Lekker, ik had boerenkool met worstquote:Op donderdag 13 september 2012 17:45 schreef Selestha het volgende:
[..]
'
Lekker![]()
Hier vanavond stamppot andijvie en rookworst
wow verrukkelijk ziet dat eruitquote:Op donderdag 13 september 2012 22:29 schreef uniekhoorn het volgende:
Morgen http://www.bellasardegna.nl/menu eten...
Als het maar lekker is.quote:Op donderdag 13 september 2012 22:20 schreef FutureFairytale het volgende:
Frituursnacks als avondeten, zo slecht he![]()
Dat is ook niet veel als avondeten. Geen rasfriet speciaal erbij ofzo?quote:Op donderdag 13 september 2012 22:56 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
broodje kwekkeboom, nasischijf en bamiblok
Had ook daarvoor al 2 kommen tomatensoep met gehaktballen, room en geraspte kaas opquote:Op donderdag 13 september 2012 22:57 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Dat is ook niet veel als avondeten. Geen rasfriet speciaal erbij ofzo?
Zag volgens mij al eerder soep, je maakt ook heel veel in 1 keer?quote:Op donderdag 13 september 2012 23:01 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Had ook daarvoor al 2 kommen tomatensoep met gehaktballen, room en geraspte kaas op
Dit is en blijft een bazenmarinade. Smaakvol, pittig, en supermals.quote:Op donderdag 13 september 2012 20:34 schreef SoS87 het volgende:
Ik heb nu stukjes varken in een marinade staan ; pinda-olie, ketjap asin, kardemon, komijn, gember, knoflook, peper, zout, sambal...en een klein beetje citroensap. Misschien iets vergeten te noemen.
De grill gaat zo aan, ff spiesjes steken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |