abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_117683560
Finale Beijing begint mooi direct hierna :D
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_117683617
6-0 :')

GSM Nishikori
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_117683618
Kei raakt echt alles _O_. Bagel gewoon en de toernooizege!
sig verwijderd door FA
pi_117683654
Wat een punt van Djokovic op BP tegen :D.
sig verwijderd door FA
pi_117683670
Eerste punt dat ik mee pak, holy shit :D
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_117683697
Irritante camerahoek hier btw..was in Tokyo veel fijner.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_117683871
Break JWT. Staat fantastisch te spelen, maar dat doet hij al de hele week _O_

Alleen die eerste wedstrijd was schijnbaar wat minder. Hij noemde het zelf zijn beste tennis in maanden en misschien wel jaren :o
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_117684057
Geojen jinx Tim, hij raakt geen pepernoot meer.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_117684309
Theo Bakker, ik wist dat het een broodmongool was, maar nu beweert 'ie dat Djokovic niet zo vaak smashes mist :').
sig verwijderd door FA
pi_117684610
Djokovic wint de tie-break.
sig verwijderd door FA
pi_117685372
Simpele 6-1 in de tweede, Djokovic speelde vrij sterk, Tsonga liet het toch te vaak afweten.
sig verwijderd door FA
pi_117685636
Wat leuk voor Nishikori. Pas z'n tweede toernooizege en meteen thuis! En inderdaad is 't een leuke speler om naar 'm te kijken, hoe hij over de baan beweegt omdat 'ie die korte benen moet compenseren. Tof!

Maar er rijzen bij mij wel wat vragen over de (huidige) potentie van Raonic, want die kerel lijkt me toch wel redelijk overhyped. Ik heb gisteravond even zijn pot tegen Murray teruggekeken en Murray heeft daar vooral weer verloren van zichzelf - wat was hij weer aan 't klagen en zeiken en steunen. Dezelfde manier waarop hij in Cincinnatti van Chardy verloor dus. En die weggewerkte matchpunten van Raonic was echt meer geluk dan zijn eigen werk. Beide keren had Murray z'n tweede service te pakken, maar werkte hij tijdens de rally een simpele bal in het net.

Als je bijvoorbeeld kijkt hoe Murray Raonic compleet wegtikte op de US Open; het kan niet zo zijn, me dunkt, dat er in twee maanden tijd een verschil in niveau is ontstaan. Raonic heeft zelf gezegd dat hij dit toernooi aanvallender speelt, en dat hij daaraan zijn succes te danken heeft, maar zijn spel is gewoon hetzelfde gebleven. Haal z'n eerste service weg en wat heb je dan helemaal?

Tot zover mijn rant.
  maandag 8 oktober 2012 @ 11:40:15 #188
211083 Angelof9
I must go first
pi_117725953
Is er nog geen Shanghai draadje?
You sign it Captain Sharon Fucking Raydor and you go home
pi_117726104
quote:
10s.gif Op zondag 7 oktober 2012 12:03 schreef Rosario het volgende:
Wat leuk voor Nishikori. Pas z'n tweede toernooizege en meteen thuis! En inderdaad is 't een leuke speler om naar 'm te kijken, hoe hij over de baan beweegt omdat 'ie die korte benen moet compenseren. Tof!

Maar er rijzen bij mij wel wat vragen over de (huidige) potentie van Raonic, want die kerel lijkt me toch wel redelijk overhyped. Ik heb gisteravond even zijn pot tegen Murray teruggekeken en Murray heeft daar vooral weer verloren van zichzelf - wat was hij weer aan 't klagen en zeiken en steunen. Dezelfde manier waarop hij in Cincinnatti van Chardy verloor dus. En die weggewerkte matchpunten van Raonic was echt meer geluk dan zijn eigen werk. Beide keren had Murray z'n tweede service te pakken, maar werkte hij tijdens de rally een simpele bal in het net.

Als je bijvoorbeeld kijkt hoe Murray Raonic compleet wegtikte op de US Open; het kan niet zo zijn, me dunkt, dat er in twee maanden tijd een verschil in niveau is ontstaan. Raonic heeft zelf gezegd dat hij dit toernooi aanvallender speelt, en dat hij daaraan zijn succes te danken heeft, maar zijn spel is gewoon hetzelfde gebleven. Haal z'n eerste service weg en wat heb je dan helemaal?

Tot zover mijn rant.
Ja precies...Raonic zal zo af en toe eens een topper verslaan als zijn service goed loopt, maar verder vind ik het echt zo'n matige speler. Doe mij maar Isner. Die heeft tenminste uitstraling en speelt doorgaans tenminste echt aanvallend. Raonic is gewoon een nieuwe Roddick...zonder de snelheid en wendbaarheid die Roddick had.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_117726174
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 11:40 schreef Angelof9 het volgende:
Is er nog geen Shanghai draadje?
Gezien het tijdverschil zullen we toch niet verder komen dan 100 posts :P.
pi_117726243
Nog geen verrassingen daar.
That's all folks!
  maandag 8 oktober 2012 @ 12:17:09 #192
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_117727093
Raonic heeft inderdaad niet vanwege zijn spel tegen Murray gewonnen, maar dat maakt niet uit. Hij blijft zeer talentvol en hij is pas 21. Saaie kutspeler, met weinig persoonlijkheid en niet aaibaar... ok... maar hij blijft jong en hoog op de rankings. Dat hij er niet zoals Nadal met 18 al was kun je verwachten, als hij zich de komende 2 jaar echter zo blijft ontwikkelen gaat hij meedoen met de grote jongens (die over 2 jaar ook allemaal weer wat ouder en zwakker zijn).
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_117731062
quote:
7s.gif Op maandag 8 oktober 2012 11:44 schreef Norrage het volgende:

[..]

Ja precies...Raonic zal zo af en toe eens een topper verslaan als zijn service goed loopt, maar verder vind ik het echt zo'n matige speler. Doe mij maar Isner. Die heeft tenminste uitstraling en speelt doorgaans tenminste echt aanvallend. Raonic is gewoon een nieuwe Roddick...zonder de snelheid en wendbaarheid die Roddick had.
Isner speelt maar een handjevol toernooien per jaar aanvallend hoor. Raonic doet dat meer, maar heeft nog geen goede clutch game.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_117731166
quote:
1s.gif Op maandag 8 oktober 2012 14:25 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Isner speelt maar een handjevol toernooien per jaar aanvallend hoor. Raonic doet dat meer, maar heeft nog geen goede clutch game.
Als Isner aanvallend speelt en zijn clutch loopt goed dan wint hij bijna van iedereen. _O- _O_
Hier schreef Toefjes het volgende:
Superieur, maar wel met je eigen stijl _O_
pi_117741192
Met Brian Baker is het ook wel een beetje opgehouden he ;(
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  maandag 8 oktober 2012 @ 18:41:50 #196
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_117741626
'Haas verrast Almagro in Shanghai', las ik op TT. Dacht ff een seconde dat het om Rooooowwwbin ging :')
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_117743532
quote:
7s.gif Op maandag 8 oktober 2012 18:30 schreef Norrage het volgende:
Met Brian Baker is het ook wel een beetje opgehouden he ;(
Die kan het alleen maar op gravel en gras :P
pi_117750921
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 18:41 schreef Szura het volgende:
'Haas verrast Almagro in Shanghai', las ik op TT. Dacht ff een seconde dat het om Rooooowwwbin ging :')
Als het om Roowbin gaat begint het bericht meestal met "Haase verrast door".

Alhoewel dat voor ons geen verrassingen meer zijn natuurlijk.
pi_117752506
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 21:28 schreef luckass het volgende:

[..]

Als het om Roowbin gaat begint het bericht meestal met "Haase verrast door".

Alhoewel dat voor ons geen verrassingen meer zijn natuurlijk.
Voor ons niet nee, voor Rooowbin wel
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
  dinsdag 9 oktober 2012 @ 10:58:41 #200
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_117766419
leuke pot Isner - Anderson :D.

Isner wint uiteindelijk dan toch met 9-7 in de laatste tiebreak :D.
Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')