als ze het bij Amerikaanse vlaggen verbranden en wat schreeuwen houden vind ik het primaquote:Op vrijdag 14 september 2012 21:10 schreef RAVW het volgende:
[..]
pas op staan ze dadelijk allemaal voor je deur vanavond
Je hebt het helder uitgelegd, waarvoor dank.quote:Op vrijdag 14 september 2012 21:11 schreef RAVW het volgende:
[..]
nee hoor moest van de week ook even google hoe of wat , want er weden hier vragen over gesteld.
Dus dacht laat ik het nu eens even opzoeken
Die van mij wel, zoals je hebt kunnen merken (en insinueertquote:Op vrijdag 14 september 2012 20:31 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja hey ik heb er ook een hekel aan
hell ik heb sowieso een hekel aan mafklappers die de boel maar denken te moeten slopen omwille van hun, voor mij oninteressante, mening maar mijn hersenen gaan niet ineens in full retard modus als ze allemaal baarden hebben ofzo
ik doelde meer op Heatwave en zijn sniperenquote:Op vrijdag 14 september 2012 21:12 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Die van mij wel, zoals je hebt kunnen merken (en insinueert)
Dus een beetje kan je dus wel zeggen dat de Moslim gelovende dus wel een gevaar is voor anders denkende mensen .quote:Op vrijdag 14 september 2012 21:11 schreef RAVW het volgende:
[..]
nee hoor moest van de week ook even google hoe of wat , want er werden hier vragen over gesteld.
Dus dacht laat ik het nu eens even opzoeken.
maar in elke geloof zitten extreme soorten bij ..
Het is al de zoveelste keer, pisses me offquote:Op vrijdag 14 september 2012 21:08 schreef erik666 het volgende:
Nou ik stop er mee, en ga een drankje halen.
En Fokkers niet naief zijn wat betreft Islam.
Nou ja het is nog erger.quote:Op vrijdag 14 september 2012 21:16 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik word alleenmaar chagrijnig van die achterlijke kutmoslims (daarom ga ik niet de hele OP lezen), maar ik wil wel het fimpje zien, is die ergens te zien. Vast weer een of andere moviemaker fitna kutfilm
Leek me wel vermaeckelijkquote:Op vrijdag 14 september 2012 21:13 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik doelde meer op Heatwave en zijn sniperen
edit: ownee ook op jou want jij wil ze tegen de muur zetten![]()
jeps dat is het ook het is een extreme soort als je van de basis uit gaat ..quote:Op vrijdag 14 september 2012 21:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Dus een beetje kan je dus wel zeggen dat de Moslim gelovende dus wel een gevaar is voor anders denkende mensen .
Volgens mij is dat een conclusie die je helemaal zelf trekt. Tenzij je vindt dat belijdende christenen ook 'extreme soorten' zijn.
Ik snap ook niet waarom die gekken er zo serieus op reageren, dit kun je toch niet serieus nemen.quote:
we maken ons er te druk omquote:Op vrijdag 14 september 2012 21:25 schreef RAVW het volgende:
[..]
jeps dat is het ook het is een extreme soort als je van de basis uit gaat ..
Oke misschien zijn wij wel te soft als iets minder gelovige
Blijf nog even doorzuigen op die grote duimquote:Op vrijdag 14 september 2012 21:25 schreef RAVW het volgende:
[..]
jeps dat is het ook het is een extreme soort als je van de basis uit gaat ..
Oke misschien zijn wij wel te soft als iets minder gelovige
trailerquote:Op vrijdag 14 september 2012 21:27 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Is dat een fragment of de hele film?
ben alvast aan me grote teen begonnen want die duimen wordt ik ook zatquote:Op vrijdag 14 september 2012 21:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Blijf nog even doorzuigen op die grote duim
De Amerikaanse vlag is voor de Amerikaan hetzelfde als een boekje voor de ander. Moet je eens op zo'n boekje stampen, of verbranden....dan gaan ze weer moorden. Moet kunnen volgens jou?quote:Op vrijdag 14 september 2012 20:44 schreef KoosVogels het volgende:
Nou nou, een paar mafketels in A'dam stampen op een vlag. Heel erg ja.
Kan ik me voorstellen. Serieus: gewone gelovigen hebben hier weinig mee te maken. De doorsnee moslim is net zo ongeïnteresseerd in rellen als de doorsnee christen. Daar is niets extreems aan.quote:Op vrijdag 14 september 2012 21:29 schreef RAVW het volgende:
[..]
ben alvast aan me grote teen begonnen want die duimen wordt ik ook zat
Neemt nog niet weg dat de doorsnee christen of whatever zich hier niet kapot aan mag ergeren..quote:Op vrijdag 14 september 2012 21:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen. Serieus: gewone gelovigen hebben hier weinig mee te maken. De doorsnee moslim is net zo ongeïnteresseerd in rellen als de doorsnee christen. Daar is niets extreems aan.
ach iemand kan wel heel extreme gelovig zijn maar hoeft nog niet gelijk te rellen ...quote:Op vrijdag 14 september 2012 21:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen. Serieus: gewone gelovigen hebben hier weinig mee te maken. De doorsnee moslim is net zo ongeïnteresseerd in rellen als de doorsnee christen. Daar is niets extreems aan.
Wie verbiedt mensen zich hieraan te ergeren?quote:Op vrijdag 14 september 2012 21:34 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Neemt nog niet weg dat de doorsnee christen of whatever zich hier niet kapot aan mag ergeren..
Ik denk wel dat ontevredenheid een rol kan spelen. En onwetendheid. En angst voor het onbekende. Maar niets daarvan is een excuus voor geweld.quote:Op vrijdag 14 september 2012 21:35 schreef RAVW het volgende:
[..]
ach iemand kan wel heel extreme gelovig zijn maar hoeft nog niet gelijk te rellen ...
ik vind jehova;s ook extreme maar die rellen ook niet
dus het is maar hoe je extreme oppakt ik wil alleen met extreme zeggen dat het mensen zijn die niet alleen denken in hun geloof maar hier ook helemaal naar gaan handelen.
maar zo als het nu met een zooi moslims er aan toe gaat vind ik ook wel een beetje te , het lijkt wel of het puur alleen is om te mogen rellen ..
of puur uit ontevredenheid
Zo slecht is hijquote:Op vrijdag 14 september 2012 21:30 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik kan hem niet vinden op imdb
Google effe op 'innocence of muslims', dan vind je enkele trailers.quote:Op vrijdag 14 september 2012 21:16 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik word alleenmaar chagrijnig van die achterlijke kutmoslims (daarom ga ik niet de hele OP lezen), maar ik wil wel het fimpje zien, is die ergens te zien. Vast weer een of andere moviemaker fitna kutfilm
De discussie die er vaak op volgt of het extreme of gematigde moslis zijn die het flikken.quote:Op vrijdag 14 september 2012 21:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Wie verbiedt mensen zich hieraan te ergeren?
beetje uwe bol formaat film denk ikquote:Op vrijdag 14 september 2012 21:43 schreef Gia het volgende:
[..]
Google effe op 'innocence of muslims', dan vind je enkele trailers.
Lijkt me best een komische film. 'k Zag een scene waarin Mo zijn vrouw zat te likken, volgens mij. Hij had ook een beetje een sullig gezicht.
de aanjagers zijn extreemquote:Op vrijdag 14 september 2012 21:44 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
De discussie die er vaak op volgt of het extreme of gematigde moslis zijn die het flikken.
quote:According to Copts Today, an Arabic news outlet focusing on Coptic affairs, Sadek was seen taking a leisurely stroll down Washington's M Street on September 11, soaking in the sun on a perfect autumn day. All of a sudden, he found himself surrounded by four angry Coptic women. Berating Sadek for fueling the flames of sectarian violence, the women took off their heels and began beating him over the head.
"If anything happens to a Christian in Egypt," one of them shouted at him, "you'll be the reason!"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |