abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_116768137
Gebruik de reeks browser maar om de historie te zoeken, bijhouden gebeurt niet meer.

Afijn, we ergeren ons nogal wat in het verkeer. Bumperklevers (voor en achter), langzaamrijders, hardrijders, voorrangnemers, geen voorrang gevende mensen.

[ Bericht 1% gewijzigd door Ridocar op 14-09-2012 11:09:39 ]
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
pi_116768219
Half acht vanmorgen, op de oprit Tilburg-Noord naar de A58.
Moest jij, met je Citroën Berlingo (03JDL1), persé, koste wat het kost, voor mij komen rijden? Is het sinds kort verboden om achter vrachtauto's te rijden? Of vind je het eng om erachter te blijven? Gelukkig maar dat ik een beetje ging remmen, anders had je niet alleen het verdrijvingsvlak meegepakt, maar ook de vangrail. Ik hoop dat je een beetje genoten hebt van de licht- en geluidshow. Incompentente bosmongool.

[ Bericht 0% gewijzigd door Ridocar op 14-09-2012 11:11:01 ]
pi_116768299
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 september 2012 07:51 schreef Ridocar het volgende:
Half acht vanmorgen, op de oprit Tilburg-Noord naar de A58.
Moest jij, met je Citroën Berlingo (03JDL1), persé, koste wat het kost, voor mij komen rijden? Is het sinds kort verboden om achter vrachtauto's te rijden? Of vind je het eng om erachter te blijven? Gelukkig maar dat ik een beetje ging remmen, anders had je niet alleen het verdrijvingsvlak meegepakt, maar ook de vangrail. Ik hoop dat je een beetje genoten hebt van de licht- en geluidshow. Incompentente bosmongool.
De beroepsgroepen die in die auto's rijden zijn ook allemaal zo belangrijk, die hebben altijd enorme haast..
Stukadoors, loodgieters, dakdekkers, enzovoorts,
  vrijdag 14 september 2012 @ 10:01:47 #4
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_116770319
Zo had ik een keer een ambulance (zonder signalen enzo) die voorrang nam bij een wegversmalling.
Zo'n versmalling met borden waar aangegeven staat welke kant eerst mag. Ik had het blauwe bord en mocht dus eerst, maar meneer de ambu reed gewoon door, de aso. Moest keihard remmen.

[ Bericht 0% gewijzigd door gebrokenglas op 14-09-2012 11:57:59 ]
How can I make this topic about me?
pi_116770802
Gisteren wil ik afslaan,stoplicht geeft mij gelijk (groen) en ik zie net uit mijn ooghoek een brommer komen aan racen met de bestuurder die aan het bellen is en niet voor zich uit kijkt. Het is dat ik op tijd stopte anders had er nu zo een aso tiener in het ziekenhuis gelegen. :(
pi_116771358
Waarom is langzaamrijders doorgestreept in de OP eigenlijk?
pi_116772177
quote:
15s.gif Op vrijdag 14 september 2012 10:18 schreef Iwanius het volgende:
Gisteren wil ik afslaan,stoplicht geeft mij gelijk (groen) en ik zie net uit mijn ooghoek een brommer komen aan racen met de bestuurder die aan het bellen is en niet voor zich uit kijkt. Het is dat ik op tijd stopte anders had er nu zo een aso tiener in het ziekenhuis gelegen. :(
En had jij waarschijnlijk uit mogen leggen waarom je bromfietser-met-oogkleppen voor z'n sokken hebt gereden.
Want jij bent ...eh... automobilist ... ofzo.
pi_116772259
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 10:39 schreef H-D het volgende:
Waarom is langzaamrijders doorgestreept in de OP eigenlijk?
Geen idee, derhalve een edit. Tenzij iemand een goed argument heeft.
  vrijdag 14 september 2012 @ 11:12:16 #9
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_116772317
Greenpeace is ook lekker bezig. Kuthippies :r
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
pi_116772356
quote:
4s.gif Op vrijdag 14 september 2012 11:10 schreef Ridocar het volgende:

[..]

Geen idee, derhalve een edit. Tenzij iemand een goed argument heeft.
Euh omdat die ook irritant kunnen zijn?
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 11:12 schreef Bootje84 het volgende:
Idd..stomme actie :r net als al die acties die ze uitvoeren eigenlijk.
pi_116772523
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 11:13 schreef H-D het volgende:

[..]

Euh omdat die ook irritant kunnen zijn?

Vond ik ook, vandaar de edit. Ik heb die s-tags niet gezet, maar juist verwijderd. (kwamen van het vorige topic, of die daarvoor, of die daarvoor, of di........ efin, je snapt me.)
pi_116772558
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 11:12 schreef Bootje84 het volgende:
Ik ben benieuwd wat Diederik erop zou zeggen...
pi_116773356
quote:
12s.gif Op vrijdag 14 september 2012 11:19 schreef Ridocar het volgende:

[..]

Vond ik ook, vandaar de edit. Ik heb die s-tags niet gezet, maar juist verwijderd. (kwamen van het vorige topic, of die daarvoor, of die daarvoor, of di........ efin, je snapt me.)
Oooh sorry :@ :P
pi_116777113
Ok, ik woon dan in Ierland, en de chauffeurs daar staan niet bepaald bekend om hun excellente manier van autorijden, sterker nog, ze maken veel, erg veel fouten. Dat is echter wel debet aan de manier waarop hier tot voor kort autorijles werd gegeven, namelijk.... niet. Plak een paar L-platen op je ruit en vraag papa of mama om met je mee te rijden, en vraag een examen aan, klaar. De Ieren kunnen dus niet rijden, maar ze zijn lang niet zo asociaal in hun rijgedrag als de Nederlanders.

Afgelopen week weer eens in Nederland geweest, en de trieste opsomming is als volgt en komt dagelijks voor in dit topic:
* geen voorrang geven
* bumperkleven
* "De Vinger" geven
* toeteren
* geen richting aangeven
* rechts inhalen
* niet willen ritsen maar op het laatste moment voordringen
* afsnijden, vooral BMW's en Audi's hebben daar een handje van

Met als hoogtepunt een Audi-rijder die, terwijl ik aan het inhalen was, van verre al begon met lichtsignalen en toeteren om hem erdoor te laten, toen ie met veel te hoge snelheid kwam aanscheuren. Aangezien ik niet gevoelig ben voor dat soort ongein, bleef ik gewoon op mijn gemakje inhalen, en toen ik dus weer naar rechts kon, sneed ie me echt grof, en ging langzamer voor me rijden, constant remmen, en slingeren. Aangezien ik nog steeds ongevoelig bleef en gewoon doorreed, scheurde ie na een halve minuut ofzo in volle vaart weg, luid toeterend.

Dat soort gedrag zie je in Ierland beslist niet! Daar zijn ze lang niet zo asociaal.
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
pi_116777159
kom we gaan 2 #19's in leven houden :D
Wie is jouw favoriete fictieve personage?
- God
  vrijdag 14 september 2012 @ 13:38:31 #16
365860 AdoraBelle
graag verwijderen
pi_116777394
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 13:31 schreef ElizabethR het volgende:
Ok, ik woon dan in Ierland, en de chauffeurs daar staan niet bepaald bekend om hun excellente manier van autorijden, sterker nog, ze maken veel, erg veel fouten. Dat is echter wel debet aan de manier waarop hier tot voor kort autorijles werd gegeven, namelijk.... niet. Plak een paar L-platen op je ruit en vraag papa of mama om met je mee te rijden, en vraag een examen aan, klaar. De Ieren kunnen dus niet rijden, maar ze zijn lang niet zo asociaal in hun rijgedrag als de Nederlanders.

Afgelopen week weer eens in Nederland geweest, en de trieste opsomming is als volgt en komt dagelijks voor in dit topic:
* geen voorrang geven
* bumperkleven
* "De Vinger" geven
* toeteren
* geen richting aangeven
* rechts inhalen
* niet willen ritsen maar op het laatste moment voordringen
* afsnijden, vooral BMW's en Audi's hebben daar een handje van

Met als hoogtepunt een Audi-rijder die, terwijl ik aan het inhalen was, van verre al begon met lichtsignalen en toeteren om hem erdoor te laten, toen ie met veel te hoge snelheid kwam aanscheuren. Aangezien ik niet gevoelig ben voor dat soort ongein, bleef ik gewoon op mijn gemakje inhalen, en toen ik dus weer naar rechts kon, sneed ie me echt grof, en ging langzamer voor me rijden, constant remmen, en slingeren. Aangezien ik nog steeds ongevoelig bleef en gewoon doorreed, scheurde ie na een halve minuut ofzo in volle vaart weg, luid toeterend.

Dat soort gedrag zie je in Ierland beslist niet! Daar zijn ze lang niet zo asociaal.
Lichtsignalen heb ik geen problemen mee. Als iemand echt met een veel hogere snelheid komt aanrijden is dat alleen maar netjes om aan te geven (ja, ik weet dat het niet mag). Je moet zelf weten hoe hard je rijdt, de bekeuring is toch voor jou als je aangehouden wordt.

Maar dat wat hij/zij daarna doet is echt gewoon kinderachtig :') .
  vrijdag 14 september 2012 @ 14:04:31 #17
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_116778460
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 13:38 schreef AdoraBelle het volgende:

Maar dat wat hij/zij daarna doet is echt gewoon kinderachtig :') .
En daaruit blijkt ook dat hij eigenlijk helemaal niet zoveel haast heeft, anders ging hij wel direct volgas verder, of haalde in via de vluchtstrook.
How can I make this topic about me?
  FOK!fotograaf vrijdag 14 september 2012 @ 15:44:40 #18
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_116782354
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 14:04 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]

En daaruit blijkt ook dat hij eigenlijk helemaal niet zoveel haast heeft, anders ging hij wel direct volgas verder, of haalde in via de vluchtstrook.
En weet je wat het mooiste is. Als iemand een brake test doet en jij klapt achterop, wordt deze vaak nog aansprakelijk gesteld ook, zeker bij hardere bewijzen als dashcam filmpjes.
The summer is magic!
Nobody on the road, nobody on the beach.
I feel it in the air, the summer is out of reach.

"Censorship is telling a man he can't have a steak just because a baby can't chew it."
pi_116787543
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 14:04 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]

Precies!! 't Was gewoon een asociale hufter.
  Spellchecker zaterdag 15 september 2012 @ 02:19:57 #20
41063 crew  NoBody122
Taalnationalist
pi_116806862
Wat is dit nu weer? Er is al een deel 19, die een slordige 12 uur eerder geopend is (en die tevens geopend is door de lapo'er van deel 18): Irritaties op de weg #19.
Tevens -purist.
pi_116807233
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2012 02:19 schreef NoBody122 het volgende:
Wat is dit nu weer? Er is al een deel 19, die een slordige 12 uur eerder geopend is (en die tevens geopend is door de lapo'er van deel 18): Irritaties op de weg #19.
Dan doe je gewoon iets minder gepikeerd, en vraagt een topicmerge aan, dramaqueen.
pi_116807742
Deze was eerder; Irritaties op de weg #19
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')