In Turkije chillen ze 'm gewoon.quote:Op vrijdag 14 september 2012 17:17 schreef sonnyspek het volgende:
https://maps.google.com/m(...)=57.886601,105.46875
Handig.
Het is een incident en totaal onafhankelijk van de intolerante religieuze kanker in die landen (en moslims erbuiten)?quote:Op vrijdag 14 september 2012 17:16 schreef Strani het volgende:
Ik heb de indruk dat bepaalde mensen in dit topic de aandacht proberen te verschuiven van wat er nú daadwerkelijk aan de hand is, naar een onmogelijke discussie over het verleden tussen moslims en het westen.
Wat er nú gebeurt, is gewoon heel fout en wat mij betreft niet minder dan een aanval op verschillende westerse landen. Dat mogen we veroordelen en daar mogen we tegen optreden. Zo simpel is het.
Dit is gewoon heel erg link. niet alleen voor de westerse landen, maar ook voor de normale moslims in de westerse landen. Dit gaat het totale imago van de islam uiteraard weer geen goed doen.quote:Op vrijdag 14 september 2012 17:16 schreef Strani het volgende:
Ik heb de indruk dat bepaalde mensen in dit topic de aandacht proberen te verschuiven van wat er nú daadwerkelijk aan de hand is, naar een onmogelijke discussie over het verleden tussen moslims en het westen.
Wat er nú gebeurt, is gewoon heel fout en wat mij betreft niet minder dan een aanval op verschillende westerse landen. Dat mogen we veroordelen en daar mogen we tegen optreden. Zo simpel is het.
Ik had zijn post inderdaad erbij kunnen quoten. Maar jij was ook erg stellig in je bewering dat de protesten totaal niet worden gedragen door de moslims die nu thuis/in het theehuis zitten. Ik hoop dat je gelijk hebt, maar we weten het simpelweg niet.quote:Op vrijdag 14 september 2012 17:10 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Klopt, maar waarom moet ik het aannemen van El Matador?
Nog steeds niet over het verlies heen?quote:Op vrijdag 14 september 2012 17:18 schreef erik666 het volgende:
Ik ben benieuwd of DWDD, Pauw en Witteman, de EO (hebben ook boter op hun hoofd), de NOS en wat andere islam -lente liefhebbers hier aandacht aan gaan besteden. Of gaan ze nog even Wilders bashen.
Als dat zo blijft is dat wel een dikke plus voor Turkijequote:Op vrijdag 14 september 2012 17:18 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
In Turkije chillen ze 'm gewoon.
Leugens.quote:Op vrijdag 14 september 2012 17:18 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
In Turkije chillen ze 'm gewoon.
Ik had het over jouw tegenstanders in dit topic. Gebruik je hersenen nou eens man.quote:Op vrijdag 14 september 2012 17:18 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het is een incident en totaal onafhankelijk van de intolerante religieuze kanker in die landen (en moslims erbuiten)?
Het is maar goed dat jij geen arts of rechercheur bent.
Nou dapper hoorquote:Op vrijdag 14 september 2012 17:19 schreef Hathor het volgende:
Maarreh...ze zoeken het er maar een poosje mee uit, ik ga effe in Orgrimmar een Alliance vlag verbranden, om zo dan toch ook maar een steentje bij te dragen. U zijt gegroet .
Daar heb je gelijk in.quote:Op vrijdag 14 september 2012 17:18 schreef Cruoninga het volgende:
[..]
Ik had zijn post inderdaad erbij kunnen quoten. Maar jij was ook erg stellig in je bewering dat de protesten totaal niet worden gedragen door de moslims die nu thuis/in het theehuis zitten. Ik hoop dat je gelijk hebt, maar we weten het simpelweg niet.
Ook vraag ik mij af of dit filmpje nu echt verder ging was dan wat er verder allemaal op het internet te vinden is. Het internet staat toch vol met van alles en nog wat. "Everybody draw Mohammed-Day" heeft blijkbaar niets voortgebracht wat erger is dan wat die Amerikaanse/Israëlische/Egyptische Jood/Christen in elkaar geflanst heeft.
Ik zei het net al, maar weet niet of daar verband mee is.quote:Op vrijdag 14 september 2012 17:20 schreef YazooW het volgende:
@BNONews: North Dakota State University also being evacuated after receiving bomb threat.
Die nuance komt juist voort uit die hele 'oh maar hun deden dat en toen deden hun dat'-discussie. Dat wil ik voorkomen door elke situatie op zichzelf te zien en ook zo te beoordelen.quote:Op vrijdag 14 september 2012 17:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dit is gewoon heel erg link. niet alleen voor de westerse landen, maar ook voor de normale moslims in de westerse landen. Dit gaat het totale imago van de islam uiteraard weer geen goed doen.
En dan kan je wel weer met allerlei nuancerende dingen komen, zo werkt het gewoon.
"bepaalde mensen" die een discussie proberen af te leiden. Dat zijn er altijd meer dan 1 en van 2 kanten.quote:Op vrijdag 14 september 2012 17:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik had het over jouw tegenstanders in dit topic. Gebruik je hersenen nou eens man.
Waarom beschuldig je mij telkens van liegen?quote:Op vrijdag 14 september 2012 17:19 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Leugens.
http://www.nu.nl/buitenla(...)-anti-islamfilm.html
Nee hoor, dat hoeft niet. Is het nou duidelijk en kunnen we weer verder?quote:Op vrijdag 14 september 2012 17:21 schreef El_Matador het volgende:
[..]
"bepaalde mensen" die een discussie proberen af te leiden. Dat zijn er altijd meer dan 1 en van 2 kanten.
Jij, ik en de meerderheid van de moslims liggen niet wakker van het filmpje, alleen je zal altijd simpele zielen hebben die daar wel wakker van liggen.quote:Op vrijdag 14 september 2012 17:13 schreef Irakeesje het volgende:
[..]
wat maakt het uit? laat ze lekker maar doen wat ze willen.. wij als moslims zouden beter moeten weten en gewoon doen alsof het niet gemaakt is!
ja, dat snap ikquote:Op vrijdag 14 september 2012 17:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Die nuance komt juist voort uit die hele 'oh maar hun deden dat en toen deden hun dat'-discussie. Dat wil ik voorkomen door elke situatie op zichzelf te zien en ook zo te beoordelen.
Ik sta gewoon aan jouw kant maar dat lijkt niet helemaal duidelijk te zijn..
Ik probeer helemaal niets af te leiden.quote:Op vrijdag 14 september 2012 17:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik had het over jouw tegenstanders in dit topic. Gebruik je hersenen nou eens man.
Dat klopt en dat is logisch. Waar ik me aan stoor is dat dit gedrag wordt goedgepraat wegens dingen die in het verleden zijn gebeurd. Daar heb ik het alleen maar over.quote:Op vrijdag 14 september 2012 17:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, dat snap ik.
Maar "je" weet dat dit gewoon zo werkt, ook al zijn het er 50-60, het beeld van "de moslim" is weer aangetast. En niet door westerlingen, maar door een aantal idioten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |