SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ErwinRommel: 14 juni
Remco026 : 12 juli
MaryMouse: 21 juli
M.K: 1 september
Rave_NL: 10 december
Statistieken vorige maand:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze maand:
Voor de actuele, individuele, statistieken van deze SC kan je kijken op http://www.fokkingstats.com
Topicreeks: DEF SCOp zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende:
Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
Het is ook onvergelijkbaar, dus voor beide kanten is weinig te zeggen.quote:Op donderdag 13 september 2012 00:28 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Ja Er zijn ook nogal wat gebouwen die boven een metro lijn stonden en waarvan de constructie hetzelfde was afgebrand. Zwakke vergelijking.
Ik geloof je zo.quote:[..]
Nu denk ik toch echt, nee laat ik me corriseren corrigeren, ik weet dat ik veel meer afweet van explosive, het aanbrengen en de berekningen die er mee gepaard gaan dan jij, en kan je dus zonder blikken en blossen vertellen dat je hier het kunnen/de mogelijkheden toch wel hoog inschat.
True story.quote:[..]
Ja dat is net zo als dat voor OIF diverse inlichtingdiensten (waaronder zelfs de UN) zeide dat er WMDs in Iraq waren, maar daarna plotseling iedereen riep dat het niet zo was en het een illigale oorlog was toen ze niet gevonden werden.
Resultaten van de meeste grote steden zijn nog niet binnen... ik denk dat de PvdA daar nog wel flink wat stemmen zal pakken.quote:
Wat je hier beweerd is net zo'n idiotrie als Hitler die achter elke Jood een komplot zag.quote:Op donderdag 13 september 2012 00:23 schreef Gray het volgende:
[..]
Iran was hun een doorn in het oog, zoals nu blijkt. PNAC was al enkele decennia aan het lobbyen in de VS om herstructurering van het militair apparaat in het midden-oosten, en noemde oa Iran een zogenaamde 'rogue state'.
En de banden tussen de VS en Israel zijn sowieso sterk, dus wie weet is er nog veel wat onbekend is.
Ja maar V-town gaat het verschil makenquote:Op donderdag 13 september 2012 00:33 schreef Royyy het volgende:
[..]
Resultaten van de meeste grote steden zijn nog niet binnen... ik denk dat de PvdA daar nog wel flink wat stemmen zal pakken.
Ah, een Reductio Ad Hitlerum.quote:Op donderdag 13 september 2012 00:34 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Wat je hier beweerd is net zo'n idiotrie als Hitler die achter elke Jood een komplot zag.
quote:
Dat maak je erzelf van, ik geef enkel aan dat je spoken ziet, en dat je niet de eerste noch de enige bent.quote:
Geen idee, ik ben echt helemaal niet bekend met Rotterdam en de situatie daar.quote:Op donderdag 13 september 2012 00:35 schreef m.k het volgende:
[..]
Ja maar V-town gaat het verschil maken![]()
denk je dat rotterdam PVDA gaat zijn?
Nee, dat maak jij ervan. Letterlijk. Je probeert mijn stelling neer te sabelen door een vergelijking met wat Hitler deed.quote:Op donderdag 13 september 2012 00:37 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Dat maak je erzelf van, ik geef enkel aan dat je spoken ziet, en dat je niet de eerste noch de enige bent.
Ik denk, ik hoop dat Den haag en Rotterdam VVD stemmenquote:Op donderdag 13 september 2012 00:38 schreef Royyy het volgende:
[..]
Geen idee, ik ben echt helemaal niet bekend met Rotterdam en de situatie daar.
Niet alle daders kwamen uit SA, en SA herbergte ook geen terreur opleidings kampen, en een terreur organisatie.quote:Op donderdag 13 september 2012 00:28 schreef Gray het volgende:
Maar inderdaad, wat hadden ze daar uberhaupt te zoeken? De daders zouden allemaal uit Saudi-Arabie komen.
Den Haag zal wel VVD stemmen, Rotterdam is toch ook een (net als Amsterdam) overwegend rode gemeente?quote:Op donderdag 13 september 2012 00:39 schreef m.k het volgende:
[..]
Ik denk, ik hoop dat Den haag en Rotterdam VVD stemmen
Als je het zo ziet, kan ik enkel maar blijzijn dat ik niet weer een ban opgelegd krijg.quote:Op donderdag 13 september 2012 00:38 schreef Gray het volgende:
[..]
Nee, dat maak jij ervan. Letterlijk. Je probeert mijn stelling neer te sabelen door een vergelijking met wat Hitler deed.
Ik had altijd een rechts beeld van Rotterdam. Maar het is alweer een tijdje geleden dat ik daar vaak wasquote:Op donderdag 13 september 2012 00:40 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Den Haag zal wel VVD stemmen, Rotterdam is toch ook een (net als Amsterdam) overwegend rode gemeente?
SA is de terreur organisatie zelf.quote:Op donderdag 13 september 2012 00:39 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Niet alle daders kwamen uit SA, en SA herbergte ook geen terreur opleidings kampen, en een terreur organisatie.
Daar moet ik je deels gelijk geven.quote:Op donderdag 13 september 2012 00:41 schreef Gray het volgende:
[..]
SA is de terreur organisatie zelf.
quote:Op donderdag 13 september 2012 00:41 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Als je het zo ziet, kan ik enkel maar blijzijn dat ik niet weer een ban opgelegd krijg.
Alsof dat wat uit maaktquote:Op donderdag 13 september 2012 00:42 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Sine, relax, haal die adem.... Gray is hier te gast
Jij nam bier mee toen je hier net kwam...quote:Op donderdag 13 september 2012 00:42 schreef MaryMouse het volgende:
Gast of niet, hij is blauw, en na wat afgelopen keer gebeurt is vertrouw ik die gasten niet meer.quote:Op donderdag 13 september 2012 00:42 schreef MaryMouse het volgende:
PvdA de grootste in Den Haag.quote:Op donderdag 13 september 2012 00:40 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Den Haag zal wel VVD stemmen, Rotterdam is toch ook een (net als Amsterdam) overwegend rode gemeente?
quote:Op donderdag 13 september 2012 00:41 schreef m.k het volgende:
[..]
Ik had altijd een rechts beeld van Rotterdam. Maar het is alweer een tijdje geleden dat ik daar vaak was
quote:Op donderdag 13 september 2012 00:43 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Jij nam bier mee toen je hier net kwam...
3x raden wat Gray is vergeten.
Het is niet ik die het zo ziet:quote:Op donderdag 13 september 2012 00:41 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Als je het zo ziet, kan ik enkel maar blijzijn dat ik niet weer een ban opgelegd krijg.
Je ging niet op de inhoud in en die weerleggen, maar het vergelijken met iets wat een slecht figuur als Hitler deed, ofwel guilt by association.quote:According to Strauss, Reductio ad Hitlerum is a form of ad hominem or ad misericordiam , a fallacy of irrelevance, and a a variation on reductio ad absurdum, in which a conclusion is suggested based solely on something's or someone's origin rather than its current meaning. The suggested logic is one of guilt by association.
http://en.wikipedia.org/wiki/Reductio_ad_Hitlerum
Godver, wtf den haag...quote:
Joden droegen ook keppeltjes.quote:Op donderdag 13 september 2012 00:43 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Gast of niet, hij is blauw, en na wat afgelopen keer gebeurt is vertrouw ik die gasten niet meer.
quote:Op donderdag 13 september 2012 00:43 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Jij nam bier mee toen je hier net kwam...
3x raden wat Gray is vergeten.
En waar is mijn voorkeur?quote:Op donderdag 13 september 2012 00:45 schreef MaryMouse het volgende:
[..]![]()
En ik verwaarloos jullie weer![]()
[ afbeelding ]
Ja, MM, kom op met dat Grottenbier.quote:
quote:Op donderdag 13 september 2012 00:48 schreef Cobra4 het volgende:
Verdomme, steekvlam uit mijn aansteker bij het aansteken van een peuk!
Mijn neus!!!!![]()
Verdomme, steekvlam uit mijn aansteker bij het aansteken van een peuk!
Mijn neus!!!!![]()
[..]
Ja, MM, kom op met dat Grottenbier.
quote:
Mischien was het wel zijn haar, zijn neushaar.quote:Op donderdag 13 september 2012 00:48 schreef Gray het volgende:
[..]![]()
Wees blij dat het niet je haar of wenkbrauwen was!
Ik deed hier een Ad Hitlerum terug.quote:Op donderdag 13 september 2012 00:48 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Moest even opzoeken wat een keppel is (kippah hier), maar zelf nu begrijp ik er nog niks van.
quote:Op donderdag 13 september 2012 00:49 schreef Gray het volgende:
[..]
Ik deed hier een Ad Hitlerum terug.
Jongens, geen biertjes voor Sine_Pari meer!
Idd!quote:Op donderdag 13 september 2012 00:51 schreef MaryMouse het volgende:
[..]zou een baas zijn als hij nu al aan de biertjes zit. Is nog namiddag/begin avond bij hem
Zit aan een Margaritaville.quote:Op donderdag 13 september 2012 00:51 schreef MaryMouse het volgende:
[..]zou een baas zijn als hij nu al aan de biertjes zit. Is nog namiddag/begin avond bij hem
Had je niet beter je andere profiel kunnen houden?quote:
Heeft die niet een permanent streepje?quote:Op donderdag 13 september 2012 00:52 schreef m.k het volgende:
[..]
Had je niet beter je andere profiel kunnen houden?
Nee, dat zit er nog.quote:Op donderdag 13 september 2012 00:48 schreef Gray het volgende:
[..]![]()
Wees blij dat het niet je haar of wenkbrauwen was!
Het is niet zo heel moeilijk hoor.quote:Op donderdag 13 september 2012 00:51 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Gelukkig, ben ik niet de enige die deze gedachte kronkel van Gray niet begrijpt.
quote:Op donderdag 13 september 2012 00:53 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nee, dat zit er nog.
Maar ik zit nu wel met een natte doek op mijn gok.
Daar had ik geen inspraak over. Mijn andere account werd niet enkel gebanned maar ook verwijderd.quote:Op donderdag 13 september 2012 00:52 schreef m.k het volgende:
[..]
Had je niet beter je andere profiel kunnen houden?
Niet zeuren. Gij hebt een kratje grot in huis staanquote:Op donderdag 13 september 2012 00:53 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nee, dat zit er nog.
Maar ik zit nu wel met een natte doek op mijn gok.
Half kratje nog maar.quote:Op donderdag 13 september 2012 00:55 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Niet zeuren. Gij hebt een kratje grot in huis staan
quote:Op donderdag 13 september 2012 00:54 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Daar had ik geen inspraak over. Mijn andere account werd niet enkel gebanned maar ook verwijderd.
Zelfs met je uitleg begrijp ik hem niet. Want je springt wel erg van de tak op de stok. Maar zal wel (weer) aan mij liggen.quote:Op donderdag 13 september 2012 00:53 schreef Gray het volgende:
[..]
Het is niet zo heel moeilijk hoor.
Hitler haatte Joden. Joden dragen keppeltjes.
Jij vertrouwt moderators niet. Mods zijn blauw.
Snappez-vous?
Wist niet eens dat dat kon?quote:Op donderdag 13 september 2012 00:54 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Daar had ik geen inspraak over. Mijn andere account werd niet enkel gebanned maar ook verwijderd.
quote:
Ja.quote:Op donderdag 13 september 2012 00:56 schreef MaryMouse het volgende:
[..]en dat was het kratje wat je vanmiddag gehaald hebt?
Nog niet koekeloeres?quote:
Het is een simpele Reductio ad Hitlerum van jouw stelling dat mods niet te vertrouwen zijn. Het doel was, zoals dat is met zo'n drogargument, om je van slag te brengen door je op te fokken. Al hoopte ik dat je de grap ervan in zou zien, want het zou enorm hypocriet zijn van me, zo snel nadat ik jou erop wees.quote:Op donderdag 13 september 2012 00:56 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Zelfs met je uitleg begrijp ik hem niet. Want je springt wel erg van de tak op de stok. Maar zal wel (weer) aan mij liggen.
Iers of Amerikaans?quote:Op donderdag 13 september 2012 00:57 schreef MaryMouse het volgende:
Ik moet eigenlijk ook gaan slapen, iets met werk en zo morgen en zo, maar toch maar een whiskey ingeschonken
Nee.quote:
Levertje ruilen?quote:
Oeps, Schotse Whisky Glenlivet, gehad voor mijn verjaardag van een anoniem fokkerquote:
Is goed.quote:Op donderdag 13 september 2012 00:59 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Levertje ruilen?![]()
Zit aan de Karlsberg
Ja anoniemquote:Op donderdag 13 september 2012 00:59 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Oeps, Schotse Whisky Glenlivet, gehad voor mijn verjaardag van een anoniem fokker
quote:
Ow, je hebt gelijk, ik weet wie mij die fles whisky gestuurd heeftquote:
Meer blauw dan rood, dus gaat nog goedquote:
Waarom zijn Bonaire, Saba, en Sint Eustatius afgebeeld, maar Aruba, Curacao en Sint Maarten niet?quote:
Dat zijn geen Nederlandse gemeenten.quote:Op donderdag 13 september 2012 01:06 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Waarom zijn Bonaire, Saba, en Sint Eustatius afgebeeld, maar Aruba, Curacao en Sint Maarten niet?
27 / 25%quote:Op donderdag 13 september 2012 01:03 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Meer blauw dan rood, dus gaat nog goed
Maar ze behoren toch net als de andere Nederladse eilanden toch tot het Koninkrijk?quote:Op donderdag 13 september 2012 01:06 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat zijn geen Nederlandse gemeenten.
Ja, maar die hebben een eigen regering. De SEB eilanden zijn nu een Nederlandse gemeente en stemmen dus met ons mee.quote:Op donderdag 13 september 2012 01:07 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Maar ze behoren toch net als de andere Nederladse eilanden toch tot het Koninkrijk?
K, duidelijk, bedanktquote:Op donderdag 13 september 2012 01:08 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ja, maar die hebben een eigen regering. De SEB eilanden zijn nu een Nederlandse gemeente en stemmen dus met ons mee.
Ik las alleen dat er weinig campagne gevoerd is op de eilanden, dus dat de mensen daar ook niet echt weten waar en waarom ze zouden moeten stemmen.quote:Op donderdag 13 september 2012 01:08 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ja, maar die hebben een eigen regering. De SEB eilanden zijn nu een Nederlandse gemeente en stemmen dus met ons mee.
Is wel een wazige constructie.quote:
Is ook te begrijpen, gaat het toch voornamelijk om Nederlandse aangelegenheden die door de partijen aangekaart wordenquote:Op donderdag 13 september 2012 01:09 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik las alleen dat er weinig campagne gevoerd is op de eilanden, dus dat de mensen daar ook niet echt weten waar en waarom ze zouden moeten stemmen.
Uitgraven en kado doen aan duitsland.quote:Op donderdag 13 september 2012 01:10 schreef Royyy het volgende:
Rotterdam mag ook verkocht worden aan de hoogste bieder.
Ben je toch ook gewoon...quote:Op donderdag 13 september 2012 01:11 schreef m.k het volgende:
Ik word net door mijn broer een fascist genoemd
Ik kan me ook geen partij indenken die de SEB eilanden prominent in hun programma heeft staan.quote:Op donderdag 13 september 2012 01:09 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik las alleen dat er weinig campagne gevoerd is op de eilanden, dus dat de mensen daar ook niet echt weten waar en waarom ze zouden moeten stemmen.
quote:
Ja, maar het zijn gewoon gemeentes van NL (inmiddels). Het is gewoon een hele vage constructie. Maar dat is mijn mening. Als ik nu naar bijv. Bonaire zou willen ga ik technisch gezien gewoon naar een andere gemeente van NL.quote:Op donderdag 13 september 2012 01:11 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Is ook te begrijpen, gaat het toch voornamelijk om Nederlandse aangelegenheden die door de partijen aangekaart worden
Noordelijke provincies krijg je er gratis bij.quote:Op donderdag 13 september 2012 01:10 schreef Royyy het volgende:
Rotterdam mag ook verkocht worden aan de hoogste bieder.
Ik ook niet, want Chavez woont ook ver wegquote:Op donderdag 13 september 2012 01:12 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik kan me ook geen partij indenken die de SEB eilanden prominent in hun programma heeft staan.
De langste binnenlandse vlucht ter wereld.quote:Op donderdag 13 september 2012 01:13 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja, maar het zijn gewoon gemeentes van NL (inmiddels). Het is gewoon een hele vage constructie. Maar dat is mijn mening. Als ik nu naar bijv. Bonaire zou willen ga ik technisch gezien gewoon naar een andere gemeente van NL.
Hebben de britten niets meer wat verder ligt?quote:Op donderdag 13 september 2012 01:14 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
De langste binnenlandse vlucht ter wereld.
Denk het niet, of er moet wel heel veel veranderd zijn. weet namelijk nog dat men als men door de Kon. Marine in de West geoplaast werd voor 3 jaren, een round trip ticket nodig had omdat men als vreemdeling werd gezien.quote:Op donderdag 13 september 2012 01:13 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja, maar het zijn gewoon gemeentes van NL (inmiddels). Het is gewoon een hele vage constructie. Maar dat is mijn mening. Als ik nu naar bijv. Bonaire zou willen ga ik technisch gezien gewoon naar een andere gemeente van NL.
Binnen de Common Wealth of binnen het eigen land?quote:Op donderdag 13 september 2012 01:15 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Hebben de britten niets meer wat verder ligt?
Dacht van wel ja, zal elkaar niet zo veel ontlopen.quote:Op donderdag 13 september 2012 01:15 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Hebben de britten niets meer wat verder ligt?
Iets wat in aanmerking komt zoals de SEBquote:Op donderdag 13 september 2012 01:16 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Binnen de Common Wealth of binnen het eigen land?
Is dat zo? De Britten hebben toch meer overzeese gebiedsdelen.quote:Op donderdag 13 september 2012 01:14 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik schat dat van de oostkust van de VS naar Hawaii toch iets verder is.quote:Op donderdag 13 september 2012 01:14 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Ik ken geen gebieden buiten GB die als binnenlandse gemeenten aangemerkt worden.quote:Op donderdag 13 september 2012 01:17 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Iets wat in aanmerking komt zoals de SEB
Ja en nog verder ook (Falkland Islands)quote:Op donderdag 13 september 2012 01:17 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Is dat zo? De Britten hebben toch meer overzeese gebiedsdelen.
quote:
Is dat een Britse gemeente?quote:Op donderdag 13 september 2012 01:18 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Ja en nog verder ook (Falkland Islands)
Hawaii word niet als binnenland (CONUS) gerekentquote:Op donderdag 13 september 2012 01:17 schreef Royyy het volgende:
[..]
Ik schat dat van de oostkust van de VS naar Hawaii toch iets verder is.
Trustequote:Op donderdag 13 september 2012 01:21 schreef MaryMouse het volgende:
ga het niet tot de einde van de stemming halen
slapen
Slaap zequote:Op donderdag 13 september 2012 01:21 schreef MaryMouse het volgende:
ga het niet tot de einde van de stemming halen
slapen
Ah ja je hebt gelijk.quote:Op donderdag 13 september 2012 01:19 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Hawaii word niet als binnenland (CONUS) gerekent
Dan zal Frankrijk wel gaan winnen door een eilandje in de Stille Oceaan.quote:Op donderdag 13 september 2012 01:20 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Negatief, is een zelfs bestuurs regering.
De SEB eilanden zijn nu Nederlandse gemeenten.quote:Op donderdag 13 september 2012 01:23 schreef Royyy het volgende:
[..]
Ah ja je hebt gelijk.
Hm, zijn Saba, Sint Eustatius en Sint Maarten trouwens niet aparte landen binnen het koninkrijk? Dan is dat dus ook geen binnenlandse vlucht
Mazzel.quote:
Zo ver ik weet zijn de atols geen gemeente.quote:Op donderdag 13 september 2012 01:23 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan zal Frankrijk wel gaan winnen door een eilandje in de Stille Oceaan.
Maar er zullen vast wel een paar eilanden onder een departement vallen?quote:Op donderdag 13 september 2012 01:26 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Zo ver ik weet zijn de atols geen gemeente.
Zou kunnen, alhoewel ik het gezien de chauvinistische Franse sterk betwijfel.quote:Op donderdag 13 september 2012 01:27 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Maar er zullen vast wel een paar eilanden onder een departement vallen?
Dat ben ik met je eens.quote:Op donderdag 13 september 2012 01:28 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Zou kunnen, alhoewel ik het gezien de chauvinistische Franse sterk betwijfel.
Je hebt helemaal gelijk, ik dacht dat die eilanden de status van aparte landen binnen het koninkrijk hadden behouden na het uit elkaar vallen van de Nederlandse Antillen, en via een of andere rare regeling toch Nederlandse gemeenten waren.quote:Op donderdag 13 september 2012 01:24 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
De SEB eilanden zijn nu Nederlandse gemeenten.
Dat is net zo als die gasten die naar het Légion étrangère gaan, en die zelfs als ze frans staatsburger worden (na vijf jaar) nog altijd met de nek worden aangekeken.quote:
quote:Op donderdag 13 september 2012 01:34 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Dat is net zo als die gasten die naar het Légion étrangère gaan, en die zelfs als ze frans staatsburger worden (na vijf jaar) nog altijd met de nek worden aangekeken.
Of de Harkis, hoe die na de oorlog in Algerije in de steek zijn gelaten.quote:Op donderdag 13 september 2012 01:34 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Dat is net zo als die gasten die naar het Légion étrangère gaan, en die zelfs als ze frans staatsburger worden (na vijf jaar) nog altijd met de nek worden aangekeken.
Ja je mag voor dat klote land worden uitgezonden, en de puinhoop opruimen, maar noem je niet Frans.quote:
Ja toen hebben ze trouwens ook het legion laten vallen. En omdat deze toen een staatsgreep plande, mag tegenwoordig enkel nog de in Frankerijk geboren fransoos officier worden binnen het legion.quote:Op donderdag 13 september 2012 01:38 schreef Royyy het volgende:
[..]
Of de Harkis, hoe die na de oorlog in Algerije in de steek zijn gelaten.
Arme jijquote:Op donderdag 13 september 2012 02:08 schreef Royyy het volgende:
Hm, PvdA de grootste partij hier, gevolgd door de PVV en de SP...
wat?quote:
Opzich welquote:
Alle eilanden hebben een referendum gehouden, willen jullie onderdeel worden van Nederland, of willen jullie een apart land worden binnen het Koninkrijk der Nederlandenquote:Op donderdag 13 september 2012 01:30 schreef Royyy het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk, ik dacht dat die eilanden de status van aparte landen binnen het koninkrijk hadden behouden na het uit elkaar vallen van de Nederlandse Antillen, en via een of andere rare regeling toch Nederlandse gemeenten waren.
Blij dat de VVD de PvdA is voorgebleven ja, echter, nu zijn ze wel tot elkaar veroordeeld.quote:Op donderdag 13 september 2012 11:51 schreef hoogvlieger het volgende:
Mogguh. Gister mooi verkiezingsuitslag, vandaag mams jarig, morgen auf zu deutschland. Life's good.
51 jaartjens alweer. En ik over 2 weken 21quote:Op donderdag 13 september 2012 11:55 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Blij dat de VVD de PvdA is voorgebleven ja, echter, nu zijn ze wel tot elkaar veroordeeld.
Feli met je moeke
Bier!!!!!!!quote:Op donderdag 13 september 2012 12:17 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
51 jaartjens alweer. En ik over 2 weken 21
quote:Op donderdag 13 september 2012 13:41 schreef Cobra4 het volgende:
Live de rellen bij de US Ambassade in Cairo kijken? Dat kan hier:
http://www.geenstijl.nl/m(...)ypt_tv.html#comments
Ik vrees dat jouw vermoedens wel eens waar kunnen gaan zijn.quote:Op donderdag 13 september 2012 14:48 schreef Pumatje het volgende:
ik begin me meer en meer ongerust te voelen over de verkiezingsuitslag. Want de VVD moet wel met de PVDA in zee.. En ik heb een donkerrood vermoeden dat de PVDA hun eigen koers gewoon gaat varen en gaat dwarsliggen om zo bij nieuwe verkiezingen meer zieltjes te winnen.
Wat een kut nummerquote:Op donderdag 13 september 2012 15:21 schreef Thaboel het volgende:
In de catogorie 'Kut muziek maar lekker wijven' vandaag:
quote:Op donderdag 13 september 2012 11:51 schreef hoogvlieger het volgende:
Mogguh. Gister mooi verkiezingsuitslag, vandaag mams jarig, morgen auf zu deutschland. Life's good.
Vrijwillig?quote:Op donderdag 13 september 2012 18:31 schreef trigt013 het volgende:
The Opposites oud? Hmmm.....ik voel me nu stokoud.
Nieuws van dit front, per 31 oktober ben ik officieel na 14 dienstjaren een oud gediende.
heb je er vrede mee?quote:Op donderdag 13 september 2012 18:31 schreef trigt013 het volgende:
The Opposites oud? Hmmm.....ik voel me nu stokoud.
Nieuws van dit front, per 31 oktober ben ik officieel na 14 dienstjaren een oud gediende.
Bedankt voor de jaren dat je gediend hebt, en veel succes op je nieuwe werkplek.quote:Op donderdag 13 september 2012 18:52 schreef trigt013 het volgende:
Ja, ik ben vrijwillig gegaan. Ik had alles wel gezien en moest door leeftijd telkens inboeten aan norm. Ik heb nu een betere werkplek met veel promotiekansen en veel ex collega's om me heen.
w'rom?quote:
Een oud-LMB'er... daar maak je ErwinRommel blij meequote:Op donderdag 13 september 2012 19:54 schreef trigt013 het volgende:
Ik zal mijn functie allemaal typen:
Soldaat Dragonschutter/Gewonderverzorgen Luchtmobiel Stoottroepen Assen
Korporaal Schrijver Geneeskundige Brigade Staf Luchtmobiel Schaarsbergen
Sergeant Algemeen Militair Verpleegkundige 11 Luchtmobiel Harskamp
Sergeant Algemeen Militair Verpleegkundige Staf Staf Verzorging 42 Bataljon Limburgse Jagers Seedorf
Sergeant Commandant Hulppost 410 opvoer en afvoer compagnie Ermelo
Sergeant Klinisch Chemisch Analist Militaire Bloedbank Leiden
Sergeant Wervingsvoorlichter regio Eem en Vechtstreek Personeelsvoorziening Koninklijke Landmacht
Nu ben ik een functie op officiersniveau gaan doen met 30 FTE's
Mensen beledigen? Nee, daar ben ik NOOIT op uit.quote:Op woensdag 12 september 2012 08:37 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Omdat het soms lijkt dat jij je hobby hebt gemaakt van lange saaie teksten typen en mensen beledigen zonder dat het interresant is (politiek dus)
Laten stemmen. Ik ben al heule lange tijd aan het werk geweest en daardoor niet in de mogelijkheid geweest.quote:
Leverancier is en blijft verantwoordelijk.quote:Op woensdag 12 september 2012 16:13 schreef Schild het volgende:
Wat kan de leverancier daar dan aan doen?Hun hebben het pakket gewoon aan PostNL gegeven en PostNL zit weer te prutsen.
Dat is een zakelijk geschil tussen postnl en de leverancierquote:Op woensdag 12 september 2012 16:21 schreef Schild het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar de fout ligt bij PostNL en niet bij de leverancier.
ER's schyzofreen heeft dus op de PVSM gestemd.quote:
Drinken op de openbare weg, APV!quote:Op woensdag 12 september 2012 16:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Maar met een pilsje zit je toch nog ver onder de wettelijke max.
Hij kan ook bij de paresto in breda solliciteren, de paresto in oirschot, havelte, de peel... of de marinierskazerne in Vlissingenquote:Op woensdag 12 september 2012 21:32 schreef paintmeester het volgende:
[..]
Ja elke drie jaar een andere plaatsing.
Krijgt Jitzzze een nieuwe plaatsing twee kantoren verder![]()
Volgend jaar maart weer gaan stemmen.quote:Op woensdag 12 september 2012 22:38 schreef Thaboel het volgende:
[..]
VVD+PVDA klinkt ongeloofwaardig maar ik zie het nog wel gebeuren.
VVD+ kleine meuk is gewoon een onmogelijk iets lijkt mij
Is er niet.quote:Op woensdag 12 september 2012 22:37 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Iemand die weet wat het verschil is tussen zelf gemengde 'thermite' en 'militaire thermite'?
Aluhoedjes vieren hoogtij
Dat is, heel veel, te makkelijk gezegd.quote:Op donderdag 13 september 2012 01:13 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ach, er zijn ook landen in het buitenland waar je kan gaan dienen waarvan je je moet afvragen of je die nationaliteit zou moeten willen.quote:Op donderdag 13 september 2012 01:38 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Ja je mag voor dat klote land worden uitgezonden, en de puinhoop opruimen, maar noem je niet Frans.
Voor het weekend moeten er aantal stukken de deur uit, morgenochtend nog ff een meeting en dan ben ik er klaar meequote:
onder het mom van "saaaaai, duurtlang!" ?quote:Op donderdag 13 september 2012 20:43 schreef paintmeester het volgende:
[..]
Voor het weekend moeten er aantal stukken de deur uit, morgenochtend nog ff een meeting en dan ik er klaar mee
Delegeren kun je leren!quote:Op donderdag 13 september 2012 20:47 schreef paintmeester het volgende:
Meer in de trant van saaaai duurt lang... Paint pak dit even op
Moet je maar net wel in de positie zitten dat je mensen hebt aan wie je kan delegerenquote:
Kan je misschien beter in School & Studie vragenquote:Op donderdag 13 september 2012 21:39 schreef BredeBradda het volgende:
Iemand een onderwerpje voor het sectorwerkstuk Econimie?
Faillisement en persoonlijk falen. Kun je je alvast inlezenquote:Op donderdag 13 september 2012 21:39 schreef BredeBradda het volgende:
Ik neem graag geen voorbeeld aan jou.quote:Op donderdag 13 september 2012 21:43 schreef Esses het volgende:
[..]
Faillisement en persoonlijk falen. Kun je je alvast inlezen
Avond zoutjequote:
quote:Op donderdag 13 september 2012 21:45 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Ik neem graag geen voorbeeld aan jou.
Beter doe je hem over geschiedenis, is een stuk simpelerquote:Op donderdag 13 september 2012 21:39 schreef BredeBradda het volgende:
Goede onderwerpen welquote:Op donderdag 13 september 2012 22:30 schreef 026Remco het volgende:
[..]
Beter doe je hem over geschiedenis, is een stuk simpeler
Eventuele onderwerpen economie:
De huidige recessie (oorzaken daarvan oid)
De Grote Depressie in de jaren 30
Economische gevolgen van 9/11
De Euro
Dus we krijgen weer dronken posts hier van je?quote:
Nope, familie borrel. Soort afterparty van de crematiequote:Op donderdag 13 september 2012 23:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dus we krijgen weer dronken posts hier van je?
Ow, sorry, dat had je vorige week gezegd ja.quote:Op donderdag 13 september 2012 23:09 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Nope, familie borrel. Soort afterparty van de crematie
Hoeft geen sorry te zeggen hoorquote:Op donderdag 13 september 2012 23:09 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ow, sorry, dat had je vorige week gezegd ja.
quote:Op donderdag 13 september 2012 23:10 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Hoeft geen sorry te zeggen hoorMeeste familie bijeenkomsten betekend wel lam thuis komen.
Maja morgen weer werken dus was geen optie.
Morgen m'n 3e dag... Lijkt me geen topplan. Bij m'n vorige werkgever (nee niet defquote:Op donderdag 13 september 2012 23:11 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Dat waren de familiebijeenkomsten toen mijn pa nog leefde ook
(en ik kwam toen best nog aangeschoten op mijn werk)
quote:Op donderdag 13 september 2012 23:16 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Morgen m'n 3e dag... Lijkt me geen topplan. Bij m'n vorige werkgever (nee niet def) Kwamen we lam aan na een nachtje stappen en deden we eerst nog een biertje in de kantine
Supermarktenquote:Op donderdag 13 september 2012 23:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Zoiets kon ik 20 jaar terug bij mijn toenmalige werkgever rustig flikken. Nu niet meer
quote:Op donderdag 13 september 2012 23:20 schreef Thaboel het volgende:
[..]
SupermarktenAch de leidinggevende zat erbij en het werk kwam gewoon af en optijd dus niemand klaagde.
Andere tijdquote:
Yep, het biertje tijdens de lunch of een borreltje tijdens een buitenpatrouille zit er niet meer in.quote:
Toen ik begon met werken kon je idd nog gewoon in de kantine een klein flesje wijn of een flesje pils kopen bij je lunch.quote:Op donderdag 13 september 2012 23:25 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Yep, het biertje tijdens de lunch of een borreltje tijdens een buitenpatrouille zit er niet meer in.
Huidige werkgever heeft dat gewoon (peuken dan)quote:Op donderdag 13 september 2012 23:27 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Toen ik begon met werken kon je idd nog gewoon in de kantine een klein flesje wijn of een flesje pils kopen bij je lunch.
En als er een receptie was werd er gewoon sterke drank geschonken, en stonden de glazen met diversere merken sigaretten gewoon op tafel.
De mijne niet meerquote:Op donderdag 13 september 2012 23:28 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Huidige werkgever heeft dat gewoon (peuken dan)
Hier ook. Vergaderruimtes liggen vol met pakjes peuken...quote:Op donderdag 13 september 2012 23:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
De mijne niet meer
Ik moet trouwens ook gewoon buiten roken
quote:Op donderdag 13 september 2012 23:31 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Hier ook. Vergaderruimtes liggen vol met pakjes peuken...
Mocht helaas niet, maar toch bedankt!quote:Op donderdag 13 september 2012 22:30 schreef 026Remco het volgende:
[..]
Beter doe je hem over geschiedenis, is een stuk simpeler
Eventuele onderwerpen economie:
De huidige recessie (oorzaken daarvan oid)
De Grote Depressie in de jaren 30
Economische gevolgen van 9/11
De Euro
Ik ben benieuwd, met name naar de 'welvaart' tijdens WOIIquote:Op donderdag 13 september 2012 23:47 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Mocht helaas niet, maar toch bedankt!
't is dus de economie en welvaart tijdens de 2e wereldoorlog geworden.
Zwarthandel.quote:Op donderdag 13 september 2012 23:52 schreef Thaboel het volgende:
Ja dat is ook een gedeelte dat ik heb gemist.
haha tijdens was er bijna niksquote:Op donderdag 13 september 2012 23:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd, met name naar de 'welvaart' tijdens WOII
quote:Op donderdag 13 september 2012 23:52 schreef Thaboel het volgende:
Ja dat is ook een gedeelte dat ik heb gemist.
Mijn pa heeft wel bonen gestolen van de Duitsersquote:
Aan de nederlandse kant? Ja behoorlijkquote:Op donderdag 13 september 2012 23:53 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Jij hebt welvaart gemist tijdens WOII
Da's geen zwarthandel.quote:Op donderdag 13 september 2012 23:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Mijn pa heeft wel bonen gestolen van de Duitsers
Tenzij hij de bonen weer verkochtquote:Op donderdag 13 september 2012 23:54 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Da's geen zwart handel.
Een kilo boter verkopen voor 100 gulden wel.
Mwa, ook tijdens was er aan de 'foute' kant van de NL bevolking nog best wel welvaart.quote:Op donderdag 13 september 2012 23:53 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
haha tijdens was er bijna niksMaar hoe 't ervoor was en hoe 't is veranderd is wel interessant
Mijn pa had tabaksbonnen en verkocht shaggies van zijn bonnen voor de echte verslaafdenquote:Op donderdag 13 september 2012 23:54 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Da's geen zwarthandel.
Lees je mee barbapappa?
Komt er allemaal nog bij, moet 25 A4 zonder illustraties zijn op lettergrootte 12 dusjaquote:Op donderdag 13 september 2012 23:55 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Mwa, ook tijdens was er aan de 'foute' kant van de NL bevolking nog best wel welvaart.
Ik persoonlijk zou economisch gezien de oorlogsjaren zelf minder interessant vinden als wel de jaren erna. Dat alles nog op de bon was, Marshall plan en zo.
Uiteraardquote:Op donderdag 13 september 2012 23:54 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Da's geen zwarthandel.
Lees je mee barbapappa?
Noem ik gewoon slim. Hij had een gezin te onderhouden.quote:Op donderdag 13 september 2012 23:56 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Mijn pa had tabaksbonnen en verkocht shaggies van zijn bonnen voor de echte verslaafden
Heb je het nou over bonen of bonnen?quote:Op donderdag 13 september 2012 23:56 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Mijn pa had tabaksbonnen en verkocht shaggies van zijn bonnen voor de echte verslaafden
zonder illustraties... als je echte bronnen wilt hebben, ik heb hier nog distributiebonnen liggen, en illegale kranten uit de oorlog. En zelfs nog recepten van hoe je bloembollen smakelijk kunt bereiden.quote:Op donderdag 13 september 2012 23:56 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Komt er allemaal nog bij, moet 25 A4 zonder illustraties zijn op lettergrootte 12 dusja
quote:Op donderdag 13 september 2012 23:57 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Noem ik gewoon slim. Hij had een gezin te onderhouden.
Hij stal de bonen van de Duitsers, en verkocht de shaggies van zijn bonnenquote:Op donderdag 13 september 2012 23:57 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Heb je het nou over bonen of bonnen?
Oke oke, die illegale kranten en distributiebonnen kunnen misschien van pas komenquote:Op donderdag 13 september 2012 23:58 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
zonder illustraties... als je echte bronnen wilt hebben, ik heb hier nog distributiebonnen liggen, en illegale kranten uit de oorlog. En zelfs nog recepten van hoe je bloembollen smakelijk kunt bereiden.
laat het mij maar weten, heb het zo ingescanned.quote:Op vrijdag 14 september 2012 00:01 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Oke oke, die illegale kranten en distributiebonnen kunnen misschien van pas komen
Heb je veel van die bonnen? En wat staat er zoal in de kranten?quote:Op vrijdag 14 september 2012 00:04 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
laat het mij maar weten, heb het zo ingescanned.
De duitsers zijn slecht en het eten is schaars.quote:Op vrijdag 14 september 2012 00:05 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
En wat staat er zoal in de kranten?
kranten staan trouwens ook online http://kranten.kb.nl/resultsquote:Op vrijdag 14 september 2012 00:05 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Heb je veel van die bonnen? En wat staat er zoal in de kranten?
Tabak en alcohol waren idd items die in de oorlog behoorlijk geliefd warenquote:Op vrijdag 14 september 2012 00:12 schreef BredeBradda het volgende:
Tabak was blijkbaar een echt collectors item in de oorlog
quote:
quote:Op vrijdag 14 september 2012 01:14 schreef Thaboel het volgende:
Mk is een mietje en ik ga slapen. Doei
Eerst nog wezen eten?quote:Op vrijdag 14 september 2012 12:05 schreef paintmeester het volgende:
[..]
Nog 30 minuten en dan verlaatrol
Slecht.quote:Op vrijdag 14 september 2012 12:31 schreef paintmeester het volgende:
[..]
Nee die heb ik overgeslagen
Zal ik zondag naar kijken en weer wat bestellenquote:Op vrijdag 14 september 2012 15:27 schreef ErwinRommel het volgende:
Zo, net de nieuwe producten online gezet
Bakproducten hebben we flink uitgebreid, en het bierquote:Op vrijdag 14 september 2012 15:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zal ik zondag naar kijken en weer wat bestellen
is toch beter zo dan dat je ze niet meer kan verkopen omdat ze over de datum zijnquote:Op vrijdag 14 september 2012 15:34 schreef ErwinRommel het volgende:
heh, we hadden 1 doos Walkers Salt & Vinegar gekocht, 12 zakken van 100gr, nog geen 2 dagen online, nu al uitverkocht
Voortaan maar elke 2 weken naar GB?quote:Op vrijdag 14 september 2012 15:34 schreef ErwinRommel het volgende:
heh, we hadden 1 doos Walkers Salt & Vinegar gekocht, 12 zakken van 100gr, nog geen 2 dagen online, nu al uitverkocht
Als we de nieuwe auto hebbenquote:Op vrijdag 14 september 2012 15:35 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Voortaan maar elke 2 weken naar GB?
Klopt, maar ik zeg er wel eerlijk bij dat iemand uit België al 10 zakken bij ons had gereserveerdquote:Op vrijdag 14 september 2012 15:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
is toch beter zo dan dat je ze niet meer kan verkopen omdat ze over de datum zijn
Dus gewoon te zuinig ingekocht.quote:Op vrijdag 14 september 2012 15:43 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Klopt, maar ik zeg er wel eerlijk bij dat iemand uit België al 10 zakken bij ons had gereserveerd
Die andere 2 zijn gisteren al door een andere vaste klant gekocht.
Netjes, volgende keer 8 seconden er afquote:Op vrijdag 14 september 2012 15:34 schreef BredeBradda het volgende:
beter, mocht toch de test overnieuw doen![]()
3000m in 12:08
het was meer een test, om te zien hoe ze zouden lopen. beter 1 doos dan 4 dozen, en je blijft met 2 dozen zittenquote:Op vrijdag 14 september 2012 15:44 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dus gewoon te zuinig ingekocht.
En er een salaris uit kunnen halenquote:Op vrijdag 14 september 2012 15:35 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Voortaan maar elke 2 weken naar GB?
Jup, te laat begonnen met sprinten. Je denkt altijd dat je helemaal gesloopt ben maar als je dan gaat sprinten voel je eigenlijk dat je nog wel wat energie hebt.quote:Op vrijdag 14 september 2012 15:44 schreef m.k het volgende:
[..]
Netjes, volgende keer 8 seconden er af
Good morning USAquote:
Heb jij die doos S&V gekocht bij ER?quote:
Ik heb niks gekocht bij ERquote:Op vrijdag 14 september 2012 16:15 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Heb jij die doos S&V gekocht bij ER?
DIt.quote:Op vrijdag 14 september 2012 16:17 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Ik heb niks gekocht bij ER
En wat is S&V?
Wel eens geproefd?quote:
Die kan ik hier gewoon in elke Supermarkt kopen, en waarschijnlijk nog stukken goedkoper dan ik het bij ER bestel.quote:
Ja in Engeland, die kwamen toen volgensmij in groene zakjes.quote:
Neu joh, isquote:
Ja, ja. Jullie verkopen Walkers. Maar dat eerste plaatje van hen bleef niet plakken.quote:
Mazzelaar.quote:Op vrijdag 14 september 2012 16:20 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Die kan ik hier gewoon in elke Supermarkt kopen, en waarschijnlijk nog stukken goedkoper dan ik het bij ER bestel.
quote:Op vrijdag 14 september 2012 16:21 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ja, ja. Jullie verkopen Walkers. Maar dat eerste plaatje van hen bleef niet plakken.
Verkeerde merkquote:
quote:
quote:Op vrijdag 14 september 2012 16:21 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ja, ja. Jullie verkopen Walkers. Maar dat eerste plaatje van hen bleef niet plakken.
Alles okee daarzo? Ik was al weg toen jij vanochtend reageerdequote:
quote:Op vrijdag 14 september 2012 16:21 schreef BredeBradda het volgende:
Zout & Azijn chips![]()
Lijkt net wasmiddel
Ja kan niet klagen, ben vanochtend opgestaan.quote:Op vrijdag 14 september 2012 16:22 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Alles okee daarzo? Ik was al weg toen jij vanochtend reageerde
Gelukkig maar, en dat blijf je voorlopig ook nog maar ff doenquote:Op vrijdag 14 september 2012 16:22 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Ja kan niet klagen, ben vanochtend opgestaan.
quote:Op vrijdag 14 september 2012 16:20 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Ja in Engeland, die kwamen toen volgensmij in groene zakjes.
Dan hebben jullie een lekker wasmiddel. Welk merk?quote:Op vrijdag 14 september 2012 16:21 schreef BredeBradda het volgende:
Zout & Azijn chips![]()
Lijkt net wasmiddel
Hij wast met azijnquote:Op vrijdag 14 september 2012 16:26 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
[..]
Dan hebben jullie een lekker wasmiddel. Welk merk?
Klinkt goedquote:Op vrijdag 14 september 2012 16:25 schreef Sine_Pari het volgende:
Trouwens dit is mijn favorite chips
[ afbeelding ]
Verkopen ze hier niet, maar lijk mij inderdaad wel erg lekker. Hicory barbecue saus kan ik gelukkig hier wel kopenquote:Op vrijdag 14 september 2012 16:25 schreef Sine_Pari het volgende:
Trouwens dit is mijn favorite chips
[ afbeelding ]
Van mij mag jequote:
Je hebt een mooi plaatje van een vlinder gevonden?quote:
neenquote:Op vrijdag 14 september 2012 16:30 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Je hebt een mooi plaatje van een vlinder gevonden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |