Om dit soort reacties stem je VVD natuurlijkquote:Op donderdag 13 september 2012 02:08 schreef Loop-y het volgende:
Kutkakkers
"Mijn vadurrr betaalt alles voor me, maar die uitkeringsstrekkers moeten nou maar eens stoppen met hun hand ophouden"
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat zegt ie.quote:Op donderdag 13 september 2012 02:09 schreef Slobeend het volgende:
[..]
In bijna alle grote steden wint de PvdA dik.
En waar wonen de meeste laagopgeleiden?quote:Op donderdag 13 september 2012 02:09 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Studentensteden ja.quote:Op donderdag 13 september 2012 02:09 schreef Slobeend het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 13 september 2012 02:08 schreef Loop-y het volgende:
Kutkakkers
"Mijn vadurrr betaalt alles voor me, maar die uitkeringsstrekkers moeten nou maar eens stoppen met hun hand ophouden"
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Oh alsjeblieft zeg..quote:Op donderdag 13 september 2012 02:10 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
En waar wonen de meeste laagopgeleiden?
quote:Op donderdag 13 september 2012 02:08 schreef Loop-y het volgende:
Kutkakkers
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat zat ik me nou ook af te vragen. Heeft denk ik wat te diep in het glaasje gekeken.quote:Op donderdag 13 september 2012 02:10 schreef Sheepcidus het volgende:
je kan toch niet om de PvdA of de VVD heen, dus wat lult die felix nou
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |