuld'
HOOFDDORP - De nieuwe Playstation wordt kort voordat de E3-beurs in juni plaatsvindt onthuld.
Dit meldt VG247 op basis van verschillende bronnen, die onlangs een bespreking met Sony gehad zouden hebben over de nieuwe spelcomputer.
Deze ontmoeting zou bedoeld zijn geweest om ontwikkelaars op de hoogte te brengen van wat de visie was achter de nieuwe Playstation en hoe krachtig de hardware is. Verder melden de bronnen dat Sony ook liet weten dat er een nieuwe ontwikkelkit wordt uitgestuurd.
Een van de bronnen meldt verder dat de nieuwe Playstation qua hardware sterk genoeg moet zijn om games zonder problemen op 1080p af te spelen, met zestig frames per seconde en in 3D.
De ontwikkelkit zou uitgerust zijn met 8 dan wel 16 gigabyte werkgeheugen. Uit de informatie van de bronnen blijkt verder dat het apparaat net zoals de PS3 blu-ray-disks gebruikt en dat het standaard een harde schijf van 256 gigabyte heeft ingebouwd.
Soepel
Wat betreft de interface zou Sony mikken op "een zo soepel mogelijke ervaring", wat volgens de bronnen onder meer betekent dat gebruikers op ieder moment alles in het menu kunnen doen, zonder dat hun game daarvoor afgesloten hoeft te worden.
Zo zou het mogelijk moeten zijn om DLC te kopen via de Playstation Store, terwijl het spel nog loopt. Tot slot wordt nog benadrukt door de bronnen dat Sony nooit gesproken heeft over de naam 'Playstation 4', enkel de werknaam 'Orbis'.
Dat heb ik altijd zo fucking gaar gevonden aan playstation.quote:Op zaterdag 3 november 2012 13:22 schreef AirwiN het volgende:
Tijd voor een nieuwe reeks?
[..]
http://www.nu.nl/games/29(...)in-juni-onthuld.html
Zal ongetwijfeld weer niet backwards compatible zijn. Anders had ik mijn aankoop van een nieuwe PS3 wel even uitgesteld.
Nu ik zie dat ze leuk verdienen aan de PS1 heruitgaven en die HD remakes snap ik wel waarom de prioriteit niet ligt bij Backwards compatibility.quote:Op zaterdag 3 november 2012 13:25 schreef Ierse_Strijder het volgende:
Dat heb ik altijd zo fucking gaar gevonden playstation.
quote:Op zondag 4 november 2012 19:15 schreef Slayage het volgende:
gisteren een ps plus abbo genomen en zag tot mijn verbazing dat ik infamous 2 en little big planet 2 gewoon "gratis" kon downen, deeltjes 1 van de games heb ik me heel erg mee vermaakt en deze moest ik nog spelendus heb eigenlijk die 50 euri er eigenlijk wel een beetje eruit
maar is het nou zo dat de aanbiedingen en alles, maandelijks veranderen, wekelijks of wat?
dan moet ik nu nog meer ruimte vrij maken op me harde schijfquote:Op zondag 4 november 2012 19:20 schreef xminator het volgende:
[..], je kan op dit moment 10 games gratis downloaden! Elke maand komen er daar 2/3 bij en gaan er 2/3 weg.
Download snel borderlands en just cause 2 (die zijn nu nog gratis) over paar dagen worden die vervangen.
Niets dat ik weet. Ik download gewoon al die gratis games, gebruik die online save functie voor games en laat om 04.00 in de nacht alles automatisch updaten e.d. thats it.quote:Op zondag 4 november 2012 19:32 schreef Slayage het volgende:
[..]
dan moet ik nu nog meer ruimte vrij maken op me harde schijfmaar wat is nog meer de moeite waard om te checken op ps plus, ook van de betaalde games?
Misschien komt dat door orkaan Sandy?quote:Op maandag 5 november 2012 11:34 schreef static het volgende:
Heb net de laatste update geinstalleerd (vrij vers), maar nu kan ik niet meer inloggen. Anderen ook last van?
25 januari 2013.quote:
Waar kun je zien wanneer dit afloopt en wat er eventueel in komt?quote:Op zondag 4 november 2012 19:20 schreef xminator het volgende:
[..], je kan op dit moment 10 games gratis downloaden! Elke maand komen er daar 2/3 bij en gaan er 2/3 weg.
Download snel borderlands en just cause 2 (die zijn nu nog gratis) over paar dagen worden die vervangen.
Dit o.a.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:21 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Full HD .mkv bestanden kijken en PS2 games
Twee woorden, negen letters. Volgens mij wordt dat de laatste titel voor ps3, zou wel toepasselijk zijn als je naar de naam kijktquote:Op woensdag 7 november 2012 08:56 schreef delano.888 het volgende:
Sony Can’t Promise 2013 Release For The Last Guardian
Ohja die bestond ook nog
Of PS4 launch title.quote:Op woensdag 7 november 2012 08:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Twee woorden, negen letters. Volgens mij wordt dat de laatste titel voor ps3, zou wel toepasselijk zijn als je naar de naam kijkt
Meer dan leuk verdienen ja...quote:Op zaterdag 3 november 2012 13:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nu ik zie dat ze leuk verdienen aan de PS1 heruitgaven en die HD remakes snap ik wel waarom de prioriteit niet ligt bij Backwards compatibility.
Want je MOET het kopen?quote:
Playstation blog bekijken.quote:Op maandag 5 november 2012 15:58 schreef Sickert het volgende:
[..]
Waar kun je zien wanneer dit afloopt en wat er eventueel in komt?
Dan koop je een ps2, opgelostquote:Op woensdag 7 november 2012 10:22 schreef Vinno het volgende:
[..]
Ja, want ik KAN mijn oude spellen niet meer spelen...
[PS3 #283] ''Gratis games''quote:Op woensdag 7 november 2012 10:17 schreef xminator het volgende:
[..]
Playstation blog bekijken.
Vandaag crysis 2 en ratchet and clank in store gratis te downloaden voor ps plus users.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |