Ja, niet alles hoeft sociaal; gewoon betalen hup. Ander laat je die Iphone 4 in de winkel gewoon liggen.quote:
Schenk dan lekker een paar duizend ¤ aan de overheid..quote:Op maandag 1 oktober 2012 16:13 schreef xzaz het volgende:
[..]
Gewoon in 4 jaar klaar zijn en dan heb je nog een jaar. Niks geks aan.
Nogmaals; gewoon klaar zijn en studeren.. hoef je niks te betalen.quote:Op maandag 1 oktober 2012 16:15 schreef Yreal het volgende:
[..]
Schenk dan lekker een paar duizend ¤ aan de overheid..
PvdA, je krijgt er nog een gratis theezakje bij ook...quote:Op maandag 1 oktober 2012 16:15 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
Met terugwerkende kracht nog wel. Deze zag ik oprecht niet aankomen. En nu maar hopen dat dat PaarsIII er komt.
Fijn dat je even iedereen op een hoop veegt. Als dat je manier van doen is, begrijp ik wel dat je de langstudeerdersboete een goed plan vond.quote:Op maandag 1 oktober 2012 16:15 schreef xzaz het volgende:
[..]
Nogmaals; gewoon klaar zijn en studeren.. hoef je niks te betalen.
Dat.quote:Op maandag 1 oktober 2012 16:16 schreef Jor_Dii het volgende:
Zal raar klinken, maar dit besluit stimuleert me extra om binnen afzienbare tijd af te gaan studeren (enkele maanden); de langstudeerboete hing als een grote, donkere wolk boven mijn hoofd en zorgde alleen maar voor meer stress.
PvdAquote:Op maandag 1 oktober 2012 16:16 schreef xzaz het volgende:
[..]
PvdA, je krijgt er nog een gratis theezakje bij ook...![]()
Student == student. Ziektes ed kan gewoon geregeld worden. Dat we in dit land alles in hun eigen vakjes willen stoppen (over vakjes gesproken) maakt het lastig. Gewoon betalen.. heel simpel.quote:Op maandag 1 oktober 2012 16:17 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Fijn dat je even iedereen op een hoop veegt. Als dat je manier van doen is, begrijp ik wel dat je de langstudeerdersboete een goed plan vond.
En waar denk je dat hij het geld vandaan haalt?quote:Op maandag 1 oktober 2012 16:18 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
PvdA![]()
[ afbeelding ]
SAMSOM
Kom is uit je koker. Dit was vooral nadelig voor studenten die al lang aan het studeren waren en door allerlei redenen, bv. studiewissel, nu die boete moesten betalen.quote:Op maandag 1 oktober 2012 16:15 schreef xzaz het volgende:
[..]
Nogmaals; gewoon klaar zijn en studeren.. hoef je niks te betalen.
Dus? Denk je dat studeren gratis is? We leggen al duizenden euro's bij voor elke student het houdt een keer op.quote:Op maandag 1 oktober 2012 16:19 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Kom is uit je koker. Dit was vooral nadelig voor studenten die al lang aan het studeren waren en door allerlei redenen, bv. studiewissel, nu die boete moesten betalen.
Dat weet ik op het moment net zo goed als jijquote:Op maandag 1 oktober 2012 16:18 schreef xzaz het volgende:
[..]
En waar denk je dat hij het geld vandaan haalt?
AOW, 67 jaar.. ouderen..quote:Op maandag 1 oktober 2012 16:20 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Dat weet ik op het moment net zo goed als jijValt nog even niets over te zeggen.
Betaal jij anders ook even 3000 euro voor elke fout die je in je leven hebt gemaakt. Dat zal vast goed zijn voor de schatkistquote:Op maandag 1 oktober 2012 16:20 schreef xzaz het volgende:
[..]
Dus? Denk je dat studeren gratis is? We leggen al duizenden euro's bij voor elke student het houd een keer op.
Inderdaad. Ruim 1.5 duizend euro aan vaste lasten in september is geen leuk iets voor een arme studentquote:Op maandag 1 oktober 2012 16:16 schreef Jor_Dii het volgende:
Zal raar klinken, maar dit besluit stimuleert me extra om binnen afzienbare tijd af te gaan studeren (enkele maanden); de langstudeerboete hing als een grote, donkere wolk boven mijn hoofd en zorgde alleen maar voor meer stress.
Wat denk je dat het leven een zacht gekookt ei is? Sjonge jonge wat een verwende generatie zijn wij zegquote:Op maandag 1 oktober 2012 16:21 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Betaal jij anders ook even 3000 euro voor elke fout die je in je leven hebt gemaakt. Dat zal vast goed zijn voor de schatkist
Dus oneerlijk, ik ken genoeg serieuze studenten die bijv. van Hbo naar Uni zijn gegaan en op dat moment niet wisten dat er ooit een boete zou komen.quote:
Snellere verhoging van het AOW vind ik prima, daar krijgt iedereen toch wel mee te maken. Ouderen behoren tevens tot de rijkste generaties, dus mijn zegen hebben ze.quote:
Uni gaan doen na de P op HBO?quote:Op maandag 1 oktober 2012 16:22 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dus oneerlijk, ik ken genoeg serieuze studenten die bijv. van Hbo naar Uni zijn gegaan en op dat moment niet wisten dat er ooit een boete zou komen.
Je hoofd is een zachtgekookt eiquote:Op maandag 1 oktober 2012 16:22 schreef xzaz het volgende:
[..]
Wat denk je dat het leven een zacht gekookt ei is? Sjonge jonge wat een verwende generatie zijn wij zeg
AHHAHAHA en jongeren niet?quote:Op maandag 1 oktober 2012 16:23 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Snellere verhoging van het AOW vind ik prima, daar krijgt iedereen toch wel mee te maken. Ouderen behoren tevens tot de rijkste generaties, dus mijn zegen hebben ze.
Waarom zou ik betalen? Nogmaals: Al je gewoon op tijd klaar bent is er niks aan de hand.quote:Op maandag 1 oktober 2012 16:23 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Je hoofd is een zachtgekookt eiGa eens betalen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |