Echt he, in plaats van hun eigen winst te vieren keihard verzuurd zijn op het feit dat de VVD wederom wint. Dan ben je godverdomme net Christiano Ronaldo op de verkiezing van Speler van het Jaar.quote:Op donderdag 13 september 2012 02:10 schreef MrBadGuy het volgende:
De druiven zijn behoorlijk zuur bij de PvdA zeg
Ja, echt wel. Ben je een pauper ofzeauw? Beetje hardwerkende mensen hun verdiende loon misgunnen. Paupert.quote:
En waar wonen de meeste hoogopgeleiden?quote:Op donderdag 13 september 2012 02:10 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
En waar wonen de meeste laagopgeleiden?
bazendingen welquote:Op donderdag 13 september 2012 02:11 schreef schommelstoel het volgende:
Ben nieuwsgierig naar Emmen, ze tellen nog met een abacus.
[ afbeelding ]
Dat is Felix dat is gewoon een domme zure lulquote:Op donderdag 13 september 2012 02:10 schreef MrBadGuy het volgende:
De druiven zijn behoorlijk zuur bij de PvdA zeg
Die zitten allemaal op FOKquote:Op donderdag 13 september 2012 02:12 schreef Kenju het volgende:
[..]
En waar wonen de meeste hoogopgeleiden?
Voorsteden/dorpen.quote:Op donderdag 13 september 2012 02:12 schreef Kenju het volgende:
[..]
Correctquote:Op donderdag 13 september 2012 02:12 schreef rembrandtvanrijn het volgende:
Maar is het nou zo dat VVD zonder de PvdA niet en dat de PVDA met wat kleinere partijen wel een meerderheid kan vormen?
rustig maar hoor, met al je kotssmileys. Je mag best een beetje normaal doen.quote:Op donderdag 13 september 2012 02:12 schreef Loop-y het volgende:
"Als ik zeg dat ik een realist ben, dan heb ik gelijk"
VVD![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Niet in de grootste steden.quote:Op donderdag 13 september 2012 02:12 schreef Kenju het volgende:
[..]
D66 en CDA die samenwerken met de SP. Überhaupt de SP in een kabinetquote:Op donderdag 13 september 2012 02:11 schreef DeeBee het volgende:
PvdA, SP, CDA, D66... Ja vast, 4 partijen, zonder de grootste van het land en maar net genoeg zetels voor een meerderheid. Tuurlijk Felix...
Die doet het slotdebat.quote:Op donderdag 13 september 2012 02:11 schreef Roolio het volgende:
Waarom staat Umberto Tan in de OP? Die heb ik nog niet in beeld gezien.
quote:Op donderdag 13 september 2012 02:11 schreef Roolio het volgende:
Waarom staat Umberto Tan in de OP? Die heb ik nog niet in beeld gezien.
Alleen met D66 die daar geen trek in hebben, samen met SP. Kans daarop is echt heel klein.quote:Op donderdag 13 september 2012 02:12 schreef rembrandtvanrijn het volgende:
Maar is het nou zo dat VVD zonder de PvdA niet en dat de PVDA met wat kleinere partijen wel een meerderheid kan vormen?
Niet op huilende GL-meisjes?quote:Op donderdag 13 september 2012 02:12 schreef SeLang het volgende:
Goed, het is al laat en de VVD heeft wel gewonnen denk ik
Ik ga nu fappen op dierenpoes
lolwuttwitter:DDStandaard twitterde op donderdag 13-09-2012 om 02:11:39NOVUM: DRIE ZETELS VERSCHIL VVD +3 reageer retweet
Die waren ook leuk jaquote:
Ik had er misschien een knipoogsmiley bij moeten doen.quote:Op donderdag 13 september 2012 02:13 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Ging vorige keer ook niet door toch?
D66 is niet eens nodig.quote:Op donderdag 13 september 2012 02:13 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Ik heb VVD gestemd, maar geef zeer sterk de voorkeur aan een samenwerking met PvdA en D66.
Geen meerderheid in Eerste Kamer.quote:Op donderdag 13 september 2012 02:13 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Ik heb VVD gestemd, maar geef zeer sterk de voorkeur aan een samenwerking met PvdA en D66.
Un echte fent.quote:Op donderdag 13 september 2012 02:13 schreef Asskicker14 het volgende:
Samsom onderuit tegen VVD.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bodegraven is een SGP dorp, woont mijn oma en die haat die lui.quote:Op donderdag 13 september 2012 02:13 schreef Kowloon het volgende:
Bodegraven/Reeuwijk moet ook nog binnen komen, lijkt mij ook aardig VVD.
Zelfde geldt voor mij. Samenwerken met de PVV betekend dat ik nooit meer VVD zal stemmen.quote:Op donderdag 13 september 2012 02:13 schreef Phaelanx_NL het volgende:
De wedstrijd is al over, dat snap je wel? Nu iets in het landsbelang enzo.quote:Op donderdag 13 september 2012 02:13 schreef rembrandtvanrijn het volgende:
[..]
Dat kan nog leuk gaan worden.
Dat deden ze de afgelopen 2 jaar alquote:Op donderdag 13 september 2012 02:14 schreef Tweek het volgende:
[..]
Zelfde geldt voor mij. Samenwerken met de PVV betekend dat ik nooit meer VVD zal stemmen.
Eerste kamer moet zich zijn functie maar eens herinneren.quote:Op donderdag 13 september 2012 02:14 schreef MrBaas het volgende:
[..]
Geen meerderheid in Eerste Kamer.
Nou en? Dat heeft nog nooit gezorgd voor het niet vormen van een coalitie. Anders werd die ook wel niet-getrapt gekozen.quote:Op donderdag 13 september 2012 02:14 schreef MrBaas het volgende:
[..]
Dat maakt niet zoveel uit. Werd net al gezegd.quote:Op donderdag 13 september 2012 02:14 schreef MrBaas het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |