quote:
Want Raonic is zo slechtquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 13:24 schreef Norrage het volgende:
[..]![]()
Hoor dat ie zich misdragen heeft![]()
En van raonic verliezen
Ja. Wint nooit van de toppers en dan nu eindelijk wel, en dat tegen murray.quote:
Til er niet te zwaar aan, zo'n veranderingsproces duurt gewoon lang en gaat af en toe gepaard met een terugval.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 13:24 schreef Norrage het volgende:
[..]![]()
Hoor dat ie zich misdragen heeft![]()
En van raonic verliezen
Dat is niet waar Norrage. Raonic heeft dit jaar al eerder gewonnen van Murray, op gravel nota bene.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 13:48 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ja. Wint nooit van de toppers en dan nu eindelijk wel, en dat tegen murray.
Ik heb het over top 4, en tsja hoe representatief is gravel voor murray? Tsja, net zo representatief als Tokio :pquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 15:42 schreef rhubarb het volgende:
[..]
Dat is niet waar Norrage. Raonic heeft dit jaar al eerder gewonnen van Murray, op gravel nota bene.
Raonic heeft een 4-6 record tegen top 10 spelers, wat helemaal niet onaardig is.
Dus? Murray wint nooit slams, en nu plots van Djokovicquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 13:48 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ja. Wint nooit van de toppers en dan nu eindelijk wel, en dat tegen murray.
Raonicquote:
Als hij wint staat hij nog 210 punten achter op Tipsy..gaat wel lastig worden. Had er eigenlijk niet eens rekening mee gehouden dat hij nog kans maaktquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 22:43 schreef wimderon het volgende:
[..]
Raonic![]()
Morgen winnen, daarna nog knallen in Shanghai of Parijs en hij kan zomaar op de WTF staan
quote:Op zondag 7 oktober 2012 03:08 schreef Ambrosius het volgende:
Ik verwacht dat Kei wint, is in erg goede vorm.
Julie lijken gelijk te krijgen. 7-6 Kei. Viel erin bij 4-4 maar hij is een stuk beter. Raonic moet echt met mega veel risico spelen anders neemt hij moeiteloos het initiatief over. De Canadees stond wel 3-0 voor in de tb, maar verneukte één simpele forehand en daarna was Nishikori gewoon veel beter.quote:Op zondag 7 oktober 2012 03:08 schreef Ambrosius het volgende:
Ik verwacht dat Kei wint, is in erg goede vorm.
Ja precies...Raonic zal zo af en toe eens een topper verslaan als zijn service goed loopt, maar verder vind ik het echt zo'n matige speler. Doe mij maar Isner. Die heeft tenminste uitstraling en speelt doorgaans tenminste echt aanvallend. Raonic is gewoon een nieuwe Roddick...zonder de snelheid en wendbaarheid die Roddick had.quote:Op zondag 7 oktober 2012 12:03 schreef Rosario het volgende:
Wat leuk voor Nishikori. Pas z'n tweede toernooizege en meteen thuis! En inderdaad is 't een leuke speler om naar 'm te kijken, hoe hij over de baan beweegt omdat 'ie die korte benen moet compenseren. Tof!
Maar er rijzen bij mij wel wat vragen over de (huidige) potentie van Raonic, want die kerel lijkt me toch wel redelijk overhyped. Ik heb gisteravond even zijn pot tegen Murray teruggekeken en Murray heeft daar vooral weer verloren van zichzelf - wat was hij weer aan 't klagen en zeiken en steunen. Dezelfde manier waarop hij in Cincinnatti van Chardy verloor dus. En die weggewerkte matchpunten van Raonic was echt meer geluk dan zijn eigen werk. Beide keren had Murray z'n tweede service te pakken, maar werkte hij tijdens de rally een simpele bal in het net.
Als je bijvoorbeeld kijkt hoe Murray Raonic compleet wegtikte op de US Open; het kan niet zo zijn, me dunkt, dat er in twee maanden tijd een verschil in niveau is ontstaan. Raonic heeft zelf gezegd dat hij dit toernooi aanvallender speelt, en dat hij daaraan zijn succes te danken heeft, maar zijn spel is gewoon hetzelfde gebleven. Haal z'n eerste service weg en wat heb je dan helemaal?
Tot zover mijn rant.
Isner speelt maar een handjevol toernooien per jaar aanvallend hoor. Raonic doet dat meer, maar heeft nog geen goede clutch game.quote:Op maandag 8 oktober 2012 11:44 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ja precies...Raonic zal zo af en toe eens een topper verslaan als zijn service goed loopt, maar verder vind ik het echt zo'n matige speler. Doe mij maar Isner. Die heeft tenminste uitstraling en speelt doorgaans tenminste echt aanvallend. Raonic is gewoon een nieuwe Roddick...zonder de snelheid en wendbaarheid die Roddick had.
Als Isner aanvallend speelt en zijn clutch loopt goed dan wint hij bijna van iedereen.quote:Op maandag 8 oktober 2012 14:25 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Isner speelt maar een handjevol toernooien per jaar aanvallend hoor. Raonic doet dat meer, maar heeft nog geen goede clutch game.
Die kan het alleen maar op gravel en grasquote:Op maandag 8 oktober 2012 18:30 schreef Norrage het volgende:
Met Brian Baker is het ook wel een beetje opgehouden he
Als het om Roowbin gaat begint het bericht meestal met "Haase verrast door".quote:Op maandag 8 oktober 2012 18:41 schreef Szura het volgende:
'Haas verrast Almagro in Shanghai', las ik op TT. Dacht ff een seconde dat het om Rooooowwwbin ging
Voor ons niet nee, voor Rooowbin welquote:Op maandag 8 oktober 2012 21:28 schreef luckass het volgende:
[..]
Als het om Roowbin gaat begint het bericht meestal met "Haase verrast door".
Alhoewel dat voor ons geen verrassingen meer zijn natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |