Wat is nou erger Drifter_? Eén man waarvan we niet eens precies weten wie hij is, die een filmpje maakt, of een totale volkswoede die daar zogenaamd het gevolg van is?quote:Op vrijdag 14 september 2012 17:11 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
Nee hoor, dan hadden we geen dooie ambassadeur nu en rellende mensen voor ambassades.
wat maakt het uit? laat ze lekker maar doen wat ze willen.. wij als moslims zouden beter moeten weten en gewoon doen alsof het niet gemaakt is!quote:Op vrijdag 14 september 2012 17:12 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
Terry Jones bracht dit filmpje onder aandacht. Waarom??
Moord op Theo van Gogh: om duiding te geven waarom er ineens 135 moskeeën werden aangevallen.quote:Op vrijdag 14 september 2012 17:11 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Een paar NVU-eikels die wat brandjes stichtten. Zwaar afgestraft.
En wat Duitse nazi's die moorden plegen.
Vergeleken met de massale rellen om een filmpje!! valt dat nogal mee, niet?
En wat doet de moord op Theo hiertussen? Is dat ook al anti-islamitisch geweld?
En dat is dus ook om te kotsen. HIER mogen we alles zeggen wat we willen, tot op zekere hoogte, ik mag ook geen demostratie beginnen waarbij ik alle moslims dood wil (en terecht).quote:Op vrijdag 14 september 2012 17:11 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
Nee hoor, dan hadden we geen dooie ambassadeur nu en rellende mensen voor ambassades.
Heerlijk, jouw nuancequote:Op vrijdag 14 september 2012 17:13 schreef Irakeesje het volgende:
[..]
wat maakt het uit? laat ze lekker maar doen wat ze willen.. wij als moslims zouden beter moeten weten en gewoon doen alsof het niet gemaakt is!
Waarschijnlijk wel ja.quote:Op vrijdag 14 september 2012 17:12 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zo sneu he. Dus in feite keuren ze het geweld goed.
Jij bestaat niet volgens El_Matador. Nu zou je moeten oplossen in een wolkje van Matador-logica.quote:
Ze kiezen er zelf voor om beledigd te zijn. Met 7 miljard mensen op deze wereld zijn er altijd mensen met meningen die je als beledigend kan ervaren. Dat is niet te voorkomen.quote:Op vrijdag 14 september 2012 17:13 schreef Drifter__ het volgende:
1,5 miljard man beledigen, daar hangen wat risico's aan.
Zie al die grootschalige protesten tegen rellende moslimbroeders dan!quote:Op vrijdag 14 september 2012 17:09 schreef Cruoninga het volgende:
[..]
Dat weten we toch gewoonweg niet: in hoeverre de protesten door de bevolking worden gedragen.
Ik ken een x aantal landen waar je helemaal niks te stemmen hebt.quote:Op vrijdag 14 september 2012 17:13 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Moord op Theo van Gogh: om duiding te geven waarom er ineens 135 moskeeën werden aangevallen.
En natuurlijk is 10 doden niet erg he Matador? Maar je vergeet even dat die neo-nazi's in sommige deelstaten 10% van de stemmen krijgen. Toch wel behoorlijk wat steun?
Dus je bent lekker alles aan het goedpraten? Opruier!!!111
Gewoon opgeklopte media-hype dus. Misschien komen die 20 man en een paardenkop van Sharia4Belgium weer aangereden uit België, maar ik denk dat ze geen zin hebben vanwege het kutweer.quote:Op vrijdag 14 september 2012 17:13 schreef Bilge het volgende:
http://hdtv.webcam.nl/website/page1/page7/fullscreen.html
In Amsterdam staat helemaal niemand te protesteren?
Haha, daar zal ik geen traan om laten...quote:Op vrijdag 14 september 2012 17:10 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ja maar dan kan Endemol productions ook wel meteen inpakken.
Als erik666 (what's in the name) massaal moslims zou aanvallen, zou je een punt(je) hebben. Nu heeft hij gewoon een mening (die ik niet deel overigens).quote:Op vrijdag 14 september 2012 17:14 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Jij bestaat niet volgens El_Matador. Nu zou je moeten oplossen in een wolkje van Matador-logica.
Is op het museumplein.quote:Op vrijdag 14 september 2012 17:13 schreef Bilge het volgende:
http://hdtv.webcam.nl/website/page1/page7/fullscreen.html
In Amsterdam staat helemaal niemand te protesteren?
Maar hij heeft wel gewoon gelijk, valt geen speld tussen te krijgen.quote:
Nee nee je bent alles aan het goedpraten. Opruier!!!quote:Op vrijdag 14 september 2012 17:15 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Als erik666 (what's in the name) massaal moslims zou aanvallen, zou je een punt(je) hebben. Nu heeft hij gewoon een mening (die ik niet deel overigens).
Zij. En inderdaad.quote:Op vrijdag 14 september 2012 17:16 schreef Hathor het volgende:
[..]
Maar hij heeft wel gewoon gelijk, valt geen speld tussen te krijgen.
Ow sorryquote:
Ik meende het ook, was niet sarcastisch. En ik geloof dat hij een meisje is.quote:Op vrijdag 14 september 2012 17:16 schreef Hathor het volgende:
[..]
Maar hij heeft wel gewoon gelijk, valt geen speld tussen te krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |