Die waren ook leuk jaquote:
Ik had er misschien een knipoogsmiley bij moeten doen.quote:Op donderdag 13 september 2012 02:13 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Ging vorige keer ook niet door toch?
D66 is niet eens nodig.quote:Op donderdag 13 september 2012 02:13 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Ik heb VVD gestemd, maar geef zeer sterk de voorkeur aan een samenwerking met PvdA en D66.
Geen meerderheid in Eerste Kamer.quote:Op donderdag 13 september 2012 02:13 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Ik heb VVD gestemd, maar geef zeer sterk de voorkeur aan een samenwerking met PvdA en D66.
Un echte fent.quote:Op donderdag 13 september 2012 02:13 schreef Asskicker14 het volgende:
Samsom onderuit tegen VVD.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bodegraven is een SGP dorp, woont mijn oma en die haat die lui.quote:Op donderdag 13 september 2012 02:13 schreef Kowloon het volgende:
Bodegraven/Reeuwijk moet ook nog binnen komen, lijkt mij ook aardig VVD.
Zelfde geldt voor mij. Samenwerken met de PVV betekend dat ik nooit meer VVD zal stemmen.quote:Op donderdag 13 september 2012 02:13 schreef Phaelanx_NL het volgende:
De wedstrijd is al over, dat snap je wel? Nu iets in het landsbelang enzo.quote:Op donderdag 13 september 2012 02:13 schreef rembrandtvanrijn het volgende:
[..]
Dat kan nog leuk gaan worden.
Dat deden ze de afgelopen 2 jaar alquote:Op donderdag 13 september 2012 02:14 schreef Tweek het volgende:
[..]
Zelfde geldt voor mij. Samenwerken met de PVV betekend dat ik nooit meer VVD zal stemmen.
Eerste kamer moet zich zijn functie maar eens herinneren.quote:Op donderdag 13 september 2012 02:14 schreef MrBaas het volgende:
[..]
Geen meerderheid in Eerste Kamer.
Nou en? Dat heeft nog nooit gezorgd voor het niet vormen van een coalitie. Anders werd die ook wel niet-getrapt gekozen.quote:Op donderdag 13 september 2012 02:14 schreef MrBaas het volgende:
[..]
Dat maakt niet zoveel uit. Werd net al gezegd.quote:Op donderdag 13 september 2012 02:14 schreef MrBaas het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |