De beroepsgroepen die in die auto's rijden zijn ook allemaal zo belangrijk, die hebben altijd enorme haast..quote:Op vrijdag 14 september 2012 07:51 schreef Ridocar het volgende:
Half acht vanmorgen, op de oprit Tilburg-Noord naar de A58.
Moest jij, met je Citroën Berlingo (03JDL1), persé, koste wat het kost, voor mij komen rijden? Is het sinds kort verboden om achter vrachtauto's te rijden? Of vind je het eng om erachter te blijven? Gelukkig maar dat ik een beetje ging remmen, anders had je niet alleen het verdrijvingsvlak meegepakt, maar ook de vangrail. Ik hoop dat je een beetje genoten hebt van de licht- en geluidshow. Incompentente bosmongool.
En had jij waarschijnlijk uit mogen leggen waarom je bromfietser-met-oogkleppen voor z'n sokken hebt gereden.quote:Op vrijdag 14 september 2012 10:18 schreef Iwanius het volgende:
Gisteren wil ik afslaan,stoplicht geeft mij gelijk (groen) en ik zie net uit mijn ooghoek een brommer komen aan racen met de bestuurder die aan het bellen is en niet voor zich uit kijkt. Het is dat ik op tijd stopte anders had er nu zo een aso tiener in het ziekenhuis gelegen.
Geen idee, derhalve een edit. Tenzij iemand een goed argument heeft.quote:Op vrijdag 14 september 2012 10:39 schreef H-D het volgende:
Waarom is langzaamrijders doorgestreept in de OP eigenlijk?
Euh omdat die ook irritant kunnen zijn?quote:Op vrijdag 14 september 2012 11:10 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Geen idee, derhalve een edit. Tenzij iemand een goed argument heeft.
Idd..stomme actiequote:Op vrijdag 14 september 2012 11:12 schreef Bootje84 het volgende:
Greenpeace is ook lekker bezig. Kuthippies
Vond ik ook, vandaar de edit. Ik heb die s-tags niet gezet, maar juist verwijderd. (kwamen van het vorige topic, of die daarvoor, of die daarvoor, of di........ efin, je snapt me.)quote:Op vrijdag 14 september 2012 11:13 schreef H-D het volgende:
[..]
Euh omdat die ook irritant kunnen zijn?
Ik ben benieuwd wat Diederik erop zou zeggen...quote:Op vrijdag 14 september 2012 11:12 schreef Bootje84 het volgende:
Greenpeace is ook lekker bezig. Kuthippies
Oooh sorryquote:Op vrijdag 14 september 2012 11:19 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Vond ik ook, vandaar de edit. Ik heb die s-tags niet gezet, maar juist verwijderd. (kwamen van het vorige topic, of die daarvoor, of die daarvoor, of di........ efin, je snapt me.)
Lichtsignalen heb ik geen problemen mee. Als iemand echt met een veel hogere snelheid komt aanrijden is dat alleen maar netjes om aan te geven (ja, ik weet dat het niet mag). Je moet zelf weten hoe hard je rijdt, de bekeuring is toch voor jou als je aangehouden wordt.quote:Op vrijdag 14 september 2012 13:31 schreef ElizabethR het volgende:
Ok, ik woon dan in Ierland, en de chauffeurs daar staan niet bepaald bekend om hun excellente manier van autorijden, sterker nog, ze maken veel, erg veel fouten. Dat is echter wel debet aan de manier waarop hier tot voor kort autorijles werd gegeven, namelijk.... niet. Plak een paar L-platen op je ruit en vraag papa of mama om met je mee te rijden, en vraag een examen aan, klaar. De Ieren kunnen dus niet rijden, maar ze zijn lang niet zo asociaal in hun rijgedrag als de Nederlanders.
Afgelopen week weer eens in Nederland geweest, en de trieste opsomming is als volgt en komt dagelijks voor in dit topic:
* geen voorrang geven
* bumperkleven
* "De Vinger" geven
* toeteren
* geen richting aangeven
* rechts inhalen
* niet willen ritsen maar op het laatste moment voordringen
* afsnijden, vooral BMW's en Audi's hebben daar een handje van
Met als hoogtepunt een Audi-rijder die, terwijl ik aan het inhalen was, van verre al begon met lichtsignalen en toeteren om hem erdoor te laten, toen ie met veel te hoge snelheid kwam aanscheuren. Aangezien ik niet gevoelig ben voor dat soort ongein, bleef ik gewoon op mijn gemakje inhalen, en toen ik dus weer naar rechts kon, sneed ie me echt grof, en ging langzamer voor me rijden, constant remmen, en slingeren. Aangezien ik nog steeds ongevoelig bleef en gewoon doorreed, scheurde ie na een halve minuut ofzo in volle vaart weg, luid toeterend.
Dat soort gedrag zie je in Ierland beslist niet! Daar zijn ze lang niet zo asociaal.
En daaruit blijkt ook dat hij eigenlijk helemaal niet zoveel haast heeft, anders ging hij wel direct volgas verder, of haalde in via de vluchtstrook.quote:Op vrijdag 14 september 2012 13:38 schreef AdoraBelle het volgende:
Maar dat wat hij/zij daarna doet is echt gewoon kinderachtig.
En weet je wat het mooiste is. Als iemand een brake test doet en jij klapt achterop, wordt deze vaak nog aansprakelijk gesteld ook, zeker bij hardere bewijzen als dashcam filmpjes.quote:Op vrijdag 14 september 2012 14:04 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En daaruit blijkt ook dat hij eigenlijk helemaal niet zoveel haast heeft, anders ging hij wel direct volgas verder, of haalde in via de vluchtstrook.
Precies!! 't Was gewoon een asociale hufter.quote:Op vrijdag 14 september 2012 14:04 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En daaruit blijkt ook dat hij eigenlijk helemaal niet zoveel haast heeft, anders ging hij wel direct volgas verder, of haalde in via de vluchtstrook.
Dan doe je gewoon iets minder gepikeerd, en vraagt een topicmerge aan, dramaqueen.quote:Op zaterdag 15 september 2012 02:19 schreef NoBody122 het volgende:
Wat is dit nu weer? Er is al een deel 19, die een slordige 12 uur eerder geopend is (en die tevens geopend is door de lapo'er van deel 18): Irritaties op de weg #19.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |