SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ErwinRommel: 14 juni
Remco026 : 12 juli
MaryMouse: 21 juli
M.K: 1 september
Rave_NL: 10 december
Statistieken vorige maand:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze maand:
Voor de actuele, individuele, statistieken van deze SC kan je kijken op http://www.fokkingstats.com
Topicreeks: DEF SCVulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
Dat doet Essesquote:Op vrijdag 14 september 2012 16:32 schreef Cobra4 het volgende:
Foutje in de TT. "Bredebroeder pist azijn" moet het zijn.
Ja ik ga er ook even van tussen. Even me haren knippen zodat ik er morgen tijdens de air show presentable uitzie.quote:Op vrijdag 14 september 2012 16:35 schreef ErwinRommel het volgende:
Maaruh, ik ga ff wat pakketten wegbrengen
Tot zo!
De afterburner van een kist brengt het toch wel weer in model?quote:Op vrijdag 14 september 2012 16:36 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Ja ik ga er ook even van tussen. Even me haren knippen zodat ik er morgen tijdens de air show presentable uitzie.
Nee, blijkbaar alleen jij.quote:Op vrijdag 14 september 2012 16:39 schreef BredeBradda het volgende:
Azijn is het nieuwe shampoo, dat weet iedereen toch
Wat heb je nu weer meegemaakt?quote:Op vrijdag 14 september 2012 16:46 schreef Thaboel het volgende:
Echt weer een topper... Man man wat slecht...
quote:Op vrijdag 14 september 2012 17:07 schreef AchJa het volgende:
En het gaat los...
http://www.aljazeera.com/watch_now/
Er zijn drie smaken, S, M en B.quote:Op vrijdag 14 september 2012 17:15 schreef BredeBradda het volgende:
Ff nog een vraagje: de kisten die je van Defensie krijgt, vallen die breed of smal? Dus zegmaar het breedste stuk van je voet.
waar staat B voor? Niet dat je straks zit te rennen op kisten waar je je voeten mee afknelt.quote:
Breedquote:Op vrijdag 14 september 2012 17:17 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
waar staat B voor? Niet dat je straks zit te rennen op kisten waar je je voeten mee afknelt.
Niet "geschikt voor brede broeder"quote:Op vrijdag 14 september 2012 17:17 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
waar staat B voor? Niet dat je straks zit te rennen op kisten waar je je voeten mee afknelt.
Dat is wat voor mij!quote:Op vrijdag 14 september 2012 17:17 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
De TTquote:Op vrijdag 14 september 2012 17:03 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Wat heb je nu weer meegemaakt?
Lopen die dingen nou echt lekker dan?quote:Op vrijdag 14 september 2012 17:29 schreef Thaboel het volgende:
Blij met mn lowa's. Bij def en in de burgert.
Nee, zijn echt drama dingen, maar iedereen koopt zequote:Op vrijdag 14 september 2012 17:31 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Lopen die dingen nou echt lekker dan?
Niet mee eens, lopen een stuk beter dan de hawks en nomads die ik hiervoor had.quote:Op vrijdag 14 september 2012 17:32 schreef m.k het volgende:
[..]
Nee, zijn echt drama dingen, maar iedereen koopt ze
quote:
Serieuze reply: ja lopen echt heerlijk!quote:Op vrijdag 14 september 2012 17:31 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Lopen die dingen nou echt lekker dan?
Meindl's krijg je ook van de baasquote:Op vrijdag 14 september 2012 17:35 schreef AchJa het volgende:
Gewoon het spul van de baas aan je kakken. Niet zeuren.
Ik werk niet bij de baasquote:Op vrijdag 14 september 2012 17:39 schreef AchJa het volgende:
[..]
Wat lopen jullie dan te mekkeren over zelf kopen...
Maar als ik er hele dagen op moet lopen vind ik het niet erg om er wat geld aan uit te gevenquote:Op vrijdag 14 september 2012 17:38 schreef BredeBradda het volgende:
Hmm, heb ff die Lowa kisten opgezocht en zijn niet goedkoop. Dat Defensie geld heeft om voor iedereen 200,- aan schoenen te betalen
Eelt kweken op die verwende Nike voetjes.quote:Op vrijdag 14 september 2012 17:46 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Maar als ik er hele dagen op moet lopen vind ik het niet erg om er wat geld aan uit te geven
Zo zeg dat slaat snel over naar de buurlandenquote:Op vrijdag 14 september 2012 17:52 schreef AchJa het volgende:
http://www.theatlanticwir(...)-around-world/56865/
at5 heeft het over 50-60 man. Gelukkig weinig kans dus op onlusten.quote:
Als het meezit binnen niet al te lange tijd weer de Bata's met iets andere zool.quote:Op vrijdag 14 september 2012 17:53 schreef BredeBradda het volgende:
Welke krijg je dan origineel van DEF?
quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:00 schreef AchJa het volgende:
[..]
Als het meezit binnen niet al te lange tijd weer de Bata's met iets andere zool.![]()
[ afbeelding ]
quote:
Hoe kom je daarbij? Dacht dat KPU tijdje geleden draagproeven had gedaan met z'n namaak Meindls die maar halfhoog waren.quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:00 schreef AchJa het volgende:
[..]
Als het meezit binnen niet al te lange tijd weer de Bata's met iets andere zool.![]()
[ afbeelding ]
Serieus?quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:00 schreef AchJa het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De laatste berichten die ik gehoord heb is dat we wederom model Bata krijgen. Een collega van mij heeft ze al nieuw gekregen.quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:48 schreef Schild het volgende:
[..]
Hoe kom je daarbij? Dacht dat KPU tijdje geleden draagproeven had gedaan met z'n namaak Meindls die maar halfhoog waren.
Ik heb ze ook al voorbij zien schuiven.. Toch maar weer eens bestellen en goed inlopen, zal een stuk beter zitten dan die Haix..quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:59 schreef AchJa het volgende:
[..]
De laatste berichten die ik gehoord heb is dat we wederom model Bata krijgen. Een collega van mij heeft ze al nieuw gekregen.
quote:
quote:Op vrijdag 14 september 2012 19:26 schreef Vortix het volgende:
En dan sluit je je oefening af met een mentex. Ik ben zo gaar als een pan pasta die al veel te lang op staat...
Kattenquote:
Mentex, Mental Exercise. Stompen tot falen van 1600 gisteren tot 0900 vandaag.quote:
Die huidige dingen zijn ontzettend vervelend om te strikkenquote:Op vrijdag 14 september 2012 18:00 schreef AchJa het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als dat Haix zijn, ja.quote:Op vrijdag 14 september 2012 21:14 schreef Schild het volgende:
Hebben jullie deze verstrekt gekregen?
[ afbeelding ]
Interim oplossing... Heb een paar uit de ruiling terug gekregen en na een paar dagen weer in de hoek getiefed. Ondingen.quote:Op vrijdag 14 september 2012 21:14 schreef Schild het volgende:
[ afbeelding ]
Die inderdaad jaquote:Op vrijdag 14 september 2012 21:14 schreef Schild het volgende:
[ afbeelding ]
Prima plan, kan ik wel gebruiken na twee witte wijntjesquote:
quote:
quote:
Bijna goed, La Trappe Tripelquote:
Als er niks anders is of je word gedwongen mag hetquote:
Ook goedquote:
Ja, da's ook goed. Ik begin nooit meer met een La Trape Quadrupelquote:Op vrijdag 14 september 2012 23:11 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[..]
Bijna goed, La Trappe Tripel
Ditquote:Op vrijdag 14 september 2012 23:13 schreef m.k het volgende:
[..]
Als er niks anders is of je word gedwongen mag het
Jij was toch niet van het bier?quote:Op vrijdag 14 september 2012 23:13 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ook goed
[..]
Ja, da's ook goed. Ik begin nooit meer met een La Trape Quadrupel.
Nah, niet echt inderdaad. Meestal drink ik wel een pilsje mee, maar die La Trappe Quadrupel die vond ik wel echt lekker. Stuk beter dan normale pils (normaal is Grolsch hiero).quote:
Probeer Grottenbier dan eens.quote:Op vrijdag 14 september 2012 23:13 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ook goed
[..]
Ja, da's ook goed. Ik begin nooit meer met een La Trape Quadrupel.
Probeer eens een grottenbierquote:Op vrijdag 14 september 2012 23:15 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Nah, niet echt inderdaad. Meestal drink ik wel een pilsje mee, maar die La Trappe Quadrupel die vond ik wel echt lekker. Stuk beter dan normale pils (normaal is Grolsch hiero).
quote:
Ze hebben hier ook amstel, maar das malt..quote:Op vrijdag 14 september 2012 23:13 schreef m.k het volgende:
[..]
Als er niks anders is of je word gedwongen mag het
Da's echt arme troef, niet eens een fatsoenlijk pilsje of biertje kunnen drinken.quote:Op vrijdag 14 september 2012 23:20 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Ze hebben hier ook amstel, maar das malt..
quote:Op vrijdag 14 september 2012 23:25 schreef samthegreat5 het volgende:
Die haat aan Heineken is wel grappig.
Oh en Grottenbier ga ik eens proberen, thanks voor de tip.
En het pils valt ook nog wel te zuipen, maar bijzonder is het niet.quote:
Eensch, als pils is een HJ-tje veel beter te drinken.quote:Op vrijdag 14 september 2012 23:28 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
En het pils valt ook nog wel te zuipen, maar bijzonder is het niet.
Mee eenschquote:Op vrijdag 14 september 2012 23:31 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Eensch, als pils is een HJ-tje veel beter te drinken.
Das volgens mij ook het enige toppils wat er is..quote:Op vrijdag 14 september 2012 23:31 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Eensch, als pils is een HJ-tje veel beter te drinken.
Good eveningquote:
Jep, so I've read.quote:Op zaterdag 15 september 2012 00:04 schreef Sine_Pari het volgende:
Een van de drie gesneuvelde (Lance Corporal Jacinda Baker) had ook de Nederlandse nationaliteit.
Ja, staat ook in het nieuws topicquote:Op zaterdag 15 september 2012 00:04 schreef Sine_Pari het volgende:
Een van de drie gesneuvelde (Lance Corporal Jacinda Baker) had ook de Nederlandse nationaliteit.
Ja toen had ik dus een banquote:Op zaterdag 15 september 2012 00:07 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja, staat ook in het nieuws topic
Sorry, filmpje is ook al eerder langs gekomenquote:
Ik heb niet alles, of is dat nu alles niet, terug gelezen. Maar is een goed filmpje, dus half zo erg.quote:Op zaterdag 15 september 2012 00:15 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Sorry, filmpje is ook al eerder langs gekomen
Heb het filmpje ook nogmaals gekeken hoorquote:Op zaterdag 15 september 2012 00:24 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Ik heb niet alles, of is dat nu alles niet, terug gelezen. Maar is een goed filmpje, dus half zo erg.
quote:Op zaterdag 15 september 2012 00:26 schreef jankaas020 het volgende:
De heinekens zijn ingeruild voor bacardi's.
mietjequote:
Wel indrukwekkend, en zeker stukke beter dan een paar politicians die een lul preek doen op een vliegveld, ivm verkiezingen.quote:Op zaterdag 15 september 2012 00:25 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Heb het filmpje ook nogmaals gekeken hoor
Je hebt het over de beelden van de overleden ambassy personal die vandaag op Andrews AFB aankwamen neem ik aan.quote:Op zaterdag 15 september 2012 00:26 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Wel indrukwekkend, en zeker stukke beter dan een paar politician die een lul preek doen op een vliegveld, ivm verkiezingen.
taaiaap.quote:
Een zak schuimbanaantjes leeg zitten kanen?quote:
Moet ik niet eens meer aan denken, iets te vaak als kind misselijk door gewordenquote:Op zaterdag 15 september 2012 00:29 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Een zak schuimbanaantjes leeg zitten kanen?
quote:
Nee, is al een paar uur geleden sinds ik wat gegeten heb. Scumbag stomach, gewoon lekker omdat het kanquote:Op zaterdag 15 september 2012 00:29 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Een zak schuimbanaantjes leeg zitten kanen?
Notedquote:Op zaterdag 15 september 2012 00:32 schreef MaryMouse het volgende:
Westmalle Tripel is lekkerder dan La Trappe
Dat heb je hellemaal juist.quote:Op zaterdag 15 september 2012 00:27 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Je hebt het over de beelden van de overleden ambassy personal die vandaag op Andrews AFB aankwamen neem ik aan.
Of heb je niet gezopen?quote:Op zaterdag 15 september 2012 00:31 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
[..]
Nee, is al een paar uur geleden sinds ik wat gegeten heb. Scumbag stomach, gewoon lekker omdat het kan.
Was toevallig het eerste wat ik zag toen ik vanavond thuis kwam. Was wel eenquote:
Je moet toch eens gaan trainenquote:Op zaterdag 15 september 2012 00:40 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Nee, niet gezopen. Heb gisterenavond maar 1 biertje gehad, die La Trappe.
waar de fuck kan je dan misselijk van zijn?quote:Op zaterdag 15 september 2012 00:40 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Nee, niet gezopen. Heb gisterenavond maar 1 biertje gehad, die La Trappe.
Geen ideequote:Op zaterdag 15 september 2012 00:47 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
waar de fuck kan je dan misselijk van zijn?
quote:Op zaterdag 15 september 2012 00:52 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Geen idee. Ik ga maar pitten. Trusten.
Truste Sammie!quote:Op zaterdag 15 september 2012 00:52 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Geen idee. Ik ga maar pitten. Trusten.
quote:Op zaterdag 15 september 2012 00:55 schreef Thaboel het volgende:
Kuttkutkutzooi... Scooter eennlekke band...
@sammie: slappe zak!
opbokken. Heb dat ding zodat ik niet hoef te lopen. Zelfs als de axhterband faald :pquote:Op zaterdag 15 september 2012 00:56 schreef MaryMouse het volgende:
[..]dus lopen met de scooter aan de hand
Succes met naar huis rijdenquote:Op zaterdag 15 september 2012 00:59 schreef Thaboel het volgende:
[..]
opbokken. Heb dat ding zodat ik niet hoef te lopen. Zelfs als de axhterband faald :p
Al. Biertje opengetrokken en een cameltje in de fik steken.quote:
Ah, OK, thuis dus. Biertje opentrekken en een cameltje in de fik steken terwijl je op een scooter met een platte achterband rijdt lijkt mij een wat minder idee. Viel mij op dat er vanavond veel politie controle was in A'dam.quote:Op zaterdag 15 september 2012 01:03 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Al. Biertje opengetrokken en een cameltje in de fik steken.
scooters..quote:Op zaterdag 15 september 2012 00:55 schreef Thaboel het volgende:
Ditquote:
Heb je er ook een nektasje en een bontkraag bij?quote:Op zaterdag 15 september 2012 00:55 schreef Thaboel het volgende:
quote:Op zaterdag 15 september 2012 01:26 schreef Royyy het volgende:
[..]
Heb je er ook een nektasje en een bontkraag bij?
quote:Op zaterdag 15 september 2012 01:26 schreef Royyy het volgende:
[..]
Heb je er ook een nektasje en een bontkraag bij?
Ik denk dat ik de verklaring voor Thaboels imitatie-gedrag gevonden heb, op 0:47.quote:Op zaterdag 15 september 2012 01:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Daarom vroeg Thaboel zeker laatst aan mij of hij mijn vosje mocht lenen
quote:Op zaterdag 15 september 2012 01:36 schreef Royyy het volgende:
[..]
Ik denk dat ik de verklaring voor Thaboels imitatie-gedrag gevonden heb, op 0:47.
quote:
Is wel heel clichematigquote:Op zaterdag 15 september 2012 01:50 schreef Thaboel het volgende:
Een scooter rijden staat gelijk aan een mocro zijn?
quote:@MM ben thuis dus dat biertje mag gewoon
Ow dit is een Real-time stream.quote:Op zaterdag 15 september 2012 02:15 schreef Cobra4 het volgende:
Wat kunnen die 12 jarige jochies toch ineens hard lopen als de politie een charge doet.![]()
http://rt.com/on-air/cairo-clashes-us-embassy/
Aw, dat zal dan wel een soort van beroepsdeformatie zijnquote:Op zaterdag 15 september 2012 02:21 schreef Cobra4 het volgende:
Leuke stream.
"I love the smell of CS gas in the morning."
Klopt, daar was ik tig uur terug al achter. De oorspronkelijke demonstraties waren ook door oudere extremisten gestart, maar zoals je nu voornamelijk jongeren ziet. Heeft niets meer met de film of met anti-amerika gevoelens te maken. Ik heb (misschien een beetje misplaatst) een beetje hetzelfde gevoel als de krakers rellen in Amsterdam in de jaren '80.quote:Op zaterdag 15 september 2012 02:22 schreef m.k het volgende:
Ik vind het lichtelijk jammer dat de media het nog steeds heeft over de protesten tegen die film. Dit heeft geen tering te maken met die film.
Anti westerse gevoelens if anything.quote:Op zaterdag 15 september 2012 02:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Aw, dat zal dan wel een soort van beroepsdeformatie zijn
[..]
Klopt, daar was ik tig uur terug al achter. De oorspronkelijke demonstraties waren ook door oudere extremisten gestart, maar zoals je nu voornamelijk jongeren ziet. Heeft niets meer met de film of met anti-amerika gevoelens te maken. Ik heb (misschien een beetje misplaatst) een beetje hetzelfde gevoel als de krakers rellen in Amsterdam in de jaren '80.
Ik trek een parallel omdat, voor wat ik nu begrepen heb de demonstraties an sich door best extremistische ouderen gestart zijn, maar door de jongeren gebruikt wordt om te rellen.quote:Op zaterdag 15 september 2012 02:28 schreef m.k het volgende:
[..]
Anti westerse gevoelens if anything.
Ik ben van na de krakers rellen, maar dat ging ook nergens over?
Niet zo serieus zijn zo midden in de nacht hequote:Op zaterdag 15 september 2012 01:50 schreef Thaboel het volgende:
Tssss, ik kan niet anders dan serieus zijn nadat ik de stream heb opgestart die C4 weer heeft gepost.quote:Op zaterdag 15 september 2012 02:33 schreef Royyy het volgende:
[..]
Niet zo serieus zijn zo midden in de nacht he
Dat dat in ieder gavel even duidelijk mag zijn ja.quote:Op zaterdag 15 september 2012 01:50 schreef Thaboel het volgende:
Maarja dat is ook het klassieke voorbeeld van protesten/rellen. Die laffe teckels die nergens voor staan rennen het hardst als de politie komt, maar staan vooraan als er met stenen gegooid word.quote:Op zaterdag 15 september 2012 02:31 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik trek een parallel omdat, voor wat ik nu begrepen heb de demonstraties an sich door best extremistische ouderen gestart zijn, maar door de jongeren gebruikt wordt om te rellen.
De krakers rellen uit de jaren '80 was ook maar een hele kleine groep echte krakers die hun 'huis' wilden verdedigen, de echte rellen werden veroorzaakt door provenciaaltjes.
De film is gewoon te triest om op te reageren. Zegt ook weer genoeg over de mensen die dat wel doenquote:Op zaterdag 15 september 2012 02:37 schreef MaryMouse het volgende:
http://www.nu.nl/buitenla(...)dige-provocatie.html
Ik moet bekennen dat ik nog niet eens de trailers heb gezien
Ja, OK, in Amsterdam trokken ze de stenen uit de grond, in het midden oosten hebben ze wapensquote:Op zaterdag 15 september 2012 02:37 schreef m.k het volgende:
[..]
Dat dat in ieder gavel even duidelijk mag zijn ja.
[..]
Maarja dat is ook het klassieke voorbeeld van protesten/rellen. Die laffe teckels die nergens voor staan rennen het hardst als de politie komt, maar staan vooraan als er met stenen gegooid word.
Die de film waarschijnlijk ook niet eens gezien hebbenquote:Op zaterdag 15 september 2012 02:42 schreef m.k het volgende:
[..]
De film is gewoon te triest om op te reageren. Zegt ook weer genoeg over de mensen die dat wel doen
Zoals deze figuren http://www.geenstijl.tv/2(...)n_de_booslims_o.htmlquote:Op zaterdag 15 september 2012 02:44 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Die de film waarschijnlijk ook niet eens gezien hebben
Wat is dat voor kansloos breidelwerkje?quote:
Eénieder die dat serieus neemt verdient gewoon een nekschot.quote:Op zaterdag 15 september 2012 02:53 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Wat is dat voor kansloos breidelwerkje?
Ik heb de trailer ook afgebroken, doet mij denken aan de ophef die over de "passion of the christ" is geweest.quote:Op zaterdag 15 september 2012 02:47 schreef m.k het volgende:
[..]
Zoals deze figuren http://www.geenstijl.tv/2(...)n_de_booslims_o.html
Kijk uit wat je zegt hequote:Op zaterdag 15 september 2012 02:54 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Eénieder die dat serieus neemt verdient gewoon een nekschot.
Iets waar schijnbaar mensen voor doodgemaakt worden.quote:Op zaterdag 15 september 2012 02:53 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Wat is dat voor kansloos breidelwerkje?
Vergeet Salman Rushdie niet hèquote:Op zaterdag 15 september 2012 02:58 schreef m.k het volgende:
[..]
Kijk uit wat je zegt he
[..]
Iets waar schijnbaar mensen voor doodgemaakt worden.
asjedefuckinblieft zeg, omdat een paar van die rel"moslims" in het midden oosten zoiets serieus nemen (zonder het ooit gezien te hebben, volgens mij) moet ik mezelf inhouden??!quote:
Gooi die mening dan ook even in de feedbackquote:Op zaterdag 15 september 2012 03:09 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
asjedefuckinblieft zeg, omdat een paar van die rel"moslims" in het midden oosten zoiets serieus nemen (zonder het ooit gezien te hebben, volgens mij) moet ik mezelf inhouden??!![]()
Wat is dit voor fuckin PVDA forum dan.![]()
Als ze me hiervoor al bannen hoeven ze mij ook niet meer terug te verwachten. Kansloos gedoe.
Mocht het ooit nodig zijn, ik heb een bladwijzer naar desbetreffende post gemaakt.quote:Op zaterdag 15 september 2012 03:13 schreef m.k het volgende:
[..]
Gooi die mening dan ook even in de feedback
quote:Op vrijdag 14 september 2012 17:41 schreef m.k het volgende:
Kak doe ik het weer, ik zal niet meer trollen. Ik zal niet meer trollen. ik zal niet meer trollen
Oh wat zijn die flauwe grappen toch grappigquote:Op zaterdag 15 september 2012 01:36 schreef Royyy het volgende:
[..]
Ik denk dat ik de verklaring voor Thaboels imitatie-gedrag gevonden heb, op 0:47.
quote:
Sinds wanneer heb jij een auto dan?quote:Op zaterdag 15 september 2012 16:04 schreef Thaboel het volgende:
BAM kwikfit was dicht dus ergens anders laten doen. Bandje zit er weer op en dus weer klaar. Zou gewoon monteur moeten worden.
dat is strafbaar, een wheely maken. Laat Esses het maar niet zienquote:
Was die niet ingepikt door?quote:
Yep, Sam sam's militaire marsen topic #1quote:
Ik zeg, weghalen die naam. Maak er een algeheel topic van.quote:Op zaterdag 15 september 2012 19:44 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Yep, Sam sam's militaire marsen topic #1
quote:Op zaterdag 15 september 2012 19:45 schreef Thaboel het volgende:
Dus Sammie moet daar posten. JK en ik zitten hier goed.
Don't hate the player, just hate the Sammie.quote:
quote:Op zaterdag 15 september 2012 19:49 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Don't hate the player, just hate the Sammie.
Veel succes morgen!quote:Op zaterdag 15 september 2012 19:50 schreef paintmeester het volgende:
Ik kan niet omgaan met pittig eten
Ook meteen de laatste keer dat ik thais eet
En ik heb gister echt lekker Thais gegeten. Ik kan komende week zeker níet verkouden wordenquote:Op zaterdag 15 september 2012 19:50 schreef paintmeester het volgende:
quote:Op zaterdag 15 september 2012 19:50 schreef paintmeester het volgende:
Zweet jij dan niet als een gek als je dat spul eet?quote:Op zaterdag 15 september 2012 19:51 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En ik heb gister echt lekker Thais gegeten. Ik kan komende week zeker níet verkouden worden
Training heet dat.quote:Op zaterdag 15 september 2012 20:03 schreef paintmeester het volgende:
[..]
Zweet jij dan niet als een gek als je dat spul eet?
quote:Op zaterdag 15 september 2012 20:03 schreef paintmeester het volgende:
[..]
Zweet jij dan niet als een gek als je dat spul eet?
Zuid afrika ookquote:Op zaterdag 15 september 2012 20:10 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
In China gaan ze ook aardig tekeer
Wat luister je?quote:Op zaterdag 15 september 2012 20:16 schreef Thaboel het volgende:
Ach ik heb me Stereo eens goed aangesloten dus maakt me niks meer uit
Okquote:
Badum tsssquote:Op zaterdag 15 september 2012 20:24 schreef Esses het volgende:
Vliegtuigje neergestort bij Den Helder
Wilde er een door de mcfly
qftquote:
Daar word eventjes zwaar gepijpt zegquote:Op zaterdag 15 september 2012 20:58 schreef Esses het volgende:
Gefeliciteerd, het is nationale pijpdag:
[ afbeelding ]
Lets hope so!quote:Op zaterdag 15 september 2012 21:01 schreef Esses het volgende:
Dames, heren... we hebben vanavond een dronken thaboelie.
Niets nieuwsquote:Op zaterdag 15 september 2012 21:01 schreef Esses het volgende:
Dames, heren... we hebben vanavond een dronken thaboelie.
Oh, de 'onzin' die je af en toe uitkraamt komt zeker door de auto-correctquote:Op zaterdag 15 september 2012 21:06 schreef Thaboel het volgende:
jullie hebben mij nog nooit lam meegemaakt
Als het echt goed gaat dan denk ik er niets eens aan om online te gaanquote:Op zaterdag 15 september 2012 21:09 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Oh, de 'onzin' die je af en toe uitkraamt komt zeker door de auto-correct
Dan klopt je onderschrift nietquote:Op zaterdag 15 september 2012 21:11 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Als het echt goed gaat dan denk ik er niets eens aan om online te gaan
tussen dronken en wasted zit nog een flink stukjequote:Op zaterdag 15 september 2012 21:13 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dan klopt je onderschrift niet
5!!! zover komt Sammie niet eensquote:Op zaterdag 15 september 2012 21:19 schreef Thaboel het volgende:
[..]
tussen dronken en wasted zit nog een flink stukjeik ben geen sammie die na 5pilsjes in de bar ligt.
http://www.ed.nl/regio/va(...)2-gewonden-video.ecequote:Op zaterdag 15 september 2012 21:29 schreef Esses het volgende:
Straaljager stort neer bij Valkenswaard
De zesde van dit type dit jaar.quote:Op zaterdag 15 september 2012 21:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
http://www.ed.nl/regio/va(...)2-gewonden-video.ece
Edit: komen er de laatste tijd vaker vliegtuigen uit de lucht vallen, of lijkt het maar zo omdat ik er nu wat meer op let?
Hmmm, zie een paar crashes van de L-39 van de afgelopen jaren waar 'engine problems' gemeld werden. De crashes van dit jaar zijn nog in onderzoek.quote:
^^quote:
Hier ook, er staan jochies die met hun corsaatjes en golfjes hardcore aan het blazen zijn..quote:
polisie bellen ivm geluidsoverlastquote:Op zaterdag 15 september 2012 22:22 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Hier ook, er staan jochies die met hun corsaatjes en golfjes hardcore aan het blazen zijn..
ze zijn al opgerot.quote:Op zaterdag 15 september 2012 22:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
polisie bellen ivm geluidsoverlast
Zo'n soort actie?quote:
Neuj.. Eén marineman en een justitieel medewerker zet geen zoden aan de dijk..quote:
Veel buren die klagen welquote:Op zaterdag 15 september 2012 22:38 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Neuj.. Eén marineman en een justitieel medewerker zet geen zoden aan de dijk..
Er wonen hier niet zoveel mensen, er is alleen een snackbar, een restaurant en mijn stamkroeg..quote:
Hardcore luiquote:Op zaterdag 15 september 2012 23:08 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Er wonen hier niet zoveel mensen, er is alleen een snackbar, een restaurant en mijn stamkroeg..
An sich veroorzaakten ze niet zoveel overlast, op het punt na dat ze zichzelf wel heel flink vonden met hun hardcore..
hardstyle luiquote:
hardstyle lui zijn toch die jochies die in de ochtend een uur bezig zijn om hun haar goed te krijgenquote:
Precies!quote:Op zaterdag 15 september 2012 23:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
hardstyle lui zijn toch die jochies die in de ochtend een uur bezig zijn om hun haar goed te krijgen
hardstyle, hardcorequote:
nee wat luister jij danquote:
Even gekeken, maar het laatste nummer wat ik geluisterd heb isquote:
Deze boyquote:
Deze boy,quote:Op zaterdag 15 september 2012 23:31 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Deze boy![]()
Hardstyle/House/Techno/Rap/Hip-Hop/Dance![]()
Ik ben deze nu aan het luisteren.quote:Op zaterdag 15 september 2012 23:33 schreef BredeBradda het volgende:
Hoewel ik ook wel respect hebt als iemand een meesterwerk met echte instrumenten doet.
Metalquote:Op zaterdag 15 september 2012 23:35 schreef thesystem het volgende:
[..]
Deze boy,![]()
Hardstyle/House/Techno/Rap/Hip-Hop/Dance![]()
![]()
![]()
![]()
Metal!
Mooiquote:Op zaterdag 15 september 2012 23:35 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik ben deze nu aan het luisteren.
Oftewel, je hebt een stereobeeld van metal....quote:Op zaterdag 15 september 2012 23:36 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Metal![]()
Keihard schreeuwen met een gitaar op de achtergrond.
is dit metal?quote:Op zaterdag 15 september 2012 23:39 schreef thesystem het volgende:
[..]
Oftewel, je hebt een stereobeeld van metal....
Je vergeet alleen dat metal uit meer bestaad als geschreeuw met gitaar
Hulde meestal klap ik de youtubes hier binnen de minuut dicht, maar deze heb ik afgeluisterdquote:Op zaterdag 15 september 2012 23:59 schreef BredeBradda het volgende:
Ook een motivatie gevend nummertje:
Zet 'm altijd op met hardlopen met slecht weer
Persoonlijk vind ik dat het er totaal niet op lijktquote:Op zondag 16 september 2012 00:11 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hulde meestal klap ik de youtubes hier binnen de minuut dicht, maar deze heb ik afgeluisterd
Doet mij een beetje denken aan iets waar ik vroeger wel mee op de fiets zat
Ik zei toch doet mij een beetje denken aan...quote:Op zondag 16 september 2012 00:19 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik dat het er totaal niet op lijkt
trustequote:
PRACHTIG!quote:Op zaterdag 15 september 2012 23:36 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Metal![]()
Keihard schreeuwen met een gitaar op de achtergrond.
BTW dit:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gratis games maken als hobbyist en dan fucking goed ookquote:Op zondag 16 september 2012 00:50 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik las inderdaad op moddb dat ie uit was.
Ik ga het ook maar eens downloaden morgen. Ben benieuwd. Ik vond de rest van de half-life serie verhaalsmatig erg goedquote:Op zondag 16 september 2012 00:56 schreef m.k het volgende:
[..]
Gratis games maken als hobbyist en dan fucking goed ook
De gameplay niet wou je zeggen?quote:Op zondag 16 september 2012 00:59 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik ga het ook maar eens downloaden morgen. Ben benieuwd. Ik vond de rest van de half-life serie verhaalsmatig erg goed
Gameplay was ook best goed, vooral leuk met die gravity-gun enzo, maar het verhaal is wat me echt greepquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |