Amen.quote:Op zondag 7 oktober 2012 17:57 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik vond de hele beleving van Uncharted gewoon vet. Het verhaal en hoe je dat beleefd als pop. In zowel 1, 2 en 3 vond ik dat even vet.
Ik heb problemen met de grote hoeveelheid aan vijanden in het spel maar daar hebben meer games last van. Dat klimmen naar een eeuwen oude tempel en dan ben je boven moet je weer 100 gasten neerknallen. Ik zou best wel games willen waarin je veel minder hoeft te knallen maar dat zal door anderen dan wel als saai worden beoordeeld.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:34 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Heb je het wel gespeeld dan? Aangezien je een xbox controller hebt en ''360'' in je username![]()
Ik snap dat sommige mensen het lineaire niks aan vinden, maar ik vond het wel gaaf. Meer de film-achtige manier waarop alles verteld en uitgelegd werd.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 07:37 schreef Griebus het volgende:
Ik vind dit toch wel in- en intriest:
[ afbeelding ]
Heb je deel 2 gemist?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:09 schreef Klonk het volgende:
Vanmiddag bleef Uncharted 3 aan mijn vingers hangen, was bij de saturn voor 19 euro, damn wat een tof spel en wat een verschil met deel 1
jaquote:
Lijkt me wel een grappig spel, ga ik misschien ook wel doen.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 08:10 schreef Façade het volgende:
Tokyo Jungle aangeschaft, ben benieuwd.
Maakt niet héél veel uit hoor, maar ik zou als ik jou was 2 ook nog halen, die is ook vet.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 08:56 schreef Klonk het volgende:
[..]
ja
maar ik vergeet toch altijd wat er in vorige games uit een reeks is gebeurt dus dat maakt niets uit voor mij
Ik ben een sucker voor verzamelgames als Pokemon en Viva Piñata, vanavond even kijken of het ook daadwerkelijk iets is.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 10:08 schreef janrad het volgende:
[..]
Lijkt me wel een grappig spel, ga ik misschien ook wel doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:09 schreef Klonk het volgende:
De wereld ziet er vreemd uit, heb vandaag een uurtje of 5 uncharted 3 gespeeld (lang leve de vakantie) en ik wil nu overal aan gaan hangen en een keukenkastje openen wil ik alleen nog maar doen als ik eerst allerlei raadsels op moet lossen.Dat had ik heel erg toen ik Battlefield iedere dag speelde. Telkens wanneer ik ergens liep keek ik rond voor goede sniper-spotsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:09 schreef Klonk het volgende:
De wereld ziet er vreemd uit, heb vandaag een uurtje of 5 uncharted 3 gespeeld (lang leve de vakantie) en ik wil nu overal aan gaan hangen en een keukenkastje openen wil ik alleen nog maar doen als ik eerst allerlei raadsels op moet lossen.Vind ik leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ik herkenbaar!L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |