zegt nog niets, die kuteilandjesquote:Op woensdag 12 september 2012 22:13 schreef dustinoo het volgende:
ze hebben nog maar 8 stemmen van de eerste 3000
In een normale samenleving zou men de politieke voorkeur van een ander gewoon respecteren.quote:Op woensdag 12 september 2012 22:13 schreef Glijdt_licht het volgende:
In een normale samenleving zouden SGP-stemmers TBS krijgen.
Precies, binnen 2 jaar toch weer verkiezingenquote:Op woensdag 12 september 2012 22:13 schreef AnimeFan het volgende:
En anders hoop ik dat PP verder kan groeien.
Waarvan 1 gemeente een kakkergemeente is.quote:Op woensdag 12 september 2012 22:13 schreef dustinoo het volgende:
ze hebben nog maar 8 stemmen van de eerste 3000
quote:Op woensdag 12 september 2012 22:13 schreef Maanvis het volgende:
stelletje sukkels, jullie hebben voor niets gestemd.
want die downloaden niet illegale films?:Pquote:Op woensdag 12 september 2012 22:13 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
zegt nog niets, die kuteilandjes
jij ook mongool, want met 1 stem minder hadden ze nog dezelfde hoeveelheid zetels gehadquote:Op woensdag 12 september 2012 22:13 schreef Maanvis het volgende:
Nooit voor niets. Als het dan dit keer niet lukt wordt het een langzame opmars.quote:Op woensdag 12 september 2012 22:13 schreef Maanvis het volgende:
quote:Op woensdag 12 september 2012 22:13 schreef Maanvis het volgende:
Check de leeftijd van de gemiddelde eilandbewoner, of de leeftijd van de vakantieganger van dit moment..quote:Op woensdag 12 september 2012 22:14 schreef dustinoo het volgende:
[..]
want die downloaden niet illegale films?:P
jullie stem ging nergens heenquote:
Haha okee, nou hoop dat ze nog 1 pakken voor je;)quote:Op woensdag 12 september 2012 22:15 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Check de leeftijd van de gemiddelde eilandbewoner, of de leeftijd van de vakantieganger van dit moment..
De SGP heeft helemaal geen respect voor mensen die wel zelf kunnen nadenken.quote:Op woensdag 12 september 2012 22:13 schreef YazooW het volgende:
[..]
In een normale samenleving zou men de politieke voorkeur van een ander gewoon respecteren.
Ja want jou kutstem over een andere partij maakte een fuck uit (tenzij het d66 is)quote:
Effe quoten voor straks.quote:Op woensdag 12 september 2012 22:13 schreef Maanvis het volgende:
Een schrale troost mbt de winsten voor 50+ en SGP: deze staan tegenover de enorme verliezen van de PVV en CDA.quote:Op woensdag 12 september 2012 22:15 schreef Desunoto het volgende:
[..]
De SGP heeft helemaal geen respect voor mensen die wel zelf kunnen nadenken.
Echt walgelijk dat ze er op dit moment zelfs een zetel bij lijken te krijgen.
Dan ben je vast een grote jonge... eeh gastquote:Op woensdag 12 september 2012 22:17 schreef Glijdt_licht het volgende:
In 2010 was mijn gemeente de enige non-pvda gemeente in de provincie..
De Incontinentenbrigade!quote:Op woensdag 12 september 2012 22:17 schreef Glijdt_licht het volgende:
50plus op TV.. Ik vind t echt eng..
quote:Op woensdag 12 september 2012 22:17 schreef Doodloper het volgende:
[..]
Dan ben je vast een grote jonge... eeh gast
1/3 zetel, welk deel van dirk poot gaat daar op zitten?quote:Op woensdag 12 september 2012 22:17 schreef Prutzenberg het volgende:
[..]
Effe quoten voor straks.
1/3 zetel in kutdorpjes, komt helemaal goed!
niets mis met homo-lijsttrekkers.quote:Op woensdag 12 september 2012 22:17 schreef Glijdt_licht het volgende:
50plus op TV.. Ik vind t echt eng..
Erg héquote:Op woensdag 12 september 2012 22:18 schreef Prutzenberg het volgende:
Offtopic:
Jezus, wat zijn ze bij 50+ (ned1) aan het doen?
Ik steun dit voorstel.quote:Op woensdag 12 september 2012 22:18 schreef cool15 het volgende:
Kunnen we stemmen voor de sgp en 50plus niet blockeren onder het mom van retarded?
quote:
Of iemand homo is boeit me ook niet. Daar heeft iemand volledige vrijheid in.quote:Op woensdag 12 september 2012 22:18 schreef Maanvis het volgende:
[..]
niets mis met homo-lijsttrekkers.
Op z'n kwartje na.quote:Op woensdag 12 september 2012 22:19 schreef Strani het volgende:
Wim Kok..toen politiek nog simpel en leuk was.
mijn stem is gegaan naar 50+ omdat daar een homo als lijsttrekker is, en die hebben nu 3 zetels. Campagne voeren, zij kunnen het wél!quote:Op woensdag 12 september 2012 22:16 schreef cool15 het volgende:
[..]
Ja want jou kutstem over een andere partij maakte een fuck uit (tenzij het d66 is)
Trollen, jij kunt het.quote:Op woensdag 12 september 2012 22:20 schreef Maanvis het volgende:
[..]
mijn stem is gegaan naar 50+ omdat daar een homo als lijsttrekker is, en die hebben nu 3 zetels. Campagne voeren, zij kunnen het wél!
Dirk staat bier te drinken. Morgen heeft hij een hele.quote:Op woensdag 12 september 2012 22:18 schreef Maanvis het volgende:
[..]
1/3 zetel, welk deel van dirk poot gaat daar op zitten?
myn moewder heeft voor my gestemd dusquote:Op woensdag 12 september 2012 22:13 schreef Maanvis het volgende:
quote:Op woensdag 12 september 2012 22:20 schreef Maanvis het volgende:
[..]
mijn stem is gegaan naar 50+ omdat daar een homo als lijsttrekker is, en die hebben nu 3 zetels. Campagne voeren, zij kunnen het wél!
Het was een prima minister iig voor zover ik daar verstand van heb.quote:Op woensdag 12 september 2012 22:22 schreef Strani het volgende:
Jan Kees mag alvast op zoek naar een ander baantje.
Camiel kan daar vast bij helpenquote:Op woensdag 12 september 2012 22:22 schreef Strani het volgende:
CDA wordt wss belangrijk ivm 1e kamerquote:Op woensdag 12 september 2012 22:22 schreef Strani het volgende:
Volgende keer stem ik gewoon op De Tegenpartij. Geen gezeik, iedereen rijk.quote:Op woensdag 12 september 2012 22:22 schreef Glijdt_licht het volgende:
Bij de Stomwijzer kreeg ik trouwens Vlemmix eruit..
"Feest in het hele land"
ik 50+quote:Op woensdag 12 september 2012 22:22 schreef Glijdt_licht het volgende:
Bij de Stomwijzer kreeg ik trouwens Vlemmix eruit..
"Feest in het hele land"
Met z'n koortslipquote:Op woensdag 12 september 2012 22:22 schreef Strani het volgende:
Dat zijn gewoon mensen die bij het CDA weg zijn gevlucht.quote:Op woensdag 12 september 2012 22:15 schreef Desunoto het volgende:
[..]
De SGP heeft helemaal geen respect voor mensen die wel zelf kunnen nadenken.
Echt walgelijk dat ze er op dit moment zelfs een zetel bij lijken te krijgen.
Stemwijzer had hem nog niet verteld dat hij zelf mag nadenken. Is niet zijn schuld.quote:Op woensdag 12 september 2012 22:15 schreef IPA het volgende:
[..]
Ik ga niet het hele stem principe uitleggen hoor
Ik denk t niet. CDA'ers zullen eerst de CU overwegen.. Eerder CU'ers die naar de SGP gaan..quote:Op woensdag 12 september 2012 22:31 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Dat zijn gewoon mensen die bij het CDA weg zijn gevlucht.
Ik blijf nog een half uurtje op, maar heb morgen weer een te drukke dag om alle suspense af te wachten.
Thanks, nu komt het wel goed.quote:Op woensdag 12 september 2012 22:32 schreef Glijdt_licht het volgende:
Glijdt_licht now be usin' Ye Olde Facebook in English (Pirate).
Ik vind het iets minder grappig dat je dezelfde UI hebtquote:Op woensdag 12 september 2012 22:23 schreef Doodloper het volgende:
[..]
Het was een prima minister iig voor zover ik daar verstand van heb.
ik kan dat toch nietquote:Op woensdag 12 september 2012 22:38 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik vind het iets minder grappig dat je dezelfde UI hebtHad dan ff de kleur veranderd
"Imitation is the sincerest form of flattery"quote:Op woensdag 12 september 2012 22:38 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik vind het iets minder grappig dat je dezelfde UI hebtHad dan ff de kleur veranderd
ik zit steeds te kijken of ik zelf heb gepostquote:Op woensdag 12 september 2012 22:38 schreef Doodloper het volgende:
[..]
ik kan dat toch niet![]()
morgen haal ik 'm weg
Er zijn iets van 3000 van de 10 miljoen stemmen geteld... dus ja, het kan nog.quote:
Okeej , want ik las net de reactie van Dirk, dat was niet echt hoopvolquote:Op woensdag 12 september 2012 22:42 schreef Doodloper het volgende:
[..]
Er zijn iets van 3000 van de 10 miljoen stemmen geteld... dus ja, het kan nog.
Mja, het kan nog, maar het wordt iig geen ruime overwinning ofzoiets. Met geluk kan het nog.quote:Op woensdag 12 september 2012 22:43 schreef Anno2012 het volgende:
[..]
Okeej , want ik las net de reactie van Dirk, dat was niet echt hoopvol
Sowieso alle studentenstedenquote:Op woensdag 12 september 2012 22:45 schreef Drinky het volgende:
Ik denk dat Eindje, Utrecht, A'dam en Roffa ons mischien nog kunnen verrassen.
tja, dirkie poot is niet eens op TV geweest.quote:Op woensdag 12 september 2012 22:46 schreef IPA het volgende:
Die Sap knalt er ff een keiharde anti-PVV in. Wist niet dat zoiets acceptabel was in zo'n speech.
Wat heeft ze nu nog te verliezen?quote:Op woensdag 12 september 2012 22:46 schreef IPA het volgende:
Die Sap knalt er ff een keiharde anti-PVV in. Wist niet dat zoiets acceptabel was in zo'n speech.
Gast, ga masturberen of ietsquote:Op woensdag 12 september 2012 22:46 schreef Maanvis het volgende:
[..]
tja, dirkie poot is niet eens op TV geweest.
28 stemmen..quote:Op woensdag 12 september 2012 22:46 schreef Sideshowbobbie het volgende:
PP staat qua aantal stemmen wel eerste van alle nieuwe partijen
*even afgezien van 50plus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |