Ik weet het nietquote:
Zelf kastijding?quote:Op vrijdag 14 september 2012 20:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
misschien pijnigt ie zichzelf graag
beetje zelfkastijding op zijn tijdquote:Op vrijdag 14 september 2012 20:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
misschien pijnigt ie zichzelf graag
Oehoehoehoehquote:
quote:
quote:Op vrijdag 14 september 2012 20:19 schreef Symphonic het volgende:
[..]
beetje zelfkastijding op zijn tijd
hoe komt dat?quote:
oehoe lekker!quote:Op vrijdag 14 september 2012 20:20 schreef kwiwi het volgende:
Wat hebben jullie te snacken vanavond? Ik heb échte pepernoten om in de melk te soppen
Voor het zingen de kerk uit?quote:
Ik had niksquote:Op vrijdag 14 september 2012 20:20 schreef kwiwi het volgende:
Wat hebben jullie te snacken vanavond? Ik heb échte pepernoten om in de melk te soppen
Weekendquote:
ook lekkerquote:Op vrijdag 14 september 2012 20:20 schreef MissJ het volgende:
[..]
oehoe lekker!
Ik heb Bugles en Chocolait chips
Niets, eigenlijk.quote:Op vrijdag 14 september 2012 20:20 schreef kwiwi het volgende:
Hamkaas chips, en ik drink malibu7upquote:Op vrijdag 14 september 2012 20:20 schreef kwiwi het volgende:
ditquote:
Zegquote:
Wijntje hieroquote:Op vrijdag 14 september 2012 20:21 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Hamkaas chips, en ik drink malibu7up
God ik was vorige week zondag echt brakquote:Op vrijdag 14 september 2012 20:22 schreef Symphonic het volgende:
Ik blijf nog maar ff aan de koffie voor ik straks de platen achterstevoren draai
whehehe ik ook eigenlijk welquote:Op vrijdag 14 september 2012 20:22 schreef Kally het volgende:
[..]
God ik was vorige week zondag echt brak
Yoghurt is zure melk dus zo gek is dat nietquote:Op vrijdag 14 september 2012 20:23 schreef Kally het volgende:
![]()
Wie zet er nu een oud wijf in een rokje om yoghurt te verkopen
quote:Op vrijdag 14 september 2012 20:24 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Yoghurt is zure melk dus zo gek is dat niet
Jij gaat morgen lekker eten, chocolade taartquote:Op vrijdag 14 september 2012 20:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb niks te eten, alleen jus d'orange.
Maar toch een beetje.
quote:Op vrijdag 14 september 2012 20:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb niks te eten, alleen jus d'orange.
Maar toch een beetje.
Ja, maar mijn portemonnee is ook erg matigquote:Op vrijdag 14 september 2012 20:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]das wat matig natuurlijk voor op de vrijdagavond.
Ik moet steeds lachen om jou UIquote:Op vrijdag 14 september 2012 20:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]das wat matig natuurlijk voor op de vrijdagavond.
Owquote:Op vrijdag 14 september 2012 20:26 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, maar mijn portemonnee is ook erg matig.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Juin uit Eigen Tuin!
quote:Op vrijdag 14 september 2012 20:30 schreef Symphonic het volgende:
Jolanda Sap heeft zojuist haar overstap naar de Partij voor de Dieren bekend gemaakt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
quote:Op vrijdag 14 september 2012 20:31 schreef Cee het volgende:
Zo, omgekleed en ik ga in de reclame wel weer verder. Even nog lachen met GTST en deel I van de voissss.
Wachten tot GayTST is afgelopenquote:Op vrijdag 14 september 2012 20:31 schreef Cee het volgende:
Zo, omgekleed en ik ga in de reclame wel weer verder. Even nog lachen met GTST en deel I van de voissss.
Ik ookquote:Op vrijdag 14 september 2012 20:32 schreef kwiwi het volgende:
ik ben vergeten wie ik had geadopteerd
ik ook maar dat zie ik aan het eind welquote:Op vrijdag 14 september 2012 20:32 schreef kwiwi het volgende:
ik ben vergeten wie ik had geadopteerd
Ongetwijfeld..quote:Op vrijdag 14 september 2012 20:33 schreef Cee het volgende:
Zat Joep Sertons nou vroeger in Spijkerhoek?
Jaquote:Op vrijdag 14 september 2012 20:33 schreef Cee het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.heitieh
Ik ken 'm alleen van hoe heet dat... dat met die twee werven/twee families.quote:Op vrijdag 14 september 2012 20:33 schreef Cee het volgende:
jaquote:Op vrijdag 14 september 2012 20:33 schreef Cee het volgende:
Ja daar was hij de lekkere dude, nou ja lekkerquote:Op vrijdag 14 september 2012 20:33 schreef Cee het volgende:
Westenwindquote:Op vrijdag 14 september 2012 20:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ken 'm alleen van hoe heet dat... dat met die twee werven/twee families.
Pal Juniorquote:Op vrijdag 14 september 2012 20:34 schreef Joooo-pi het volgende:
Gehaktballen? Hondevoer zul je bedoelen
U is er klaar voor?quote:Op vrijdag 14 september 2012 20:35 schreef ejiraM het volgende:
[ afbeelding ]
duuuuuuuuurt laaaaaaaaaaaang
Yes! Kon alleen geen Nederlandse versie vindenquote:
heee je staat achterstevorenquote:Op vrijdag 14 september 2012 20:35 schreef ejiraM het volgende:
[ afbeelding ]
duuuuuuuuurt laaaaaaaaaaaang
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |