abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 13 september 2012 @ 19:27:49 #1
318842 Descendent
Ja hoor, heb je hem ook weer..
pi_116751224
Gebruik de reeks browser maar om de historie te zoeken, bijhouden gebeurt niet meer.

Afijn, we ergeren ons nogal wat in het verkeer. Bumperklevers (voor en achter), langzaamrijders, hardrijders, voorrangnemers, geen voorrang gevende mensen.[

[ Bericht 16% gewijzigd door Descendent op 13-09-2012 19:33:59 ]
Het beste argument tegen de democratie is een gesprek van vijf minuten met een gemiddelde stemgerechtigde
  donderdag 13 september 2012 @ 19:35:11 #2
318842 Descendent
pi_116751509
Laatste posts: deel 18

quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 21:37 schreef Magic-IRC het volgende:
Of van die leuke jonge rijders in een VW Polo die van de linkerbaan naar de uitvoegstrook gaan en op het moment van bereiken van de uitvoegstrook pas de knipperlicht weten te vinden.
Dat er bij deze actie diverse auto's in de remmen moesten was natuurlijk niet belangrijk.

En dan hebben we ook nog de geweldige bestuurder van de Mercedes met een fietsenrek (incl. 2 fietsen) die op de N3 (Papendrecht richting Dordrecht) net voor de brug over de rivier even zonder reden boven op zijn rem ging staan zodat de Mercedes achter hem bijna in de kofferbak parkeerde.
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 18:58 schreef Martijn93 het volgende:
Gisteravond ook weer leuk een bmw bestuurder lees opa, die 115 ofzo bleef rijden op de linkerbaan terwijl hij dus niemand inhaalde. Leuk als je zelf 120 wilt rijden.
Het beste argument tegen de democratie is een gesprek van vijf minuten met een gemiddelde stemgerechtigde
  donderdag 13 september 2012 @ 19:39:05 #3
318842 Descendent
pi_116751694
Ik had vanmiddag een echt blond 'Wijf' in een BMW X5 die op een tweebaansweg in in het midden op beide banen ging rijden (minuutje ofzo), daarna lang links bleef hangen wat echt nergens voor nodig was, vreemde in- en uitvoegmanoevres maakte (en een knipperlicht had ze ook al niet) waartegen ik zou willen zeggen:

"Mevrouw, ik weet niet WAAR u mee bezig was, maar met autorijden had het erg weinig te maken." :{

(even had ik hoop toen er een politiewagen achter ons opdook die haar rijgedrag ook hadden kunnen zien; maar helaas... )

En wat me vandaag weer eens opviel op met name op N wegen zijn van die mensen die zo dicht op hun voorganger zitten dat ze er zo zenuwachtig van gaan rijden; hele tijd gassen, rem, gas, rem, gas, rem etc. Ik zit dr dan wel op een nette afstand achter; maar dat gezenuw irriteert me dan wel.
pi_116753298
Ik heb vandaag een aantal idioten gehad die meenden dat anderen, als zij richting aangeven, maar moeten remmen omdat zij willen inhalen. :r
Verkrijgbaar met diverse letter- en cijfercombinaties!
pi_116757082
Ik had er net ook een mooie.
Ik was een stukje rijden op de motor, even lekker uitwaaien. Kom ik aanrijden bij een stoplicht, twee lange rijen met auto's en voldoende ruimte om ertussen door te rijden. Dus ik reed naar voren bij het stoplicht. Kom ik naast een Fiat Stilo Abarth te staan, zo'n 170pk hatchback geval.
Op zich niks aan de hand, maar toen het licht op groen sprong en ik dus wegreed kwam deze volle gas achter me aan. Vervolgens haalde hij me met ongeveer een halve meter speling in en zat te bijrijder allerlei gebaren naar me te maken.
Hij hield gas in en ik liep weer op 'm in. Bij het volgende stoplicht maar goed gas gegeven zodat hij niet meer dan een stipje in m'n spiegel was, zulke mensen blijf ik niet graag langs rijden.
pi_116757607
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 21:14 schreef dylanrr het volgende:
Ik had er net ook een mooie.
Ik was een stukje rijden op de motor, even lekker uitwaaien. Kom ik aanrijden bij een stoplicht, twee lange rijen met auto's en voldoende ruimte om ertussen door te rijden. Dus ik reed naar voren bij het stoplicht. Kom ik naast een Fiat Stilo Abarth te staan, zo'n 170pk hatchback geval.
Op zich niks aan de hand, maar toen het licht op groen sprong en ik dus wegreed kwam deze volle gas achter me aan. Vervolgens haalde hij me met ongeveer een halve meter speling in en zat te bijrijder allerlei gebaren naar me te maken.
Hij hield gas in en ik liep weer op 'm in. Bij het volgende stoplicht maar goed gas gegeven zodat hij niet meer dan een stipje in m'n spiegel was, zulke mensen blijf ik niet graag langs rijden.
Sommige mensen ergeren zich eraan als motorrijders naar voren rijden bij een stoplicht. Ik vind jullie motorrijders slim en van mij mag je, mits fatsoenlijk, naar voren rijden. Helaas blijf je dit soort gepeupel houden op de weg, het soort dat je weer herinnerd dat je van de aap afstamt.
pi_116757723
Zijn inderdaad veel mensen die zich eraan ergeren, maar dat is nou eenmaal één van de voordelen van het motorrijden. Merk je in de file ook erg veel, maar wij worden weer zeiknat als het regent.
Verder heeft in principe niemand er last van, aangezien wij al meters verderop zijn als de automobilist z'n koppeling op heeft laten komen.
  donderdag 13 september 2012 @ 21:43:25 #8
318842 Descendent
pi_116758899
Ach ja; zo'n Stilo Abarth koop je immers ook niet omdat je een gróte piemel hebt.... :')
Zag vanmiddag ook een hele moie Golf III Sporggt op de weg; inclusief Slecht aangebrachte skirts, hele dikke scheefhangende uitaat, Xenon, petje en laten we zeggen vooroordeelbevestigend rijgedrag... ;)
pi_116767220
Vandaag een Spanjaard op de A27 die met 60 km/h (I kid you not) op de rechterbaan reed, en vervolgens doodleuk opschoof naar de linkerbaan na één keer knipperen. Gewoon gaan, zijn opkomende achterligger moest vól in de ankers. Linke soep, had heel anders kunnen aflopen...
pi_116773343
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 21:23 schreef dylanrr het volgende:
Zijn inderdaad veel mensen die zich eraan ergeren, maar dat is nou eenmaal één van de voordelen van het motorrijden. Merk je in de file ook erg veel, maar wij worden weer zeiknat als het regent.
Verder heeft in principe niemand er last van, aangezien wij al meters verderop zijn als de automobilist z'n koppeling op heeft laten komen.
Zijn wel veel sukkels op de motor die echt op welk manier dan ook tussen de file moeten rijden.
Bijvoorbeeld bij Halfweg richting Amsterdam. Ze hebben daar nieuw asfalt gelegd maar bij een stukje van 50 meter waar een drempel is geplaatst is te smal om met de motor te kunnen rijden.
Misschien met 2 aygo's naast elkaar dat het wel kan maar normaal kan je er gewoon niet langs. Staan ze daar dan naast de achter-as van een trailer van een vrachtwagen.

Laatst lag ik bijna onder een busje bij de Rotterpolderplein. Busje moest eigenlijk afslaan maar gaat met de rotonde mee terwijl ik wilde afslaan. Volop de rem. Ik voelde de acherkant van de motor omhoogkomen.
pi_116776563
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 01:08 schreef DiggyDoag het volgende:
Vandaag een Spanjaard op de A27 die met 60 km/h (I kid you not) op de rechterbaan reed, en vervolgens doodleuk opschoof naar de linkerbaan na één keer knipperen. Gewoon gaan, zijn opkomende achterligger moest vól in de ankers. Linke soep, had heel anders kunnen aflopen...
ik ga later een ragbak bij Jetcars kopen voor 200 euro en hem bij zulke mensen SNOEIHARD naar binnen parkeren.
dashcam erop, heb ik niets te vrezen.
Wie is jouw favoriete fictieve personage?
- God
pi_116787177
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 13:18 schreef MrKikker het volgende:

[..]

ik ga later een ragbak bij Jetcars kopen voor 200 euro en hem bij zulke mensen SNOEIHARD naar binnen parkeren.
Dan moet je wel hopen dat het hok niet stil komt te staan voordat je op de snelweg zit.
  Spellchecker zaterdag 15 september 2012 @ 02:24:55 #13
41063 crew  NoBody122
Taalnationalist
pi_116806895
quote:

[..]

Dergelijke kamikaze-acties doen het altijd goed, inderdaad.

Overigens, TS, moet je nieuwe reeks-topics volgende keer even correct openen als zijnde reeks-topic :P
Tevens -purist.
pi_116808789
Hang deze dan meteen in de reeks als die andere gesloten wordt. :')
pi_116808929
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2012 10:12 schreef RealBizkit666 het volgende:
Hang deze dan meteen in de reeks als die andere gesloten wordt. :')
Dat snap ik, maar dat kan ik mobiel niet. Even geduld dus.
  FOK!fotograaf zaterdag 15 september 2012 @ 13:01:00 #16
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_116812040
quote:

[..]

Dat wil ik dus ook een keer doen, probleem is alleen dat je er lichamelijk vaak zo slecht af komt. Overigens ga ik tegenwoordig eerst op de toeter hangen en druk ik aardig door, maar geef ik ze geen ruimte. Anders leren ze het nooit af.
The summer is magic!
Nobody on the road, nobody on the beach.
I feel it in the air, the summer is out of reach.

"Censorship is telling a man he can't have a steak just because a baby can't chew it."
pi_116812439
Mergen is teveel moeite ofzo??

quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 13:31 schreef ElizabethR het volgende:
Ok, ik woon dan in Ierland, en de chauffeurs daar staan niet bepaald bekend om hun excellente manier van autorijden, sterker nog, ze maken veel, erg veel fouten. Dat is echter wel debet aan de manier waarop hier tot voor kort autorijles werd gegeven, namelijk.... niet. Plak een paar L-platen op je ruit en vraag papa of mama om met je mee te rijden, en vraag een examen aan, klaar. De Ieren kunnen dus niet rijden, maar ze zijn lang niet zo asociaal in hun rijgedrag als de Nederlanders.

Afgelopen week weer eens in Nederland geweest, en de trieste opsomming is als volgt en komt dagelijks voor in dit topic:
* geen voorrang geven
* bumperkleven
* "De Vinger" geven
* toeteren
* geen richting aangeven
* rechts inhalen
* niet willen ritsen maar op het laatste moment voordringen
* afsnijden, vooral BMW's en Audi's hebben daar een handje van

Met als hoogtepunt een Audi-rijder die, terwijl ik aan het inhalen was, van verre al begon met lichtsignalen en toeteren om hem erdoor te laten, toen ie met veel te hoge snelheid kwam aanscheuren. Aangezien ik niet gevoelig ben voor dat soort ongein, bleef ik gewoon op mijn gemakje inhalen, en toen ik dus weer naar rechts kon, sneed ie me echt grof, en ging langzamer voor me rijden, constant remmen, en slingeren. Aangezien ik nog steeds ongevoelig bleef en gewoon doorreed, scheurde ie na een halve minuut ofzo in volle vaart weg, luid toeterend.

Dat soort gedrag zie je in Ierland beslist niet! Daar zijn ze lang niet zo asociaal.
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
  zaterdag 15 september 2012 @ 17:47:52 #18
318842 Descendent
pi_116820127
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2012 13:15 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Doe s niet zo ongesteld! :6
  Spellchecker zaterdag 15 september 2012 @ 17:58:09 #19
41063 crew  NoBody122
Taalnationalist
pi_116820432
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2012 13:15 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Anders vraag je gewoon even alsnog een merge aan, ipv zo gepikeerd te doen, dramaqueen _O-
Tevens -purist.
  Spellchecker zaterdag 15 september 2012 @ 18:03:15 #20
41063 crew  NoBody122
Taalnationalist
pi_116820580
Oh ja. Ontopic: Mensen die hun auto vlak voor je T100-bus de provinciale 100km/u-weg opgooien en vervolgens alle tijd lijken te hebben, waarbij de 80 km/u nog niet eens wordt gehaald.. :N
Tevens -purist.
pi_116821635
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 september 2012 17:58 schreef NoBody122 het volgende:

[..]

Anders vraag je gewoon even alsnog een merge aan, ipv zo gepikeerd te doen, dramaqueen _O-
Precies! Dat had ik dan ook gedaan.
  zondag 16 september 2012 @ 00:56:59 #22
384064 CakeAway
De taartmagnaat
pi_116836070
Mag ik even een kleine shout-out doen naar alle bejaarden op de weg in hun Matiz'jes en Cuore's? Bij deze....

Rij toch eens fatsoenlijk door, twijfel niet als je een kruispunt over gaat, stop niet voor iedereen die van een willekeurige kant af komt en stamp eens niet als een idioot op die rem zodra het stoplicht op oranje springt!

Bedankt. :)
Bake away, cake away!
  Spellchecker zondag 16 september 2012 @ 00:58:00 #23
41063 crew  NoBody122
Taalnationalist
pi_116836102
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2012 18:41 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Precies! Dat had ik dan ook gedaan.
En het is niet gebeurd, helaas.
Tevens -purist.
  zondag 16 september 2012 @ 01:02:26 #24
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_116836200
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2012 00:58 schreef NoBody122 het volgende:

[..]

En het is niet gebeurd, helaas.
Joh.... :')
Dus moest ik mijn eigen post maar naar het topic overhevelen, aangezien ik niet voor de kat zijn kut vijf minuten ga typen, dus het was niet zo leuk om dat andere topic gewoon op slot te vinden zonder merge.
Dank je, groetjes, dramaqueen.
  Spellchecker zondag 16 september 2012 @ 01:14:11 #25
41063 crew  NoBody122
Taalnationalist
pi_116836504
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2012 01:02 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Joh.... :')
Dus moest ik mijn eigen post maar naar het topic overhevelen, aangezien ik niet voor de kat zijn kut vijf minuten ga typen, dus het was niet zo leuk om dat andere topic gewoon op slot te vinden zonder merge.
Dank je, groetjes, dramaqueen.
Maar je was dus gepikeerd. Daar ging het om 14.gif

Geen probleem, groetjes terug, dramaqueen.

Nu weer ontopic.
Tevens -purist.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')