Ik wil stiekum wel in de OP hoorquote:Op vrijdag 14 september 2012 23:00 schreef Prutzenberg het volgende:
[..]
Oh ja, privacy! Dat is ook belangrijk. Bijna vergeten.
En als ik nu vanaf nederlands grondgebied een ei door het raam naar binnen gooi, en dan de ambassadeur raak?quote:Op vrijdag 14 september 2012 23:10 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
De ambassade is Amerikaans grondgebied,wanneer daar wat gebeurd is het geen enkel probleem dat ze ingrijpen.
Dan ook.quote:Op vrijdag 14 september 2012 23:15 schreef Prutzenberg het volgende:
[..]
En als ik nu vanaf nederlands grondgebied een ei door het raam naar binnen gooi, en dan de ambassadeur raak?
Dan moeten ze verzoek tot uitlevering indienen.quote:Op vrijdag 14 september 2012 23:15 schreef Prutzenberg het volgende:
[..]
En als ik nu vanaf nederlands grondgebied een ei door het raam naar binnen gooi, en dan de ambassadeur raak?
https://en.wikipedia.org/wiki/1984_Libyan_Embassy_Siegequote:Op vrijdag 14 september 2012 23:15 schreef Prutzenberg het volgende:
[..]
twitter:Piratenpartij twitterde op vrijdag 14-09-2012 om 23:51:18Ja! we hebben 1337 Piraten - maar nu geen doel meer? https://t.co/wy84wHcF #help! #piratenpartij reageer retweet
Nee, volgens mij gaat hij weg. Heel jammer, natuurlijk.quote:Op zaterdag 15 september 2012 00:02 schreef Senor__Chang het volgende:
Blijft Dirk Poot nu of niet? Ik overweeg mijn eerste stem eentje voor de Piraten te maken.
Wat? Nee hij blijft. Zie ook de net verstuurde mail "Bedankt en Welkom".quote:Op zaterdag 15 september 2012 00:03 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
Nee, volgens mij gaat hij weg. Heel jammer, natuurlijk.
excuses, ik ben blijkbaar getrolledquote:Op zaterdag 15 september 2012 00:06 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Wat? Nee hij blijft. Zie ook de net verstuurde mail "Bedankt en Welkom".
Please don't spread false rumors, thnx
Dat valt meequote:Op zaterdag 15 september 2012 00:07 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
excuses, ik ben blijkbaar getrolled
Oh dit wist ik niet. Jammer.quote:Op zaterdag 15 september 2012 00:19 schreef Doodloper het volgende:
[..]
Dat valt mee
De Piratenpartij #6 maar wél 3x zo groot?
Hij gaat iig uit het bestuur, en ik dacht daardoor dat hij ook als lijsttrekker stopte. Maar ik hoop van niet uiteraard, het is een uitstekende lijsttrekker - voor zover ik daar een mening over kan hebben.
Jaquote:
Maar dat is het bedrag per kieskring toch? Is er dan niet meer uitgegeven om overal op het biljet te staan?quote:
Nee, dat is voor alle kieskringen dacht ik.quote:Op zaterdag 15 september 2012 19:46 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Maar dat is het bedrag per kieskring toch? Is er dan niet meer uitgegeven om overal op het biljet te staan?
Ik moet het echt nog eens uitzoeken hoe die BitCoins werkenquote:Op zaterdag 15 september 2012 21:51 schreef AnimeFan het volgende:
https://blockchain.info/a(...)qXuBr66u3s1qukRY7sTL
479.48 euro aan Bitcoins tot nu toe binnen gekregen
belooftquote:Op vrijdag 14 september 2012 21:27 schreef Prutzenberg het volgende:
[ link | afbeelding ]
Op diverse internet-polls waren de Piraten echter de grootste partij. Dat beloofd dus wat voor de toekomst!\
Done!quote:Op zondag 16 september 2012 03:09 schreef Sitethief het volgende:
Al sinds 2010 lid, zet mij maar in de lijst.
Dank! Ik heb hier gewoon overheen gelezen.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |