Die groep zou eens voor de lol verplicht moeten worden om 3 maanden zo te leven van dat bedrag..zonder de verdere problemen voor ze er een oordeel over vellen. Ben bang dat ze zich dan al rotschrikken!quote:Op donderdag 13 september 2012 16:49 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Maar volgens sommigen is die groep ook "zielig" en moet hun uitkering ook gestopt worden
Ik woon nog thuis en kan al meer 'krijgen' inderdaad.quote:Op donderdag 13 september 2012 16:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ken maar weinig studenten die 600 in een maand hebben hoor.
quote:Op donderdag 13 september 2012 16:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jouw argument is dat subsidies gestopt moeten worden en uitkeringen verlaagt. Als jij niet door hebt dat mensen daardoor werkelijk niks meer kunnen behalve het slechte pad opgaan geeft al aan dat je het niet snapt. Werken moet lonend worden, thuiszitten moet niet verhongeren worden.
Je kunt het ook expres verkeerd lezen, ja. Maar ik weet dat je slimmer bent dan dat.quote:Op donderdag 13 september 2012 16:47 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
De overheid, dus minder agenten, onderwijzers, wegwerkers en politie?
Is het ook. Mijn ex kreeg echt bakken met geld binnen.quote:Op donderdag 13 september 2012 16:49 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Dat vind ik best wel apart.
Minder werken =! niet werken.quote:Op donderdag 13 september 2012 16:49 schreef Evie het volgende:
[..]
Het loont niet om minder te werken. Weet jij wat je met een uitkering vangt?
Maar de VVD wil toch die regeling ook gaan afschaffen? Onder het mom van alles-in-1-regeling om het overzichtelijk te houden.quote:Op donderdag 13 september 2012 16:52 schreef Evie het volgende:
[..]
De WIA bestaat al langer dan vandaag. En dat is werken naar vermogen. En dat is niet iets wat bedacht is door de veeveedee
Jij snapt het!quote:Op donderdag 13 september 2012 16:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jouw argument is dat subsidies gestopt moeten worden en uitkeringen verlaagt. Als jij niet door hebt dat mensen daardoor werkelijk niks meer kunnen behalve het slechte pad opgaan geeft al aan dat je het niet snapt. Werken moet lonend worden, thuiszitten moet niet verhongeren worden.
Precies en kan je er naast lenen. Mocht je het echt niet kunnen kan je altijd een uitkering aanvragen btw.quote:Op donderdag 13 september 2012 16:51 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Want? Als je een zware studie hebt zonder mogelijkheid om extra te werken om wat voor omstandigheid dan ook heb je het toch ook maar gewoon te doen met alleen maar je studiefinanciering?
Natuurlijk zijn er mensen die zichzelf zielig vinden en het uitbuiten.quote:Op donderdag 13 september 2012 16:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ben er niet om dat te beoordelen. Ik ken je omstandigheden niet en ik weet niet waarom je niet zou kunnen werken. Ik zie ook wel duidelijk dat sommige mensen het wel nodig hebben en andere maken er gewoon misbruik van.
Om het simpeler te noemen, ik had een wajong kunnen krijgen. En persoonlijk vind ik dat de grootste onzin, maar ik weet zeker dat andere mensen die kans zouden grijpen en zichzelf nog maar wat zieliger zouden vinden in plaats van gewoon wat meer moeite doen voor alles dan andere mensen ervoor hoeven te doen.
Als jij woorden in mijn mond gaat leggen en expres niet leest wat ik typ, heb ik ook geen zin in een "discussie". Fijne avond nog dan.quote:Op donderdag 13 september 2012 16:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat zijn verschillende dingen.quote:Op donderdag 13 september 2012 16:52 schreef Evie het volgende:
[..]
De WIA bestaat al langer dan vandaag. En dat is werken naar vermogen. En dat is niet iets wat bedacht is door de veeveedee
Ik heb het echt niet expres verkeerd gelezen!quote:Op donderdag 13 september 2012 16:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je kunt het ook expres verkeerd lezen, ja. Maar ik weet dat je slimmer bent dan dat.
Overheid moet zich met kerntaken bezighouden. Niet met randzaken.
Een paar kerntaken zijn veiligheid (wetgeving, bescherming en handhaving), zorg, werkgelegenheid.
[..]
Is het ook. Mijn ex kreeg echt bakken met geld binnen.
Ouders hadden geen geld, dus extra stufi. Uitwonend, dus extra stufi. Lichte handicap, dus extra geld.
Nou had ze ook wel extra onkosten voor ziekenhuizen en bedden en dergelijke, maar toch.
[..]
Minder werken =! niet werken.
Ik ken zat mensen die minder gaan werken omdat ze anders meer belasting moeten afdragen/geen subsidies meer krijgen en op die manier minder goed af zijn. Sja...
Ik ken iemand die van 680 euro in de maand rond moet komen van een Wajong. Wat een geld vergooien is dat! Misschien moet het omlaag naar 200 want dan kan hij iedere dag niks op zn brood eten als dat eten al gaatquote:Op donderdag 13 september 2012 16:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ken maar weinig studenten die 600 in een maand hebben hoor.
Die uitkering er nog eens bovenop vind ik juist een beetje dubbel, waarom is een wajong + stufi zo noodzakelijk als er zat studenten zijn die rond moeten komen van alleen stufi. Zijn die lasten van de wajong groep dan zo enorm veel hoger dan dat het nodig is dat ze extra geld krijgen? Want zo ja, waarom is het dan zo'n mager bedrag, wat is het nut er dan überhaupt van?quote:Op donderdag 13 september 2012 16:54 schreef Evie het volgende:
[..]
Precies en kan je er naast lenen. Mocht je het echt niet kunnen kan je altijd een uitkering aanvragen btw.
U ziet u ziet!quote:Op donderdag 13 september 2012 16:52 schreef Mystikvm het volgende:
Er is niks mis met onze sociale voorzieningen. Dat er mensen misbruik van kunnen maken valt onder de noemer "waar gehakt wordt..." En dan heb ik liever dat de overheid bloedt dan de burger.
Ik val zelf onder 'zware schouders'. En ik ben meer dan bereid de zwaarste lasten te dragen. Voor een deel van mijn inkomen stort ik al de helft in de staatskas, en ik ben bereid meer af te dragen omdat ik het stuitend vind dat we in een samenleving leven waar je als je niet kunt werken je wordt gezien als een parasiet.
Laat de sociale voorzieningen zoals ze zijn en kom terug met gesubsidieerde arbeidsplaatsen. Het land wat de VVD voorstaat is een land waar de inzet van de 'onrendabelen' wordt overgelaten aan het bedrijfsleven. Dat is waarom we rijen bij de voedselbank hebben, niet omdat er mensen misbruik maken van het systeem.
Lenen bedoel je...quote:Op donderdag 13 september 2012 16:53 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik woon nog thuis en kan al meer 'krijgen' inderdaad.
Wat een onzinnige reactie, je mist Myr's punt compleet.quote:Op donderdag 13 september 2012 16:56 schreef Evie het volgende:
[..]
Ik ken iemand die van 680 euro in de maand rond moet komen van een Wajong. Wat een geld vergooien is dat! Misschien moet het omlaag naar 200 want dan kan hij iedere dag niks op zn brood eten als dat eten al gaat![]()
En als diegene gaat studeren, dan krijgt hij het wettelijke bedrag aan stufi ook (wat een lening is). Dan heeft diegene nog steeds geen vetpot.
Ik zeg toch ook 'krijgen', daarmee suggereer ik toch al dat het niet echt krijgen is, oftewel lenen?quote:
Zorg is inderdaad wat de vvd aardig verneukt heeft de afgelopen jarenquote:Op donderdag 13 september 2012 16:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je kunt het ook expres verkeerd lezen, ja. Maar ik weet dat je slimmer bent dan dat.
Overheid moet zich met kerntaken bezighouden. Niet met randzaken.
Een paar kerntaken zijn veiligheid (wetgeving, bescherming en handhaving), zorg, werkgelegenheid.
[..]
Is het ook. Mijn ex kreeg echt bakken met geld binnen.
Ouders hadden geen geld, dus extra stufi. Uitwonend, dus extra stufi. Lichte handicap, dus extra geld.
Nou had ze ook wel extra onkosten voor ziekenhuizen en bedden en dergelijke, maar toch.
[..]
Ik ken zat mensen die minder gaan werken omdat ze anders meer belasting moeten afdragen/geen subsidies meer krijgen en op die manier minder goed af zijn. Sja...
Deze manquote:Op donderdag 13 september 2012 16:52 schreef Mystikvm het volgende:
Er is niks mis met onze sociale voorzieningen. Dat er mensen misbruik van kunnen maken valt onder de noemer "waar gehakt wordt..." En dan heb ik liever dat de overheid bloedt dan de burger.
Ik val zelf onder 'zware schouders'. En ik ben meer dan bereid de zwaarste lasten te dragen. Voor een deel van mijn inkomen stort ik al de helft in de staatskas, en ik ben bereid meer af te dragen omdat ik het stuitend vind dat we in een samenleving leven waar je als je niet kunt werken je wordt gezien als een parasiet.
Laat de sociale voorzieningen zoals ze zijn en kom terug met gesubsidieerde arbeidsplaatsen. Het land wat de VVD voorstaat is een land waar de inzet van de 'onrendabelen' wordt overgelaten aan het bedrijfsleven. Dat is waarom we rijen bij de voedselbank hebben, niet omdat er mensen misbruik maken van het systeem.
Als ik dit op mijn eigen situatie ga plakken, kan ik het wel begrijpen.quote:Op donderdag 13 september 2012 16:56 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Die uitkering er nog eens bovenop vind ik juist een beetje dubbel, waarom is een wajong + stufi zo noodzakelijk als er zat studenten zijn die rond moeten komen van alleen stufi. Zijn die lasten van de wajong groep dan zo enorm veel hoger dan dat het nodig is dat ze extra geld krijgen? Want zo ja, waarom is het dan zo'n mager bedrag, wat is het nut er dan überhaupt van?
Dat is geen antwoord op mijn vraag en dus alleen een niet gefundeerde mening.quote:Op donderdag 13 september 2012 16:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
In dat geval mag je jezelf wat duidelijker uitdrukken. Want dat is wat ik er in lees en ik sta er zo te lezen ook niet alleen in.quote:Op donderdag 13 september 2012 16:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als jij woorden in mijn mond gaat leggen en expres niet leest wat ik typ, heb ik ook geen zin in een "discussie". Fijne avond nog dan.
[..]
Dat zijn verschillende dingen.
Dat gaat idd over de iets anders. Maar in feite heb je het daar ook over zoquote:Op donderdag 13 september 2012 16:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als jij woorden in mijn mond gaat leggen en expres niet leest wat ik typ, heb ik ook geen zin in een "discussie". Fijne avond nog dan.
[..]
Dat zijn verschillende dingen.
Dat ligt er maar net aan of die Wajong ook wordt gebruikt voor het betalen van kamer en hulp. Denk dat je daar dan heel goed naar moet kijken!quote:Op donderdag 13 september 2012 16:56 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Die uitkering er nog eens bovenop vind ik juist een beetje dubbel, waarom is een wajong + stufi zo noodzakelijk als er zat studenten zijn die rond moeten komen van alleen stufi. Zijn die lasten van de wajong groep dan zo enorm veel hoger dan dat het nodig is dat ze extra geld krijgen? Want zo ja, waarom is het dan zo'n mager bedrag, wat is het nut er dan überhaupt van?
Maar dan ligt het toch juist aan het gebrek aan hulp dat je hebt gehad? Niet dat je niet genoeg geld had om te kunnen studeren an sich?quote:Op donderdag 13 september 2012 16:59 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Als ik dit op mijn eigen situatie ga plakken, kan ik het wel begrijpen.
Ikzelf heb 2 mislukte studies achter de rug, voornamelijk door de beperkingen die ik heb. Ik was toen echter nog niet gediagnostiseerd. Maar als ik wel gediagnostiseerd zou zijn in die tijd, dan had ik wellicht gewoon m'n studie kunnen afmaken en had ik nu een prima baan gehad.
Veel studenten betalen hun kamer ook van de studiefinanciering, ik snap niet waarom er voor dat soort dingen extra geld moet zijn. Ik zou het logischer vinden als de hoge kosten aan hulp etc kwijt gescholden zouden worden, in plaats van maar euro's uitdelen aan iedereen die het dan aan van alles en nog wat kunnen uitgeven.quote:Op donderdag 13 september 2012 17:01 schreef Evie het volgende:
[..]
Dat ligt er maar net aan of die Wajong ook wordt gebruikt voor het betalen van kamer en hulp. Denk dat je daar dan heel goed naar moet kijken!
Ik zou een moord doen voor 680 euro per maand. Dat kan ik namelijk nooit bij elkaar werken naast mijn studie, en ik krijg ook al amper studiefinanciering omdat mijn moeder een hoog loon heeft.quote:Op donderdag 13 september 2012 16:56 schreef Evie het volgende:
[..]
Ik ken iemand die van 680 euro in de maand rond moet komen van een Wajong. Wat een geld vergooien is dat! Misschien moet het omlaag naar 200 want dan kan hij iedere dag niks op zn brood eten als dat eten al gaat![]()
En als diegene gaat studeren, dan krijgt hij het wettelijke bedrag aan stufi ook (wat een lening is). Dan heeft diegene nog steeds geen vetpot.
Er zitten altijd mazen in de wetquote:Op donderdag 13 september 2012 17:01 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Maar dan ligt het toch juist aan het gebrek aan hulp dat je hebt gehad? Niet dat je niet genoeg geld had om te kunnen studeren an sich?
Ik geloof best dat er een paar parasieten zijn die het beeld voor de rest verpesten en het dus echt niet alleen maar onzinpotjes zijn etc, maar ik denk niet dat we een feilloos systeem hebben en ben van mening dat er nog zat kromme dingen inzitten.
Studenten wonen idd op een kamer. Heb het nu meer over begeleid wonen kamersquote:Op donderdag 13 september 2012 17:03 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Veel studenten betalen hun kamer ook van de studiefinanciering, ik snap niet waarom er voor dat soort dingen extra geld moet zijn. Ik zou het logischer vinden als de hoge kosten aan hulp etc kwijt gescholden zouden worden, in plaats van maar euro's uitdelen aan iedereen die het dan aan van alles en nog wat kunnen uitgeven.
Net als al die verhalen over studenten die hun stufi opzuipen, dat is toch ook enorm zonde.
De VVD wil -alle- arbeidsongeschikten aanpakken, allemaal! En zoveel mogelijk uitknijpen.quote:Op donderdag 13 september 2012 17:01 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Maar dan ligt het toch juist aan het gebrek aan hulp dat je hebt gehad? Niet dat je niet genoeg geld had om te kunnen studeren an sich?
Ik geloof best dat er een paar parasieten zijn die het beeld voor de rest verpesten en het dus echt niet alleen maar onzinpotjes zijn etc, maar ik denk niet dat we een feilloos systeem hebben en ben van mening dat er nog zat kromme dingen inzitten.
Ik verneuk het voor niemand, ik vraag me enkel af wat het nut er van is. Waarom veel studenten wel met een bepaald bedrag af horen te kunnen, maar dat anderen daar weer geld bovenop krijgen om vrij te besteden. Dus waarom is het voor hen dan zo enorm nodig? Dat kan allemaal best anders, deels ook om die scheve gezichten van 'de gemiddelde burger die het toch niet snapt' recht te trekken.quote:Op donderdag 13 september 2012 17:03 schreef Evie het volgende:
[..]
Er zitten altijd mazen in de wet![]()
Maar dat betekent niet dat je het voor degenen die het nodig hebben moet verneuken, of dat de gemiddelde burger het inzicht heeft om er correct over te oordelen.
Jij kan werken en hebt stufi. Je hebt het nu over ernaast. Als dat het geval zou zijn zou hij flink in zijn uitkering gekort worden. Dus ik heb het niet over een bedrag ernaast voor de duidelijkheidquote:Op donderdag 13 september 2012 17:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zou een moord doen voor 680 euro per maand. Dat kan ik namelijk nooit bij elkaar werken naast mijn studie, en ik krijg ook al amper studiefinanciering omdat mijn moeder een hoog loon heeft.
Ik vind het allemaal nogal dubbelop. En als iemand een volwaardige studie aan kan, dan is hij/zij ook niet te zwak om te werken lijkt mij. Misschien kan hij niet werken en studeren te gelijk, maar nogmaals, een studie zou gelijk moeten staan aan een baan, alles wat andere daar bij kunnen doen is een extra en geen vanzelfsprekendheid of standaard. Daarom zie ik niet waarom ze naast een studie nog extra geld moeten vangen.
Ja, en daar een bedrag voor geven vind ik onzinnig, regel het op een andere manier dat noodzakelijke hulp niet zo achterlijk duur is. Ik heb geen mooi plan hoe dat zou kunnen, maar het lijkt mij persoonlijk een betere oplossing.quote:Op donderdag 13 september 2012 17:04 schreef Evie het volgende:
[..]
Studenten wonen idd op een kamer. Heb het nu meer over begeleid wonen kamers
Het is precies wat je zegt, "Misschien kan hij niet werken en studeren te gelijk".quote:Op donderdag 13 september 2012 17:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zou een moord doen voor 680 euro per maand. Dat kan ik namelijk nooit bij elkaar werken naast mijn studie, en ik krijg ook al amper studiefinanciering omdat mijn moeder een hoog loon heeft.
Ik vind het allemaal nogal dubbelop. En als iemand een volwaardige studie aan kan, dan is hij/zij ook niet te zwak om te werken lijkt mij. Misschien kan hij niet werken en studeren te gelijk, maar nogmaals, een studie zou gelijk moeten staan aan een baan, alles wat andere daar bij kunnen doen is een extra en geen vanzelfsprekendheid of standaard. Daarom zie ik niet waarom ze naast een studie nog extra geld moeten vangen.
Omdat ze het nodig hebben om extra hulp en begeleid wonen kamers van te betalen en niet in staat zijn er ook nog naast te werkenquote:Op donderdag 13 september 2012 17:06 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik verneuk het voor niemand, ik vraag me enkel af wat het nut er van is. Waarom veel studenten wel met een bepaald bedrag af horen te kunnen, maar dat anderen daar weer geld bovenop krijgen om vrij te besteden. Dus waarom is het voor hen dan zo enorm nodig? Dat kan allemaal best anders, deels ook om die scheve gezichten van 'de gemiddelde burger die het toch niet snapt' recht te trekken.
Ik beredeneerde niet vanuit de VVD en hun maatregels, bedoelde dit puur vanuit mijn eigen oogpunt.quote:Op donderdag 13 september 2012 17:06 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
De VVD wil -alle- arbeidsongeschikten aanpakken, allemaal! En zoveel mogelijk uitknijpen.
Ik weet nog de laatste keer dat ik gedeeltelijk goedgekeurd werd door de gemeente, een aantal weken later was ik opgenomen omdat ik er nog lang niet klaar voor was.
Daar ging het ons ook over wat die poster van de VVD betreft, je weet, die met handen uit de mouwen.
Ze hadden beter alle wajongers nog een keer moeten testen en de rotte appels eruit moeten gooien, niet een hele regeling om zeep helpen
Het is inderdaad achterlijk dat mensen die hulpbehoevend zijn een bedrag krijgen dat ze zelf (want dat kunnen ze vast goed als hulpbehoevenden) aan zorg moeten besteden.quote:Op donderdag 13 september 2012 17:07 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ja, en daar een bedrag voor geven vind ik onzinnig, regel het op een andere manier dat noodzakelijke hulp niet zo achterlijk duur is. Ik heb geen mooi plan hoe dat zou kunnen, maar het lijkt mij persoonlijk een betere oplossing.
Lees eens door dan. Werken en studeren is ook geen must. 1 van de 2 is al meer dan genoeg, dat is wat de meeste doen, veel verder dan een bijbaantje waarmee ze misschien 200 krijgen doen studenten niet hoor.quote:Op donderdag 13 september 2012 17:07 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Het is precies wat je zegt, "Misschien kan hij niet werken en studeren te gelijk".
O jawel hoor, zelfs naast de coschappen..quote:Op donderdag 13 september 2012 17:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
Lees eens door dan. Werken en studeren is ook geen must. 1 van de 2 is al meer dan genoeg, dat is wat de meeste doen, veel verder dan een bijbaantje waarmee ze misschien 200 krijgen doen studenten niet hoor.
Zoals ik al zei vind ik dat dus helemaal geen goede reden en vind ik dat zoiets anders opgelost moet worden.quote:Op donderdag 13 september 2012 17:07 schreef Evie het volgende:
[..]
Omdat ze het nodig hebben om extra hulp en begeleid wonen kamers van te betalen en niet in staat zijn er ook nog naast te werken
Egocentrisme en individualisme viert zijn hoogtijdagen..quote:Op donderdag 13 september 2012 17:07 schreef Mystikvm het volgende:
Ik kan zelf een beetje misselijk worden van het 'werken naar vermogen'. Want iedereen kan iets!
De VVD die ooit met dit briljante plan op de proppen kwam is namelijk van mening dat iedereen kan wat zij kan. Wie geboren is voor een dubbeltje kan best een kwartje worden. Dus we moeten mensen stimuleren om aan de slag te gaan, en doen ze dat niet dan is het hun eigen schuld!
Dan moet men toch eens even gaan kijken in de achterstandswijken. Hier wonen de 'dubbeltjes'. Mensen die geboren zijn met een minder IQ, beperkte verstandelijke of sociale vermogens of mensen die gewoon dikke vette pech hebben gehad. We proberen ons vanuit onze luxe woningen altijd maar voor te houden dat hier alleen maar Schültenbrau-drinkende uitzuigers wonen, maar hier wonen heel veel mensen die vergeten worden door het sociale systeem dat wij zo zorgvuldig af hebben lopen breken in de afgelopen tien jaar.
Mensen die echt te dom zijn om te poepen. Mensen die echt niet kunnen lezen. Mensen die echt niet goed voor zichzelf kunnen zorgen. Deze mensen krijg je niet aan het werk door ze voor te stellen bij een bloemenkwekerij. Een bloemenkwekerij moet namelijk winst maken, en door iemand te werk te stellen die het allemaal niet snapt maak je geen winst.
Wat dit land nodig heeft zijn subsidiebanen. Laat de overheid maar geld uitgeven om deze mensen mee te laten draaien in een maatschappij waar ze steeds meer buitengesloten worden. De samenleving is te complex voor de 'dubbeltjes'. En tot overmaat van ramp is hier een sociaal klimaat geschapen waarin het hun nog kwalijk genomen wordt ook.
En ondertussen scheppen de klagers het geld binnen en vinden ze het teveel gevraagd om iets af te dragen aan hun medemens die het echt niet bij kan benen. Alleen maar 'omdat ze mensen kennen die misbruik maken van subsidies.'
Goed staaltje over één kam scheren. Wees er maar trots op.
En dát is dus mijn probleem hiermee ja.quote:Op donderdag 13 september 2012 17:08 schreef Evie het volgende:
[..]
Het is inderdaad achterlijk dat mensen die hulpbehoevend zijn een bedrag krijgen dat ze zelf (want dat kunnen ze vast goed als hulpbehoevenden) aan zorg moeten besteden.
Er zijn er genoeg die veel meer uren draaien naast hun studie hoorquote:Op donderdag 13 september 2012 17:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
Lees eens door dan. Werken en studeren is ook geen must. 1 van de 2 is al meer dan genoeg, dat is wat de meeste doen, veel verder dan een bijbaantje waarmee ze misschien 200 krijgen doen studenten niet hoor.
Ze zijn er ja, en er zijn ook studenten zoals Myr schetst. Dat er verschil in zit doet helemaal niets af aan wat zij zegt.quote:Op donderdag 13 september 2012 17:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Er zijn er genoeg die veel meer uren draaien naast hun studie hoor
PGBquote:Op donderdag 13 september 2012 17:11 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
En dát is dus mijn probleem hiermee ja.
Die zijn luiquote:Op donderdag 13 september 2012 17:12 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ze zijn er ja, en er zijn ook studenten zoals Myr schetst. Dat er verschil in zit doet helemaal niets af aan wat zij zegt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |