quote:Op donderdag 13 september 2012 01:57 schreef Zhero het volgende:
01:57 Westvoorne VVD (44,3%)
01:57 Hoorn VVD (28,0%)
01:56 Deurne VVD (32,1%)
quote:Op donderdag 13 september 2012 01:57 schreef Zhero het volgende:
En dan te weten dat de vvd voor meer banen zorgt. Tja, alleen maar ophet charisma van de pvda vallenquote:Op donderdag 13 september 2012 01:56 schreef sitting_elfling het volgende: Grappig om steden en gemeentes te zien die relatief hoge werkloosheid hebben, allemaal voor de PvdA stemmen.
Allemaal FOK!kers.quote:Op donderdag 13 september 2012 01:59 schreef Asskicker14 het volgende:
Je zou de Gelredome helemaal kunnen vullen met Piraten Partij stemmen, dat is nog aardig wat kiezers voor zo'n onzinpartij.
Westvoorne niet heel verrassend. Typische VVD-gemeente.quote:Op donderdag 13 september 2012 01:57 schreef Zhero het volgende:
quote:Op donderdag 13 september 2012 01:59 schreef rembrandtvanrijn het volgende:
Ik ga heerlijk pitten. Ik kan er mee leven dat de Rutte premier blijft. Maar wat gaat de PVDA de boel omgooien, een dikke overwinning voor Nederland.
Waar?quote:Op donderdag 13 september 2012 01:59 schreef TweeGrolsch het volgende:
Zwaai zwaai vanaf groningen VVD borrel
Zou mooi zijn, dan kunnen we rustig gaan slapen.quote:Op donderdag 13 september 2012 01:58 schreef TheArt het volgende:
Oh verrek, ik was de laatste. Sorry![]()
NOS was iets te vroeg. Inmiddels is de prognose weer 40-38.
60.000 oid?quote:Op donderdag 13 september 2012 01:59 schreef Greys het volgende:
Het is al honderdtwintig keer gevraagd ben ik bang, maar hoeveel stemmen is nou ongeveer een zetel?
Haha tuurlijk!quote:Op donderdag 13 september 2012 01:59 schreef Slobeend het volgende:
Intellectueel Nederland kiest massaal PvdA, jammer dat de VVD toch gaat winnen.
quote:Op donderdag 13 september 2012 01:59 schreef Slobeend het volgende:
Mijn gemeente VVD dus, mooi.quote:Op donderdag 13 september 2012 01:59 schreef Zhero het volgende:
01:59 Kapelle VVD (26,2%)
01:59 Cranendonck VVD (30,3%)
01:59 Stede Broec VVD (31,1%)
Iets van 10 miljoen stemmen uiteindelijk denk ik? Ong 60-70 duizend normaal.quote:Op donderdag 13 september 2012 01:59 schreef Greys het volgende:
Het is al honderdtwintig keer gevraagd ben ik bang, maar hoeveel stemmen is nou ongeveer een zetel?
al die vinex-wijkjesquote:Op donderdag 13 september 2012 01:59 schreef Slobeend het volgende:
Fixedquote:Op donderdag 13 september 2012 01:59 schreef Slobeend het volgende:
Intellectueel Uitkeringstrekkend en gekleurd Nederland kiest massaal PvdA, jammer gelukkig dat de VVD toch gaat winnen.
Jij hebt liever dat Ivo en Fred al je vrijheden afpakkenquote:Op donderdag 13 september 2012 01:59 schreef Asskicker14 het volgende:
Je zou de Gelredome helemaal kunnen vullen met Piraten Partij stemmers, dat is nog aardig wat kiezers voor zo'n onzinpartij.
quote:Op donderdag 13 september 2012 01:59 schreef Slobeend het volgende:
aantal stemmen nodig voor 1 zetel = totaal aantal stemmers:150 (aantal zetel)quote:Op donderdag 13 september 2012 01:59 schreef Greys het volgende:
De VVD heeft die laag van vertrekkende PVVers gekregen.quote:Op donderdag 13 september 2012 01:58 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
En dan te weten dat de vvd voor meer banen zorgt. Tja, alleen maar ophet charisma van de pvda vallen
Lijkt me sterk, normaal gesproken stemt hoogopgeleid Nederland rechts.quote:Op donderdag 13 september 2012 01:59 schreef Slobeend het volgende:
vroeger altijd een keurig jazz bandje weet ik nogquote:Op donderdag 13 september 2012 02:00 schreef kastenmakersboy2 het volgende:
en dan die minimal muziek bij vvd
66.000quote:Op donderdag 13 september 2012 01:59 schreef Greys het volgende:
Ik kom nog wel even kijken.quote:
Intellectueel Nederland woont in Bloemendaal, Wassenaar of 't Gooiquote:Op donderdag 13 september 2012 01:59 schreef Slobeend het volgende:
Mijn geboortestad maakt mij trotsquote:
Dit zou de tweede keer zijn dat VVD wint, als grootste. De PVDA is daar veel vaker geweest. Als ze daadwerkelijk met elkaar in het kabinet komen dan worden er zoveel compromissen gesloten dat beide er trots op kunnen zijn en beide met het schaamrood op de kaken beleid moeten verdedigen waar ze niet voor staan.quote:Op donderdag 13 september 2012 02:00 schreef bulbjes het volgende:
Het zal wel niet, maar ik zou het ergens zoooooooo leuk vinden als de PVDA wint, gewoon om die VVDers eindelijk eens dat win-gevoel af te pakken wat ze al maandenlang hebben en ermee vandoor te gaan.
Ik zie Samsom ook veel liever als premier dan die Rutkop, maar het zou me niet eens verbazen als hij, ook al wordt hij de grootste, toch geen premier wil worden. Uit strategische keuze. Alhoewel hij ook wel gedreven is denk ik om het WEL te worden...
Hij kan het misschien maar beter niet worden, omdat hij straks ook VVD-beleid moet verdedigen en uitvoeren, en daar door zijn kiezers uiteindelijk wel op afgerekend wordt. PVDA gaat dan fors verliezen bij de volgende verkiezingen en de VVD gaat er dan weer met de winst vandoor. Dat gun ik ze niet.
Helaas heb ik zo'n gevoel dat als het nu misgaat met een volgend kabinet en/ of Nederland erop achteruit gaat, men dan alsnog vooral de PVDA er de schuld van zal geven.
Sowieso zullen er dan meer PVDA stemmers weer overstappen naar SP, Groenlinks e.d. denk ik en wint VVD dus weeerrr dan omdat zij immers minder concurrentie op rechts hebben.
twitter:mauricedehond twitterde op donderdag 13-09-2012 om 02:00:39Gevecht om laatste restzetel tussen PvdA (38 of 39) en PVV (15 of 16). http://t.co/WYXGjrQR #TK2012 reageer retweet
Never said that!quote:Op donderdag 13 september 2012 02:02 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Girls Just Wanna Have Fun is idd erg hetero
Hij wou lekker in de Kamer blijven toch?quote:Op donderdag 13 september 2012 02:02 schreef Loop-y het volgende:
100.000 verschil![]()
Samsom als vice-premier dan maar
Kabinet valt weer in 2014
Dat denk ik ook.quote:Op donderdag 13 september 2012 02:02 schreef Loop-y het volgende:
100.000 verschil![]()
Flikker toch op met deze manquote:Op donderdag 13 september 2012 02:02 schreef Ties02 het volgende:
twitter:mauricedehond twitterde op donderdag 13-09-2012 om 02:00:39Gevecht om laatste restzetel tussen PvdA (38 of 39) en PVV (15 of 16). http://t.co/WYXGjrQR #TK2012 reageer retweet
Wanneer houdt die man nou eens opquote:Op donderdag 13 september 2012 02:02 schreef Ties02 het volgende:
quote:Op donderdag 13 september 2012 02:03 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Flikker toch op met deze man
Altijd in bedquote:Op donderdag 13 september 2012 02:03 schreef kwiwi het volgende:
zo, ik heb mn laptop maar mee naar bed verhuisd
Heb jij een stream van de NOS?quote:Op donderdag 13 september 2012 02:03 schreef kwiwi het volgende:
zo, ik heb mn laptop maar mee naar bed verhuisd
Wel jammer van de grote PvdA. Dat had ik toch echt liever anders gezien.quote:Op donderdag 13 september 2012 02:02 schreef SuperHarregarre het volgende:
Heerlijke winst voor VVD dit. Mark ftw.
Samson is geen vrouw. Dan komen ze niet aan het 50 procent quotom.quote:Op donderdag 13 september 2012 02:02 schreef Loop-y het volgende:
100.000 verschil![]()
hoe meer alcohol mijn lichaam bevat hoe leuker het wordtquote:Op donderdag 13 september 2012 02:03 schreef Onufriev het volgende:
Aan het begin vond ik Herman met zijn cijfertjes maar saai, maar hoe langer het duurt hoe leuker het wordt.
Nee, tv op de slaapkamerquote:Op donderdag 13 september 2012 02:03 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Heb jij een stream van de NOS?
Hoe nonchalant die ook het scherm wegzwaait iedere keerquote:Op donderdag 13 september 2012 02:03 schreef Onufriev het volgende:
Aan het begin vond ik Herman met zijn cijfertjes maar saai, maar hoe langer het duurt hoe leuker het wordt.
PVV toch 3 zetels meer wellicht dan bij de prognose...quote:Op donderdag 13 september 2012 02:02 schreef Ties02 het volgende:
Maurice de Hond serieus nemenquote:Op donderdag 13 september 2012 02:02 schreef Ties02 het volgende:
Je valt in herhaling?quote:Op donderdag 13 september 2012 02:03 schreef dieselnoi het volgende:
Toch vreemd dat Nederland voor VVD kiest terwijl er alleen maar uitkeringstrekkers en mensen in de bijstand in dit land leven. VVD is juist voor de elite
Heeft Rutte mooi al die proleten gebrainwashed en ze laten denken dat VVD de juiste partij is. Maar goed het is maar dom stemvee
Je hoopt dat als je het voor de tweede keer post mensen wél op je reageren?quote:Op donderdag 13 september 2012 02:03 schreef dieselnoi het volgende:
Toch vreemd dat Nederland voor VVD kiest terwijl er alleen maar uitkeringstrekkers en mensen in de bijstand in dit land leven. VVD is juist voor de elite
Heeft Rutte mooi al die proleten gebrainwashed en ze laten denken dat VVD de juiste partij is. Maar goed het is maar dom stemvee
quote:
Bijna driekwart stemt niet op de VVD...quote:Op donderdag 13 september 2012 02:03 schreef dieselnoi het volgende:
Met dank aan de Telegraaf voor de overweldigende VVD-overwinning voor vandaag.quote:Op donderdag 13 september 2012 02:00 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
De VVD heeft die laag van vertrekkende PVVers gekregen.
Besides, de enige echte winnaar van vanavond is de media, die hebben expliciet zelf gezorgd voor deze uitslag. De kiezer dusdanig bang gemaakt dat of rechts het land de vernieling in drukt of links datzelfde zou doen.
Emmen en Rotterdam, rest doet er niet zoveel toe.quote:Op donderdag 13 september 2012 02:04 schreef BlackLining het volgende:
Nou nog even de finaleklap van Tilburg en Eindhoven, dan is de VVD zeker en kan ik veilig slapen
Dat speelt bij mij ook wel mee jaquote:Op donderdag 13 september 2012 02:04 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
hoe meer alcohol mijn lichaam bevat hoe leuker het wordt
Je verliest in verliezenquote:Op donderdag 13 september 2012 02:04 schreef bulbjes het volgende:
[..]
Met dank aan de Telegraaf voor de overweldigende VVD-overwinning voor vandaag.
Braak.
Inderdaad. VVD is een gematigde PVV voor die mensen.quote:Op donderdag 13 september 2012 02:03 schreef dieselnoi het volgende:
Gezellige boel daarquote:
quote:Op donderdag 13 september 2012 02:05 schreef Roolio het volgende:
[..]
Roemer vrolijk -> Roemer verdrietig.
Samson schijnt ook 14% van de PVV stemmers getrokken te hebben.quote:Op donderdag 13 september 2012 02:04 schreef bulbjes het volgende:
[..]
Met dank aan de Telegraaf voor de overweldigende VVD-overwinning voor vandaag.
Braak.
Als VVD en PvdA samen gaan regeren staat de PVV over een jaar weer op 30 zetelsquote:Op donderdag 13 september 2012 02:03 schreef dieselnoi het volgende:
quote:Op donderdag 13 september 2012 02:06 schreef SuperHarregarre het volgende:
VVD is de enige normale partij.
Valt me heel erg mee van het Nederlandse volk.quote:Op donderdag 13 september 2012 02:05 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Goed, in elk geval is dom-rechts en dom-links uit de picture.
Bijna 1 op de 3 wel.quote:Op donderdag 13 september 2012 02:04 schreef Arcee het volgende:
[..]
Bijna driekwart stemt niet op de VVD...
Sad panda is sadquote:Op donderdag 13 september 2012 02:05 schreef Roolio het volgende:
[..]
Roemer vrolijk -> Roemer verdrietig.
Vooral te danken aan de media.quote:Op donderdag 13 september 2012 02:06 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Valt me heel erg mee van het Nederlandse volk.
quote:Op donderdag 13 september 2012 02:06 schreef Eenskijken het volgende:
kijk al die zielige kakkers daar klappen
Maar die mensen kunnen nog een beetje nadenken.quote:Op donderdag 13 september 2012 02:05 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Net of het linkse kamp een gebrek heeft aan partijdige media.
41.
quote:Op donderdag 13 september 2012 02:06 schreef Eenskijken het volgende:
kijk al die zielige kakkers daar klappen
Dit dus. Vooral dat laatste, met die opmerking dat bijstandmoeders VVD moeten stemmenquote:Op donderdag 13 september 2012 02:03 schreef dieselnoi het volgende:
quote:Op donderdag 13 september 2012 02:07 schreef Snoepje5 het volgende:
Pvda heeft welleukere geen muziek. Moet ik toegeven.
Eigenlijk meer aan het falen van Roemer en Wilders.quote:Op donderdag 13 september 2012 02:06 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Vooral te danken aan de media.
Om uitkeringen te trekken!quote:Op donderdag 13 september 2012 02:07 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Ja die van overzee ga je pakken.
Waarom denk je dat ze in het buitenland zitten?
Jaquote:Op donderdag 13 september 2012 02:07 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Ja die van overzee ga je pakken.
Waarom denk je dat ze in het buitenland zitten?
quote:Op donderdag 13 september 2012 02:07 schreef Onufriev het volgende:
Rottenberg op tv, tijd op te pissen en nieuw bier te halen
Wassenaar 98% VVD.quote:Op donderdag 13 september 2012 02:07 schreef Kowloon het volgende:
Stichtse Vecht, Wassenaar, Zeewolde, Boskoop moeten ook nog binnen komen. Zijn VVD bolwerken met dacht ik redelijk wat inwoners (in totaal over de 100000).
En daarnaast toch wel mogelijk. Tactiek.quote:Op donderdag 13 september 2012 02:08 schreef Ties02 het volgende:
Felix noemt een coalitie onmogelijk
Die druiven zijn echt zuur aan linkse kant.quote:Op donderdag 13 september 2012 02:08 schreef Loop-y het volgende:
Kutkakkers
"Mijn vadurrr betaalt alles voor me, maar die uitkeringsstrekkers moeten nou maar eens stoppen met hun hand ophouden"
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 13 september 2012 02:08 schreef Loop-y het volgende:
Kutkakkers
"Mijn vadurrr betaalt alles voor me, maar die uitkeringsstrekkers moeten nou maar eens stoppen met hun hand ophouden"
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
In bijna alle grote steden wint de PvdA dik.quote:Op donderdag 13 september 2012 02:01 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Lijkt me sterk, normaal gesproken stemt hoogopgeleid Nederland rechts.
Ik denk ook veel CDA van 2-3 verkiezingen geleden. VVD lijkt nu default choice te worden voor mensen in het midden die geen PvdA stemmen, waar CDA dat was.quote:Op donderdag 13 september 2012 02:08 schreef sitting_elfling het volgende:
Het feit dat men zoveel op de VVD stemt is echt niet zo frappant. 40% van Nederland heeft meer dan een ton aan vermogen plus die gehele riedel van de PVV is er nog eens bijgekomen. Kom je zo op 40 zeteltjes uit voor de VVD.
Om dit soort reacties stem je VVD natuurlijkquote:Op donderdag 13 september 2012 02:08 schreef Loop-y het volgende:
Kutkakkers
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat zegt ie.quote:Op donderdag 13 september 2012 02:09 schreef Slobeend het volgende:
[..]
In bijna alle grote steden wint de PvdA dik.
En waar wonen de meeste laagopgeleiden?quote:Op donderdag 13 september 2012 02:09 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Studentensteden ja.quote:Op donderdag 13 september 2012 02:09 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Kutkakkers
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Oh alsjeblieft zeg..quote:Op donderdag 13 september 2012 02:10 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
En waar wonen de meeste laagopgeleiden?
Kutkakkers
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat zat ik me nou ook af te vragen. Heeft denk ik wat te diep in het glaasje gekeken.quote:Op donderdag 13 september 2012 02:10 schreef Sheepcidus het volgende:
je kan toch niet om de PvdA of de VVD heen, dus wat lult die felix nou
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |