Waarom worden alle westerlingen dan aangekeken op het filmpje van een prutser?quote:Op vrijdag 14 september 2012 22:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat ontken ik ook niet. Ik keur dat geweld af. Mij gaat het erom dat er overal mensen zitten die anderen het liefst in een keurslijf willen drukken, maar dat je daar niet de hele groep op aan kunt kijken.
Uhmmm, zou het nu in een keer doorgaan of met 'pauzes' erin?quote:Op vrijdag 14 september 2012 22:23 schreef my2cents het volgende:
Arabische media: Aanval ambassades VS begin van offensief islam tegen Westen
[..]
Hier geen last van moslims. Er zijn er hooguit 2000 in het hele land.quote:Op vrijdag 14 september 2012 22:23 schreef my2cents het volgende:
Arabische media: Aanval ambassades VS begin van offensief islam tegen Westen
[..]
die gasten zijn simpele malloten en worden aangezweept door extremistische debielenquote:Op vrijdag 14 september 2012 22:24 schreef Gia het volgende:
[..]
Waarom worden alle westerlingen dan aangekeken op het filmpje van een prutser?
Waarom bevraag je mij over de hersenspinsels van extremistenquote:Op vrijdag 14 september 2012 22:24 schreef Gia het volgende:
[..]
Heb jij weer gelijk inquote:Op vrijdag 14 september 2012 22:23 schreef sp3c het volgende:
[..]
blijft een discussieforum
dan moet je niet raar opkijken als men op je reageert
Is een retorische vraag.quote:Op vrijdag 14 september 2012 22:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Waarom bevraag je mij over de hersenspinsels van extremisten
'hun' landen zijn ook vergeven van westerlingenquote:Op vrijdag 14 september 2012 22:26 schreef Bombshell het volgende:
ze moeten niks van het westen hebben.. en het westen niks van hun.
Alleen is het esten al vergeven van moslims.
Stel je voor een oorlog tussen het westen en daarmee ook amerika.. wat zullen die moslims een pak slaag krijgen dan
Niet zozeer westerlingen maar wel westerse dingen zoals KFC's waar ze elke dag een hapje eten.quote:Op vrijdag 14 september 2012 22:27 schreef sp3c het volgende:
[..]
'hun' landen zijn ook vergeven van westerlingen
quote:WASHINGTON—Following the publication of the image above, in which the most cherished figures from multiple religious faiths were depicted engaging in a lascivious sex act of considerable depravity, no one was murdered, beaten, or had their lives threatened, sources reported Thursday. The image of the Hebrew prophet Moses high-fiving Jesus Christ as both are having their erect penises vigorously masturbated by Ganesha, all while the Hindu deity anally penetrates Buddha with his fist, reportedly went online at 6:45 p.m. EDT, after which not a single bomb threat was made against the organization responsible, nor did the person who created the cartoon go home fearing for his life in any way. Though some members of the Jewish, Christian, Hindu, and Buddhist faiths were reportedly offended by the image, sources confirmed that upon seeing it, they simply shook their heads, rolled their eyes, and continued on with their day.
toch wel iets minder aanwezigquote:Op vrijdag 14 september 2012 22:27 schreef sp3c het volgende:
[..]
'hun' landen zijn ook vergeven van westerlingen
nee het zit er daadwerkelijk vol westerlingen ... die trekken geen uitkeringen ofzo maar ze schieten wel mensen doodquote:Op vrijdag 14 september 2012 22:29 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Niet zozeer westerlingen maar wel westerse dingen zoals KFC's waar ze elke dag een hapje eten.
Mensen in het midden-oosten leven in een andere cultuur dan wij, je zou het simpel de ik/wij cultuur kunnen noemen, onze cultuur (westerse) is een ik-cultuur gericht op individualiteit en ontplooiing, verantwoordelijk zijn voor je eigen daden en zelfstandig zijn. De meeste moslims daarentegen leven in een complete wij-cultuur waar eer (ego) enorm belangrijk is, iemand in je familie doet iets fout, het is iedereens schuld want de 'familienaam' is beschadigd. Ik heb zelf moslims in mijn schoolklas gehad die het normaal zouden vinden om hun zus in elkaar te trappen als ze geen hoofddoek op zou willen, of als ze zou 'praten met een neger'.quote:Op vrijdag 14 september 2012 22:20 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Lol die maffe [quote]Op vrijdag 14 september 2012 22:24 schreef Gia het volgende:
[..]
In Irak en Afghanistan wel ja.quote:Op vrijdag 14 september 2012 22:31 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee het zit er daadwerkelijk vol westerlingen ... die trekken geen uitkeringen ofzo maar ze schieten wel mensen dood
Wat staat er ongeveer? Engels niet zo goed.quote:Op vrijdag 14 september 2012 22:30 schreef SuperHarregarre het volgende:
http://www.theonion.com/a(...)of-this-image,29553/
[..]
Jemen ookquote:Op vrijdag 14 september 2012 22:31 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
In Irak en Afghanistan wel ja.
Dat er na de publicatie van bovenstaande cartoon geen rellen zijn uitgebroken. (Het is onionnews hè, beetje zoals die Nederlandse nieuwssite met grappige nepberichtjes.)quote:Op vrijdag 14 september 2012 22:32 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Wat staat er ongeveer? Engels niet zo goed.
Ahh okee bedankt.quote:Op vrijdag 14 september 2012 22:34 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Dat er na de publicatie van bovenstaande cartoon geen rellen zijn uitgebroken. (Het is onionnews hè, beetje zoals die Nederlandse nieuwssite met grappige nepberichtjes.)
Dat die moslims niet kwaad zijn geworden, omdat alle grote godsdiensten zijn afgebeeld, en hun profeet niet...quote:Op vrijdag 14 september 2012 22:30 schreef SuperHarregarre het volgende:
http://www.theonion.com/a(...)of-this-image,29553/
[..]
Mohammed mag niet afgebeeld worden maar zit daar wel tussen, onzichtbaar likkend aan de ballen van Buddha.quote:Op vrijdag 14 september 2012 22:38 schreef Gia het volgende:
[..]
Dat die moslims niet kwaad zijn geworden, omdat alle grote godsdiensten zijn afgebeeld, en hun profeet niet...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |