De bedoeling is dan dat het geld via aandeelhouders alsnog beschikbaar komt he, alleen niet meer uit de zak van de overheid.quote:Op maandag 1 oktober 2012 15:31 schreef muzas het volgende:
[..]
Daar werk ik dus in... En daar nog meer bezuinigenTering... Eeehhh zelf de witte kleding aanschaffen en wassen? De rest is al kapodtbezuinigd. Incl m'n loon
Zijn sowieso dom, want als het door gaat, zit je er volgend jaar nog steeds aan vast. En een jaar extra is die 3000 toch niet waard?quote:Op maandag 1 oktober 2012 15:32 schreef MaxC het volgende:
Lullig voor studenten die een jaar er tussenuit gegaan zijn om boete te ontlopen
Waarom doen mensen dat sowieso? Zo'n angst om 3000 euro in 15 jaar terug te moeten betalen, of is het iets anders? Er was tenslotte een leenfaciliteit...quote:Op maandag 1 oktober 2012 15:32 schreef MaxC het volgende:
Lullig voor studenten die een jaar er tussenuit gegaan zijn om boete te ontlopen
quote:Op maandag 1 oktober 2012 15:32 schreef Kenju het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:De reeds geinde boetes in 2012 worden zo snel mogelijk, maar uiterlijk begin 2013 terugbetaald.
Pff ik heb me daar nog zo boos over zitten maken toen ik die uitspraak opving over de radioquote:Op maandag 1 oktober 2012 15:40 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik mag wel hopen dat ze bij de VVD Zijlstra offeren, met zijn 'terugwerkende kracht zou de rechtszekerheid in het geding brengen'![]()
Ah. Er is door mijn school inmiddels zo'n ¤ 600,- afgeschreven en ik heb ¤ 3063,- van DUO ontvangen. Ik neem aan dat de school het terugstort zodat ik het kan terugstorten naar DUO.quote:
Opvallend, aangezien Zeilstra eerder sprak over 400 Miljoen (in K&vdB).quote:Op maandag 1 oktober 2012 15:05 schreef miss_dynastie het volgende:
250 miljoen hebben ze het over....
Met de nodige administratieve kosten uiteraard. Wat een fantastisch kabinet hadden we toch...quote:Op maandag 1 oktober 2012 15:54 schreef Phaelanx_NL het volgende:
![]()
.
3000 euro meevaller vandaag, geweldig.
Ben wel benieuwd hoe dat geregeld gaat worden in de praktijk met de afgesloten kredieten en al gemaakte betalingen.
als je liever een boete betaalt zal ik je zo mijn rekening nummer even pm-enquote:Op maandag 1 oktober 2012 16:10 schreef xzaz het volgende:
Belachelijk dit, iedereen moet zijn broek ophijsen behalve studenten. En ja ik ben ook student.
Met een sociaal leenstelsel moeten we alsnog de broek ophijsen, maar dan is het tenminste op een eerlijke manier. De langstudeerboete was te willekeurig en raakte teveel serieuze studenten.quote:Op maandag 1 oktober 2012 16:10 schreef xzaz het volgende:
Belachelijk dit, iedereen moet zijn broek ophijsen behalve studenten. En ja ik ben ook student.
Gewoon in 4 jaar klaar zijn en dan heb je nog een jaar. Niks geks aan.quote:Op maandag 1 oktober 2012 16:12 schreef Drebbelman het volgende:
[..]
als je liever een boete betaalt zal ik je zo mijn rekening nummer even pm-en
Dit.quote:Op maandag 1 oktober 2012 16:13 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Met een sociaal leenstelsel moeten we alsnog de broek ophijsen, maar dan is het tenminste op een eerlijke manier. De langstudeerboete was te willekeurig en raakte teveel serieuze studenten.
Mooi hè, hokjes.quote:Op maandag 1 oktober 2012 16:13 schreef xzaz het volgende:
[..]
Gewoon in 4 jaar klaar zijn en dan heb je nog een jaar. Niks geks aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |