SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2012 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Foto's van Team Fok! tijdens Rotterdam Ekiden 2012Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door GotC op 13-09-2012 18:57:35 ]![]()
Ja vooral die tekst bij DAT lichaamquote:Op donderdag 13 september 2012 12:39 schreef LovelyLady het volgende:
Dit vind ik wel een mooie
[ afbeelding ]![]()
![]()
quote:Op donderdag 13 september 2012 12:29 schreef GotC het volgende:
En, goed begin is het halve werk:
[ afbeelding ]Mooie.
Komt goed tochquote:Op donderdag 13 september 2012 12:33 schreef mosselmossel het volgende:
Hardloopkleren aan!![]()
Helaas wel voor bezoek aan de fysio
Not because my body is perfect -> Vrouw met het lijf van een godin op de achtergrondquote:Op donderdag 13 september 2012 12:39 schreef LovelyLady het volgende:
Dit vind ik wel een mooie
[ afbeelding ]![]()
![]()
ja nouja het ging me meer om de tekst dan om het lichaam..quote:Op donderdag 13 september 2012 12:41 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja vooral die tekst bij DAT lichaamik ga me weer ff kut voelen
![]()
![]()
Use your anger , channel it into energy , focus it , control it. En nu op de grond en 3 keer 30 sit ups.quote:Op donderdag 13 september 2012 12:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja nouja het ging me meer om de tekst dan om het lichaam..ik ga me weer ff kut voelen
![]()
![]()
Neequote:Op donderdag 13 september 2012 12:43 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Use your anger , channel it into energy , focus it , control it. En nu op de grond en 3 keer 30 sit ups.![]()
![]()
quote:Op donderdag 13 september 2012 12:41 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja vooral die tekst bij DAT lichaamDat is ook het eerste wat ik dacht.
Rustdag hier, maar wel lekker uurtje naar de sportschool geweest.![]()
En ditquote:Op donderdag 13 september 2012 12:51 schreef streamnl het volgende:
Motorbloem, gefeliciteerd met het behalen van je diploma.
![]()
![]()
![]()
Jump, gefeliciteerd met je verjaardag.
![]()
![]()
![]()
![]()
Gisteren terug gaan lopen met collega's. Was alweer een week geleden![]()
Ging best wel redelijk, alleen durfde ik niet zeggen dat ik wou wandelen na 5 min lopen. Dus hebben we 7 min gelopen, wat nog te zwaar is voor mij. Veel tijd nodig gehad om weer te recupereren. Dan 5 min gelopen, ging goed. Dan gingen we terug 5 min doen, maar slechts aan 3 geraakt. En uiteindelijk nog eens 5 min gelopen.
Het probleem ligt denk ik bij mijn collega. Ik ga altijd lopen met mijn collega K, gaat altijd goed, hebben hetzelfde tempo. Nu wou echter een andere collega N. ook gaan meelopen. Maar zij wou dus sneller lopen dan wij normaal doen (zijn echt nog niet zo vaak gaan lopen) en ook dus langer lopen. Was dus geen goed plan. Ga er nog eens over praten met hun beide, want zo lopen is echt niet zo leuk voor mij.![]()
QFTquote:Op donderdag 13 september 2012 12:51 schreef streamnl het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Thanks all!
Route uitgezet van 8km, moet officieel met versnellingen, maar misschien dat ik 'm gewoon op heel rustig tempo ga lopen en er zit ook een escape naar 5km in, dus dat is puick. Eerst lunch maar 's laten zakken
Ja doei.![]()
Ik sluit me aan ind e polonaise!quote:Op donderdag 13 september 2012 12:51 schreef streamnl het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
***![]()
Idd even overleggen, want op deze manier verlies jij de lol in het lopen en dat kan niet de bedoeling zijn.quote:Op donderdag 13 september 2012 13:16 schreef Lessien01 het volgende:
Gisteren terug gaan lopen met collega's. Was alweer een week geleden![]()
Ging best wel redelijk, alleen durfde ik niet zeggen dat ik wou wandelen na 5 min lopen. Dus hebben we 7 min gelopen, wat nog te zwaar is voor mij. Veel tijd nodig gehad om weer te recupereren. Dan 5 min gelopen, ging goed. Dan gingen we terug 5 min doen, maar slechts aan 3 geraakt. En uiteindelijk nog eens 5 min gelopen.
Het probleem ligt denk ik bij mijn collega. Ik ga altijd lopen met mijn collega K, gaat altijd goed, hebben hetzelfde tempo. Nu wou echter een andere collega N. ook gaan meelopen. Maar zij wou dus sneller lopen dan wij normaal doen (zijn echt nog niet zo vaak gaan lopen) en ook dus langer lopen. Was dus geen goed plan. Ga er nog eens over praten met hun beide, want zo lopen is echt niet zo leuk voor mij.
Wat ik deed toen ik nog samen liep met een vriendinnetje die minder snel liep (kortere benen) was gewoon elk op je eigen tempo het schema lopen en dan in de pauzes wandelde ik de tegengestelde richting, naar haar toe, konden we heel even bijkleppen en dan daarna weer in ons eigen ritme verder. Niet mega-gezellig, maar ja, daar loop je over het algemeen ook niet voor, dan moet je gewoon ergens op een bankje gaan zitten.
***![]()
nogmaals dank, en jij ook gefelicitaart MB
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy![]()
<gooit slingers en ballonnen in het rond> Gefeliciteerd nogmaals.
@Lessien1 zoals al eerder gezegd, gewoon even aankaarten ja. De snelste moet zich aanpassen aan het tempo van de langzaamste en niet andersom. Andersom kan ook niet natuurlijk. Het moet wel leuk blijven, voor allemaal.![]()
Ik vind het heerlijk om me zo af en toe eens aan te moeten passen aan de snelheid van langzamere lopers. Lekker ontspannen, beetje meer op de techniek letten, lekker om je heen kijken en genietenquote:Op donderdag 13 september 2012 13:58 schreef AlexN het volgende:
<gooit slingers en ballonnen in het rond> Gefeliciteerd nogmaals.
@Lessien1 zoals al eerder gezegd, gewoon even aankaarten ja. De snelste moet zich aanpassen aan het tempo van de langzaamste en niet andersom. Andersom kan ook niet natuurlijk. Het moet wel leuk blijven, voor allemaal.
F means you're fucked![]()
Als ik ga lopen met iemand die langzamer dan ik loop (mijn broertje), dan merk ik dat hij alsnog iets boven zijn kunnen gaat lopen terwijl ik zeg "rustig!". Het loopje begint dus ook altijd met lekker heen en weer ouwehoeren, maar draait steeds meer richting een monoloog omdat de man er de adem niet meer voor heeft om te antwoorden.![]()
Zie je dan niet dat ze een veel te dikke kont heeft. Ook haar bovenbenen zijn vrij dik. Haar neus is te groot en iets scheef. Haar rechteroorlel zit iets lager dan de andere. Haar kin is iets te spits, had hem graag wat ronder gehad. Borsten hadden ook wel wat anders van vorm mogen zijn en even groot.quote:Op donderdag 13 september 2012 12:41 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja vooral die tekst bij DAT lichaam
Althans dat denkt zij allemaal op zijn minst.![]()
![]()
Bedankt voor de tips.
Wat BrightEyes zegt vind ik best wel een goeie tip, tijdens het wandelen elkaar dan tegemoet te komen. Dat ga ik zeker eens aankaarten
Maar ik vind het lastig om toe te geven dat mijn conditie gewoon niet zo goed is. Ik baal er ook van dat ik trager ben, zeker omdat het van die andere collega lang geleden is dat ze nog iets van sport heeft gedaan. Ze weegt ook zeker 10kg meer dan ik en ze rookt. Dan heb je echt wel een slecht gevoel over je eigen conditie![]()
Motorbloempje: gefeli!![]()
Drie nieuwe oefeningen gehad. Hele week doen en volgende week weer stukjes lopen.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ik ben bruinquote:Op donderdag 13 september 2012 16:05 schreef motorbloempje het volgende:
Bruin! Dat doet me denken aan een zekere foto!
1 bruin streepje op een verder compleet blauw shirt .. en mevrouw ziet bruin! Ik dacht al dat er iets mis was met mijn monitor settings![]()
![]()
Ik ben sinds een tijdje ook beginnen met rennen, volgens het hardloop schema evy.
Zit nu op 3-(2)-4-(3)-4-(3)-3-(2)-3-(2) waarbij het getal tussen () wandelen is.
Fietsen naar het bos -> schema -> kwartier uit lopen -> fietsen naar huis dat is nu mijn schema.
Dit schema kan ik goed aan, maar merk wel dat ik aan het einde van de minuten rennen buiten adem begin te raken. Wat ik vooral erg vervelend is is dat het wel lijkt of ik de enige ben die tussendoor moet wandelen. Langer dan 5 minuten achter elkaar trek ik echt niet. + puntje is wel dat ik een maand geleden met moeite 1 minuut rende dus dat ik persoonlijk wel veel vooruit ben gegaan.
![]()
Zo liep ik een maand geleden ook, en nu 2 tot 3 keer 15 minuten met 2 minuten rust tussendoor. Dus komt goed!quote:Op donderdag 13 september 2012 16:15 schreef Vansschoen het volgende:
Ik ben sinds een tijdje ook beginnen met rennen, volgens het hardloop schema evy.
Zit nu op 3-(2)-4-(3)-4-(3)-3-(2)-3-(2) waarbij het getal tussen () wandelen is.
Fietsen naar het bos -> schema -> kwartier uit lopen -> fietsen naar huis dat is nu mijn schema.
Dit schema kan ik goed aan, maar merk wel dat ik aan het einde van de minuten rennen buiten adem begin te raken. Wat ik vooral erg vervelend is is dat het wel lijkt of ik de enige ben die tussendoor moet wandelen. Langer dan 5 minuten achter elkaar trek ik echt niet. + puntje is wel dat ik een maand geleden met moeite 1 minuut rende dus dat ik persoonlijk wel veel vooruit ben gegaan.
![]()
![]()
Niet naar anderen kijken. Loop gewoon wat langzamer. Je zul zien dat je het dan op het eind wel volhoudt. Daarna gaat het vanzelf steeds beter en dan zul je uiteindelijk zien dat jij jhele stukken loopt en er anderen aan het wandelen zijn. Dat zijn de mensen die dan weer aan het beginnen zijn. En inderdaad. Niet op Vans hardlopenquote:Op donderdag 13 september 2012 16:15 schreef Vansschoen het volgende:
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Bedankt voor de tips!
Uiteraard loop ik niet op Vans maar heb van die dure asics (schrijf het vast niet goed) gekocht om de kans op blessuren te verkleinen.
Ik ren trouwens om de dag dus de ene week 3x en de andere week 4x.![]()
Jamaarjamaar.... HET ZONT BUITEN!!!!quote:Op donderdag 13 september 2012 16:27 schreef motorbloempje het volgende:
De wonderen zijn de wereld nog niet uit.
Ik ga maar 's hardlopen. Zien hoever ik kom![]()
het was zo zwaar als ik dacht
Op papier leek het makkelijkin de praktijk maakte de "berg" waar ik tegenop moest het een stuk zwaarder dan geanticipeerdquote:Afst: 8 km, inc.
Warm; 4.8 km in 5:22 min/km; uitlopen
http://www.endomondo.com/workouts/91615110
*zucht*Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
binnenkort een experimenteren met dubstep tijdens het lopen
Ecosia
Ik krijg dinsdag mijn startnummer D2D. En heb vanochtend iets in mijn rug verrekt..<auw>.. nou ja, trekt wel bij zodat ik morgen wel weer kan lopen (hoop ik)![]()
lekker puh yur
endomondo teamInorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
quote:Op donderdag 13 september 2012 17:07 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik zou er bijna 100 meter voor gaan rennen
Ecosia
Maar gelukkig hoef ik er nix voor te doen om vanavond weer boven je te staanquote:
Zo ik geniet nu van een biertje![]()
Ik mag natuurlijk niet te snel afvallen dat is ook weer niet goed![]()
Vanavond nog wat haltertraining doen en morgen les 10 van Evy
[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Soort mix tussen Hawkwind, Immortal en een Nespresso reclame.[/quote]![]()
Ik geloof dat wij vanavond gaan zwemmen
* YUR is dan na twee baantjes al helemaal uitgeteld
Truequote:Op donderdag 13 september 2012 16:33 schreef YUR het volgende:
[..]
Jamaarjamaar.... HET ZONT BUITEN!!!!![]()
![]()
Maar het was echt optimaal ideaal loopweer, ondanks dat!
Omdat laptop van moeder maar even een afstandmeten.nl kaartje:
8km in 49.11 met 6.08min/km sukkeldrafje, hartslag rond de 175. Was echt lekker
Ja doei.![]()
Hey daar ben ik nu ook met het schemaquote:Op donderdag 13 september 2012 16:15 schreef Vansschoen het volgende:
![]()
![]()
1 baantje twee baantjes ?quote:Op donderdag 13 september 2012 17:13 schreef YUR het volgende:
* YUR is dan na twee baantjes al helemaal uitgeteld![]()
[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
O leukquote:Hey daar ben ik nu ook met het schema, hoe gaat het bij jou? haal je alles makkelijk of moet je er ook wel wat moeite voor doen?
PS: de vans hardloop schoenen zien er en niet mooi uit, en ze lijken me ook niet echt goed.
![]()
OK, werk-gerelateerde frustraties, ik moet gaan rennen anders gaat dit werkelijk waar geen fijn avondje worden. Maar even een lichte maaltijd erin gepropt en even wachten. Ga eens kijken hoelang ik over 4EM doe voor de gein DtD approaching![]()
Zo, bakje yoghurt naar binnengewerkten zo maar 's aan het avondeten beginnen. Heb aangeboden te koken bij m'n ouders, dus dan staat er wat vers en gezonds op tafel
Ja doei.![]()
Eigenlijk best gemakkelijk qua conditie. Heb meer problemen met spierverzuring. Maar ik heb gister die laatste keer 3 minuten uitgebreid naar 5 omdat ik vond dat ik er toch eens echt moeite voor moest gaan doenquote:Op donderdag 13 september 2012 17:42 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
O leuk, hoe gaat het bij jou? haal je alles makkelijk of moet je er ook wel wat moeite voor doen?
Gewoon volhouden en idd kijken of iets langzamer lopen voor jou beter werkt![]()
![]()
/jaloersquote:Op donderdag 13 september 2012 17:13 schreef YUR het volgende:
* YUR is dan na twee baantjes al helemaal uitgeteld
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ik heb laatst idd ook 5 i.p.v. 3 gedaan, omdat ik vond dat ik niet zo watje moest doen.
Ik heb/had vooral erg veel last van strakke kuit spieren, dat los ik nu op door in mijn wandelstukjes wat rek oefeningen te doen. Maar nog geen last van verzuring gehad.![]()
Nja, we moeten onszelf gewoon de tijd geven he!! Ik merk dat ik erg snel vooruit ga, dus als het dan een keertje iets minder gaat ben ik nog altijd beter bezig dan toen ik begonquote:Op donderdag 13 september 2012 17:47 schreef Vansschoen het volgende:
Ik heb laatst idd ook 5 i.p.v. 3 gedaan, omdat ik vond dat ik niet zo watje moest doen.
Ik heb/had vooral erg veel last van strakke kuit spieren, dat los ik nu op door in mijn wandelstukjes wat rek oefeningen te doen. Maar nog geen last van verzuring gehad.![]()
![]()
Het was idd lekker loopweer!
nu lekker uitpuffen, zo een lekker biertje op km verjaardag!Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
Wow dat ziet er lekker uit.
Ik heb mijn eten net op:
aardappelblokjes met kruiden uit de oven en een filetlapje.
Over een uurtje nog een salade.
![]()
![]()
![]()
![]()
Nu voel ik me nog schuldiger door wat ik net gegeten heb...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind het niet erg om te koken maar dan moet het wel voor twee zijn. Ik heb er een hekel aan om alleen voor mijzelf iets klaar te maken.
/slechtstesmoesooit![]()
quote:Op donderdag 13 september 2012 17:54 schreef streamnl het volgende:
![]()
![]()
Nu voel ik me nog schuldiger door wat ik net gegeten heb...Lekker!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind het niet erg om te koken maar dan moet het wel voor twee zijn. Ik heb er een hekel aan om alleen voor mijzelf iets klaar te maken.
/slechtstesmoesooit
Ik eet zo ook patat! :-DInorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
quote:Op donderdag 13 september 2012 17:54 schreef streamnl het volgende:
![]()
![]()
Nu voel ik me nog schuldiger door wat ik net gegeten heb...Tja, het is een grote hobby van me, net als lekker eten, komt goed uit heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind het niet erg om te koken maar dan moet het wel voor twee zijn. Ik heb er een hekel aan om alleen voor mijzelf iets klaar te maken.
/slechtstesmoesooitDus ik doe het graag. Ook voor mezelf alleen (kan ik dingen maken die mijn lief niet lust)
![]()
![]()
Hee, jou heb ik al een tijd niet gezienquote:Op donderdag 13 september 2012 18:12 schreef Wiehoe het volgende:
Pff nog een maand en dan is de 4 mijl, en nog last van mn voet.Hoe gaat het? Niet goed met je voet dus?
![]()
![]()
Gaaf shirtquote:![]()
Loopse
Jumparound en MoBlo: gefeliciteerd
Ik ook het shirt van de Damloop binnen, maatje M verdomme
Moet ik weer gaan lopen ruilen de 23ste
Een dag niet geleefd, is een dag niet gelachen![]()
Kon je niet aangeven wat voor maat je wilde ? of hebben ze per abuis de verkeerde maat gestuurd?quote:Op donderdag 13 september 2012 18:45 schreef Griebus het volgende:
Jumparound en MoBlo: gefeliciteerd
Ik ook het shirt van de Damloop binnen, maatje M verdomme
Moet ik weer gaan lopen ruilen de 23ste[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Ik heb me aangemeld maar dat was net op de dag van de sluiting. Met als gevolg dat ik wel geld had overgemaakt maar dat ik niet officieel stond ingeschreven. Ik moest dus mailen met lechampion.nl.quote:Op donderdag 13 september 2012 18:48 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Kon je niet aangeven wat voor maat je wilde ? of hebben ze per abuis de verkeerde maat gestuurd?
En dat werkt ook voor geen meter want sta nog steeds niet ingeschreven en krijg nu een tshirt maat M.
Er zit ook geen startnummer bij, die sturen ze nog op. Kak.Een dag niet geleefd, is een dag niet gelachen![]()
Ik heb me aangemeld maar dat was net op de dag van de sluiting. Met als gevolg dat ik wel geld had overgemaakt maar dat ik niet officieel stond ingeschreven. Ik moest dus mailen met lechampion.nl.quote:Op donderdag 13 september 2012 18:48 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Kon je niet aangeven wat voor maat je wilde ? of hebben ze per abuis de verkeerde maat gestuurd?
En dat werkt ook voor geen meter want sta nog steeds niet ingeschreven en krijg nu een tshirt maat M.
Er zit ook geen startnummer bij, die sturen ze nog op. Kak.quote:
Ik heb een Lquote:Op donderdag 13 september 2012 18:51 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Harder trainen dan. Tot je het wel past.
Even wachten tot de mevrouw vd nierstichting is geweest (ik ga collecteren volgende week) en dan ga ik eindelijk weer ff rondje waggelen.
Evy les 15![]()
Ben al omgekleed en heb er al helemaal zin in![]()
Overigens was ik helemaal trots vanmiddag bij de fysio. Die wilde even zien hoe ik hardloop, dus buiten een paar keer heen en weer gehold. Hij vond dat ik mijn voeten zo mooi neerzet. Meer richting voorvoetlanding dan middenvoet
Ik heb geen idee hoe ik zelf loop misschien eens laten beoordelen of erger filmenquote:Op donderdag 13 september 2012 18:54 schreef mosselmossel het volgende:
Overigens was ik helemaal trots vanmiddag bij de fysio. Die wilde even zien hoe ik hardloop, dus buiten een paar keer heen en weer gehold. Hij vond dat ik mijn voeten zo mooi neerzet. Meer richting voorvoetlanding dan middenvoet
quote:Op donderdag 13 september 2012 18:54 schreef mosselmossel het volgende:
Overigens was ik helemaal trots vanmiddag bij de fysio. Die wilde even zien hoe ik hardloop, dus buiten een paar keer heen en weer gehold. Hij vond dat ik mijn voeten zo mooi neerzet. Meer richting voorvoetlanding dan middenvoet![]()
ik kan me er nog steeds niet zo veel bij voorstellen. Ik land altijd gewoon het zelfde op mijn voeten. Techniekje olifant![]()
![]()
Mja, mijn blessure komt vooral door wat ik na de landing doe. Dan zwikt mijn rechterbeen iets naar binnen doordat ik een spier in mijn bil niet goed gebruik. Daardoor komt er speling op het gewricht, dat steeds tegen een band aan 'klapt'. Die spier moet dus even worden 'geactiveerd', zodat dat gewricht wordt tegengehouden. Hij hoeft niet eens sterker te worden (dat zou zes weken duren), maar ik moet hem alleen gaan gebruiken.
Moeilijk verhaal, i know.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
quote:Op donderdag 13 september 2012 19:04 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]![]()
ik kan me er nog steeds niet zo veel bij voorstellen. Ik land altijd gewoon het zelfde op mijn voeten. Techniekje olifantherkenbaar
Ik ga even een warmingupje doen en ff lopen![]()
![]()
Film het ff, dan kunnen we kijken of jij daadwerkelijk techniekje olifant hebtquote:Op donderdag 13 september 2012 19:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]herkenbaar
Ik ga even een warmingupje doen en ff lopen![]()
![]()
![]()
Jump, gefeliciteerd!!
Zelf ook goed nieuws gekregen: ik krijg contractverlengingvoor onbepaalde tijd!!
Alleen jammer dat dit goede nieuws, waarvoor ik zo lang in spanning gezeten heb, wordt overschaduwd door het bericht dat ik acuut naar Hoorn moet. Oma is opnieuw opgenomen en het gaat helemaal niet goed
♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Heel erg gefeliciteerd!quote:Op donderdag 13 september 2012 19:14 schreef Yuki het volgende:
Jump, gefeliciteerd!!
Zelf ook goed nieuws gekregen: ik krijg contractverlengingvoor onbepaalde tijd!!
Alleen jammer dat dit goede nieuws, waarvoor ik zo lang in spanning gezeten heb, wordt overschaduwd door het bericht dat ik acuut naar Hoorn moet. Oma is opnieuw opgenomen en het gaat helemaal niet goed
Heel veel sterkte met je oma!Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Gefeliciteerd met je contract! Zei het toch!quote:Op donderdag 13 september 2012 19:14 schreef Yuki het volgende:
Jump, gefeliciteerd!!
En damnit..sterkte met je omaBeterschap voor d'r
![]()
![]()
Ben om kledij geweest naar de decathlon! Altijd leuk!
Wou ook nog deze kopen, maar dat mag maar van mezelf als ik het lopen nu netjes twee maanden volhou, denk ook niet dat ik hem ook echt binnen de twee maand al zou kunnen gebruiken.
Alleen wil ik dat fluogeel in het rose hebben, maar stond niet op de site
Yuki: sterkte met je oma!![]()
Ik zag mezelf voor het eerst echt lopen op de filmpjes die Guppy had gemaakt bij de BtBquote:Op donderdag 13 september 2012 19:03 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe ik zelf loop misschien eens laten beoordelen of erger filmen
Die korte mouw is echt way too cute! Nice!quote:Op donderdag 13 september 2012 19:21 schreef Lessien01 het volgende:
Ben om kledij geweest naar de decathlon! Altijd leuk!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wou ook nog deze kopen, maar dat mag maar van mezelf als ik het lopen nu netjes twee maanden volhou, denk ook niet dat ik hem ook echt binnen de twee maand al zou kunnen gebruiken.
[ afbeelding ]
Alleen wil ik dat fluogeel in het rose hebben, maar stond niet op de site
Yuki: sterkte met je oma!Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Yuki, heel veel sterkte met je oma
En natuurlijk GEFELICITEEEEEEEEEERD!
best een rare post zo...F means you're fucked![]()
En dan heb ik nog het shortje wat er perfect bij past ook!quote:Op donderdag 13 september 2012 19:23 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Die korte mouw is echt way too cute! Nice!![]()
Ik voel me ook heel raar. Post is alleen maar liefquote:Op donderdag 13 september 2012 19:23 schreef YUR het volgende:
Yuki, heel veel sterkte met je oma
En natuurlijk GEFELICITEEEEEEEEEERD!
best een rare post zo...
Doe in ieder geval rustig aanquote:Op donderdag 13 september 2012 19:26 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik voel me ook heel raar. Post is alleen maar lief
Ik ben nu vooral aan het haasten en aan het vloeken op de ns ivm vertraging. Ik kom sowieso buiten het bezoekuur aan, maar de rest van de familie zit er ook buiten bezoektijd dus dat zij zo.quote:
Ben iig blij dat ik morgen vanuit Purmerend met de auto naar m'n werk kan. Das alvast geregeld en dus een zorg minder.♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Buiten bezoektijd of niet, het is je oma dus je hebt alle redenen om daar te zijn. Daar zullen zij ook wel begrip voor hebben.![]()
Ja, knappe jongen die mij tegenhoudt... Ik heb veel ontzag voor autoriteit, maar nu ff niet.quote:Op donderdag 13 september 2012 19:34 schreef Lessien01 het volgende:
Buiten bezoektijd of niet, het is je oma dus je hebt alle redenen om daar te zijn. Daar zullen zij ook wel begrip voor hebben.♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
You Know You Are A Runner When...
you see a sign on the highway telling how many miles an exit is and you think - I could run that!
![]()
![]()
link![]()
Maar goed. Genoeg off topic
Kuiten voelen best ok, ondanks pijn bij lopen gister en veel traplopen vandaag.
Wat goed![]()
![]()
En wat naar Yuki[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Ik begin verkouden te worden
Ecosia
Hoe beviel het?quote:Op donderdag 13 september 2012 19:22 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik zag mezelf voor het eerst echt lopen op de filmpjes die Guppy had gemaakt bij de BtB
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Helaas geen tijd vandaag om te lopen. En morgen maar een uurtje fitness tijd. Dus ik bedacht me dat ik als warming up ook gewoon naar de sportschool kan hardlopen. Uurtje kracht en dan weer op goed wandeltempo weer terug. Vang ik 2 vliegen in 1 klap.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
het is niet anders. Sterke met je oma..quote:Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
Doe maar eens. Veel zwemplezier! Ik wil ook weer zwemmenquote:Op donderdag 13 september 2012 19:57 schreef YUR het volgende:
[..]
Goeie vraag....als we terug zijn van zwemmen ga ik nog eens kijken
Sterkte Yuki!
Zo, eens even de 4EM geoefend, en dan wel in interval: een km rond tempo 6, een km rond tempo 6.8 en zo tot de 6.4k. Ging vrij makkelijk eigenlijk. Vreemd dat zo'n kilometer "uitlopen" als uitrusten voelt, terwijl dat nog niet zo lang geleden mijn normale tempo was.
Dit is de workout. Tijd zou dan niet eens zo slecht zijn. Streven is 40 minuten.
Prompt lag daar het tshirt en startnummer op de mat! valt lekker strak idd Ben overigens de verdrietige werkomstandigheden alweer flink aan het relativeren nav loopje. Running therapy!![]()
Hoi
Ik heb een tijdje geleden dit gepost:...en ik werd gevraagd om dit topic op de hoogte te houden, dus bij dezequote:Mag ik weer even zo binnen komen vallen?
Sinds februari ben ik bezig met hardlopen. Ik train met Evy voor de 5km in 10 weken. Toen ik bij week 9 was ben ik gestopt, omdat ik onwijs last kreeg van mijn scheenbeen. Ik heb toen hardloopschoenen aan laten meten en ben op advies van de verkoper begonnen met week 6 om te kijken of dat beter ging. Niet dus, net zo veel last. Ik heb toen een pauze gehad van een week of 4 en ben vorige week begonnen met week 3. Ik heb 2 trainingen gedaan (zondag en dinsdag) en heb weer erg last van mijn scheenbeen. Tijdens het lopen niet zo zeer, maar zodra ik stop krijg ik last en het lijkt alleen maar langer te duren. Nu is het al 5 dagen geleden dat ik heb hardgelopen, maar mijn been doet zeer alsof ik gisteren nog heb hardgelopen.
Heeft iemand hier ervaring mee en tips wat ik kan doen? Misschien moet ik anders toch maar eens naar een fysiotherapeut toe, maar ik probeer het eerst hier
Alvast bedankt!
Ik heb op dit moment 5 behandelingen bij een fysiotherapeut er op zitten. Ik krijg daar elke keer een stroombehandeling in mijn zere been om de doorstroming van m'n bloed te bevorderen. Ook krijg ik af en toe een massage van mijn kuit en scheenbeen (). Thuis moet ik oefeningen doen en absoluut niet hardlopen.
Mijn been is dik, pees geïrriteerd en kuitspier is niet stevig genoeg.
Ik heb 2 weken volledige rust achter de rug doordat ik ziek ben geweest. 2 Weken dus ook niet bij de fysio geweest en vandaag mocht ik weer. Ik had helemaal geen last en pijn meer dus had verwacht dat ik weer kon beginnen met het hardlopen op te bouwen. Ik kwam daar en hij heeft even in m'n scheenbeen geknepen; AU! Het is dus nog lang niet over. Oefeningen thuis doen en minstens 1x per week naar de fysio en niet hardlopen.
Zo, dan weten jullie dat
En ik wens jullie heel veel plezier met hardlopen(ik ben jaloers)
![]()
yup guilty hahahaha! het word echt ernstig!quote:Op donderdag 13 september 2012 19:43 schreef streamnl het volgende:
You Know You Are A Runner When...
you see a sign on the highway telling how many miles an exit is and you think - I could run that!
![]()
![]()
link
ik heb vandaag mijn calorieen even bijgegeten poeh!
mijn zus nodigde mij uit voor een lunchafspraak bij bruintje beer
goddelijke sate met satesaus...................
machtig lekker! en nu een bordje lasagnette.
ach ik heb gister niet veel gegeten dus 1 dag mag dat van mij hahaha!home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
nu ik de kleding zag langskomen bedenk ik me dat ik echt een luxe probleem heb, binnnenkort jarig en niets qua hardlopen op het verlanglijstje staan'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
dat is een luxe probleem. ach je mag wel wat voor mij vragen en opsturen!![]()
home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
Zuur hoor. Hopelijk komt het gauw goed. Laat je het ook weer weten als het weer wel goed gaat?quote:Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
en met een knipoog naar de TT, deze post van I <3 to run eerder vandaag is heerlijk "in your face"
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Zo klaar met 24 minuten ijzer pompen
Zal morgen wel spierpijn hebben..
Maar ja
ik heb hier eerder al eens gepost over een 19jarige NZ'se jongedame die de lengte van NZ rent om geld op te halen voor Child Cancer.
Ze is nu bijna 2 weken bezig en hier even een tussenstand:quote:Guys just added up my kms so Far, in the past 13 days i have ran 779km haven't had to walk a single step of that , wow im feeling so good now just tired and seen the sun way to much badly burnt even though i wore sunblock, Ahhquote:1st = 71km 2nd = 50km 3rd = 90km 4th = 50km 5th = 55km 6th = 55km 7th 68km 8th 50km 9th 50km 10th 64km 11th 65km 12th 61km 13th 50kmand im feeling so good
just tired
[ Bericht 0% gewijzigd door rechtsedirecte op 14-09-2012 04:33:11 ]'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Mijn startnummer ook ontvangen voor de Dam tot Dam (4 mijl), 52575Heb er zin in...
Vanmorgen ook even langs de Lidl geweest, maar even een lange broek en shirt gekocht. Ook de lichtgevende banden.![]()
Hm, tijdens de laatste km schoot er een bal in m'n linkerkuit die er niet meer uitgegaan is, ook niet met uitlopen en rekken en strekken. Vervelend
Ja doei.![]()
[Bodybuilding] (#260) ALL THEM GAINZZZquote:Op donderdag 13 september 2012 21:01 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Zo klaar met 24 minuten ijzer pompen
Zal morgen wel spierpijn hebben..
Maar ja
[ afbeelding ]
Hier moet je zijn![]()
quote:Op donderdag 13 september 2012 21:18 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
[Bodybuilding] (#260) ALL THEM GAINZZZ
Hier moet je zijnBen je mal ik heb net zoveel upper body strength als Dr Sheldon Cooper
quote:Op donderdag 13 september 2012 20:58 schreef rechtsedirecte het volgende:
en met een knipoog naar de TT, deze post van I <3 to run eerder vandaag is heerlijk "in your face"
[ afbeelding ]
Zo, dat was even genieten! Heb over 2 weken mijn eerste wedstrijd. 10 Km terwijl mijn loopjes tot nog toe voornamelijk tussen de 3 en 7km lagen. Vandaag dus maar eens een 10km gelopen op zoek naar een prettig looptempo. Ik af bedacht dat zo'n 30 à 45 seconden onder mijn normale looptempo voor 5km (waarmee ik ongeveer kapot thuis kom) wel schappelijk was. Dit liep erg prettig! Laatste 2km nog iets kunnen versnellen ook! Top!
http://www.endomondo.com/workouts/91700951![]()
quote:Op donderdag 13 september 2012 21:24 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]Ben je mal ik heb net zoveel kracht in mijn bovenlichaam als Dr Sheldon Cooper
En toch blijf ik er bij dat je je ''look at me brah, you mirin' my gainz'' posts lekker in het desbetreffende topic kunt posten.
![]()
Ben toch wel weer fier op mezelfquote:
Halverwege komt het wel een beetje mijn strot uit ... maar het is een fijne opbouw dus nog even volhouden
Klinkt goed.. Ik kan de link niet bekijkenquote:Op donderdag 13 september 2012 21:36 schreef AlexN het volgende:
Zo, dat was even genieten! Heb over 2 weken mijn eerste wedstrijd. 10 Km terwijl mijn loopjes tot nog toe voornamelijk tussen de 3 en 7km lagen. Vandaag dus maar eens een 10km gelopen op zoek naar een prettig looptempo. Ik af bedacht dat zo'n 30 à 45 seconden onder mijn normale looptempo voor 5km (waarmee ik ongeveer kapot thuis kom) wel schappelijk was. Dit liep erg prettig! Laatste 2km nog iets kunnen versnellen ook! Top!
http://www.endomondo.com/workouts/91700951(waarschijnlijk omdat we geen endomondovriendjes zijn)
![]()
Mooi hoor. Heeeel netjes tempo, dat gaat wel goedkomen. Paar stoplichten tussendoor?quote:Op donderdag 13 september 2012 21:36 schreef AlexN het volgende:
http://www.endomondo.com/workouts/91700951![]()
![]()
quote:Op donderdag 13 september 2012 21:36 schreef AlexN het volgende:
http://www.endomondo.com/workouts/91700951
Dat mag toch wel ?quote:Op donderdag 13 september 2012 21:40 schreef LovelyLady het volgende:
Ben toch wel weer fier op mezelf![]()
![]()
Mijn tempo van gemiddeld 5.50 min/km voelde vanmiddag trouwens op een gegeven moment zelfs comfortabel. Hoop zo dat weer snel te hebben! Eindelijk vooruitgang qua tempo.![]()
@lovelylady ik stuur je wel een verzoek als je me niet voor bent
@quoi nee, viel erg mee. Dat verval halverwege is op de boulevard waar je van heuvel af wind mee ineens een stukje omhoog krijgt zonder wind mee. Alle verkeerslichten kunnen ontwijken door tactisch oversteken (het is niet heel druk in het dorp rond deze tijd met dit weer)
![]()
Dat is inderdaad een lekker tempoquote:Op donderdag 13 september 2012 21:44 schreef Quoi het volgende:
Mijn tempo van gemiddeld 5.50 min/km voelde vanmiddag trouwens op een gegeven moment zelfs comfortabel. Hoop zo dat weer snel te hebben! Eindelijk vooruitgang qua tempo.
Ik ben lelijkquote:![]()
![]()
Geloof ik niets vanquote:Op donderdag 13 september 2012 21:46 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een lekker tempo
[..]
Ik ben lelijk![]()
![]()
Ik zie het eerlijk niet zo zitten om in het donker te lopen
(dat word wat straks ik weet het, maar ik ben echt een schijterd)![]()
Ik woon mijn hele leven al hier in dit dorp en voel me volkomen veilig (ik ken ook het halve dorp, dus dat scheelt, en ben een man, scheelt waarschijnlijk ook). Ik vind het wel lekker om in het donker te lopen omdat het sneller lijkt te gaan en het wat rustiger is.![]()
daarvoor heb ik ook mijn hond mee. voel me dan toch wat veiliger. en het schrikt toch af.
daarbij is het gewoon geweldig gezellighome is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
* LovelyLady gaat op zoek naar een hond...quote:Op donderdag 13 september 2012 22:14 schreef winterstorm666 het volgende:
daarvoor heb ik ook mijn hond mee. voel me dan toch wat veiliger. en het schrikt toch af.
daarbij is het gewoon geweldig gezellig
Nee dat kan natuurlijk niet
Dan maar een schijterd![]()
Start to swim!quote:Op donderdag 13 september 2012 22:14 schreef YUR het volgende:
Pfoe...ik voelde me vandaag tijdens zwemmen weer alsof ik Les 1 van Evy liepZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ik ben fier op uquote:Op donderdag 13 september 2012 22:14 schreef YUR het volgende:
Pfoe...ik voelde me vandaag tijdens zwemmen weer alsof ik Les 1 van Evy liep![]()
Ik ben druk aan het sparen voor nieuwe sportschoenen.
Iemand nog een mooie actie gezien?█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.![]()
http://www.bristol.nl/nld/sport-en-vrije-tijd/heren/schoenen.htmlquote:Op donderdag 13 september 2012 22:20 schreef CantFazeMe het volgende:
Ik ben druk aan het sparen voor nieuwe sportschoenen.
Iemand nog een mooie actie gezien?Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Doe ik!quote:Op donderdag 13 september 2012 20:50 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Zuur hoor. Hopelijk komt het gauw goed. Laat je het ook weer weten als het weer wel goed gaat?Maar kan heel lang duren. Er zijn gelukkig ergere dingen
![]()
![]()
Ja zuur is dat. Ben zelf ook te enthousiast geweest, ligt nu 1,5 week eruit door scheenbeen irritatie. Vreselijk frustrerend. Maar hoop snel weer te lopen.quote:Op donderdag 13 september 2012 20:36 schreef Oognip het volgende:
Hoi
Ik heb een tijdje geleden dit gepost:
[..]
...en ik werd gevraagd om dit topic op de hoogte te houden, dus bij deze
Ik heb op dit moment 5 behandelingen bij een fysiotherapeut er op zitten. Ik krijg daar elke keer een stroombehandeling in mijn zere been om de doorstroming van m'n bloed te bevorderen. Ook krijg ik af en toe een massage van mijn kuit en scheenbeen (). Thuis moet ik oefeningen doen en absoluut niet hardlopen.
Mijn been is dik, pees geïrriteerd en kuitspier is niet stevig genoeg.
Ik heb 2 weken volledige rust achter de rug doordat ik ziek ben geweest. 2 Weken dus ook niet bij de fysio geweest en vandaag mocht ik weer. Ik had helemaal geen last en pijn meer dus had verwacht dat ik weer kon beginnen met het hardlopen op te bouwen. Ik kwam daar en hij heeft even in m'n scheenbeen geknepen; AU! Het is dus nog lang niet over. Oefeningen thuis doen en minstens 1x per week naar de fysio en niet hardlopen.
Zo, dan weten jullie dat
En ik wens jullie heel veel plezier met hardlopen(ik ben jaloers)
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Pffff bah, ik vind 's avonds naar mijn werk gaan niet fijn.. Volgende week nog een keer + ook nog een avond college.. Maar.. morgen middag weer hardlopen(of misschien toch zaterdag want ik ben bang dat ik morgen pas laat thuis ga zijn..)
![]()
Was het van plan om inderdaad even opnieuw te doen.quote:Op donderdag 13 september 2012 22:30 schreef GotC het volgende:
Misschien eens goede schoenen laten aanmeten CFM? Bij een hardloopwinkel.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
sowieso mensen die zwemmenquote:Op donderdag 13 september 2012 22:14 schreef YUR het volgende:
Pfoe...ik voelde me vandaag tijdens zwemmen weer alsof ik Les 1 van Evy liep1 keer gedaan omdat ik dacht dat het wel een goed idee zou zijn als x-training maar nee, niets voor mij
Zwemmen, de leukste sport die er isquote:Op donderdag 13 september 2012 22:40 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
sowieso mensen die zwemmen1 keer gedaan omdat ik dacht dat het wel een goed idee zou zijn als x-training maar nee, niets voor mij
(Best een gevaarlijke uitspraak in een hardlooptopic maargoed)
![]()
Zwemmen is heerlijk ja!!!
Alleen jammer dat ik er chronische holteontstekingen van krijg... Dat gezegd hebbende: dat heb ik zonder zwemmen ook al![]()
![]()
quote:Op donderdag 13 september 2012 22:42 schreef Sunnythesun het volgende:
Alleen jammer dat ik er chronische holteontstekingen van krijg... Dat gezegd hebbende: dat heb ik zonder zwemmen ook alDus je hebt dubbel chronische holteontstekingen ?
![]()
Nou nee.. want ik zwem dus nietquote:Op donderdag 13 september 2012 22:44 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]Dus je hebt dubbel chronische holteontstekingen ?
![]()
![]()
maar vroegah wel en toen kreeg ik er ontstekingen van.. en sinds vorig jaar heb ik dat dus weer maar dan zonder te zwemmen /lekker boeiend![]()
![]()
Best kloten damequote:Op donderdag 13 september 2012 22:45 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nou nee.. want ik zwem dus niet![]()
![]()
maar vroegah wel en toen kreeg ik er ontstekingen van.. en sinds vorig jaar heb ik dat dus weer maar dan zonder te zwemmen /lekker boeiendEn hoe moet dat dan met sporten ?
![]()
Ik hoop toch niet wat ik denk dat het is?????quote:Op donderdag 13 september 2012 22:42 schreef Sunnythesun het volgende:
Alleen jammer dat ik er chronische holteontstekingen van krijg... Dat gezegd hebbende: dat heb ik zonder zwemmen ook al█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Gewoon doorademen..quote:Op donderdag 13 september 2012 22:52 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Best kloten dameEn hoe moet dat dan met sporten ?
Gaat nu wel wat beter, het is uit te houden, maar verwacht dat het ook weer aantrekt zodra de verkoudheidsbacillen en griepvirussen op mijn werk rond gaan waren.. Dan nog maar eens naar de huisarts om te vragen of er niet eens een KNO-arts naar moet gaan kijken of zo
![]()
![]()
Geïrriteerde en overactieve slijmvliezen?? Althans dat was wat mijn huisarts in eerste instantie dacht..quote:Op donderdag 13 september 2012 22:54 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Ik hoop toch niet wat ik denk dat het is?????![]()
quote:Op donderdag 13 september 2012 22:56 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Geïrriteerde en overactieve slijmvliezen?? Althans dat was wat mijn huisarts in eerste instantie dacht..
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Hey hallo! Ik ga niet dood ofzo! Het is vooral 's ochtend lastig en het bonkt wat zo nu en dan maar verder ben ik er wel aan gewend hoor na een jaarGaat vast wel weer over voor ik een jongetje wordt
![]()
![]()
![]()
Ow.. Ik dacht dat je dood ging...quote:Op donderdag 13 september 2012 23:00 schreef Sunnythesun het volgende:
Hey hallo! Ik ga niet dood ofzo! Het is vooral 's ochtend lastig en het bonkt wat zo nu en dan maar verder ben ik er wel aan gewend hoor na een jaarGaat vast wel weer over voor ik een jongetje wordt
Een jongetje worden ?quote:Op donderdag 13 september 2012 23:00 schreef Sunnythesun het volgende:
![]()
![]()
![]()
ja ja, die 3 minuten heb ik zoals sommige van jullie voorspeld hadden gewoon gehaald! echt heerlijk!
had trouwens tijdens t lopen mn telefoon in mn hand omdat ik dat endomondo gedoe wilde uitproberen, vond t niet eens irritant, haha![]()
Ja, uiteindelijk natuurlijk wel.. maar niet omdat ik last heb van ontstoken holtes.. denk ik.. toch??quote:Op donderdag 13 september 2012 23:02 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ow.. Ik dacht dat je dood ging...![]()
Nu slapen trouwens *rust is ook training*![]()
![]()
Gelukkig maarquote:Op donderdag 13 september 2012 23:00 schreef Sunnythesun het volgende:
![]()
.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Nog maar 3 kwartier jarig. Wat zal o eens doen...Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
Congrats!quote:Op donderdag 13 september 2012 23:15 schreef Jumparound het volgende:
Nog maar 3 kwartier jarig. Wat zal o eens doen...![]()
![]()
Whiskey ! Vodka !quote:Op donderdag 13 september 2012 23:15 schreef Jumparound het volgende:
Nog maar 3 kwartier jarig. Wat zal o eens doen...![]()
He jij hier?quote:Op donderdag 13 september 2012 22:23 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Ja zuur is dat. Ben zelf ook te enthousiast geweest, ligt nu 1,5 week eruit door scheenbeen irritatie. Vreselijk frustrerend. Maar hoop snel weer te lopen.Lang niet gezien!
Is dit je eerste keer dat je scheenbeen geirriteerd is? Wat doe je er aan? Gewoon rusten of verder nog iets?![]()
Sinds 6 september heb ik niet meer gelopen. De laatste paar keren waren ook echt beneden mijn normale tempo. Ik liep toen ook met een vriendin van me mee... Morgen heb ik eindelijk weer tijd om te gaan lopen.
Eindelijk!![]()
Veel gemist hier?
It's funny
But not ha-ha funny.![]()
het werd een uurtje tf2 spelenquote:
Oh, en een leffe blond
Ecosia
neuh...quote:Op vrijdag 14 september 2012 00:50 schreef Nero22 het volgende:
Sinds 6 september heb ik niet meer gelopen. De laatste paar keren waren ook echt beneden mijn normale tempo. Ik liep toen ook met een vriendin van me mee... Morgen heb ik eindelijk weer tijd om te gaan lopen.
Eindelijk!![]()
Veel gemist hier?Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
quote:Op donderdag 13 september 2012 17:08 schreef YUR het volgende:
[..]
Maar gelukkig hoef ik er nix voor te doen om vanavond weer boven je te staanmooi niet!
Ecosia
en dat had ik al gedaan!quote:Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
joo mag straks weer, 20 minuten nu, gaat goed, heb al een keer 20 minuten gedaan, laatste paar minuten waren wel zwaar, maar gelukt. ik sta gewoon versteld van hoe snel je vooruit gaat, een week of 6 terug kon ik amper 2 minuten aan een stuk lopen, nu 20. nie normaal toch??
vanmiddag effe shoppen, heb dus inkopen gedaan voor de winter![]()
![]()
Wat een mooie jas![b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Hee verder gaat alles goed hequote:Op donderdag 13 september 2012 18:42 schreef GotC het volgende:
[..]
Hee, jou heb ik al een tijd niet gezienHoe gaat het? Niet goed met je voet dus?
Alleen nog steeds last van een voet als ik er al op wandel, hardlopen lijkt me dan nog niet goed. Maar ik ben niet gestopt met hardlopen, dit is gewoon een overkomelijke break. Zodra het weer mogelijk is ga ik er weer hard tegenaan. Dat stilzitten is ook maar niets.
Wellicht aankomend weekend naar andere schoenen kijken zodat er meer op de voorzijde van de voet wordt geland.![]()
Net weer gelopen, meteen spijt dat ik gister niet ben gegaan omdat ik te lui was om mijn bed uit te komen! Wat waait het hard zeg!!
http://www.endomondo.com/workouts/vpE3wXT0JWk
Eerste 2km op een ietsje hoger tempo dan normaal, dat ging ondanks de wind best goed. Daarna gewoon vertraagd en nog een paar trappen meegepakt!
Kom maar op met die Vumc gebouwenloop ik ben straks trappen expert!![]()
![]()
Leuk dat je die loop gaat doen!quote:Op vrijdag 14 september 2012 07:46 schreef gcjoel het volgende:
Net weer gelopen, meteen spijt dat ik gister niet ben gegaan omdat ik te lui was om mijn bed uit te komen! Wat waait het hard zeg!!
Eerste 2km op een ietsje hoger tempo dan normaal, dat ging ondanks de wind best goed. Daarna gewoon vertraagd en nog een paar trappen meegepakt!
Kom maar op met die Vumc gebouwenloop ik ben straks trappen expert!
Wat was je vroeg trouwens![]()
Ik mag zo ook weer![]()
![]()
Is weer eens wat anders dus lijkt me wel tof!quote:Op vrijdag 14 september 2012 08:10 schreef Shravani het volgende:
[..]
Leuk dat je die loop gaat doen!
Ik mag zo ook weer
Ik loop door de week altijd voordat ik naar mijn werk ga dus dan is het inderdaad vroeg!
En het is dus alweer donker om die tijd nu, en heb nog geen lampjes kunnen kopenDit weekend maar even voor kijken!
Succes zo met lopen in die wind!![]()
![]()
Moge![]()
Bijna weekend!Hopelijk gaat STR morgen wel gewoon goed. Heb van de week nog even gebeld met de coördinator van locatie in Zevenkamp. HIj had de nieuwe ledenlijst nog niet ontvangen, maar dat zou vast wel goedkomen
![]()
Heb voor de zekerheid de bevestigingsmail maar naar hem doorgestuurd.
Moet dan 's-middags ergens in Brabant zijn, zit er aan te denken om ff door te rijden naar Best om bij Decathlon te gaan kijken. Is dat wat daar?![]()
of course...Brooks!!quote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Goed bezig! Grappig gezicht met die 'blokjes' in je routequote:Op vrijdag 14 september 2012 07:46 schreef gcjoel het volgende:
Kom maar op met die Vumc gebouwenloop ik ben straks trappen expert!
http://www.endomondo.com/workouts/91696689
Dit was mijn workout van gister, eerste 2 km pakte endomondo niet, terwijl ik dat mens wel had horen aftellen en zo, maar had na ruim 2 km niks gehoord, dus maar even gekeken en toen stond ie uitMaar ja, gelukkig heb ik altijd een horloge met stopwatch bij me die ik ook aanzet
![]()
En moest even creatief zijn qua route, omdat er werkzaamheden zijn op een rotonde waar ik eigenlijk langs wilde lopen. Daarbij ook een stukje cross training gedaan, over een onverhard paadje van 800 meter, dat is wel anders lopen zeg
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Die blokjes zien er inderdaad wel grappig uit op de kaart, dat zijn de zijstraatjes met trappenquote:Op vrijdag 14 september 2012 08:26 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Goed bezig! Grappig gezicht met die 'blokjes' in je route
http://www.endomondo.com/workouts/91696689
Dit was mijn workout van gister, eerste 2 km pakte endomondo niet, terwijl ik dat mens wel had horen aftellen en zo, maar had na ruim 2 km niks gehoord, dus maar even gekeken en toen stond ie uitMaar ja, gelukkig heb ik altijd een horloge met stopwatch bij me die ik ook aanzet
![]()
En moest even creatief zijn qua route, omdat er werkzaamheden zijn op een rotonde waar ik eigenlijk langs wilde lopen. Daarbij ook een stukje cross training gedaan, over een onverhard paadje van 800 meter, dat is wel anders lopen zeg![]()
Jij hebt ook lekker gelopen zo te zien! Schema onderaan is nu alleen beetje raar door die toegevoegde 2km lijkt het wel.![]()
inderdaad, dat lijkt me ook een keer leuk om te doen... lekker door zo'n ziekenhuis crossen!quote:Op vrijdag 14 september 2012 08:10 schreef Shravani het volgende:
[..]
Leuk dat je die loop gaat doen!
Ik mag zo ook weer
alsvast veel plezier Sharvani voor zo direkt.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik kijk eigenlijk niet echt meer naar mijn grafiek, alleen voor mijn hartslag, want de snelheid klopt al tijden niet meer bij mij, maar de km tijden kloppen wel, dus dan hou ik daar maar aan vastquote:Op vrijdag 14 september 2012 08:31 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Die blokjes zien er inderdaad wel grappig uit op de kaart, dat zijn de zijstraatjes met trappen![]()
Jij hebt ook lekker gelopen zo te zien! Schema onderaan is nu alleen beetje raar door die toegevoegde 2km lijkt het wel.
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
ik gelukkig niet.... kan me niet herinneren de laatste keer dat ik in een ziekenhuis wasquote:Op vrijdag 14 september 2012 08:46 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Door ziekenhuizen crossen niet mijn hobby, al iets te vaak gedaan.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Laatste keer was meteen een goede. Auto total loss, vriendin uit auto geknipt. Gelukkig weinig aan de hand.![]()
Pssst garmin.quote:Op vrijdag 14 september 2012 08:46 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ik kijk eigenlijk niet echt meer naar mijn grafiek, alleen voor mijn hartslag, want de snelheid klopt al tijden niet meer bij mij, maar de km tijden kloppen wel, dus dan hou ik daar maar aan vast![]()
![]()
Ik moet vanavond weer... Vertel me waarom ik heb gekozen voor trainingsmethode "hard"Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
quote:
Ecosia
Je houdt van SM?quote:Op vrijdag 14 september 2012 08:54 schreef Jumparound het volgende:
Ik moet vanavond weer... Vertel me waarom ik heb gekozen voor trainingsmethode "hard"![]()
O ja zit er an te denken mocht die van utrecht niet door gaan om voor deze te gaan.
http://www.midwintermarathon.nl/pages/marathon.php
Nadelen zijn dan wel dat het twee maanden eerder is. Temperatuur kan erg laag zijn en wegcondities ook. Het is zo te zien niet geheel asfalt en daardoor mogelijk nog wat zwaarder dan het al is.![]()
Ja, ik weet hetquote:Alleen vind het nogal een flinke aanschaf, qua prijs dan...
Omdat je verdomme geboren bent met een stel ballen en je je daar ook naar hoort te gedragenquote:Op vrijdag 14 september 2012 08:54 schreef Jumparound het volgende:
Ik moet vanavond weer... Vertel me waarom ik heb gekozen voor trainingsmethode "hard"![]()
![]()
wel een hele mooie loop en lekker koele omstandigheden.quote:Op vrijdag 14 september 2012 09:04 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
O ja zit er an te denken mocht die van utrecht niet door gaan om voor deze te gaan.
http://www.midwintermarathon.nl/pages/marathon.php
Nadelen zijn dan wel dat het twee maanden eerder is. Temperatuur kan erg laag zijn en wegcondities ook. Het is zo te zien niet geheel asfalt en daardoor mogelijk nog wat zwaarder dan het al is.
Lijkt me prachtig om die te doen maar lijkt me misschien eentje die je als 2de of 3de marathon doe, als je bekend bent met wat je te wachten staat'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
En weer terug en lichtelijk deud![]()
Deze week 3x gelopen en 2x sportschool en merkte net wel dat het iets teveel van het goede is geweest. Had moeite met een tempo aanhouden, moe lijf, maar wel uit kunnen lopen incl. de 3 versnellinkjes op het einde, en daar gaat het om toch?
http://www.endomondo.com/workouts/91805659
ennnnnnnnn zie net in m'n runkeeper dat ik precies op 300 km sta( begonnen in Maart)
Nu lekker 2 welverdiende rustdagen![]()
![]()
Pff, gisteren met voetbal m'n linker grote teen ietwat gekneusd en een fikse trap op mijn rechterenkel gehad, komende dagen dus even rustig aan met lopen.“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
gaat er om dat je zelf een goed gevoel hebt, hoe lang of kort je loopje ook was...dat is voor mij altijd het belangrijkste.quote:Op vrijdag 14 september 2012 09:28 schreef Shravani het volgende:
En weer terug en lichtelijk deud![]()
Deze week 3x gelopen en 2x sportschool en merkte net wel dat het iets teveel van het goede is geweest. Had moeite met een tempo aanhouden, moe lijf, maar wel uit kunnen lopen incl. de 3 versnellinkjes op het einde, en daar gaat het om toch?
ik denk dat we allemaal wel eens een loopje hebben waarbij het lopen qua tempo bijv. wel lekker ging maar dat je na thuiskomst toch zo iets van.... "mmmhhhaaaa, toch niet helemaal lekker gelopen"'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Na thuiskomst voelt het altijd even lekker, hoe beroerd of lekker ik ook gelopen heb, want daar wacht een heerlijk warme douchequote:Op vrijdag 14 september 2012 09:35 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
gaat er om dat je zelf een goed gevoel hebt, hoe lang of kort je loopje ook was...dat is voor mij altijd het belangrijkste.
ik denk dat we allemaal wel eens een loopje hebben waarbij het lopen qua tempo bijv. wel lekker ging maar dat je na thuiskomst toch zo iets van.... "mmmhhhaaaa, toch niet helemaal lekker gelopen"![]()
![]()
Autsj....balen..quote:Op vrijdag 14 september 2012 09:28 schreef Jor_Dii het volgende:
Pff, gisteren met voetbal m'n linker grote teen ietwat gekneusd en een fikse trap op mijn rechterenkel gehad, komende dagen dus even rustig aan met lopen.![]()
Lekkah ! En dan heerlijk de harde straal aan zettenquote:Op vrijdag 14 september 2012 09:37 schreef Shravani het volgende:
[..]
Na thuiskomst voelt het altijd even lekker, hoe beroerd of lekker ik ook gelopen heb, want daar wacht een heerlijk warme douche![]()
![]()
Vond het nog tegenvallen, door een ziekenhuis lopenquote:Op vrijdag 14 september 2012 08:45 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
inderdaad, dat lijkt me ook een keer leuk om te doen... lekker door zo'n ziekenhuis crossen!
alsvast veel plezier Sharvani voor zo direkt.. Belachelijk warm, geen frisse lucht, geen zuurstof in de lucht..Vooral door de parkeergarage lopen was gewoon goor.
Die trappen boeide me nog het minste qua inspanning..![]()
quote:Op donderdag 13 september 2012 23:46 schreef Oognip het volgende:
[..]
He jij hier?Lang niet gezien!
Is dit je eerste keer dat je scheenbeen geirriteerd is? Wat doe je er aan? Gewoon rusten of verder nog iets?
Ja eerste keer. Kon 3 dagen daarna bijna geen trappen lopen. Been weinig buigen en de belasting doseren.█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
En zo ben je ineens een week verder zonder uberhaupt aan hardlopen te hebben gedacht... Niet getraind, niets... Aanloopproblemen van beginners, ongetwijfeld.How can I make this topic about me?![]()
je bent toch niet geblesseerd?quote:Op vrijdag 14 september 2012 09:57 schreef gebrokenglas het volgende:
En zo ben je ineens een week verder zonder uberhaupt aan hardlopen te hebben gedacht... Niet getraind, niets... Aanloopproblemen van beginners, ongetwijfeld.
dan noem ik het liever gebrek aan wilskracht...'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Dat is ook waar ik erg aan twijfel.quote:Op vrijdag 14 september 2012 09:12 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
wel een hele mooie loop en lekker koele omstandigheden.
Lijkt me prachtig om die te doen maar lijkt me misschien eentje die je als 2de of 3de marathon doe, als je bekend bent met wat je te wachten staat![]()
hoe aantrekkelijk het mij ook lijkt, prachtige omgeving en lekkere omstandigheden, ik zou hem iig niet als eerste marathon kiezen.quote:Op vrijdag 14 september 2012 10:03 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Dat is ook waar ik erg aan twijfel.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
![]()
Ik zie dat de snoepwinkel Jamin sponsor is van die run
Zelfde effect als je ziet dat McDonald's sponsor is van de Olympische Spelenquote:Op vrijdag 14 september 2012 10:21 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Ik zie dat de snoepwinkel Jamin sponsor is van die run
.
![]()
vergeet niet dat het een cross is.... voor een beginnende loper misschien zwaar genoegquote:Op vrijdag 14 september 2012 10:16 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Oh deze is ook leuk
http://www.avhaarlemmerme(...)t_id=617&oud=&type=&'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
quote:Op vrijdag 14 september 2012 10:02 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
je bent toch niet geblesseerd?
dan noem ik het liever gebrek aan wilskracht...Of discipline.
![]()
Dat is inderdaad wel fucked upquote:Op vrijdag 14 september 2012 10:27 schreef GotC het volgende:
[..]
Zelfde effect als je ziet dat McDonald's sponsor is van de Olympische Spelen.
![]()
Nucleaire rotzooi![]()
![]()
quote:Op vrijdag 14 september 2012 10:28 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel fucked up![]()
Nucleaire rotzooi
Weet ik eerst loop ik 4 november de lvml 5 km als dat goed gaat heb ik nog 1 maand om gericht te trainen dus een paar keer een bosloop inlassen tussen de Evy lessen door.quote:Op vrijdag 14 september 2012 10:27 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
vergeet niet dat het een cross is.... voor een beginnende loper misschien zwaar genoeg[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
welke afstand wil je dan lopen?quote:Op vrijdag 14 september 2012 10:31 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Weet ik eerst loop ik 4 november de lvml 5 km als dat goed gaat heb ik nog 1 maand om gericht te trainen dus een paar keer een bosloop inlassen tussen de Evy lessen door.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
de 5 kmquote:Op vrijdag 14 september 2012 10:33 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
welke afstand wil je dan lopen?[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
oke,dit moet zeker te doen zijn maar hou er wel rekening mee dat het zwaar lopen zal zijn op gewone schoenen, volgens het kaartje loop je veel op gras en dat kan rond die tijd van het jaar glad en modderig zijn.quote:
Verder ga ik er vanuit dat er een paar keer een hindernis in zit.
Je moet dus " meer gebalanceerd" lopen waaardoor je hele andere spieren gebruik dan hardlopen op bijv. asfalt.
Om voor een cross nu meteen spikes aan te schaffen is misschien overbodig maar je zult waarschijnlijk ondervinden waarom ze bij een cross gedragen worden
Het weer en dus de hoeveelheid blubber zal grote invloed hebben op de zwaarte van de loop.quote:Op vrijdag 14 september 2012 10:46 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
oke,dit moet zeker te doen zijn maar hou er wel rekening mee dat het zwaar lopen zal zijn op gewone schoenen, volgens het kaartje loop je veel op gras en dat kan rond die tijd van het jaar glad en modderig zijn.
Verder ga ik er vanuit dat er een paar keer een hindernis in zit.
Je moet dus " meer gebalanceerd" lopen waaardoor je hele andere spieren gebruik dan hardlopen op bijv. asfalt.
Om voor een cross nu meteen spikes aan te schaffen is misschien overbodig maar je zult waarschijnlijk ondervinden waarom ze bij een cross gedragen worden
Ik ken het park goed er zijn wat hoogteverschillen en ook trainingstoestellen dus ze kunnen het parcours aardig zwaar maken.
Het gaat me niet om een toptijd maar meer om te ervaren hoe zo'n cross gaat en om te kijken hoe mijn lichaam erop reageert.
Ik koop er nu zeker geen speciale schoenen voor dat kan altijd nog als ik het misschien leuk ga vinden en meer wil gaan doen.[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
hoop dat je het leuk vind... dit topic kan wel wat "crossers" gebruiken...voor mij nog steeds een van de leukste disciplinesquote:Op vrijdag 14 september 2012 10:54 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Het weer en dus de hoeveelheid blubber zal grote invloed hebben op de zwaarte van de loop.
Ik ken het park goed er zijn wat hoogteverschillen en ook trainingstoestellen dus ze kunnen het parcours aardig zwaar maken.
Het gaat me niet om een toptijd maar meer om te ervaren hoe zo'n cross gaat en om te kijken hoe mijn lichaam erop reageert.
Ik koop er nu zeker geen speciale schoenen voor dat kan altijd nog als ik het misschien leuk ga vinden en meer wil gaan doen.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik loop altijd door t bos..onverhard.. en daar zit ook n steile heuvel in.. telt dat ook?It starts with a shiver, an itch, a slow boil![]()
dat zie ik zelf meer als trail running.quote:Op vrijdag 14 september 2012 11:00 schreef Koepert het volgende:
Ik loop altijd door t bos..onverhard.. en daar zit ook n steile heuvel in.. telt dat ook?
bij een goed opgezette cross komt er toch echt wel wat modder, hindernisssen en bijv. een paar beekjes bij kijken'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Klinkt goed! Wat vind je van het ''survival run'' gebeuren dan ? Volgens mij is dat precies wat je net beschrijft maar dan een fancy naampje er aan.quote:Op vrijdag 14 september 2012 11:02 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
dat zie ik zelf meer als trail running.
bij een goed opgezette cross komt er toch echt wel wat modder, hindernisssen en bijv. een paar beekjes bij kijken![]()
check de mud masters obstacle run eensquote:Op vrijdag 14 september 2012 11:03 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Klinkt goed! Wat vind je van het ''survival run'' gebeuren dan ? Volgens mij is dat precies wat je net beschrijft maar dan een fancy naampje er aan.![]()
![]()
probleem is alleen dat de meeste bang zijn om hun schoenen vies te maken. En ik het wel grappig vind als de modder tot in mijn nek zit.quote:Op vrijdag 14 september 2012 10:57 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
hoop dat je het leuk vind... dit topic kan wel wat "crossers" gebruiken...voor mij nog steeds een van de leukste disciplines
De eerst volgende cross is de loop (5 km) van de bosmarathon in Soest. En dit jaar pak ik ook de Sylvester mee.![]()
nee imo, is dat geen cross.quote:Op vrijdag 14 september 2012 11:03 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Klinkt goed! Wat vind je van het ''survival run'' gebeuren dan ? Volgens mij is dat precies wat je net beschrijft maar dan een fancy naampje er aan.
bij een cross is hardlopen toch echt "het hoofddoel" van de wedstrijd... bij zo'n survivalrun zoals de ThoughMudder komt er veel meer klauteren etc bij kijken.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ja dat ken ik maar ik weet niet of dat nou echt trail , cross of gewoon een mud run isquote:Op vrijdag 14 september 2012 11:05 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
check de mud masters obstacle run eens![]()
quote:Op vrijdag 14 september 2012 11:06 schreef Oceanonix het volgende:
[..]
probleem is alleen dat de meeste bang zijn om hun schoenen vies te maken. En ik het wel grappig vind als de modder tot in mijn nek zit.
De eerst volgende cross is de loop (5 km) van de bosmarathon in Soest. En dit jaar pak ik ook de Sylvester mee.
survival/mud runquote:Op vrijdag 14 september 2012 11:07 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Ja dat ken ik maar ik weet niet of dat nou echt trail , cross of gewoon een mud run is
geen cross en zeker geen trail... !!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Duidelijkquote:Op vrijdag 14 september 2012 11:07 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
survival/mud run
geen cross en zeker geen trail... !!![]()
Maar even sparen voor een extra paar schoenen dus![]()
![]()
Je schoenen kan je weer schoonmaken.quote:Op vrijdag 14 september 2012 11:06 schreef Oceanonix het volgende:
[..]
probleem is alleen dat de meeste bang zijn om hun schoenen vies te maken. En ik het wel grappig vind als de modder tot in mijn nek zit.
De eerst volgende cross is de loop (5 km) van de bosmarathon in Soest. En dit jaar pak ik ook de Sylvester mee.
En als je het leuk gaat vinden een extra paar kopen die ook daarvoor ontworpen zijn.[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
voordeel is dat cross spikes, door hun eenvoud, veel goedkoper zijn dan een normaal paar hardloopschoenen'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik loop ze op normale hardloopschoenen.
En wassen van je schoenen moet je nooit doen. Daar vernaggel je ze mee.
Laten drogen (niet voor de verwarming), zolen eruit. En als ze droog zijn afborstelen. Meer hoef je niet doen.
Met wassen verkloot de demping.![]()
ja maar....dan worden ze toch niet meer mooi wit?quote:Op vrijdag 14 september 2012 11:13 schreef Oceanonix het volgende:
Ik loop ze op normale hardloopschoenen.
En wassen van je schoenen moet je nooit doen. Daar vernaggel je ze mee.
Laten drogen (niet voor de verwarming), zolen eruit. En als ze droog zijn afborstelen. Meer hoef je niet doen.
Met wassen verkloot de demping.
![]()
![]()
![]()
Gaaf ![quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
![]()
alleen blijven ze niet lang geel'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
quote:Op vrijdag 14 september 2012 11:20 schreef Dr.Sexy het volgende:
Ik zal me er eens in verdiepen, altijd maar die stoep/asfalt is ook maar zo - zo![]()
het (winter) cross seizoen is maar kort,en vrij vaak in clubverband, trail running kan je het hele jaar door doen.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik wil ook een keer crossen
Dat lijkt me ook wel leuk om dat soort lopen te doen.
Eerst conditie eens goed opbouwen, dan ff kijken wat de mogelijkheden zijn![]()
![]()
voordeel van een cross is, als je af en toe wat afwisseling zoek, dat ze vaak redelijk kort van afstand zijn.quote:Op vrijdag 14 september 2012 11:25 schreef Arquero het volgende:
Dat lijkt me ook wel leuk om dat soort lopen te doen.
Eerst conditie eens goed opbouwen, dan ff kijken wat de mogelijkheden zijn
Hoewel zwaar toch goed te doen als je een redelijk ervaren road runner bent met minder trainingsinspanning (lees o.a. tijd) dan het trainen voor bijv. een HM'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Kan ik me wel iets bij voorstellen ja.quote:Op vrijdag 14 september 2012 11:27 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
voordeel van een cross is, als je af en toe wat afwisseling zoek, dat ze vaak redelijk kort van afstand zijn.
Hoewel zwaar toch goed te doen als je een redelijk ervaren road runner bent met minder trainingsinspanning (lees o.a. tijd) dan het trainen voor bijv. een HM
Ben me eerst naar de 5 kilometer lopen toe aan het werken. Wil op 4 november de Laan van Meerdervoort loop zonder te wandelen kunnen hardlopen.
Daarna verder kijken naar de 10 km of iets cross-achtigs![]()
![]()
Vraagjuh..
Ik ga binnenkort maar eens kijken voor hardloopkleding voor de koude winterdagen. Ik denk dat ik dan toch aan de tight moet he? Zo'n langeEn een hardloopshirt met lange mouwen?
Moet er dan ook nog een vest bij en andere accessoires of heb ik wel genoeg aan een broek en een shirt?![]()
![]()
Niks moet, alles magquote:Op vrijdag 14 september 2012 11:38 schreef VKV het volgende:
Vraagjuh..
Ik ga binnenkort maar eens kijken voor hardloopkleding voor de koude winterdagen. Ik denk dat ik dan toch aan de tight moet he? Zo'n langeEn een hardloopshirt met lange mouwen?
Moet er dan ook nog een vest bij en andere accessoires of heb ik wel genoeg aan een broek en een shirt?
Ik loop zelf gewoon in zo'n monsterlijk lelijke joggingpants (lekker dik) en een sweater.![]()
Denk dat dat voor mij te warm is eigenlijkquote:Op vrijdag 14 september 2012 11:39 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Niks moet, alles mag
Ik loop zelf gewoon in zo'n monsterlijk lelijke joggingpants (lekker dik) en een sweater.![]()
![]()
off you go!!quote:
http://www.papendalcross.net/
en voor mensen die niet helemaal bekend zijn met crossen:
Nou ja als het min 6 is wil ik wel wat warms aanquote:Op vrijdag 14 september 2012 11:40 schreef VKV het volgende:
[..]
Denk dat dat voor mij te warm is eigenlijk. Ik heb ook nog een trainingspak , die is meestal warm genoeg.
![]()
ik heb alleen nog maar een korte broek, dus moet eerst een lange broek kopen voordat ik weer kan hardlopen![]()
Ligt eraan hoe "die-hard" je bent, en hoe intensief je trainingstempo is. Als het niet vriest maar wel flink afkoelt loop ik vaak in korte broek nog met een lang shirt op snellere trainingen, en een lange broek + lang shirt op langzamere. Als het begint te vriezen stap ik vaak over op een trui (vest/winddichtjack kan ook) en een lange broek, snelheidstrainingen doe ik dan zelden vanwege angst voor spierblessures in de kou. Mijn beste aankoop ooit overigens: hardloophandschoenen!quote:Op vrijdag 14 september 2012 11:38 schreef VKV het volgende:
Vraagjuh..
Moet er dan ook nog een vest bij en andere accessoires of heb ik wel genoeg aan een broek en een shirt?
Daarbij aangetekend: Als er sneeuw ligt blijf ik mijn duurlopen ook maken, soms met een tight en trainingsbroek.![]()
Hahaha wat?quote:Op vrijdag 14 september 2012 11:42 schreef electronique het volgende:
ik heb alleen nog maar een korte broek, dus moet eerst een lange broek kopen voordat ik weer kan hardlopenHet is nu nog warm zat voor een korte broek.
![]()
Dat ziet er wel dik oké uitquote:Op vrijdag 14 september 2012 11:42 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
off you go!!
http://www.papendalcross.net/
en voor mensen die niet helemaal bekend zijn met crossen:Al vind ik die survival runs ook geweldig.
![]()
Pst doe mee met de lvml 5km challengequote:Op vrijdag 14 september 2012 11:32 schreef Arquero het volgende:
[..]
Kan ik me wel iets bij voorstellen ja.
Ben me eerst naar de 5 kilometer lopen toe aan het werken. Wil op 4 november de Laan van Meerdervoort loop zonder te wandelen kunnen hardlopen.
Daarna verder kijken naar de 10 km of iets cross-achtigs![]()
http://www.endomondo.com/challenges/6705242[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
in mijn ogen de basics om de winter door te komen:quote:Op vrijdag 14 september 2012 11:38 schreef VKV het volgende:
Vraagjuh..
shirt met lange mouwen.
(herfst) tight
windjacket
verder gebruik ik regelmatig:
dun mutsje
dunne handschoenen'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Hardloophandschoenen, die ga ik zéker nodig hebben! M'n handen (en voeten ook, dus dikke sokken aan) vriezen eraf in de winterquote:Op vrijdag 14 september 2012 11:43 schreef Tieske89 het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe "die-hard" je bent, en hoe intensief je trainingstempo is. Als het niet vriest maar wel flink afkoelt loop ik vaak in korte broek nog met een lang shirt op snellere trainingen, en een lange broek + lang shirt op langzamere. Als het begint te vriezen stap ik vaak over op een trui (vest/winddichtjack kan ook) en een lange broek, snelheidstrainingen doe ik dan zelden vanwege angst voor spierblessures in de kou. Mijn beste aankoop ooit overigens: hardloophandschoenen!
Daarbij aangetekend: Als er sneeuw ligt blijf ik mijn duurlopen ook maken, soms met een tight en trainingsbroek.Een korte broek in de winter, zo die-hard ben ik nou net niet haha
Dus maar op zoek naar een broek, shirt en vest
![]()
![]()
maar ik heb ECHT een korte broek he, en dan met een shirtje. dan voel ik me ook redelijk stomquote:Op vrijdag 14 september 2012 11:43 schreef VKV het volgende:
[..]
Hahaha wat?Het is nu nog warm zat voor een korte broek.
![]()
![]()
beste aankoop wil ik niet zeggen maar ik gebruik de mijne ook regelmatigquote:Op vrijdag 14 september 2012 11:43 schreef Tieske89 het volgende:
[..]
Mijn beste aankoop ooit overigens: hardloophandschoenen!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Haha okequote:Op vrijdag 14 september 2012 11:46 schreef electronique het volgende:
[..]
maar ik heb ECHT een korte broek he, en dan met een shirtje. dan voel ik me ook redelijk stomDat ziet er met dit regenachtige weer misschien ietwat vreemd uit ja. Mijn broek komt tot net over mn knieën.
![]()
Sta erbij!quote:Op vrijdag 14 september 2012 11:45 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Pst doe mee met de lvml 5km challenge![]()
http://www.endomondo.com/challenges/6705242quote:Prize:Internet hero for one day !![]()
ik zou zeggen, probeer het eens, afgelopen winter het ik bijna de hele winter in korte broek gelopen terwijl ik wel handschoenen aan had.quote:Op vrijdag 14 september 2012 11:46 schreef VKV het volgende:
[..]
Een korte broek in de winter, zo die-hard ben ik nou net niet haha
Zelfs als het bijna vriest maar er staat geen wind dan is het prima te doen in shorts'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik heb het gelukkig vaak al snel warm, dus mijn warmtekleding is echt
-Thermoshirt lange mouw
-Thight Lang
-Tshirt
-Handschoenen
Sokken ben ik nog niet uit.. Had voor mountainbiken bovenstaande ook aan tijdens Egmond-Pier-Egmond (36km bij erg lage temperaturen) met een paar superdunne maar erg warme sportsokken vd action; alleen die kwam tot enkels, dus ik had t stuk tussen voeten en schenen zeg maar errug koud.. Nu van die Nike sokken die dat net overbruggen, dus wellicht is dat beter..It starts with a shiver, an itch, a slow boil![]()
Ja maar geen wind is in deze regio vrij uniekquote:Op vrijdag 14 september 2012 11:51 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik zou zeggen, probeer het eens, afgelopen winter het ik bijna de hele winter in korte broek gelopen terwijl ik wel handschoenen aan had.
Zelfs als het bijna vriest maar er staat geen wind dan is het prima te doen in shorts![]()
![]()
inderdaad, ik vind het nu al net iets te hard waaien om in een korte broek te lopen, en het is nu nog 18 graden. laat staan dat het 20 graden of meer kouder isquote:Op vrijdag 14 september 2012 11:53 schreef VKV het volgende:
[..]
Ja maar geen wind is in deze regio vrij uniek![]()
lijkt me erg "bulky" om in te lopen.quote:Op vrijdag 14 september 2012 11:54 schreef electronique het volgende:
[ afbeelding ]
zou zoiets fijn zijn voor als het heel koud is?
(dan wel van niet zo'n belachelijk merk overigens)
Zulke truien heb ik wel ingeslagen voor gewoon binnenquote:Op vrijdag 14 september 2012 11:54 schreef electronique het volgende:
[ afbeelding ]
Heeeerlijk warm.
![]()
Loopt primaquote:Op vrijdag 14 september 2012 11:54 schreef electronique het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
klopt.quote:Op vrijdag 14 september 2012 10:02 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
je bent toch niet geblesseerd?
dan noem ik het liever gebrek aan wilskracht...Een verbeterpunt.
How can I make this topic about me?![]()
inderdaad, 30 jaar geleden.quote:
er is imo tegenwoordig veel betere en comfortabele loopkleding te vinden dan zo'n zware hoody'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
VET!quote:![]()
Ik zelf ga ook voor het uitlopen zonder te hoeven wandelen gaat wel lukken maar in welke tijd dat is mij een raadsel zeker omdat het laatste stuk over het strand gaat dat is toch wel zwaar.[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
zolang je dat iig zelf door hebt is er, buiten de broodnodige schop onder je kont, niets aan de handquote:
bedtijd hier, morgen hopelijk een aanval op mijn P.R. op de 10km'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Dit dus.quote:Op vrijdag 14 september 2012 11:58 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
inderdaad, 30 jaar geleden.
[ afbeelding ]
er is imo tegenwoordig veel betere en comfortabele loopkleding te vinden dan zo'n zware hoodyZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Gaan we samen voor de poedelprijsquote:Op vrijdag 14 september 2012 11:59 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
VET!![]()
Ik zelf ga ook voor het uitlopen zonder te hoeven wandelen gaat wel lukken maar in welke tijd dat is mij een raadsel zeker omdat het laatste stuk over het strand gaat dat is toch wel zwaar.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 14 september 2012 11:58 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
inderdaad, 30 jaar geleden.
[ afbeelding ]
er is imo tegenwoordig veel betere en comfortabele loopkleding te vinden dan zo'n zware hoodyHater, ik vind het wel fijn lopen
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 14 september 2012 12:02 schreef Arquero het volgende:
[..]
Gaan we samen voor de poedelprijs
Die Laan van Meerdervoortloop is best verleidelijk... Op een zondag en je krijgt ook nog een medaille...
Mja 8 euro vind ik dan wel weer best veel aangezien t normaal 5 euro is![]()
![]()
In de winter. Lange tight. Longsleeve. En als het kouder wordt nog een dun jasje. En als het nog kouder wordt nog een zomer shirtje over de longsleeve. Uiteraard mag de muts en de hanschoenen niet ontbreken.![]()
Ja van m'n hoofd hoef ik het tijdens t hardlopen niet te hebbenquote:Op vrijdag 14 september 2012 12:10 schreef electronique het volgende:
stiekem vindi k het ook wel heel belangrijk dat ik er hip uitzie tijdens het hardlopen![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: