en tyronquote:Op donderdag 13 september 2012 16:17 schreef plopkweker het volgende:
Ga.agayuim
LookAtMe
ChesterPerry
Nog wel een paar...
Woont bij me in de straat, ken hem al langer maar kwam er laatst achter dat hij dus op FOK zit.quote:Op donderdag 13 september 2012 16:18 schreef kwiwi het volgende:
Hoe wist je dat je achter een FOK!ker fietste? En wie het was?
En ik heb geen idee bij wie ik in de buurt woon.
quote:
Jeugdpuistjes, bril, wolvenshirt en autistisch.quote:Op donderdag 13 september 2012 16:18 schreef kwiwi het volgende:
Hoe wist je dat je achter een FOK!ker fietste?
Houdt ze wel van micropenissen?quote:Op donderdag 13 september 2012 16:28 schreef Nestalgie het volgende:
Anonymousz een paar straten verderop.
Moet nog steeds haar meeten ( neuken )
Ja ze heeft een lekker strak neusjequote:Op donderdag 13 september 2012 16:29 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Houdt ze wel van micropenissen?
Weesp dan?quote:Op donderdag 13 september 2012 16:40 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Noord-Holland is een ruim begrip ook.
Nu maar hopen dat niemand me tegen komtquote:Op donderdag 13 september 2012 16:44 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ah, niet dicht bij mij in de buurt, wel dicht in de buurt van m'n werk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je had naast mij kunnen wonen.quote:Op donderdag 13 september 2012 18:59 schreef SiIk het volgende:
Ik wist het voordat ik verhuisde, nu geen idee meer
Ikquote:Op donderdag 13 september 2012 18:59 schreef Altair_Ibn-LaAhad het volgende:
wie woont er in de achterhoek?
Je hebt nooit gezegd dat je buren een goedkope kamer te huur haddenquote:Op donderdag 13 september 2012 19:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je had naast mij kunnen wonen.
Dat is een gast dat weet je hopelijkquote:Op donderdag 13 september 2012 16:28 schreef Nestalgie het volgende:
Anonymousz een paar straten verderop.
Moet nog steeds haar meeten ( neuken )
Nee? Zoiets staat me wel bij.quote:Op donderdag 13 september 2012 19:44 schreef SiIk het volgende:
[..]
Je hebt nooit gezegd dat je buren een goedkope kamer te huur hadden
Die woont toch nogsteeds verwegquote:Op donderdag 13 september 2012 19:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee? Zoiets staat me wel bij.
Maar toen zei je dat je dichter bij Patjen wilde wonen.
ik ookquote:Op donderdag 13 september 2012 19:56 schreef Rodawa het volgende:
Geen idee, iedere FOK!ker in de omgeving Rotterdam.
Nog steeds 1 uur en 20 min met het OVquote:Op donderdag 13 september 2012 19:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Aahhh.
Maar wel dichterbij toch?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |