Full HD .mkv bestanden kijken en PS2 gamesquote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:10 schreef JK het volgende:
Zal idd wel loslopen... ik overdreef wat.
Maar de PS4 komt er toch ook aan, dus een beetje mosterd na de maaltijd voor sommigen.
En dan nog, persoonlijk zou ik geen zin hebben om al die gigabytes te downloaden. Laat mij het spul maar gewoon kopen, desnoods uit de budgetbak. Een goeie titel is altijd geld waard. En qua homebrew zou ik niet weten wat ik op de PS3 zou willen zien.
Jow thanks, gevonden.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 18:30 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Staat onder Alle nieuwe games (Helemaal rechts op de hoofdpagina) Daar zie je deel 4 en vanaf daar kan je alle delen vinden
Ik vind het nu al een ideale mediaspeler. In combinatie met m'n PC en PS3 Media Server kan ik alles streamen wat ik wil, hd, 3d, audio. Zelden tot nooit problemen met wat dan ook.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:56 schreef Yi-Long het volgende:
Mjah, ik vind het prima nieuws dat de PS3 dan nu (hopelijk) eindelijk gekraakt is.
Het gaat me niet eens om gekopieerde games, maar zoals gezegd, zaken als .MKV, emulators, PS2 backwards compatibility, en hopelijk ook regiovrije DVD/BR playback.
Het zal trouwens ook weer een boost geven aan de verkoop van de PS3 consoles, want dan is het de ideale mediacenter inclusief BR-speler.
Bij mij ging het streamen niet echt lekker vloeiend toen ik het probeerde, dus ik hang er dan liever gewoon even de externe HDD aan en dan zonder moeite 1080p .mkv kijken.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 11:51 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik vind het nu al een ideale mediaspeler. In combinatie met m'n PC en PS3 Media Server kan ik alles streamen wat ik wil, hd, 3d, audio. Zelden tot nooit problemen met wat dan ook.
Hier geen enkel probleem, voorwaarde is wel dat je alles bedraad aangesloten hebt. En dat je PC het trekt natuurlijk.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:40 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Bij mij ging het streamen niet echt lekker vloeiend toen ik het probeerde, dus ik hang er dan liever gewoon even de externe HDD aan en dan zonder moeite 1080p .mkv kijken.
Gaat zeker gebeurenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:56 schreef Yi-Long het volgende:
Mjah, ik vind het prima nieuws dat de PS3 dan nu (hopelijk) eindelijk gekraakt is.
Het gaat me niet eens om gekopieerde games, maar zoals gezegd, zaken als .MKV, emulators, PS2 backwards compatibility, en hopelijk ook regiovrije DVD/BR playback.
Het zal trouwens ook weer een boost geven aan de verkoop van de PS3 consoles, want dan is het de ideale mediacenter inclusief BR-speler.
Wordt al veelvuldig over geklaagd, op het Sony PS3 forum en op de Facebook pagina.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 19:08 schreef Basp1 het volgende:
Wat ik ook vervelend vind aan die update, dat opeens songstar in mijn lijst met spellen er bij gekomen is bovenaan en je kunt deze niet verwijderen uit die lijst.
Ik dacht al bijna dat mijn vriendin mijn PS3 verkracht hadquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 02:36 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Wordt al veelvuldig over geklaagd, op het Sony PS3 forum en op de Facebook pagina.
Ik volg alleen het fok forum dat is al druk genoeg.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 02:36 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Wordt al veelvuldig over geklaagd, op het Sony PS3 forum en op de Facebook pagina.
Is dat met iedere bluray of met enkele exemplaren ? Het kan namelijk ook een beschadigde bluray disk zijn.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 14:36 schreef Apekoek het volgende:
Mijn PS3 lijkt geen blurays meer te laden, althans ik kom niet verder dan het openingsscherm van welke bluray dan ook.
Wat kan er exact aan de hand zijn.
Wat ik al zei, bij elke bluray.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:49 schreef janrad het volgende:
[..]
Is dat met iedere bluray of met enkele exemplaren ? Het kan namelijk ook een beschadigde bluray disk zijn.
ook bluray games ?quote:
dan is je laser of smerig, of het kristal is beschadigd.quote:
hoe kun je dat goed nieuws vinden manquote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:56 schreef Yi-Long het volgende:
Ik heb het als ik m´n ps3 opstart en m´n spel is ingeladen en dan leest hij hem niet meer.quote:Op zondag 28 oktober 2012 19:28 schreef DJ_ het volgende:
[..]
dan is je laser of smerig, of het kristal is beschadigd.
Dat leg ik toch uit in mijn post!? Problemen met begrijpend lezen!?quote:Op zondag 28 oktober 2012 19:35 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
hoe kun je dat goed nieuws vinden man
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |