SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ErwinRommel: 14 juni
Remco026 : 12 juli
MaryMouse: 21 juli
M.K: 1 september
Rave_NL: 10 december
Statistieken vorige maand:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze maand:
Voor de actuele, individuele, statistieken van deze SC kan je kijken op http://www.fokkingstats.com
Topicreeks: DEF SCVulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
Nou, de leverancier moet dan contact opnemen met PostNL. De klant hoeft daar geen tijd aan te besteden. Dit is wettelijk zo geregeld, en ik kan het weten.quote:Op woensdag 12 september 2012 16:13 schreef Schild het volgende:
Wat kan de leverancier daar dan aan doen?Hun hebben het pakket gewoon aan PostNL gegeven en PostNL zit weer te prutsen.
mail of bel die leverancier, die behoord dat op te lossen, en evt. ontbinding en jij je geld terug. Zo hoort dat te gaan wettelijk gezien.quote:Op woensdag 12 september 2012 16:12 schreef BredeBradda het volgende:
Heb al een mail gestuurd, telefonisch niet aanwezig
Tuurlijk, maar de fout ligt bij PostNL en niet bij de leverancier.quote:Op woensdag 12 september 2012 16:16 schreef ErwinRommel het volgende:
Nou, de leverancier moet dan contact opnemen met PostNL. De klant hoeft daar geen tijd aan te besteden. Dit is wettelijk zo geregeld, en ik kan het weten.
Dus als er op de T&T staat "afgeleverd" maar je hebt het niet, dan behoord de leverancier dat op te lossen.
daarom behoort de leverancier contact op te nemen met PostNLquote:Op woensdag 12 september 2012 16:21 schreef Schild het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar de fout ligt bij PostNL en niet bij de leverancier.
Ik heb echt nooit problemen met PostNLquote:Op woensdag 12 september 2012 16:24 schreef BredeBradda het volgende:
En daarom moet PostNL ook wel even hun zogenaamde garantie eraf halen, het gaat elke keer zo
De enige post die hier op tijd is, is Deutsche Post DHL.quote:Op woensdag 12 september 2012 16:27 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik heb echt nooit problemen met PostNL
Niet als verzender en niet als ontvanger.
Neem gewoon contact op met leverancier, die verstuurd dat via PostNL en die beloofd het binnen die en die tijd te versturen.quote:Op woensdag 12 september 2012 16:24 schreef BredeBradda het volgende:
En daarom moet PostNL ook wel even hun zogenaamde garantie eraf halen, het gaat elke keer zo
Idem, en wij verzenden als leverancier dus ook. Nooit een probleem gehad.quote:Op woensdag 12 september 2012 16:27 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik heb echt nooit problemen met PostNL
Niet als verzender en niet als ontvanger.
Neequote:Op woensdag 12 september 2012 16:30 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Neem gewoon contact op met leverancier, die verstuurd dat via PostNL en die beloofd het binnen die en die tijd te versturen.
Moest er btw voor getekend worden? Voor dat pakket dus?
proostquote:
Nou, leverancier dus contracteren. Doen!quote:
Wel een kwartier er voor moeten fietsen. Maar heb het er voor over.quote:
Fietsen???quote:Op woensdag 12 september 2012 16:34 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wel een kwartier er voor moeten fietsen. Maar heb het er voor over.
Dus meteen maar een krat ingeslagen of zoiets dus?quote:Op woensdag 12 september 2012 16:34 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wel een kwartier er voor moeten fietsen. Maar heb het er voor over.
Rond de 20 euroquote:Op woensdag 12 september 2012 16:34 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nou, leverancier dus contracteren. Doen!
Wat was de waarde van jouw bestelling btw?
geef me eens jouw T&T code, kijken wat ik kan inzien.quote:
Ja, en meteen één gedronken op de terug tocht.quote:Op woensdag 12 september 2012 16:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dus meteen maar een krat ingeslagen of zoiets dus?
whehehehequote:Op woensdag 12 september 2012 16:42 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ja, en meteen één gedronken op de terug tocht.
Onderweg gestopt door de politie. Maar nadat één van hen zag dat het Grottenbier was mocht ik door.
Ja, hij vroeg ook waar ik het gekocht had. Hij zocht welf ook al.quote:
netjes danquote:Op woensdag 12 september 2012 16:45 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ja, hij vroeg ook waar ik het gekocht had. Hij zocht welf ook al.
quote:Op woensdag 12 september 2012 16:42 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ja, en meteen één gedronken op de terug tocht.
Onderweg gestopt door de politie. Maar nadat één van hen zag dat het Grottenbier was mocht ik door.
Aaah heb ik jou dus stil gezet.quote:Op woensdag 12 september 2012 16:45 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ja, hij vroeg ook waar ik het gekocht had. Hij zocht welf ook al.
quote:
quote:
Had bij jou eerder lijst 11 verwachtquote:
Daar zat ik voor safeguard aan te denken, maar ik heb toch maar voor de lijst met een 1 minder gekozen.quote:Op woensdag 12 september 2012 18:01 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Had bij jou eerder lijst 11 verwacht
Mark of Edithquote:Op woensdag 12 september 2012 18:08 schreef Lotusss het volgende:
Ik ga over een uurtje stemmen, als ik thuis ben. En dat wordt VVD.
Mijn hele familie stempt op 2 en 5quote:
Mijn ouders hebben op lijst 16 gestempt...quote:
Prof. Dijkgraaf, nummer 2, SGP.quote:
Mark. Want Edith snapt geen kut van hoe de marktwerking in de zorg werkt.quote:
Hebben ze ook allebei dezelfde fiets alleen een mannen fiets en een vrouwen fiets?quote:Op woensdag 12 september 2012 18:10 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben op lijst 16 gestempt...
Die hadden ze wel, totdat de vrouwenfiets gejat werd...quote:Op woensdag 12 september 2012 18:14 schreef m.k het volgende:
[..]
Hebben ze ook allebei dezelfde fiets alleen een mannen fiets en een vrouwen fiets?
quote:Op woensdag 12 september 2012 18:16 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Die hadden ze wel, totdat de vrouwenfiets gejat werd...
Nog net niet.quote:
Zeg jofele, waar liggen onze ID's??quote:Op woensdag 12 september 2012 18:13 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Mark. Want Edith snapt geen kut van hoe de marktwerking in de zorg werkt.
De jouwe ligt in de bovenste la naast de computer, die van mij zit in het bruine mapje, en dat ligt op de witte bank naast de rugzak als het goed is.quote:Op woensdag 12 september 2012 18:20 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Zeg jofele, waar liggen onze ID's??
Jij zei in die rugzak, nou, niks hoor.
De jouwe gevonden, maar de mijne in die bovenste lade? Niks te zien hoor.quote:Op woensdag 12 september 2012 18:22 schreef Lotusss het volgende:
[..]
De jouwe ligt in de bovenste la naast de computer, die van mij zit in het bruine mapje, en dat ligt op de witte bank naast de rugzak als het goed is.
Rijbewijs is ook geldig ID om te stemmen hoorquote:Op woensdag 12 september 2012 18:25 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
De jouwe gevonden, maar de mijne in die bovenste lade? Niks te zien hoor.
Misschien de tweede lade? Ik weet 100% zeker dat jouw paspoort in dat ladekastje ligt.quote:Op woensdag 12 september 2012 18:25 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
De jouwe gevonden, maar de mijne in die bovenste lade? Niks te zien hoor.
Gevonden, ik keek met m;n doppenquote:Op woensdag 12 september 2012 18:26 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Misschien de tweede lade? Ik weet 100% zeker dat jouw paspoort in dat ladekastje ligt.
quote:Op woensdag 12 september 2012 18:30 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Gevonden, ik keek met m;n doppen
jaquote:Op woensdag 12 september 2012 18:31 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Handig he, zo'n personal assistant?
Yep, niet de partij zelf steunen, wel hun programma. En die vind ik prima.quote:
Je bent D66 vergeten in je stemwijzers!quote:Op woensdag 12 september 2012 19:26 schreef Pumatje het volgende:
Even snel een kieswijzer gemaakt voor mijzelf.
[ afbeelding ]
Dat wel. Maar weer stukken minder op andere vlakken.quote:Op woensdag 12 september 2012 19:40 schreef Pumatje het volgende:
Ik vind D66 zo slecht nog niet.
Beste keus voor studenten.
Hahaquote:Op woensdag 12 september 2012 19:26 schreef Pumatje het volgende:
Even snel een kieswijzer gemaakt voor mijzelf.
[ afbeelding ]
Heb je weer een tsjikkie?quote:Op woensdag 12 september 2012 19:43 schreef Pumatje het volgende:
Dat is het ook.. maar goed ik had maar 8 minuten. Ik wachtte even op mijn vriendin voordat we naar het stembureau liepen.. en ik was creatiev B)
Wasbenzine of terpentine denk ikquote:Op woensdag 12 september 2012 21:04 schreef BredeBradda het volgende:
Hoe verwijder je op alcohol gebaseerde inkt
Per ongeluk wat gemorst op het hout en het zit er gewoon in getrokken bijna
quote:Op woensdag 12 september 2012 21:04 schreef BredeBradda het volgende:
Hoe verwijder je op alcohol gebaseerde inkt
Per ongeluk wat gemorst op het hout en het zit er gewoon in getrokken bijna
Spannend.quote:Op woensdag 12 september 2012 21:07 schreef AchJa het volgende:
Fuck, blij dat ik toch VVD gestemd heb. 41 vs 40 eerste prognose.
Is dat een schuurmachine?quote:
Zou best eens kunnen.quote:
Dan wordt het dunner en verspreid het alleen maarquote:Op woensdag 12 september 2012 21:06 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Wasbenzine of terpentine denk ik
quote:Op woensdag 12 september 2012 21:11 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Dan wordt het dunner en verspreid het alleen maar
Dan de oplossing die Cobra aandroegquote:Op woensdag 12 september 2012 21:11 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Dan wordt het dunner en verspreid het alleen maar
Ploegendienst.quote:
melden duhuquote:Op woensdag 12 september 2012 21:18 schreef jitzzzze het volgende:
Morgen uitslaaprol op post of gewoon om 08:00B melden?
Dankquote:
Om 7:37 de bus naar mijn werk.quote:Op woensdag 12 september 2012 21:18 schreef jitzzzze het volgende:
Morgen uitslaaprol op post of gewoon om 08:00B melden?
Om 6:50 lopen naar kantoor. 7:00 staat de koffie te pruttelen en is het aanvang werkzaamheden.quote:
Wel lekker, werk op loopafstand. Had ik eerst ook. Maar ben wel blij dat ik nu bij mij huidige werkgever zit. Veel leukere sfeer en collega'squote:Op woensdag 12 september 2012 21:23 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Om 6:50 lopen naar kantoor. 7:00 staat de koffie te pruttelen en is het aanvang werkzaamheden.
Iets met 'boordplaatser' op een walfunctie.quote:Op woensdag 12 september 2012 21:28 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Wel lekker, werk op loopafstand. Had ik eerst ook. Maar ben wel blij dat ik nu bij mij huidige werkgever zit. Veel leukere sfeer en collega's
Elke zoveel tijd krijg je toch een andere plaatsing? Wanneer is dat weer bij jou van toepassing?quote:Op woensdag 12 september 2012 21:28 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Iets met 'boordplaatser' op een walfunctie.
12u begonnen, 15u kon ik naar huis.quote:Op woensdag 12 september 2012 21:30 schreef Thaboel het volgende:
11 uur aanvang dienst. 2uur eindedienst. Zware dag
Ja elke drie jaar een andere plaatsing.quote:Op woensdag 12 september 2012 21:31 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Elke zoveel tijd krijg je toch een andere plaatsing? Wanneer is dat weer bij jou van toepassing?
Duurt nog wel eventjes, zit er net.quote:Op woensdag 12 september 2012 21:31 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Elke zoveel tijd krijg je toch een andere plaatsing? Wanneer is dat weer bij jou van toepassing?
Dan wordt het tijd voor een administratieve verplaatsing naar P&O voor een goed gesprek met de deur dichtquote:Op woensdag 12 september 2012 21:32 schreef paintmeester het volgende:
[..]
Ja elke drie jaar een andere plaatsing.
Krijgt Jitzzze een nieuwe plaatsing twee kantoren verder![]()
Binnenslaper op een vliegbasis worden, moet je alsnog 5km rijden...quote:Op woensdag 12 september 2012 21:28 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Iets met 'boordplaatser' op een walfunctie.
Lekker vanuit de koperen toren naar je kantoor manquote:Op woensdag 12 september 2012 21:33 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dan wordt het tijd voor een administratieve verplaatsing naar P&O voor een goed gesprek met de deur dicht
8 voor mij op EHV.quote:Op woensdag 12 september 2012 21:33 schreef AchJa het volgende:
[..]
Binnenslaper op een vliegbasis worden, moet je alsnog 5km rijden...
Sliep ik daar maar, ding schijnt helemaal vol te zijnquote:Op woensdag 12 september 2012 21:34 schreef paintmeester het volgende:
[..]
Lekker vanuit de koperen toren naar je kantoor man
Ik hou het op 500 meterquote:Op woensdag 12 september 2012 21:33 schreef AchJa het volgende:
[..]
Als echte wachtmeester geef je natuurlijk het goede voorbeeld en doe je de 5km gewoon in snelmars.quote:Op woensdag 12 september 2012 21:33 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ja, alles is vol hierzo.quote:Op woensdag 12 september 2012 21:37 schreef paintmeester het volgende:
Zit je in dat ouwe asielzoekerscentrum achter de OPS school
Een aanvraag voor een tunnel onder de baan ligt meteen in de prullenbak.quote:Op woensdag 12 september 2012 21:36 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, belachelijk. Heb die flauwekul nooit begrepen.
Heb er ook een half jaar mogen bivakkeren.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How'd you like to scrape the barnacles off of me rudder?
quote:Op woensdag 12 september 2012 21:40 schreef paintmeester het volgende:
[..]
Heb er ook een half jaar mogen bivakkeren.Whehe, dat doe je goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hij kon er niet mee omgaan dat we er een studentenwoning van gemaakt haddenquote:
Goh, hoe zou dat nou komen?quote:Op woensdag 12 september 2012 21:41 schreef paintmeester het volgende:
[..]
Hij kon er niet mee omgaan dat we er een studentenwoning van gemaakt hadden
En hij had een hekel aan officieren. Dus nadat ik vermanend ben toegesproken door die meneer heb ik mijn leven gebeterd.quote:
Je zit al een pleuris end van die baan af. Tunnel hoeft niet eens.quote:Op woensdag 12 september 2012 21:39 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Een aanvraag voor een tunnel onder de baan ligt meteen in de prullenbak.
Jaja, zolang hij de andere kant op kijktquote:Op woensdag 12 september 2012 21:43 schreef paintmeester het volgende:
[..]
En hij had een hekel aan officieren. Dus nadat ik vermanend ben toegesproken door die meneer heb ik mijn leven gebeterd.
Zou 6 kilometer rijden schelen.quote:Op woensdag 12 september 2012 21:44 schreef AchJa het volgende:
[..]
Je zit al een pleuris end van die baan af. Tunnel hoeft niet eens.
Dan controleer ik die wmr's wel...quote:Op woensdag 12 september 2012 21:37 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Als echte wachtmeester geef je natuurlijk het goede voorbeeld en doe je de 5km gewoon in snelmars.
en diegene was een halfuurtje vermist?quote:Op woensdag 12 september 2012 21:48 schreef m.k het volgende:
Dat burger net werk echt achterlijk snel hier, vermist persoon binnen 12 minuten weer gevonden
12 minuten...quote:Op woensdag 12 september 2012 21:51 schreef Thaboel het volgende:
[..]
en diegene was een halfuurtje vermist?
Dus op het moment van verdwijning wist de Politie het al en heeft burgernet ingezet?quote:
geen idee, ik kreeg alleen het vermist en gevonden smsjequote:Op woensdag 12 september 2012 21:53 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dus op het moment van verdwijning wist de Politie het al en heeft burgernet ingezet?
Is super idd. Heb me er ook voor opgegeven. Tot nu toe heb ik geen nuttige bijdragen kunnen leveren behalve retweeten enzo.quote:Op woensdag 12 september 2012 21:48 schreef m.k het volgende:
Dat burger net werk echt achterlijk snel hier, vermist persoon binnen 12 minuten weer gevonden
Bij het vorige bericht dacht ik dat het een grap wasquote:Op woensdag 12 september 2012 21:54 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Is super idd. Heb me er ook voor opgegeven. Tot nu toe heb ik geen nuttige bijdragen kunnen leveren behalve retweeten enzo.
quote:Op woensdag 12 september 2012 22:06 schreef m.k het volgende:
[..]
Bij het vorige bericht dacht ik dat het een grap was![]()
[straat naast mijn straat] 8 jarig jongetje genaamd m.k blauwe ogen....
quote:Op woensdag 12 september 2012 21:40 schreef paintmeester het volgende:
[..]Wie niet...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We, the unwilling.. led by the unqualified..
to do the unnecessary.. for the ungrateful..
quote:Op woensdag 12 september 2012 22:26 schreef Thaboel het volgende:
Stoere boys (en lotusss) zijn jullie een beetje tevreden met de prognoses?
Solly mevlouw.quote:
Best wel, PVV lekker klein, als VVD en PVDA gaan overleggen hoef er maar een overtuigd te worden dat defensie belangrijk is. Of ben ik nou te optimistisch?quote:Op woensdag 12 september 2012 22:26 schreef Thaboel het volgende:
Stoere boys (en lotusss) zijn jullie een beetje tevreden met de prognoses?
Op zich wel, maar ik weet niet of een VVD-PvdA coalitie een werkbare optie gaat worden. Zou wel mooi zijn.quote:
Je zou zeggen dat Nederland dat wil, als ze zo gelijk opgaan.quote:Op woensdag 12 september 2012 22:29 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Op zich wel, maar ik weet niet of een VVD-PvdA coalitie een werkbare optie gaat worden. Zou wel mooi zijn.
quote:Op woensdag 12 september 2012 22:30 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Je zou zeggen dat Nederland dat wil, als ze zo gelijk opgaan.
Dat is toch niets nieuws?quote:Op woensdag 12 september 2012 22:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]maar geeft eigenlijk ook aan hoe verdeeld Nederland denkt.
quote:
Iemand die weet wat het verschil is tussen zelf gemengde 'thermite' en 'militaire thermite'?quote:Op woensdag 12 september 2012 22:27 schreef Gray het volgende:
[..]
En dit is hoe thermite klinkt:
En dat is nog niet eens militair thermite.
Ik denk dat een coalitie VVD en PvdA best een hele lastige gaat worden. Ik hoop er wél op, maar zeker t.a.v. de standpunten m.b.t. defensie staan ze wel heel erg ver uit elkaar.quote:Op woensdag 12 september 2012 22:28 schreef m.k het volgende:
[..]
Best wel, PVV lekker klein, als VVD en PVDA gaan overleggen hoef er maar een overtuigd te worden dat defensie belangrijk is. Of ben ik nou te optimistisch?
VVD+PVDA klinkt ongeloofwaardig maar ik zie het nog wel gebeuren.quote:Op woensdag 12 september 2012 22:36 schreef samthegreat5 het volgende:
Meh, dunno. VVD + PVDA coalitie gaat het denk ik ik niet worden. Dat zullen ze wel niet willen. Denk dat het met een paar andere kleine partijen erbij (CU, D66) als mediatoren wat gestroomlijnder zal zijn.
Spreekt voor zichzelf.quote:Op woensdag 12 september 2012 22:37 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Iemand die weet wat het verschil is tussen zelf gemengde 'thermite' en 'militaire thermite'?
Aluhoedjes vieren hoogtij
Het zal idd wel weer kutten gaan worden met allerlei partijtjes om maar een meerderheid te krijgen...quote:Op woensdag 12 september 2012 22:36 schreef samthegreat5 het volgende:
Meh, dunno. VVD + PVDA coalitie gaat het denk ik ik niet worden. Dat zullen ze wel niet willen. Denk dat het met een paar andere kleine partijen erbij (CU, D66) als mediatoren wat gestroomlijnder zal zijn.
Geef jij even het verschil aan dan?quote:
Nouja, ik bedoelde eigenlijk: VVD + PvdA (+ D66, + CU, etc.). Ook al hebben PvdA + VVD al een meerderheid met z'n tweetjes. Maar VVD + PvdA lijkt mij eigenlijk best een stabiele optie.quote:Op woensdag 12 september 2012 22:39 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Het zal idd wel weer kutten gaan worden met allerlei partijtjes om maar een meerderheid te krijgen...![]()
Wat mij betreft worden ze gewoon gedwongen om samen te werken.Op sommige punten moeten sociaal blijven, maar ik ga natuurlijk niet tegen m'n eigen werk stemmen.
Het zijn op sommige (veel) punten alleen bijna tegenpolen van elkaar, maar ja, kniesoor die daar op letquote:Op woensdag 12 september 2012 22:42 schreef samthegreat5 het volgende:
Maar VVD + PvdA lijkt mij eigenlijk best een stabiele optie.
Zoek het zelf maar uit, net als ik toen ik commentaar had op die opmerking. Gewoon het patent dat in handen is van het Amerikaanse leger erbij pakken. Hoop dat je net als ik een scheikundige achtergrond hebt, of dat iemand je het in lekentaal uitleggen kan. Succes.quote:Op woensdag 12 september 2012 22:39 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Geef jij even het verschil aan dan?
Ergens een camo patroontje op verven maakt het niet gelijk militair he
Balanceert elkaar wel uit en naar mijn insziens stabieler dan nog 4 andere kleine partijen/ideologiën die meespelen in het opzetten van wetsvoorstellen etc.quote:Op woensdag 12 september 2012 22:46 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Het zijn op sommige (veel) punten alleen bijna tegenpolen van elkaar, maar ja, kniesoor die daar op let
Nicequote:Op woensdag 12 september 2012 22:51 schreef jankaas020 het volgende:
Voor de liefhebber: http://www.google.nl/elections/ed/nl/results
Van wat ik lees is Thermate-TH3 (het US-military thermiet mengsel) maar 68.7% thermiet en zit er 29% bariumnitraat, 2% zwavel en 0.3% ''binder'' in. TH3 heeft een groter brandend vermogen en een lagere ontstekingstemperatuur wat het wat handiger maakt voor militaire omstandigheden.quote:Op woensdag 12 september 2012 22:47 schreef Gray het volgende:
[..]
Zoek het zelf maar uit, net als ik toen ik commentaar had op die opmerking. Gewoon het patent dat in handen is van het Amerikaanse leger erbij pakken. Hoop dat je net als ik een scheikundige achtergrond hebt, of dat iemand je het in lekentaal uitleggen kan. Succes.
En dat was precies mijn punt.quote:Op woensdag 12 september 2012 22:57 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Van wat ik lees is Thermate-TH3 (het US-military thermiet mengsel) maar 68.7% thermiet en zit er 29% bariumnitraat, 2% zwavel en 0.3% ''binder'' in. TH3 heeft een groter brandend vermogen en een lagere ontstekingstemperatuur wat het wat handiger maakt voor militaire omstandigheden.
Ik heb verder geen idee waar jullie discussie over ging, ik hoorde alleen ''scheikunde'' en ''zoek het zelf maar uit''quote:
Over wat voor andere verklaringen dan brand tot instorting van WTC7 konden leiden.quote:Op woensdag 12 september 2012 22:59 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik heb verder geen idee waar jullie discussie over ging, ik hoorde alleen ''scheikunde'' en ''zoek het zelf maar uit''.
Sorry!quote:Op woensdag 12 september 2012 22:55 schreef paintmeester het volgende:
Die mag je alleen gebruiken als een lekkere lerares een student er op scheurt
quote:
Oke... En nu wat officiele geluidsfragmenten waarmee je kan aantonen dat de burger en de militaire variant verschillend klinken.quote:Op woensdag 12 september 2012 22:47 schreef Gray het volgende:
[..]
Zoek het zelf maar uit, net als ik toen ik commentaar had op die opmerking. Gewoon het patent dat in handen is van het Amerikaanse leger erbij pakken. Hoop dat je net als ik een scheikundige achtergrond hebt, of dat iemand je het in lekentaal uitleggen kan. Succes.
quote:Op woensdag 12 september 2012 23:06 schreef Gray het volgende:
[..]
Over wat voor andere verklaringen dan brand tot instorting van WTC7 konden leiden.
Kreeg plots een quotemelding van hier, waarin ik las dat ik als aluhoedje hoogtij vier omdat ik aangaf dat zelfgemengd thermiet verschilt van militair thermiet. Wat is als een sjekkie en een lucky strike.
Wat zijn 'officiele' geluidsfragmenten? Met een stempel van het ministerie van waarheid, of een intro van de koningin?quote:Op woensdag 12 september 2012 23:09 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Oke... En nu wat officiele geluidsfragmenten waarmee je kan aantonen dat de burger en de militaire variant verschillend klinken.
Hoi Royyy, was de laatste twee weken in New Orleans, LA, ivm de hurricane Isaac. En had geen tijd voor forums.quote:
quote:Op woensdag 12 september 2012 23:06 schreef Gray het volgende:
[..]
Over wat voor andere verklaringen dan brand tot instorting van WTC7 konden leiden.
Kreeg plots een quotemelding van hier, waarin ik las dat ik als aluhoedje hoogtij vier omdat ik aangaf dat zelfgemengd thermiet verschilt van militair thermiet. Wat is als een sjekkie en een lucky strike.
Pleur wat chemische poedertjes bij elkaar en ontsteek het met een fikkende magnesiumstrip. Film het en post het hier, officieel genoeg voor mijquote:Op woensdag 12 september 2012 23:11 schreef Gray het volgende:
[..]
Wat zijn 'officiele' geluidsfragmenten? Met een stempel van het ministerie van waarheid, of een intro van de koningin?
Ook als je het tweemaal zou opnemen onder dezelfde omstandigheden zal je het verschil niet horen.quote:Op woensdag 12 september 2012 23:11 schreef Gray het volgende:
[..]
Wat zijn 'officiele' geluidsfragmenten? Met een stempel van het ministerie van waarheid, of een intro van de koningin?
Jij beweert toch dat het versvhillend klinkt qua geluid... Probeer het dat tenminste te bewijzen ipv zoek het zelf uit en je stempeltjes... Goeie uitleg ouwes.quote:Op woensdag 12 september 2012 23:11 schreef Gray het volgende:
[..]
Kak oe teba dela?quote:Op woensdag 12 september 2012 23:13 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Ook als je het tweemaal zou opnemen onder dezelfde omstandigheden zal je het verschil niet horen.
Omdat men doorgaans ontstekers gebruikt om het thermiet sneller te laten werken, wat het geluid van de knal geeft. De mythbusters deden dat in hun filmpje niet. Het filmpje waarop ik reageerde had dat wel, want dat was een filmpje van een controlled demolition, waar de timing van ontstekingen erg belangrijk is.quote:Op woensdag 12 september 2012 23:14 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Jij beweert toch dat het versvhillend klinkt qua geluid... Probeer het dat tenminste te bewijzen ipv zoek het zelf uit en je stempeltjes... Goeie uitleg ouwes.
Nogmaals in Nederlandsquote:
Je gaat hier in vredesnaam toch niet beweren dat WTC Bld 7 door demolitie ingestort is?quote:Op woensdag 12 september 2012 23:17 schreef Gray het volgende:
[..]
Omdat men doorgaans ontstekers gebruikt om het thermiet sneller te laten werken, wat het geluid van de knal geeft. De mythbusters deden dat in hun filmpje niet. Het filmpje waarop ik reageerde had dat wel, want dat was een filmpje van een controlled demolition, waar de timing van ontstekingen erg belangrijk is.
Dus de ontsteker maakt het verschil. Niet het door jou aangedragen militaire thermite.quote:Op woensdag 12 september 2012 23:17 schreef Gray het volgende:
[..]
Omdat men doorgaans ontstekers gebruikt om het thermiet sneller te laten werken, wat het geluid van de knal geeft. De mythbusters deden dat in hun filmpje niet. Het filmpje waarop ik reageerde had dat wel, want dat was een filmpje van een controlled demolition, waar de timing van ontstekingen erg belangrijk is.
Ja dat doet hij wel.quote:Op woensdag 12 september 2012 23:18 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Nogmaals in Nederlands
[..]
Je gaat hier in vredesnaam toch niet beweren dat WTC Bld 7 door demolitie ingestort is?
Dat heeft toch niks met crewbash te doen, jij spreekt hem gewoon tegen. Trouwens zou graag van Gray horen waar hij zijn explosive kentnis vandaan heeft.quote:Op woensdag 12 september 2012 23:20 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Ja dat doet hij wel.
Ik verwacht een ban omdat crewbash
Ik hoop van nietquote:Op woensdag 12 september 2012 23:20 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Ja dat doet hij wel.
quote:Op woensdag 12 september 2012 23:20 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Ja dat doet hij wel.
Lees het even na. Ik vraag om bewijs en meneer komt aan met ja, is toch duidelijk en zoek het zelf uit...quote:Op woensdag 12 september 2012 23:21 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Dat heeft toch niks met crewbash te doen, jij spreekt hem gewoon tegen. Trouwens zou graag van Gray horen waar hij zijn explosive kentnis vandaan heeft.
Hier zou ik het niet durven!quote:Op woensdag 12 september 2012 23:18 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Je gaat hier in vredesnaam toch niet beweren dat WTC Bld 7 door demolitie ingestort is?
Dat was mijn punt ook. Dat het geluid verschilt door hoe het wordt gebruikt.quote:Op woensdag 12 september 2012 23:19 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Dus de ontsteker maakt het verschil. Niet het door jou aangedragen militaire thermite.
Shag en Lucky Strike.quote:Shag en luckey strike ouwes
Hoop dat je begrijpt dat het een geintje is.quote:
Je weet dat je haar nu gesummoned hebt he?quote:Op woensdag 12 september 2012 23:25 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Hoop dat je begrijpt dat het een geintje is.
Alleen hopen dat Yvonne niet om het hoekje komt kijken en weer gaat oordelen op een halve discussie.
Heb geen explosievenkennis, slechts een achtergrond in scheikunde wat helpt bij het lezen van dat patent waar we eerder over spraken.quote:Op woensdag 12 september 2012 23:21 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Dat heeft toch niks met crewbash te doen, jij spreekt hem gewoon tegen. Trouwens zou graag van Gray horen waar hij zijn explosive kentnis vandaan heeft.
Dat is toch niet banwaardig?quote:Op woensdag 12 september 2012 23:24 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Lees het even na. Ik vraag om bewijs en meneer komt aan met ja, is toch duidelijk en zoek het zelf uit...
Ach, er blijven mensen graag geloven dat het zo had moeten zijn want geheim CIA en zoquote:Op woensdag 12 september 2012 23:25 schreef samthegreat5 het volgende:
Ik vind de theorie dat WTC Bld 7 door demolitie is ingestort wel ergggg sterk to be quite frank.
Academische opleiding.quote:Op woensdag 12 september 2012 23:26 schreef samthegreat5 het volgende:
Achtergrond in scheikunde being?
quote:Op woensdag 12 september 2012 23:24 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Lees het even na. Ik vraag om bewijs en meneer komt aan met ja, is toch duidelijk en zoek het zelf uit...
Gray kan je me het verschil uitleggen tussen snelle en langzame explosive, vertellen waar K=a/38 voorstaat en wat de relative relatie is van TH3 tot TNT ({TNT} welke gebruikt word in elke explosive berekening)?quote:Op woensdag 12 september 2012 23:24 schreef Gray het volgende:
[..]
Hier zou ik het niet durven!
[..]
Dat was mijn punt ook. Dat het geluid verschilt door hoe het wordt gebruikt.
[..]
Shag en Lucky Strike.
quote:Op woensdag 12 september 2012 23:24 schreef Gray het volgende:
[..]
Hier zou ik het niet durven!waarom niet?
[..]
Dat was mijn punt ook. Dat het geluid verschilt door hoe het wordt gebruikt.
waarom heb je het dan over verschillende soorten thermite en het geluid van de ontbranding?
[..]
Shag en Lucky Strike.
Jij bent zeker zo'n schaap.quote:Op woensdag 12 september 2012 23:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ach, er blijven mensen graag geloven dat het zo had moeten zijn want geheim CIA en zo
Heul niet, dan zou ik wel vaker posten in TRU of BNWquote:
Je ziet echt spoken man.quote:Op woensdag 12 september 2012 23:25 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Hoop dat je begrijpt dat het een geintje is.
Alleen hopen dat Yvonne niet om het hoekje komt kijken en weer gaat oordelen op een halve discussie.
Nope, daar zou ik eerst naar moeten kijken.quote:Op woensdag 12 september 2012 23:27 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
[..]
Gray kan je me het verschil uitleggen tussen snelle en langzame explosive, vertellen waar K=a/38 voorstaat en wat de relative relatie is van TH3 tot TNT ({TNT} welke gebruikt word in elke explosive berekening)?
Niet zo goed als jij blijkbaar.quote:Je kan nu wel met veel spook verhalen aankomen maar weet je ook waarover je spreekt?
Zoiets ja.quote:Op woensdag 12 september 2012 23:28 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ja, dat zag ik al in je profiel, maar wat voor. Gewoon MSc titel in Scheikunde?
Valt meequote:
Mwa, als je lang genoeg blijft roepen verschijnt ze vanzelf wel ja.quote:
in B4 sam met zn alfa studiequote:Zoiets ja.![]()
Als je het niet erg vind ga ik daar niet te ver op in, want de wereld is klein en ik hou m'n internet en m'n 'real life' graag gescheiden.
quote:
Daar zitten juist de mensen die anderen schapen willen noemen (willen, want dat hebben we liever niet).quote:Op woensdag 12 september 2012 23:31 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Heul niet, dan zou ik wel vaker posten in TRU of BNW
Kom posten op BNW of TRU, Thaboel!quote:
Zou me goed doen ja!quote:Op woensdag 12 september 2012 23:34 schreef Gray het volgende:
[..]
Daar zitten juist de mensen die anderen schapen willen noemen (willen, want dat hebben we liever niet).
[..]
Kom posten op BNW of TRU, Thaboel!
Dus Nibb-it is vaste gast in TRU en BNWquote:Op woensdag 12 september 2012 23:34 schreef Gray het volgende:
[..]
Daar zitten juist de mensen die anderen schapen willen noemen (willen, want dat hebben we liever niet).
Euhm, sure. Maar zo erg is het noemen van je afstudeerrichting toch niet?quote:Op woensdag 12 september 2012 23:33 schreef Gray het volgende:
Zoiets ja.![]()
Als je het niet erg vind ga ik daar niet te ver op in, want de wereld is klein en ik hou m'n internet en m'n 'real life' graag gescheiden.
Kijk maar in zijn PoHi.quote:Op woensdag 12 september 2012 23:36 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dus Nibb-it is vaste gast in TRU en BNW
Ik roep niemand hoor (toen ook niet). Maar je moet vooral je menig niet delen of weerspraak bieden aan "zij die niet genoemd zal worden" want dan kan je een ban verwachten.quote:Op woensdag 12 september 2012 23:33 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Mwa, als je lang genoeg blijft roepen verschijnt ze vanzelf wel ja.
quote:
En dat bedoel ik dus. Ik kan hier uitgebreid uitgaan leggen hoe explosive werken, met berekenings tabellen etc. maar kan dit nog mag dit. Maar neem gerust aan dat er wat meer bij komt kijken als maar even wat explosive middelen plaatsen om een gebouw als WTC bldg 7 in elkaar te doen storten.quote:Op woensdag 12 september 2012 23:33 schreef Gray het volgende:
[..]
Nope, daar zou ik eerst naar moeten kijken.
[..]
Niet zo goed als jij blijkbaar.
Soms komt ie wel es kijken. Maar niet doorvertellen he?quote:Op woensdag 12 september 2012 23:36 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dus Nibb-it is vaste gast in TRU en BNW
Samen met wat andere info die is op te zoeken ben ik zo te achterhalen en daar heb ik liever geen problemen (meer) mee.quote:Op woensdag 12 september 2012 23:36 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Euhm, sure. Maar zo erg is het noemen van je afstudeerrichting toch niet?
Blijkbaar, want een vuur was al voldoende.quote:Op woensdag 12 september 2012 23:37 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
En dat bedoel ik dus. Ik kan hier uitgebreid uitgaan leggen hoe explosive werken, met berekenings tabellen etc. maar kan dit nog mag dit. Maar neem gerust aan dat er wat meer bij komt kijken als maar even wat explosive middelen plaatsen om een gebouw als WTC bldg 7 in elkaar te doen storten.
quote:Op woensdag 12 september 2012 23:36 schreef m.k het volgende:
[..]
Ik roep niemand hoor (toen ook niet). Maar je moet vooral je menig niet delen of weerspraak bieden aan "zij die niet genoemd zal worden" want dan kan je een ban verwachten.
quote:Op woensdag 12 september 2012 23:39 schreef MaryMouse het volgende:
[..]er zijn mensen die reageren vanuit de spytool
quote:Op woensdag 12 september 2012 23:37 schreef Gray het volgende:
[..]
Soms komt ie wel es kijken. Maar niet doorvertellen he?
Ja daar was ik al een tijdje achter, ik noem dan ook geen namenquote:Op woensdag 12 september 2012 23:39 schreef MaryMouse het volgende:
Daar is het nu weer te laat voor.quote:Op woensdag 12 september 2012 23:39 schreef m.k het volgende:
[..]
Ja daar was ik al een tijdje achter, ik noem dan ook geen namen
Jij niet, maar Thaboel welquote:Op woensdag 12 september 2012 23:39 schreef m.k het volgende:
[..]
Ja daar was ik al een tijdje achter, ik noem dan ook geen namen
Rogerquote:Op woensdag 12 september 2012 23:37 schreef Gray het volgende:
Samen met wat andere info die is op te zoeken ben ik zo te achterhalen en daar heb ik liever geen problemen (meer) mee.
quote:Op woensdag 12 september 2012 23:40 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Daar is het nu weer te laat voor.
ik heb het over ik, het gaat hier om wat ik doe.... Ikquote:
Damnit, nu kwam ik erachter dat iemand zei dat ik een klein pikkie heb!quote:Op woensdag 12 september 2012 23:39 schreef MaryMouse het volgende:
quote:Op woensdag 12 september 2012 23:43 schreef Gray het volgende:
[..]
Damnit, nu kwam ik erachter dat iemand zei dat ik een klein pikkie heb!
quote:Op woensdag 12 september 2012 23:43 schreef Gray het volgende:
[..]
Damnit, nu kwam ik erachter dat iemand zei dat ik een klein pikkie heb!
Wowquote:Op woensdag 12 september 2012 23:47 schreef Thaboel het volgende:
Sterren bestaan niet!!!EINZ!!!OMGWTF!!!11!!1!
Zoiets Gray?
Alleen in het verkeerde forum ben ik bangquote:Op woensdag 12 september 2012 23:47 schreef Thaboel het volgende:
Zoiets Gray?
Stumpert. Is mijn subforum niet.quote:Op woensdag 12 september 2012 23:47 schreef Thaboel het volgende:
Zoiets Gray?
KUT... Welke raad jij aan dan?quote:Op woensdag 12 september 2012 23:48 schreef Royyy het volgende:
[..]
Alleen in het verkeerde forum ben ik bang
quote:Op woensdag 12 september 2012 23:47 schreef Thaboel het volgende:
Zoiets Gray?
Verplaats even dushi!quote:
kutjequote:
Kijkt in onderbroekjequote:
quote:
quote:
DOE DOE DOE!!!!quote:Op woensdag 12 september 2012 23:50 schreef Gray het volgende:
[..]
Nope. Misschien dat ik het aangeef bij Yvonne, maar wie weet komt ze er zelf wel achter.
quote:Op woensdag 12 september 2012 23:50 schreef Gray het volgende:
[..]
Nope. Misschien dat ik het aangeef bij Yvonne, maar wie weet komt ze er zelf wel achter.
quote:Op woensdag 12 september 2012 23:50 schreef Gray het volgende:
[..]
Als je wat van engineering afweet zou je weten dat metaal als het verwarmd word een andere hardheid krijgt.quote:Op woensdag 12 september 2012 23:38 schreef Gray het volgende:
[..]
Blijkbaar, want een vuur was al voldoende.
Ja, dat weet ik inmiddels wel, bovendien is dat ook scheikunde, en heb ik dat stukje ook meegemaakt met microengineering bij m'n opleiding. Tis alleen vreemd/opvallend dat dit het eerste gebouw is waarbij dat binnen 7 uur brandtijd plaatsvindt. Wat best bijzonder is, zeker gezien de gebeurtenissen die dag.quote:Op woensdag 12 september 2012 23:52 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Als je wat van engineering afweet zou je weten dat metaal als het verwarmd word een andere hardheid krijgt.Dat gepaard met de plaatsing van het gebouw boven de metro lijn maakte het mogelijk dat het gebouw inelkaar storte.
Die berekeningen konden prima van te voren, indien controlled demolition. Het aanbrengen kost meer tijd idd. Tenzij niet overal explosieven zouden zijn aangebracht. Blijkbaar zou dat niet hoeven, want ook volgens het officiele rapport waren de branden zeer plaatselijk en hebben ze zelfs kunnen herleiden welke beam het eerste zou zijn doorgezakt.quote:Als het om een geplaatste demolitie zou zijn gegaan had men berekkeningen moeten maken, en de explosive moeten aanbrengen. Wat kwa tijd (eerste inslag van WTC tower 1 tot instorten van WTC bldg 7) niet mogelijk geweest had kunnen zijn.
Nee, ik ben van mening dat de Mossad met medeweten van enkele Amerikaanse inlichtingendiensten hebben geopereerd. De FBI was goed bezig met een onderzoek daarnaar, tot ze werden afgekapt door bevel van bovenaf.quote:Of wil je nu ook beweren dat de U.S. regering achter de aanslagen en het instorten van WTC towers 1 en 2 stak?
Heeft niet aan mijn stem (of die van mijn moeder) gelegenquote:
PvdA sprong van 21 naar 26%.quote:Op donderdag 13 september 2012 00:06 schreef Royyy het volgende:
[..]
Daar gaat de grote voorsprong van de VVD
Verbaast mij nietsquote:
Waarom de Mossad?quote:Op woensdag 12 september 2012 23:59 schreef Gray het volgende:
Nee, ik ben van mening dat de Mossad met medeweten van enkele Amerikaanse inlichtingendiensten hebben geopereerd. De FBI was goed bezig met een onderzoek daarnaar, tot ze werden afgekapt door bevel van bovenaf.
Witte bussen met sporen van explosieven, gelinkt aan een verhuisbedrijf dat als front diende voor de Mossad. Aldus de FBI. Het is een van de nieuwsberichten die ondersneeuwde in die hectische periode. Ook berichten van infiltratie in telefoonmaatschappijen in de VS door de Mossad vallen daaronder. Best bizar.quote:
Op uitnodiging.quote:
quote:
quote:Op woensdag 12 september 2012 22:37 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Iemand die weet wat het verschil is tussen zelf gemengde 'thermite' en 'militaire thermite'?
Aluhoedjes vieren hoogtij
Je spreekt war taal, want ik weet echt niet wat je daar zo opvallend aan vind.quote:Op woensdag 12 september 2012 23:59 schreef Gray het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik inmiddels wel, bovendien is dat ook scheikunde, en heb ik dat stukje ook meegemaakt met microengineering bij m'n opleiding. Tis alleen vreemd/opvallend dat dit het eerste gebouw is waarbij dat binnen 7 uur brandtijd plaatsvindt. Wat best bijzonder is, zeker gezien de gebeurtenissen die dag.
Dus met andere woorden zeg je dat de berekeningen en het plaatsen van de explosive voor 9/11 zijn gemaakt/gebeurt?quote:Op woensdag 12 september 2012 23:59 schreef Gray het volgende:
[..]
Die berekeningen konden prima van te voren, indien controlled demolition. Het aanbrengen kost meer tijd idd. Tenzij niet overal explosieven zouden zijn aangebracht. Blijkbaar zou dat niet hoeven, want ook volgens het officiele rapport waren de branden zeer plaatselijk en hebben ze zelfs kunnen herleiden welke beam het eerste zou zijn doorgezakt.
Dus toch een alu hoedje op. Heb je je muren ook met lood behangen?quote:Op woensdag 12 september 2012 23:59 schreef Gray het volgende:
[..]
Nee, ik ben van mening dat de Mossad met medeweten van enkele Amerikaanse inlichtingendiensten hebben geopereerd. De FBI was goed bezig met een onderzoek daarnaar, tot ze werden afgekapt door bevel van bovenaf.
Ken het BNW forum niet, maar als dit (Gray's gedankegang) daar gebruikelijk goed is ben ik daar maar al te blij om.quote:
Oh als ik op deze posts hier afga, is Gray nog heel normaal vergeleken met de meeste mensen in BNWquote:Op donderdag 13 september 2012 00:16 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Ken het BNW forum niet, maar als dit (Gray's gedankegang) daar gebruikelijk goed is ben ik daar maar al te blij om.
Wat schiet de Mossad er dan mee op?quote:Op donderdag 13 september 2012 00:11 schreef Gray het volgende:
[..]
Witte bussen met sporen van explosieven, gelinkt aan een verhuisbedrijf dat als front diende voor de Mossad. Aldus de FBI. Het is een van de nieuwsberichten die ondersneeuwde in die hectische periode. Ook berichten van infiltratie in telefoonmaatschappijen in de VS door de Mossad vallen daaronder. Best bizar.
http://www.google.nl/elections/ed/nl/resultsquote:Op donderdag 13 september 2012 00:18 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Kan men ergens online een verkiezings uitslag (kaart) zien?
http://api.viglink.com/ap(...)jsonp_13474883779681quote:Op donderdag 13 september 2012 00:18 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Kan men ergens online een verkiezings uitslag (kaart) zien?
Nou, het zou voor zover mij bekend het enige gebouw ooit zijn van dat formaat dat zo snel zou zijn ingestort door brand. En zeker op deze prachtige wijze.quote:Op donderdag 13 september 2012 00:14 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Je spreekt war taal, want ik weet echt niet wat je daar zo opvallend aan vind.
De berekeningen wel. De explosieven zou kunnen, maar kan ook in die ongeveer 7 uur tijd zijn geweest dat het gebouw was ontruimd.quote:[..]
Dus met andere woorden zeg je dat de berekeningen en het plaatsen van de explosive voor 9/11 zijn gemaakt/gebeurt?
Joh, de FBI zegt dat. Ik link het alleen ook aan de aanslagen, gezien het witte busje met dansende Israeli's die de aanslagen filmden. Die begonnen met filmen nog voor het plaatsvond.quote:[..]
Dus toch een alu hoedje op. Heb je je muren ook met lood behangen?
Bedanktquote:Op donderdag 13 september 2012 00:19 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
http://www.google.nl/elections/ed/nl/results
Ook bedanktquote:Op donderdag 13 september 2012 00:19 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
http://api.viglink.com/ap(...)jsonp_13474883779681
Zeker nog maagd? Want voor alles is een eerste keer.quote:Op donderdag 13 september 2012 00:19 schreef Gray het volgende:
[..]
Nou, het zou voor zover mij bekend het enige gebouw ooit zijn van dat formaat dat zo snel zou zijn ingestort door brand. En zeker op deze prachtige wijze.
Ja maar gister deed ie t nogquote:Op donderdag 13 september 2012 00:22 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Zeker nog maagd? Want voor alles is een eerste keer.
Iran was hun een doorn in het oog, zoals nu blijkt. PNAC was al enkele decennia aan het lobbyen in de VS om herstructurering van het militair apparaat in het midden-oosten, en noemde oa Iran een zogenaamde 'rogue state'.quote:Op donderdag 13 september 2012 00:18 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Wat schiet de Mossad er dan mee op?
Mijn kleine pikkie zal te weinig effect gehad hebben denk ik.quote:Op donderdag 13 september 2012 00:22 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Zeker nog maagd? Want voor alles is een eerste keer.
WAT DE NEUK HAD DE USA DAN IN A'FGAN TE ZOEKEN?!quote:Op donderdag 13 september 2012 00:23 schreef Gray het volgende:
[..]
Iran was hun een doorn in het oog, zoals nu blijkt. PNAC was al enkele decennia aan het lobbyen in de VS om herstructurering van het militair apparaat in het midden-oosten, en noemde oa Iran een zogenaamde 'rogue state'.
En de banden tussen de VS en Israel zijn sowieso sterk, dus wie weet is er nog veel wat onbekend is.
Als Iran een doorn in het oog was, waarom dan Afghanistan? Hadden ze toch net zo goed Iran de schuld kunnen geven?quote:Op donderdag 13 september 2012 00:23 schreef Gray het volgende:
[..]
Iran was hun een doorn in het oog, zoals nu blijkt. PNAC was al enkele decennia aan het lobbyen in de VS om herstructurering van het militair apparaat in het midden-oosten, en noemde oa Iran een zogenaamde 'rogue state'.
En de banden tussen de VS en Israel zijn sowieso sterk, dus wie weet is er nog veel wat onbekend is.
Kun je het ook zonder caps aan?quote:Op donderdag 13 september 2012 00:26 schreef Thaboel het volgende:
[..]
WAT DE NEUK HAD DE USA DAN IN A'FGAN TE ZOEKEN?!
HUH?quote:Op donderdag 13 september 2012 00:26 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Kun je het ook zonder caps aan?
quote:
Iran heeft een sterk leger, dus ik zou zeggen dat het om strategische redenen was. PNAC zinspeelde daar ook op in hun manifest.quote:Op donderdag 13 september 2012 00:26 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Als Iran een doorn in het oog was, waarom dan Afghanistan? Hadden ze toch net zo goed Iran de schuld kunnen geven?
Ja Er zijn ook nogal wat gebouwen die boven een metro lijn stonden en waarvan de constructie hetzelfde was afgebrand. Zwakke vergelijking.quote:Op donderdag 13 september 2012 00:19 schreef Gray het volgende:
[..]
Nou, het zou voor zover mij bekend het enige gebouw ooit zijn van dat formaat dat zo snel zou zijn ingestort door brand. En zeker op deze prachtige wijze.
Nu denk ik toch echt, nee laat ik me corriseren, ik weet dat ik veel meer afweet van explosive, het aanbrengen en de berekningen die er mee gepaard gaan dan jij, en kan je dus zonder blikken en blossen vertellen dat je hier het kunnen/de mogelijkheden toch wel hoog inschat.quote:Op donderdag 13 september 2012 00:19 schreef Gray het volgende:
[..]
De berekeningen wel. De explosieven zou kunnen, maar kan ook in die ongeveer 7 uur tijd zijn geweest dat het gebouw was ontruimd.
Ja dat is net zo als dat voor OIF diverse inlichtingdiensten (waaronder zelfs de UN) zeide dat er WMDs in Iraq waren, maar daarna plotseling iedereen riep dat het niet zo was en het een illigale oorlog was toen ze niet gevonden werden.quote:Op donderdag 13 september 2012 00:19 schreef Gray het volgende:
[..]
Joh, de FBI zegt dat. Ik link het alleen ook aan de aanslagen, gezien het witte busje met dansende Israeli's die de aanslagen filmden. Die begonnen met filmen nog voor het plaatsvond.
Bovendien is een complot niet per se voor aluhoedjes; de VS stelt dat het een complot van Al Qaeda was, anderen zeggen van niet.
- normaal reageren kan ook -quote:Op donderdag 13 september 2012 00:26 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Kun je het ook zonder caps aan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |