Tipquote:Op donderdag 13 september 2012 20:34 schreef SoS87 het volgende:
Ik heb nu stukjes varken in een marinade staan ; pinda-olie, ketjap asin, kardemon, komijn, gember, knoflook, peper, zout, sambal...en een klein beetje citroensap. Misschien iets vergeten te noemen.
De grill gaat zo aan, ff spiesjes steken.
Klopt helemaal. Ik marineer het meestal de avond van tevoren. Dat beetje citroensap is erg belangrijk, dat lijkt het vlees erg mals en sappig te maken.quote:Op donderdag 13 september 2012 20:41 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Tip
Marineren werkt beter als je het een dag van te voren doet, dan trekt de smaak beter in en hebben de zuren van citroen de tijd bindweefsel af te breken en wordt je vlees dus ook malser. Dan kan je nek of schouder nemen en dat is dan zo mals als filet, maar wel veel smaakvoller en sappiger
Lekker, ik had boerenkool met worstquote:Op donderdag 13 september 2012 17:45 schreef Selestha het volgende:
[..]
'
Lekker![]()
Hier vanavond stamppot andijvie en rookworst
wow verrukkelijk ziet dat eruitquote:Op donderdag 13 september 2012 22:29 schreef uniekhoorn het volgende:
Morgen http://www.bellasardegna.nl/menu eten...
Als het maar lekker is.quote:Op donderdag 13 september 2012 22:20 schreef FutureFairytale het volgende:
Frituursnacks als avondeten, zo slecht he![]()
Dat is ook niet veel als avondeten. Geen rasfriet speciaal erbij ofzo?quote:Op donderdag 13 september 2012 22:56 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
broodje kwekkeboom, nasischijf en bamiblok
Had ook daarvoor al 2 kommen tomatensoep met gehaktballen, room en geraspte kaas opquote:Op donderdag 13 september 2012 22:57 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Dat is ook niet veel als avondeten. Geen rasfriet speciaal erbij ofzo?
Zag volgens mij al eerder soep, je maakt ook heel veel in 1 keer?quote:Op donderdag 13 september 2012 23:01 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Had ook daarvoor al 2 kommen tomatensoep met gehaktballen, room en geraspte kaas op
Dit is en blijft een bazenmarinade. Smaakvol, pittig, en supermals.quote:Op donderdag 13 september 2012 20:34 schreef SoS87 het volgende:
Ik heb nu stukjes varken in een marinade staan ; pinda-olie, ketjap asin, kardemon, komijn, gember, knoflook, peper, zout, sambal...en een klein beetje citroensap. Misschien iets vergeten te noemen.
De grill gaat zo aan, ff spiesjes steken.
Die tortellini klinkt hemelsquote:Op vrijdag 14 september 2012 20:16 schreef Zo-is-dat het volgende:
Zelf gemaakte tortellini met erwtjes, ricotta, basilicum en parmezaan. Erbij een parmezaan room saus en gepofte tomaatjes, nog wat erwtjes en rucola erop en smullen maar!
Toe rozenwater roomyoghurt met granaatappelpitjes, honnig en pistachenootjes
Uit de nieuwste Delicious!quote:Op vrijdag 14 september 2012 20:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Die tortellini klinkt hemelsheb je een recept?
Dit heb ik ook gegeten vanavondquote:Op vrijdag 14 september 2012 16:45 schreef Fiorellino het volgende:
Zometeen Enchiladas maken.
[ afbeelding ]
Klinkt best goed!quote:Op zaterdag 15 september 2012 17:17 schreef RoaRRR het volgende:
Lekker braadkipje in de oven op dit moment.
Samen met roseval aardappels + knolselderij stengels
Klinkt lekker!! Doet me denken aan de film 'Dik Trom'quote:Op zaterdag 15 september 2012 15:46 schreef Curiosity het volgende:
Straks broodjes knakworst met mosterd/ketchup, smeltkaas, zoetzuur en gebakken uitjes
quote:Op zondag 16 september 2012 08:40 schreef Muck het volgende:
Warme croissantjes met boter en zelfgemaakte aardbeienjam
ik ook.quote:Op zondag 16 september 2012 09:01 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]Jaloers!
![]()
Ik gewoon een bakje yoghurt met muesli!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |