Wassenaar 98% VVD.quote:Op donderdag 13 september 2012 02:07 schreef Kowloon het volgende:
Stichtse Vecht, Wassenaar, Zeewolde, Boskoop moeten ook nog binnen komen. Zijn VVD bolwerken met dacht ik redelijk wat inwoners (in totaal over de 100000).
En daarnaast toch wel mogelijk. Tactiek.quote:Op donderdag 13 september 2012 02:08 schreef Ties02 het volgende:
Felix noemt een coalitie onmogelijk
Die druiven zijn echt zuur aan linkse kant.quote:Op donderdag 13 september 2012 02:08 schreef Loop-y het volgende:
Kutkakkers
"Mijn vadurrr betaalt alles voor me, maar die uitkeringsstrekkers moeten nou maar eens stoppen met hun hand ophouden"
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 13 september 2012 02:08 schreef Loop-y het volgende:
Kutkakkers
"Mijn vadurrr betaalt alles voor me, maar die uitkeringsstrekkers moeten nou maar eens stoppen met hun hand ophouden"
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
In bijna alle grote steden wint de PvdA dik.quote:Op donderdag 13 september 2012 02:01 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Lijkt me sterk, normaal gesproken stemt hoogopgeleid Nederland rechts.
Ik denk ook veel CDA van 2-3 verkiezingen geleden. VVD lijkt nu default choice te worden voor mensen in het midden die geen PvdA stemmen, waar CDA dat was.quote:Op donderdag 13 september 2012 02:08 schreef sitting_elfling het volgende:
Het feit dat men zoveel op de VVD stemt is echt niet zo frappant. 40% van Nederland heeft meer dan een ton aan vermogen plus die gehele riedel van de PVV is er nog eens bijgekomen. Kom je zo op 40 zeteltjes uit voor de VVD.
Om dit soort reacties stem je VVD natuurlijkquote:Op donderdag 13 september 2012 02:08 schreef Loop-y het volgende:
Kutkakkers
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat zegt ie.quote:Op donderdag 13 september 2012 02:09 schreef Slobeend het volgende:
[..]
In bijna alle grote steden wint de PvdA dik.
En waar wonen de meeste laagopgeleiden?quote:Op donderdag 13 september 2012 02:09 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Studentensteden ja.quote:Op donderdag 13 september 2012 02:09 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Kutkakkers
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Oh alsjeblieft zeg..quote:Op donderdag 13 september 2012 02:10 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
En waar wonen de meeste laagopgeleiden?
Kutkakkers
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat zat ik me nou ook af te vragen. Heeft denk ik wat te diep in het glaasje gekeken.quote:Op donderdag 13 september 2012 02:10 schreef Sheepcidus het volgende:
je kan toch niet om de PvdA of de VVD heen, dus wat lult die felix nou
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |