Ik was aan de late kant met de lening (had verwacht dat ze er in augustus al uit zouden komen, maar blijkbaar haten ze Dibi echtquote:Op maandag 1 oktober 2012 15:17 schreef Dos37 het volgende:
Ben blij dat ik het gewoon terug krijg wanneer maakt me niet uit want het kan dan rechtstreeks terug naar de IB groep.
Ik gok in november niet betalen en in december deels betalen (in mijn geval dan, heb 255 'teveel' betaald). Lijkt me het meest eenvoudig, oktober zal wel te kort dag zijn...quote:Op maandag 1 oktober 2012 15:19 schreef Jor_Dii het volgende:
Ben benieuwd hoe ze dit gaan doen de komende tijd qua studiegeld en terugstorting.
Ja ik ook dubbel, 600 terug straks.quote:
JAAAAA, WEER LEKKER FEESTEN, ZUIPEN EN NIET STUDEREN!!! (aldus die zure oude halve zolen die nooit een collegezaal van binnen hebben gezien)....quote:Op maandag 1 oktober 2012 15:14 schreef Dark_Angelus het volgende:
Mooi, kunnen we weer bier drinken met z'n allen.
¤ 4.893 hier....quote:
Hij is duidelijk de baas. Rutte mag snoepjes eten.quote:Op maandag 1 oktober 2012 15:21 schreef Miezziej het volgende:
"...aldus VVD-leider Diederik Samsom."
Faal van nu.nl
Verder yayy
Nou, het lijkt er natuurlijk een beetje op alsof de PvdA de VVD nu leidt en in de tang heeft. Maar echt spannend moet het nog worden en dan pakt Rutte zijn punten, die heeft vaker met dit bijltje gehaktquote:Op maandag 1 oktober 2012 15:21 schreef Miezziej het volgende:
"...aldus VVD-leider Diederik Samsom."
Faal van nu.nl
Verder yayy
Ja, iets met financien of zoiets.... Fuck dat, merk ik toch amper wat van.quote:Op maandag 1 oktober 2012 15:24 schreef muzas het volgende:
Ik ben benieuwd welke concessies de PvdA heeft gedaan.
Ja datquote:Op maandag 1 oktober 2012 15:25 schreef Kenju het volgende:
We moeten trouwens wel afwachten of dat ze tot een uiteindelijk akkoord komen he....
Vervelend detailquote:Op maandag 1 oktober 2012 15:25 schreef Kenju het volgende:
We moeten trouwens wel afwachten of dat ze tot een uiteindelijk akkoord komen he....
Ik gok op winst in de zorg. Of dat Rutte in elk geval zegt: 'Ja, leuk, Diederik, ik heb je de wereld gegund, maar die moeten we wel ergens van betalen he?' en het dus nog komtquote:Op maandag 1 oktober 2012 15:24 schreef muzas het volgende:
Ik ben benieuwd welke concessies de PvdA heeft gedaan.
Ze hebben in mijnogen geen keus. Het volk heeft duidelijk gesproken. Als nu 1 van die twee niet in de regering komt, gewoon nooit meer stemmen. Heeft toch geen nut dan.quote:Op maandag 1 oktober 2012 15:25 schreef Kenju het volgende:
Ik heb om deze en andere redenen een gruwelijke hekel aan Zijlstra, maar de grootste faalhazen zitten natuurlijk bij het CDA. Het CDA heeft deze achterlijke maatregel doorgedrukt.quote:Op maandag 1 oktober 2012 15:26 schreef cikolata het volgende:
Bedankt Halbe, voor deze overbodige en omslachtige wet die ongetwijfeld een hoop belastinggeld heeft gekost
Daar werk ik dus in... En daar nog meer bezuinigenquote:
quote:Op maandag 1 oktober 2012 15:26 schreef cikolata het volgende:
Bedankt Halbe, voor deze overbodige en omslachtige wet die ongetwijfeld een hoop belastinggeld heeft gekost
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |