abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_117600873
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 20:08 schreef TheArt het volgende:
Fedje wordt extra beveiligd in Shanghai. Één of andere debiele blogger heeft schijnbaar geschreven dat hij Fed op 6 oktober wil vermoorden.
Kunnen dat soort mensen zichzelf niet verzuipen?
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
pi_117600966
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 10:58 schreef Rosario het volgende:

[..]

Wauw, dan is hij een half jaar weggeweest. Mij benieuwen hoe dat gaat. Zeker gezien het gravelseizoen dan nog even op zich laat wachten.

Andersom: Met de gewone karrevracht aan punten die Nadal te verdedigen heeft in de lente (inclusief de AO Finale), moet Murray hem normaal gezien gewoon voor kunnen blijven tot aan Wimbledon oid. Eigenlijk is het vooral indrukwekkend dat Nadal aan een half jaar bijna voldoende heeft om top 3 te staan.

Niet dat het verschil tussen de derde of vierde plek van de wereld iets uitmaakt, trouwens...
pi_117602761
Waar eindigt dit wanneer zelfs een man als Fedje niet meer veilig is? Iemand enig idee wat je tégen Fed kunt hebben? Als nu iemand van min of meer onbesproken gedrag is dan is het Federer wel.. :?
pi_117606093
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 20:20 schreef thijsdetweede het volgende:

[..]

Andersom: Met de gewone karrevracht aan punten die Nadal te verdedigen heeft in de lente (inclusief de AO Finale), moet Murray hem normaal gezien gewoon voor kunnen blijven tot aan Wimbledon oid. Eigenlijk is het vooral indrukwekkend dat Nadal aan een half jaar bijna voldoende heeft om top 3 te staan.

Niet dat het verschil tussen de derde of vierde plek van de wereld iets uitmaakt, trouwens...
Is die laatste opmerking sarcastisch? Ik vind het namelijk best verschil maken. 't Is toch een soort van ereplek, op een denkbeeldig podium. Nu zou men nu natuurlijk eigenlijk moeten spreken van een top vier (nu Murray ook een GS gewonnen heeft), maar toch.
pi_117609547
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 20:56 schreef WismutVeilchen1983 het volgende:
Waar eindigt dit wanneer zelfs een man als Fedje niet meer veilig is? Iemand enig idee wat je tégen Fed kunt hebben? Als nu iemand van min of meer onbesproken gedrag is dan is het Federer wel.. :?
Je zoekt naar rationaliteit, maar daar is natuurlijk geen sprake van.
  donderdag 4 oktober 2012 @ 23:45:43 #131
211083 Angelof9
I must go first
pi_117612224
quote:
Fedje wordt extra beveiligd in Shanghai. Één of andere debiele blogger heeft schijnbaar geschreven dat hij Fed op 6 oktober wil vermoorden.
8)7
You sign it Captain Sharon Fucking Raydor and you go home
pi_117614422
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 21:53 schreef Rosario het volgende:

[..]

Is die laatste opmerking sarcastisch? Ik vind het namelijk best verschil maken. 't Is toch een soort van ereplek, op een denkbeeldig podium. Nu zou men nu natuurlijk eigenlijk moeten spreken van een top vier (nu Murray ook een GS gewonnen heeft), maar toch.
Nee, dat was niet sarcastisch bedoeld. Natuurlijk hebben ze allemaal een groot ego en staan ze liever derde dan vierde, maar practisch zal het toch zelden iets uitmaken: Alleen als er 1 van de top 2 ontbreekt was je liever derde geweest, want dan heb je een goede kans op het ontlopen van de andere toppers in de halve finale.

Volgens mij is de derde plek alleen maar een ereplek als er 3 spelers echt bovenuit steken. En nu zijn dat er dus 4, die allemaal een GS winnen. Hoeveel Legendarische Nummers Drie Van de Wereld ken jij nog? Becker was het een tijdje weet ik, achter Lendl en Edberg, maar verder?
pi_117616052
Interview Jakhals Erik met Goran Ivanisevic :D
http://dewerelddraaitdoor.vara.nl/media/187286

Wat een held is het toch _O_
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_117616128
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 01:53 schreef Tim86 het volgende:
Interview Jakhals Erik met Goran Ivanisevic :D
http://dewerelddraaitdoor.vara.nl/media/187286

Wat een held is het toch _O_
Watching Teletubbies. _O- _O-
Hier schreef Toefjes het volgende:
Superieur, maar wel met je eigen stijl _O_
  vrijdag 5 oktober 2012 @ 02:40:59 #135
379488 SuperImposed
The surface of the sun
pi_117616376
ik heb effe iets gemist geloof ik, fed op 1000 punten ACHTER op nole ? WTF? Hij stond toch (dik) voor?
pi_117616435
Op de ATP ranglijst staat hij ruim voor, maar in de race van 2012 staat hij ruim 1000 punten achter ja. Djoko heeft echt geen zak meer te verdedigen:"

Fed daarentegen..
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_117616440
quote:
11s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 02:40 schreef SuperImposed het volgende:
ik heb effe iets gemist geloof ik, fed op 1000 punten ACHTER op nole ? WTF? Hij stond toch (dik) voor?
Roger was er niet bij in Toronto en vloog er in de US Open al in de kwartfinale uit. Heeft na de OS dus slechts 1360 punten gepakt tegen 2800 van Djoko.

Edit; en wat Tim zegt. :P
  vrijdag 5 oktober 2012 @ 03:15:57 #138
379488 SuperImposed
The surface of the sun
pi_117616447
ik zie het, verwarrend, ik dacht dat zie die race hadden afgeschaft (/ verborgen hadden gehouden)
op de normale ranking staat fed inderdaad dik 1000 punten voor op nole
pi_117616697
Raonic wint met 9-7 in de final set tie-break van Tips. Drie uur ballen zonder breakpoint tegen.
sig verwijderd door FA
pi_117617158
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 03:15 schreef SuperImposed het volgende:
ik zie het, verwarrend, ik dacht dat zie die race hadden afgeschaft (/ verborgen hadden gehouden)
op de normale ranking staat fed inderdaad dik 1000 punten voor op nole
Die race bepaalt wie er naar Londen mag :)
pi_117618515
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 08:13 schreef Morthill het volgende:

[..]

Die race bepaalt wie er naar Londen mag :)
Tja dat zou ook prima met de ranglijst -punten van WTF vorig jaar kunnen.
pi_117625376
Ja tuurlijk, maar de race is ook verder niets bijzonders of zo. Gewoon het aantal punten dat je dit jaar verzameld hebt. Het is wel duidelijk als je ruim op voorhand goed kunt zien wie waar aan toe is :) Lekker overzichtelijk.
  vrijdag 5 oktober 2012 @ 20:53:06 #143
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_117641016
Even een crosspost:

Lees net dat Federer kennelijk met de dood bedreigd is:

quote:
Shanghai security upped after Federer death threat
Roger Federer has allegedly been targeted with a death threat while in Shanghai. The Shanghai Youth Daily reported that a user on the web site baidu.com, who goes by the name “Blue Cat Polytheistic Religion Founder 07”, wrote: “On October 6, I plan to assassinate Federer for the purpose of tennis extermination.” The user also allegedly posted “a doctored image showing a decapitated Federer on his knees on a tennis court, with a masked executioner dressed in black and holding an axe posing next to him,” reported SuperSport.com.

Tournament organizers have consequently tightened security around the world No. 1.

“We hope that it was an oral threat only, and the fan won't take substantive action. However, we have to take it seriously,” the Shanghai tournament’s Yang Yibin told the Shanghai Youth Daily. “We have contacted the local police and we will upgrade the level of security for Roger. Meanwhile, we will also protect other players’ security.”

Federer is in Shanghai with his family. The tournament begins next week.

"We are fully aware of the comments that have been made and we take all such issues seriously," the tournament later added in a statement. "The Shanghai Rolex Masters has security in place for our players and every precaution is taken to make sure players are kept safe and comfortable and allowed to do the job they are here for; to play tennis and provide their fans with the thrill of watching them in action."

Reuters reported that local journalists said Shanghai municipal authorities had told local media not to report the issue.
Bron.

Ook als het als een soort misplaatste grap bedoeld is, afgezien van dat steekincident met Monica Seles kan ik me niet herinneren dat er eerder een tennisser met de dood bedreigd werd.

[ Bericht 0% gewijzigd door Federer-fan op 05-10-2012 22:21:46 ]
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_117641475
quote:
13s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 20:53 schreef Federer-fan het volgende:
Even een crosspost:

Lees net dat Federer kennelijk met de dood bedreigd is:

[..]

Bron.

Ook al is het als een soort misplaatste grap bedoeld, afgezien van dat steekincident met Monica Seles kan ik me niet herinneren dat er eerder een tennisser met de dood bedreigd werd.
quote:
Je doet je naam geen eer aan :{
  vrijdag 5 oktober 2012 @ 22:21:26 #145
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_117644923
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 21:00 schreef Morthill het volgende:

[..]

[..]

Je doet je naam geen eer aan :{
Je hebt gelijk, maar ik bedoelde te schrijven "Ook als het als een [etc.]" (Weet niet of het een 'geloofwaardige' bedreiging was; er zijn vast elke dag wel tien mensen die op de een of andere manier een doodsbedreiging uiten over Obama). Dacht dat ik het had aangepast maar blijkbaar niet. Doe ik alsnog.

[ Bericht 10% gewijzigd door Federer-fan op 05-10-2012 22:32:11 ]
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_117645677
Ik bedoelde gewoon dat hier gisteren al gepost was dat Fed met de dood bedreigd was ;) Kortom, dat je wat achter loopt, terwijl het over Feds leven gaat.
pi_117652132
Raonic wint in de final set tie-break van Murray in de SF in Tokio.
sig verwijderd door FA
pi_117652560
In de finale tegen Kei, die Baghdatis veegde met 6-2 6-2.
sig verwijderd door FA
  zaterdag 6 oktober 2012 @ 09:31:41 #149
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_117652586
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 22:41 schreef Morthill het volgende:
Ik bedoelde gewoon dat hier gisteren al gepost was dat Fed met de dood bedreigd was ;) Kortom, dat je wat achter loopt, terwijl het over Feds leven gaat.
O, sorry, ik zag het op tennis.com bij de headlines en nam daarom aan dat het nieuw was. Maar het verbaasde me wel een beetje dat het nog niet was gepost, omdat het nieuws natuurlijk snel reist met tweets, Facebookupdates en nieuws.
pi_117653589
Murray :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')