SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ErwinRommel: 14 juni
Remco026 : 12 juli
MaryMouse: 21 juli
M.K: 1 september
Rave_NL: 10 december
Statistieken vorige maand:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze maand:
Voor de actuele, individuele, statistieken van deze SC kan je kijken op http://www.fokkingstats.com
Topicreeks: DEF SCVulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
Dat doet Essesquote:Op vrijdag 14 september 2012 16:32 schreef Cobra4 het volgende:
Foutje in de TT. "Bredebroeder pist azijn" moet het zijn.
Ja ik ga er ook even van tussen. Even me haren knippen zodat ik er morgen tijdens de air show presentable uitzie.quote:Op vrijdag 14 september 2012 16:35 schreef ErwinRommel het volgende:
Maaruh, ik ga ff wat pakketten wegbrengen
Tot zo!
De afterburner van een kist brengt het toch wel weer in model?quote:Op vrijdag 14 september 2012 16:36 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Ja ik ga er ook even van tussen. Even me haren knippen zodat ik er morgen tijdens de air show presentable uitzie.
Nee, blijkbaar alleen jij.quote:Op vrijdag 14 september 2012 16:39 schreef BredeBradda het volgende:
Azijn is het nieuwe shampoo, dat weet iedereen toch
Wat heb je nu weer meegemaakt?quote:Op vrijdag 14 september 2012 16:46 schreef Thaboel het volgende:
Echt weer een topper... Man man wat slecht...
quote:Op vrijdag 14 september 2012 17:07 schreef AchJa het volgende:
En het gaat los...
http://www.aljazeera.com/watch_now/
Er zijn drie smaken, S, M en B.quote:Op vrijdag 14 september 2012 17:15 schreef BredeBradda het volgende:
Ff nog een vraagje: de kisten die je van Defensie krijgt, vallen die breed of smal? Dus zegmaar het breedste stuk van je voet.
waar staat B voor? Niet dat je straks zit te rennen op kisten waar je je voeten mee afknelt.quote:
Breedquote:Op vrijdag 14 september 2012 17:17 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
waar staat B voor? Niet dat je straks zit te rennen op kisten waar je je voeten mee afknelt.
Niet "geschikt voor brede broeder"quote:Op vrijdag 14 september 2012 17:17 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
waar staat B voor? Niet dat je straks zit te rennen op kisten waar je je voeten mee afknelt.
Dat is wat voor mij!quote:Op vrijdag 14 september 2012 17:17 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
De TTquote:Op vrijdag 14 september 2012 17:03 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Wat heb je nu weer meegemaakt?
Lopen die dingen nou echt lekker dan?quote:Op vrijdag 14 september 2012 17:29 schreef Thaboel het volgende:
Blij met mn lowa's. Bij def en in de burgert.
Nee, zijn echt drama dingen, maar iedereen koopt zequote:Op vrijdag 14 september 2012 17:31 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Lopen die dingen nou echt lekker dan?
Niet mee eens, lopen een stuk beter dan de hawks en nomads die ik hiervoor had.quote:Op vrijdag 14 september 2012 17:32 schreef m.k het volgende:
[..]
Nee, zijn echt drama dingen, maar iedereen koopt ze
quote:
Serieuze reply: ja lopen echt heerlijk!quote:Op vrijdag 14 september 2012 17:31 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Lopen die dingen nou echt lekker dan?
Meindl's krijg je ook van de baasquote:Op vrijdag 14 september 2012 17:35 schreef AchJa het volgende:
Gewoon het spul van de baas aan je kakken. Niet zeuren.
Ik werk niet bij de baasquote:Op vrijdag 14 september 2012 17:39 schreef AchJa het volgende:
[..]
Wat lopen jullie dan te mekkeren over zelf kopen...
Maar als ik er hele dagen op moet lopen vind ik het niet erg om er wat geld aan uit te gevenquote:Op vrijdag 14 september 2012 17:38 schreef BredeBradda het volgende:
Hmm, heb ff die Lowa kisten opgezocht en zijn niet goedkoop. Dat Defensie geld heeft om voor iedereen 200,- aan schoenen te betalen
Eelt kweken op die verwende Nike voetjes.quote:Op vrijdag 14 september 2012 17:46 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Maar als ik er hele dagen op moet lopen vind ik het niet erg om er wat geld aan uit te geven
Zo zeg dat slaat snel over naar de buurlandenquote:Op vrijdag 14 september 2012 17:52 schreef AchJa het volgende:
http://www.theatlanticwir(...)-around-world/56865/
at5 heeft het over 50-60 man. Gelukkig weinig kans dus op onlusten.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |