36???quote:Op vrijdag 14 september 2012 21:12 schreef Logician78 het volgende:
Oeh! Ik heb net 36 leuke hema rompertjes voor 10euro op MP gekocht
I knowquote:
Ik ga pas gillen als je ze gaat strijkenquote:Op vrijdag 14 september 2012 21:16 schreef Logician78 het volgende:
[..]
I knowdat was exact de reactie in koor hier thuis
Maar hebben lange en korte mouwen maat 50 en 56 liever teveel van dan te weinig en voor die prijs
quote:Op vrijdag 14 september 2012 21:17 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik ga pas gillen als je ze gaat strijken
Haha, dat dacht ik ook altijd. Maar, op de een of andere manier werk het een soort van therapeutisch tijdens je zwangerschapsverlof. Úren heb ik staan strijken...nu strijk ik niks meerquote:Op vrijdag 14 september 2012 22:57 schreef Spirit82 het volgende:
WAAROM?! strijken mensen rompertjes?! Dat is net zoiets als theedoeken ofzo strijken...
Ohnoes, dat ga ik ook doen, ik weet het nu alquote:Op vrijdag 14 september 2012 23:00 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Haha, dat dacht ik ook altijd. Maar, op de een of andere manier werk het een soort van therapeutisch tijdens je zwangerschapsverlof. Úren heb ik staan strijken...nu strijk ik niks meer
Ik heb er geen tijd meer.voorquote:Op vrijdag 14 september 2012 23:00 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Haha, dat dacht ik ook altijd. Maar, op de een of andere manier werk het een soort van therapeutisch tijdens je zwangerschapsverlof. Úren heb ik staan strijken...nu strijk ik niks meer
Ja, doe zelf ook es een foto! Ben erg benieuwd! Jij kunt gaan vergelijken met Kyara, die heeft ook 2quote:Op vrijdag 14 september 2012 23:15 schreef dananana het volgende:
haha LB het duurde even voor ik schoorvoetend hier over de drempel durf te komen.. Volgens mij groei jij wel flink snel of niet? Jij loopt toch een week op me voor? (heb uiteraard flink zitten lurken in het buikentopic)
+1quote:Op vrijdag 14 september 2012 23:35 schreef Twinkle20 het volgende:
Ik strijk niks. En als de kraam wil dat die hydrofielen gestreken en wel in de kast liggen dan mag ze dat mooi zelf doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |