klopt.. maar ze brengen de islam meer schade toe op deze manier.. vind je niet?quote:Op vrijdag 14 september 2012 17:21 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
Jij, ik en de meerderheid van de moslims liggen niet wakker van het filmpje, alleen je zal altijd simpele zielen hebben die daar wel wakker van liggen.
Duidelijk.quote:Op vrijdag 14 september 2012 17:22 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ik probeer helemaal niets af te leiden.
Ik reageerde op iemand die het 'westen' als onschuldige engel deed voordoen in de geschiedenis van onenigheden en conflicten met de islamitische wereld.
Vervolgens ging iemand stampvoeten en schreeuwen dat ik het aan het goedpraten was...
Verder vind ik deze demo's achterlijk.
Nee iemand roept dat dit wordt goedgepraat en jij gelooft dat. Niemand praat dit goed.quote:Op vrijdag 14 september 2012 17:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat klopt en dat is logisch. Waar ik me aan stoor is dat dit gedrag wordt goedgepraat wegens dingen die in het verleden zijn gebeurd. Daar heb ik het alleen maar over.
"onschuldige engel"quote:Op vrijdag 14 september 2012 17:22 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ik probeer helemaal niets af te leiden.
Ik reageerde op iemand die het 'westen' als onschuldige engel deed voordoen in de geschiedenis van onenigheden en conflicten met de islamitische wereld.
Vervolgens ging iemand stampvoeten en schreeuwen dat ik het aan het goedpraten was...
Verder vind ik deze demo's achterlijk.
nee joh , ze laten hun ware aard zienquote:Op vrijdag 14 september 2012 17:23 schreef Irakeesje het volgende:
[..]
klopt.. maar ze brengen de islam meer schade toe op deze manier.. vind je niet?
het verleden is ook idd niet relevant.quote:Op vrijdag 14 september 2012 17:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat klopt en dat is logisch. Waar ik me aan stoor is dat dit gedrag wordt goedgepraat wegens dingen die in het verleden zijn gebeurd. Daar heb ik het alleen maar over.
Het ging niet om slechts één post en ook niet alleen om jou. Maar laten we verder gaan nuquote:Op vrijdag 14 september 2012 17:23 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Nee iemand roept dat dit wordt goedgepraat en jij gelooft dat. Niemand praat dit goed.
Anders moet je mijn post eens lezen voor je iets roept.
Ja, dat zal het zijn.quote:Op vrijdag 14 september 2012 17:23 schreef El_Matador het volgende:
[..]
"onschuldige engel"
Ik maak onderscheid tussen de beweegredenen. Maar dat is voor jou te moeilijk.
wie is hunquote:Op vrijdag 14 september 2012 17:24 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
nee joh , ze laten hun ware aard zien
Denk jij dat deze vervelende groep Moslims ooit kan verdwijnen uit de Moslim gemeenschap?quote:Op vrijdag 14 september 2012 17:23 schreef Irakeesje het volgende:
[..]
klopt.. maar ze brengen de islam meer schade toe op deze manier.. vind je niet?
Game, set, match.quote:
Ja, maar dat zo is weten ze niet in die landen. In Engeland wonende moslims die alsnog protesteren, die zijn echt gewoon een gevaar.quote:Op vrijdag 14 september 2012 17:25 schreef ellevehC86 het volgende:
De sterkte van vrijheid moet weer eens tot discussie gesteld worden.....
[ afbeelding ]
En dat is maar goed ook!!!
niet op de korte termijn in ieder geval, dat is zeker.quote:Op vrijdag 14 september 2012 17:25 schreef Pharmacist het volgende:
[..]
Denk jij dat deze vervelende groep Moslims ooit kan verdwijnen uit de Moslim gemeenschap?
Ik weet het antwoord natuurlijk niet. Maar omdat jij uit Irak komt heb je er mss een beter beeld van. Ik denk dat als deze groep niet kan verdwijnen we moeten stoppen Moslims binnen te laten omdat ze Europa ook zullen destabiliseren en voor ontzettend veel ellende zullen zorgen. Deze groep Moslims is bereid mensen waar ze het niet mee eens zijn te vermoorden.quote:Op vrijdag 14 september 2012 17:26 schreef Irakeesje het volgende:
[..]
niet op de korte termijn in ieder geval, dat is zeker.
Ben het deels met je eens..... ik twijfel wel nogal aan de intelligentie van dat soort miskleunenquote:Op vrijdag 14 september 2012 17:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, maar dat zo is weten ze niet in die landen. In Engeland wonende moslims die alsnog protesteren, die zijn echt gewoon een gevaar.
Domme mensen kunnen ook gevaarlijk zijnquote:Op vrijdag 14 september 2012 17:27 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Ben het deels met je eens..... ik twijfel wel nogal aan de intelligentie van dat soort miskleunen
Het is opvallend dat dit moet worden uitgelegd en het dus blijkbaar niet als vanzelfsprekend wordt beschouwd. Is de Engelse versie van Al-Jazeera een directe vertaling van de Arabische?quote:Op vrijdag 14 september 2012 17:25 schreef ellevehC86 het volgende:
De sterkte van vrijheid moet weer eens tot discussie gesteld worden.....
[ afbeelding ]
En dat is maar goed ook!!!
ik denk niet dat zulke extremisten ooit zoveel steun zullen hebben om een heel continent te destabiliserenquote:Op vrijdag 14 september 2012 17:27 schreef Pharmacist het volgende:
[..]
Ik weet het antwoord natuurlijk niet. Maar omdat jij uit Irak komt heb je er mss een beter beeld van. Ik denk dat als deze groep niet kan verdwijnen we moeten stoppen Moslims binnen te laten omdat ze Europa ook zullen destabiliseren en voor ontzettend veel ellende zullen zorgen. Deze groep Moslims is bereid mensen waar ze het niet mee eens zijn te vermoorden.
Vroeg mij ook af net. Wie weet wat ze daar allemaal vertellenquote:Op vrijdag 14 september 2012 17:29 schreef Cruoninga het volgende:
[..]
Het is opvallend dat dit moet worden uitgelegd en het dus blijkbaar niet als vanzelfsprekend wordt beschouwd. Is de Engelse versie van Al-Jazeera een directe vertaling van de Arabische?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |