En moeder nog leuk een foto nemen...meteen sharen op Facebookquote:Op zaterdag 15 september 2012 14:19 schreef Nielsch het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Is geen mening. Niet dat ze dit jongetje op moeten pakken; wel zijn ouders die hem dit bord in de hand hebben gedrukt.
Treurig dit. Met de paplepel ingegoten.quote:Op zaterdag 15 september 2012 14:19 schreef Nielsch het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Is geen mening. Niet dat ze dit jongetje op moeten pakken; wel zijn ouders die hem dit bord in de hand hebben gedrukt.
Dan ben je als ouder gewoon geestesziek. Niet minder dan dat.quote:Op zaterdag 15 september 2012 14:20 schreef PeperKoekMan het volgende:
[..]
En moeder nog leuk een foto nemen...meteen sharen op Facebook
Die moeder van dat kind is natuurlijk ook gewoon een idioot en dit plaatje doet mij denken aan die leden van de Westboro Baptist Church.quote:Op zaterdag 15 september 2012 14:19 schreef Nielsch het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Is geen mening. Niet dat ze dit jongetje op moeten pakken; wel zijn ouders die hem dit bord in de hand hebben gedrukt. Wat een zieke lui.
Dit is puur haat zaaien in mijn ogen en hersenspelen van de nieuwe jeugdquote:Op zaterdag 15 september 2012 14:19 schreef Nielsch het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Is geen mening. Niet dat ze dit jongetje op moeten pakken; wel zijn ouders die hem dit bord in de hand hebben gedrukt. Wat een zieke lui.
Dat jongetje houdt ieder bord omhoog wat hij in zijn handen gedrukt krijgt. Ook een bordje waarop het Zionisme wordt aangeprezen.quote:Op zaterdag 15 september 2012 14:19 schreef Nielsch het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
nee dat mag niet maar wat wordt er gedaan door de politiek .......... nietsquote:Op zaterdag 15 september 2012 14:28 schreef ThunderBitch het volgende:
Dat is toch aanzetten tot geweld, en dat mag toch niet?!
Volgens sommigen valt zelfs dit nog onder de vrijheid van meningsuiting.quote:Op zaterdag 15 september 2012 14:28 schreef ThunderBitch het volgende:
Dat is toch aanzetten tot geweld, en dat mag toch niet?!
dat is dus de nieuwe jeugd die straks voor onze pensioen moet gaan zorgen ....quote:Op zaterdag 15 september 2012 14:29 schreef LXIV het volgende:
[..]
Maar ditzelfde jongetje staat waarschijnlijk over 10 jaar wel achter de boodschap op z'n bordje.
Hoezo willen ze heel Europa onthoofden?quote:Op zaterdag 15 september 2012 14:31 schreef RAVW het volgende:
[..]
nee dat mag niet maar wat wordt er gedaan door de politiek .......... niets
moet je eens kijken als ik straks me ID kaart niet bij me heb zitten er in eens 4 agenten boven op me maar dit soort lui die heel europa wil onthoofde mag gewoon ...
Ik snap dat echt niet.quote:Op zaterdag 15 september 2012 14:31 schreef RAVW het volgende:
[..]
nee dat mag niet maar wat wordt er gedaan door de politiek .......... niets
moet je eens kijken als ik straks me ID kaart niet bij me heb zitten er in eens 4 agenten boven op me maar dit soort lui die heel europa wil onthoofde mag gewoon ...
niet zo als de heilige oorlog die ze voeren het wordt allemaal maar toe gestaan ..
de burger die zich netjes aan de regels houd moet zijn en hun prive inleveren
vreemde wereld
Oproepen tot geweld valt onder vrijheid van meningsuitingquote:Op zaterdag 15 september 2012 14:25 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Die moeder van dat kind is natuurlijk ook gewoon een idioot en dit plaatje doet mij denken aan die leden van de Westboro Baptist Church.
Alleen vind ik wel dat dit nog valt onder vrijheid van meningsuiting omdat ze waarschijnlijk niet ineens mensen gaan onthoofden puur omdat zij dat vind.
Wat dat betreft doen die Amerikanen dat veel beter en ik geloof ook dat het de samenleving ten goede komt wanneer het moraal van de samenleving zo getest word.
Elk nadenkend mens keurt dit soort zaken af en het is ook aan ons om dit af te keuren, dat moeten we allemaal niet via de wet af dwingen maar laat die mensen hun eigen maar lekker voor lul zetten.
quote:Op zaterdag 15 september 2012 14:37 schreef SeLang het volgende:
Ik was jaren geleden een keer rond de kerstdagen in oost Jeruzalem en verbleef daar in een Arabisch hostel. Daar werd toen "Live of Brian" op de video vertoond door die Arabieren zelf en daar had kennelijk niemand problemen mee. Lekkere selectieve verontwaardiging dus
Tsja, als je daar vanaf je geboorte mee wordt geïndoctrineerd en gehersenspoeld ga je er natuurlijk vanzelf wel achter staan. Zo heel raar is dat niet.quote:Op zaterdag 15 september 2012 14:29 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dat jongetje houdt ieder bord omhoog wat hij in zijn handen gedrukt krijgt. Ook een bordje waarop het Zionisme wordt aangeprezen.
Maar ditzelfde jongetje staat waarschijnlijk over 10 jaar wel achter de boodschap op z'n bordje.
Omdat ongelovigen op barbaarse wijze vermoorden natuurlijk minder erg is dan gelovigen op het vliegtuig zetten. Of zoiets.quote:Op zaterdag 15 september 2012 14:37 schreef HeatWave het volgende:
Als dat zo zou zijn, waarom zou (zou he, ik vind dat niet) ik dan niet mogen zeggen dat alle moslims het land uit moeten?
quote:Op zaterdag 15 september 2012 14:33 schreef RAVW het volgende:
[..]
dat is dus de nieuwe jeugd die straks voor onze pensioen moet gaan zorgen ....
In een vrij westers land is dat nergens voor nodig, je kan best op school opletten en er achterkomen dat je helemaal niet iemand dood hoeft te maken als ie anders denkt.quote:Op zaterdag 15 september 2012 14:40 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Tsja, als je daar vanaf je geboorte mee wordt geïndoctrineerd en gehersenspoeld ga je er natuurlijk vanzelf wel achter staan. Zo heel raar is dat niet.
Hmm, ik denk niet dat het zo werkt, zeker niet als die kinderen nog jong zijn. Wellicht dat ze vanaf een jaar of 16 voor zichzelf kunnen gaan denken. Ouders hebben toch altijd nog meer invloed op kinderen dan de school. De achterkleinkinderen van Fred Phelps worden ook vanaf hun geboorte geleerd dat homo's dood moeten en de normale omgeving waarmee ze te maken krijgen (school) kan daar weinig verandering in brengen. Waarmee ik de denkwijzes van de haatbaarden van de toekomst niet wil goedpraten. Ik vind het eigenlijk fucking treurig voor die kinderen dat ze hierdoor gebruikt worden door hun ouders.quote:Op zaterdag 15 september 2012 14:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
In een vrij westers land is dat nergens voor nodig, je kan best op school opletten en er achterkomen dat je helemaal niet iemand dood hoeft te maken als ie anders denkt.
Denk je ooit wel eens serieus na over wat je neerkwakt op het forum ?quote:Op zaterdag 15 september 2012 14:46 schreef HeatWave het volgende:
Dat ben ik dus wel met je eens, en ik vind dus dat je jezelf hier buitenspel zet als je je zo gedraagt. Ik vind het een gegronde reden tot oppakken en uitzetten.
Ja, jij duidelijk niet he?quote:Op zaterdag 15 september 2012 14:50 schreef gnaeus het volgende:
[..]
Denk je ooit wel eens serieus na over wat je neerkwakt op het forum ?
Dat mag jij denken, wat moet ik er verder mee? Nietsquote:Op zaterdag 15 september 2012 14:54 schreef gnaeus het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat je gewoon het eerste wat in je opkomt neerkalkt, vrij primair allemaal.
Ben je zelf niet benieuwd of je meer te melden hebt dan "allemaal utizetten !" ?quote:Op zaterdag 15 september 2012 14:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat mag jij denken, wat moet ik er verder mee? Niets.
Even een vraagje wat doe je als mensen in jou huis even jou de les komen wijzen wat je wel en niet moet doen en als het niet naar hun zin gaat, dan gaan ze je hele huis afbreken ..quote:Op zaterdag 15 september 2012 14:50 schreef gnaeus het volgende:
[..]
Denk je ooit wel eens serieus na over wat je neerkwakt op het forum ?
Je zou ook even mijn andere, uitgebreidere posts kunnen lezen ipv komen blaten, en ik heb 0 verantwoording af te leggen aan jou, of geldt nu opeens vrijheid van meningsuiting niet meer? Omdat jij niet kan lezen?quote:Op zaterdag 15 september 2012 14:55 schreef gnaeus het volgende:
[..]
Ben je zelf niet benieuwd of je meer te melden hebt dan "allemaal utizetten !" ?
Beschaving alom hier zie ik wel.quote:Op zaterdag 15 september 2012 14:56 schreef RAVW het volgende:
[..]
Even een vraagje wat doe je als mensen in jou huis even jou de les komen wijzen wat je wel en niet moet doen en als het niet naar hun zin gaat, dan gaan ze je hele huis afbreken ..
wat doe jij dan ?
Juist WEGWEZEN en van 6 hoog het balkon af des noods als ze maar weg zijn , zo zie ik het ook met dit land
Moet je voor de gein iets negatiefs zeggen over Amsterdam, kejje lache!quote:Op zaterdag 15 september 2012 14:55 schreef gnaeus het volgende:
[..]
Ben je zelf niet benieuwd of je meer te melden hebt dan "allemaal utizetten !" ?
Sorry, ik kan ze niet vinden. Ze komen ook allemaal op hetzelfde neer.quote:Op zaterdag 15 september 2012 14:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je zou ook even mijn andere, uitgebreidere posts kunnen lezen
Die van jou ook, inhoudsloze jankposts dat je het inhoudsloos vindt. Ga buiten spelen.quote:Op zaterdag 15 september 2012 14:58 schreef gnaeus het volgende:
[..]
Sorry, ik kan ze niet vinden. Ze komen ook allemaal op hetzelfde neer.
Gebrek aan kennis is je duidelijk ook niet vreemd, ik ben hier geen modquote:Op zaterdag 15 september 2012 14:59 schreef gnaeus het volgende:
[..]
Ja, bizar dat zoiets blijft staan, zeker omdat er een moderator mee post.
Ik heb genoeg inhoudelijks gepost, het is alleen paarlen voor de zwijnen hier.quote:Op zaterdag 15 september 2012 14:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die van jou ook, inhoudsloze jankposts dat je het inhoudsloos vindt. Ga buiten spelen.
25% heeft een uitkering, WAO, WW of bijstand.quote:Op zaterdag 15 september 2012 13:45 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Volgens jou ja. Laten we jouw mening c.q. aannames aub niet upgraden tot feiten.²
Ja, want jouw mening is superieur aan alle andere meningen, ga lekker zo kansloos door.quote:Op zaterdag 15 september 2012 15:00 schreef gnaeus het volgende:
[..]
Ik heb genoeg inhoudelijks gepost, het is alleen paarlen voor de zwijnen hier.
Maakt het wat uit of je hier mod bent ? Je kunt er melding van maken lijkt me, maar je doet het niet omdat je het wel eens bent met die stelling.quote:Op zaterdag 15 september 2012 15:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Gebrek aan kennis is je duidelijk ook niet vreemd, ik ben hier geen mod.
Ik heb het over remigratieregelingen en bijstand. Dat is geen verdiend geld.quote:Op zaterdag 15 september 2012 13:46 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Iedereen mag met zijn verdiende geld doen wat hij wil.²
En dat verwijt je de gehele groep? Het is toch ook niet mijn fout als mijn Nederlandse overbuurman een uitkering krijgt?quote:Op zaterdag 15 september 2012 15:00 schreef Gia het volgende:
[..]
25% heeft een uitkering, WAO, WW of bijstand.
Als je de AOW meetelt komt dat cijfer nog veel hoger uit.
En tel er dan nog maar eens de kinderbijslag bij.
Bijna de helft van de niet-westerse allochtonen heeft een betaalde baan voor 12 uur of meer. Dus, die moeten bovenstaande uitkeringen bij elkaar verdienen. Denk niet dat dat toereikend is.
Overigens:
http://allochtonen.feiten(...)20werk/werkloosheid/
Flikker op jij, met die ziekmakende beweringen. Jij maakt geen TR aan, dus jij bent het er mee eens.quote:Op zaterdag 15 september 2012 15:01 schreef gnaeus het volgende:
[..]
Maakt het wat uit of je hier mod bent ? Je kunt er melding van maken lijkt me, maar je doet het niet omdat je het wel eens bent met die stelling.
Jij bent wel de laatste die iets kan zeggen over economisch toegevoegde waarde of andermans uitkering lijkt me.quote:Op zaterdag 15 september 2012 15:00 schreef Gia het volgende:
[..]
25% heeft een uitkering, WAO, WW of bijstand.
Als je de AOW meetelt komt dat cijfer nog veel hoger uit.
En tel er dan nog maar eens de kinderbijslag bij.
Bijna de helft van de niet-westerse allochtonen heeft een betaalde baan voor 12 uur of meer. Dus, die moeten bovenstaande uitkeringen bij elkaar verdienen. Denk niet dat dat toereikend is.
Overigens:
http://allochtonen.feiten(...)20werk/werkloosheid/
moet je niet doen is de mekka van Nederlandquote:Op zaterdag 15 september 2012 14:58 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Moet je voor de gein iets negatiefs zeggen over Amsterdam, kejje lache!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |