Zal nog wel gebeuren.quote:Op vrijdag 14 september 2012 22:59 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ach....als het er nu tien- tot honderdduizenden waren per land...
Zolang ze het daar doen lekker laten gaan.quote:Op vrijdag 14 september 2012 23:00 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Zal nog wel gebeuren.Kookpunt.
Ach, het zijn er genoeg om mensen te vermoorden en dat is dus al te veel.quote:Op vrijdag 14 september 2012 22:59 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ach....als het er nu tien- tot honderdduizenden waren per land...
Ik zeg, sluit alle ambassades daar. Roep alle Nederlanders terug, en als ze niet willen: Oke dat is hen keus. En geen ontwikkelingshulp daarheen, geef het dan aan kinderen hier die in armoede leven.quote:Op vrijdag 14 september 2012 23:02 schreef Jian het volgende:
[..]
Zolang ze het daar doen lekker laten gaan.
lolquote:Op vrijdag 14 september 2012 23:04 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Ik zeg, sluit alle ambassades daar. Roep alle Nederlanders terug, en als ze niet willen: Oke dat is hen keus. En geen ontwikkelingshulp daarheen, geef het dan aan kinderen hier die in armoede leven.
Nee, ik vind dit eerder de druppel die de emmer doet overlopen.quote:Op vrijdag 14 september 2012 23:06 schreef sp3c het volgende:
[..]
lol
heel Syrie staat in de fik maar bij een paar honderd vlagverbrandende demonstranten voor de US ambassade is de maat vol
Het is altijd gezeik daar, altijd. Niet alleen de Islamitische landen, ook in Israel. Als wij hen proberen te helpen moeten ze maar iets terugdoen.quote:Op vrijdag 14 september 2012 23:08 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Nee, ik vind dit eerder de druppel die de emmer doet overlopen.
houden de Islamitische landen je daar vanaf dan?quote:Op vrijdag 14 september 2012 23:11 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Het is altijd gezeik daar, altijd. Niet alleen de Islamitische landen, ook in Israel. Als wij hen proberen te helpen moeten ze maar iets terugdoen.
Ik wil iedereen kunnen beledigen.
Nou het is wel zo dat je al van mensen hoort in je omgeving dat ''je dat ook gewoon niet moet doen'. Ja dus.quote:Op vrijdag 14 september 2012 23:13 schreef sp3c het volgende:
[..]
houden de Islamitische landen je daar vanaf dan?
er word daar ook al keihard tegen opgetreden geloof ikquote:Op vrijdag 14 september 2012 23:13 schreef Jian het volgende:
Kan mij het nou schelen dat, dat stelletje onderontwikkelde malloten daar de Stars en Stripes gaat staan verbranden, ze zijn toch gestoord, doe je weinig aan. Maar als ze hier in het westen hun fratsen gaan vertonen gewoon keihard optreden, klaar. Je idioterie mag je uitdragen, maar dan wel in verrwegistan, maar niet hier!
die Islamitische landen zijn toch niet verantwoordelijk voor wat mensen in jouw omgeving roepen?quote:Op vrijdag 14 september 2012 23:14 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Nou het is wel zo dat je al van mensen hoort in je omgeving dat ''je dat ook gewoon niet moet doen'. Ja dus.
Mooi, hebben we daar beelden van, oproerpolitie die dat zooitje geteisem met rubber kogels uit elkaar jaagt. Je wordt toch zo langzamerhand doodmoe van die gekken.quote:Op vrijdag 14 september 2012 23:15 schreef sp3c het volgende:
[..]
er word daar ook al keihard tegen opgetreden geloof ik
oproerpolitie is daar niet zo van de zachte hand
Een dode door een paar idioten die met speelgoed bijltjes rondlopen.quote:Op vrijdag 14 september 2012 23:12 schreef johnson555 het volgende:
filmpje btw
jezus zie nu pas dat de kwaliteit om te huilen s
weet ik het, ik ben het ANP nietquote:Op vrijdag 14 september 2012 23:18 schreef Jian het volgende:
[..]
Mooi, hebben we daar beelden van, oproerpolitie die dat zooitje geteisem met rubber kogels uit elkaar jaagt. Je wordt toch zo langzamerhand doodmoe van die gekken.
Het werd es tijd dat men DAAR, in DIE landen es moe wordt van al die gekken. En ze uitkotst.quote:Op vrijdag 14 september 2012 23:18 schreef Jian het volgende:
[..]
Mooi, hebben we daar beelden van, oproerpolitie die dat zooitje geteisem met rubber kogels uit elkaar jaagt. Je wordt toch zo langzamerhand doodmoe van die gekken.
Tis uitgelokt, eigen schuld, nana ne nanaquote:Op vrijdag 14 september 2012 23:18 schreef El_Matador het volgende:
http://www.nu.nl/buitenla(...)dige-provocatie.html
Tuurlijk, het ligt aan ons.
Mooi, dat gaat dus de goede kant opquote:Op vrijdag 14 september 2012 23:20 schreef sp3c het volgende:
[..]
er zijn iig al doden gevallen onder de demonstranten op verschillende plekken
aldus de UNHCHR ...quote:Op vrijdag 14 september 2012 23:18 schreef El_Matador het volgende:
http://www.nu.nl/buitenla(...)dige-provocatie.html
Tuurlijk, het ligt aan ons.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
de normalen doen er aan mee!quote:Op vrijdag 14 september 2012 23:21 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het werd es tijd dat men DAAR, in DIE landen es moe wordt van al die gekken. En ze uitkotst.
maar dat gebeurt nu net niet; de "normalen" steunen de gekken stilzwijgend dan wel doen ze niets aan hun landgenoten die de boel verstieren. Broederschap is belangrijker dan vrede.
En ja, dat ligt aan de religie/cultuur (het geheel). Afvalligheid is immers doodzonde nummer 1.
quote:Op vrijdag 14 september 2012 23:23 schreef sp3c het volgende:
[..]
aldus de UNHCHR ...
...Capitulatie, de lieve vrede bewaren, begrip tonen voor hun boosheid. Over een filmpje. Dat ook nog eens bedroevend slecht is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als die in WOII actief waren, hadden ze de spotprenten over de nazi's ook verboden.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Dat hangt van je definitie af. Er zijn altijd meelopers (die dus ook gek zijn). De normalen zijn degenen die niet meedoen, maar dat wil allerminst zeggen dat ze er niet achter staan of het Westen liefhebben.quote:Op vrijdag 14 september 2012 23:24 schreef sp3c het volgende:
[..]
de normalen doen er aan mee!
die laten zichzelf dusdanig opstoken dat ze woedend de straat op gaan ... de gekken zijn echt niet in de buurt als het eenmaal losgaat
Ah, de experts zijn weer gearriveerd.quote:Op vrijdag 14 september 2012 23:21 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het werd es tijd dat men DAAR, in DIE landen es moe wordt van al die gekken. En ze uitkotst.
maar dat gebeurt nu net niet; de "normalen" steunen de gekken stilzwijgend dan wel doen ze niets aan hun landgenoten die de boel verstieren. Broederschap is belangrijker dan vrede.
En ja, dat ligt aan de religie/cultuur (het geheel). Afvalligheid is immers doodzonde nummer 1.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |