en tyronquote:Op donderdag 13 september 2012 16:17 schreef plopkweker het volgende:
Ga.agayuim
LookAtMe
ChesterPerry
Nog wel een paar...
Woont bij me in de straat, ken hem al langer maar kwam er laatst achter dat hij dus op FOK zit.quote:Op donderdag 13 september 2012 16:18 schreef kwiwi het volgende:
Hoe wist je dat je achter een FOK!ker fietste? En wie het was?
En ik heb geen idee bij wie ik in de buurt woon.
quote:
Jeugdpuistjes, bril, wolvenshirt en autistisch.quote:Op donderdag 13 september 2012 16:18 schreef kwiwi het volgende:
Hoe wist je dat je achter een FOK!ker fietste?
Houdt ze wel van micropenissen?quote:Op donderdag 13 september 2012 16:28 schreef Nestalgie het volgende:
Anonymousz een paar straten verderop.
Moet nog steeds haar meeten ( neuken )
Ja ze heeft een lekker strak neusjequote:Op donderdag 13 september 2012 16:29 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Houdt ze wel van micropenissen?
Weesp dan?quote:Op donderdag 13 september 2012 16:40 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Noord-Holland is een ruim begrip ook.
Nu maar hopen dat niemand me tegen komtquote:Op donderdag 13 september 2012 16:44 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ah, niet dicht bij mij in de buurt, wel dicht in de buurt van m'n werk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je had naast mij kunnen wonen.quote:Op donderdag 13 september 2012 18:59 schreef SiIk het volgende:
Ik wist het voordat ik verhuisde, nu geen idee meer
Ikquote:Op donderdag 13 september 2012 18:59 schreef Altair_Ibn-LaAhad het volgende:
wie woont er in de achterhoek?
Je hebt nooit gezegd dat je buren een goedkope kamer te huur haddenquote:Op donderdag 13 september 2012 19:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je had naast mij kunnen wonen.
Dat is een gast dat weet je hopelijkquote:Op donderdag 13 september 2012 16:28 schreef Nestalgie het volgende:
Anonymousz een paar straten verderop.
Moet nog steeds haar meeten ( neuken )
Nee? Zoiets staat me wel bij.quote:Op donderdag 13 september 2012 19:44 schreef SiIk het volgende:
[..]
Je hebt nooit gezegd dat je buren een goedkope kamer te huur hadden
Die woont toch nogsteeds verwegquote:Op donderdag 13 september 2012 19:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee? Zoiets staat me wel bij.
Maar toen zei je dat je dichter bij Patjen wilde wonen.
ik ookquote:Op donderdag 13 september 2012 19:56 schreef Rodawa het volgende:
Geen idee, iedere FOK!ker in de omgeving Rotterdam.
Nog steeds 1 uur en 20 min met het OVquote:Op donderdag 13 september 2012 19:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Aahhh.
Maar wel dichterbij toch?
Dat is fijn.quote:Op donderdag 13 september 2012 19:59 schreef SiIk het volgende:
[..]
Nog steeds 1 uur en 20 min met het OV
Maar fiets en auto wel een stuk sneller ja
Ik denk het niet, maar zeg nooit nooitquote:Op donderdag 13 september 2012 20:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is fijn.
Volgende verhuizing bij elkaar intrekken?
Smooth.quote:Op donderdag 13 september 2012 20:08 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik denk het niet, maar zeg nooit nooit
Maar we wijken af van het onderwerp, bij wie woon jij in de buurt?
Ja.quote:Op donderdag 13 september 2012 21:09 schreef Ongedierte het volgende:
Woont iemand in Rozenburg/Brielle/Spijkenisse? Liefst Rozenburg?
Ik ken niemand van die alles en je noemt mij geeneens.quote:Op donderdag 13 september 2012 19:46 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik bij:
Smoofie
Ethanolic
Pixie
Flippiee
vast nog wel meer die ik niet ken
Ik wist serieus dat ik iemand vergeten wasquote:Op donderdag 13 september 2012 21:11 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik ken niemand van die alles en je noemt mij geeneens.
Ik woon ook nog relatief dichtbij, want mensen denken dat alles in Noord-Holland bij elkaar ligt.quote:Op donderdag 13 september 2012 21:12 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik wist serieus dat ik iemand vergeten was
Hey buurman!quote:Op donderdag 13 september 2012 21:12 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik woon ook nog relatief dichtbij, want mensen denken dat alles in Noord-Holland bij elkaar ligt.
Vijf minuten toch? Je weet.
Ik voel me gepasseerdquote:Op donderdag 13 september 2012 21:12 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik wist serieus dat ik iemand vergeten was
5minuten lopen zelfs jaquote:Op donderdag 13 september 2012 21:12 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik woon ook nog relatief dichtbij, want mensen denken dat alles in Noord-Holland bij elkaar ligt.
Vijf minuten toch? Je weet.
Alles binnen 150km is in principe fietsafstand enkele reisquote:Op donderdag 13 september 2012 21:14 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Hey buur!
Ja, jij woont op fietsafstand
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
WOAR?!quote:
quote:Op donderdag 13 september 2012 16:18 schreef kwiwi het volgende:
Hoe wist je dat je achter een FOK!ker fietste? En wie het was?
En ik heb geen idee bij wie ik in de buurt woon.
Nee, maar Spijkenisse ligt hier vrijwel om de hoek.quote:Op donderdag 13 september 2012 21:09 schreef Ongedierte het volgende:
Woont iemand in Rozenburg/Brielle/Spijkenisse? Liefst Rozenburg?
Oh dat lijkt me dan wel weer leuk, als de held van de wegenwacht een FOK!ker blijkt te zijnquote:Op donderdag 13 september 2012 22:40 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
geen![]()
hoewel ik soms wel het idee heb dat ik een fok!ker help met pech langs de weg
Helaasquote:Op vrijdag 14 september 2012 06:49 schreef Altair_Ibn-LaAhad het volgende:
ik weet wel dat wietparkiet en paul dicht bij elkaar wonen
ik woon wel redelijk dichtbij... Amsterdam is niet zo ver.quote:
Dus ook dicht bij mij?quote:Op vrijdag 14 september 2012 09:08 schreef TBakkert het volgende:
[..]
ik woon wel redelijk dichtbij... Amsterdam is niet zo ver.
Verder woon ik volgens mij dicht bij Flips en Steven
waar woont u dan?quote:
In het dorp van Stevenmac. Waar precies is een groots geheim.quote:
in gemeente Wormerland dan toch?quote:
Zekers.quote:Op vrijdag 14 september 2012 09:16 schreef TBakkert het volgende:
[..]
in gemeente Wormerland dan toch?
vetquote:
dan woon ik dicht bij jou ongeveerquote:Op vrijdag 14 september 2012 10:23 schreef SonicVolcano het volgende:
Definieer dichtbij. In dezelfde straat of 30 km verderop vind ik beide wel dichtbij eigenlijk.
Fryslânquote:Op vrijdag 14 september 2012 10:35 schreef Apotheose het volgende:
[..]
dan woon ik dicht bij jou ongeveer
Alles in Friesland is op zich wel dichtbij als je in Leeuwarden woontquote:
Ikke.quote:Op vrijdag 14 september 2012 12:59 schreef -supergirl- het volgende:
iemand omgeving Vlissingen/Middelburg?
Ik ga niet precies zeggen waarquote:
Je kan toch zeggen in welke stad/dorp.quote:Op vrijdag 14 september 2012 13:16 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ik ga niet precies zeggen waarDe basisscholen waren acaciahof, vossenburg, beverburg, cederhof en dergelijke. Voor als je denkt dat ik een leugenaar ben
Heb heel lang in middelburg gewoond en woon er nu nog in de buurt. Als je die basisscholen niet kentquote:Op vrijdag 14 september 2012 13:16 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Je kan toch zeggen in welke stad/dorp.Huillie. En die basisscholen ken ik niet.
Ik ken sowieso alleen mijn eigen basisschool, waarom zou ik andere basisscholen kennen? En ik woon niet in Middelburg. Ja 60+ zit in de buurt. Ik ben 19quote:Op vrijdag 14 september 2012 13:18 schreef Fopje het volgende:
[..]
Heb heel lang in middelburg gewoond en woon er nu nog in de buurt. Als je die basisscholen niet kentHoe oud ben je dan? 60+ ?
In het Zeeland topic staat dat je in Middelburg woont, vandaarquote:Op vrijdag 14 september 2012 13:20 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ik ken sowieso alleen mijn eigen basisschool, waarom zou ik andere basisscholen kennen? En ik woon niet in Middelburg. Ja 60+ zit in de buurt. Ik ben 19
Maar wat is 'in de buurt'
Ik kan wel een dorp noemen maar dat kent verder toch niemand op FOK! dus dan zeg ik maar gewoon Middelburg.quote:Op vrijdag 14 september 2012 13:22 schreef Fopje het volgende:
[..]
In het Zeeland topic staat dat je in Middelburg woont, vandaarNee dan is het logisch dat je die niet kent
OJAJOHquote:Op vrijdag 14 september 2012 13:23 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ik kan wel een dorp noemen maar dat kent verder toch niemand op FOK! dus dan zeg ik maar gewoon Middelburg.
Top secret. Dichtbij Middelburg is het enige wat ik loslaat.quote:Op vrijdag 14 september 2012 13:26 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
jep. je ontwijkt de vraag waar je nu dan woont.
raarquote:Op vrijdag 14 september 2012 13:27 schreef Fopje het volgende:
[..]
Top secret. Dichtbij Middelburg is het enige wat ik loslaat.
Hoezoquote:
ik zou het best zeggen. wat is jouw reden dan?quote:Op vrijdag 14 september 2012 13:28 schreef Fopje het volgende:
[..]
HoezoJij zegt het toch ook niet? Waarschijnlijk met dezelfde reden dat ik het niet zeg.
Omdat ik dichtbij Middelburg genoeg vind. En daar moet u het mee doenquote:Op vrijdag 14 september 2012 13:29 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
ik zou het best zeggen. wat is jouw reden dan?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |